abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:26:18 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36352493
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:30 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

had je dan abortus gepleegd ? Ik denk van niet. Hij wist dus toch dat hij dat kind in zijn strot geramd ging krijgen ... dan kon hij er maar het beste van maken en zeggen dat hij wel wou proberen ...

als hij had gezegd: ik wil dit kind echt niet, en als je geen abortus pleegt moet je geen enkele hulp van mij verwachten, had je dat dan zo veel leuker gevonden ?
nee dan had ik er meteen al een punt achter gezet! en ja daar had ik meer aan gehad. is eerlijker enzo.
aan dat halve werk heb ik zo weinig.
En dat was dan mijn keuze geweest en daar was ik dan klaar mee geweest. is voor mij lekker duidelijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_36356721
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Belana het volgende:
sjonge petitlapin2, wat weet je het toch subtiel te brengen

Lijkt me een stuk prettiger als je meteen weet waar je aan toe bent, toch? Ik neem aan dat pinquit dat bedoeld. Zijn nou de mannen ineens zielig ofzo? Ik zeg overigens niet dat de alleenstaande vrouwen zielig zijn, maar zo doen ze zich ook niet voor.
en wat als de vader van pinquit's zoontje écht wel wou proberen, en ook maar niet zo direct 'zekerheid' kon geven, wat dan ?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:31:34 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_36358637
waar het me om gaat petitlapin, is dat jij zo verschrikkelijk hoog van de toren blaast. Ook jij kent het hele verhaal niet. Het enige wat ik zeg is dat ik me kan voorstellen dat pinquit graag meteen duidelijkheid gehad had. Maar laat maar, want ik ben aan het reageren voor iemand anders en pinquit heeft er voldoende over gezegd denk ik. De reden dat ik zelf fel reageer is overigens omdat ik me stoor aan jouw manier van posten, zo agressief, hetgeen me nergens voor nodig lijkt.
Nu hou ik erover op, want ik vind het volkomen off-topic.
stormy waters...
sailin'
pi_36378275
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef Belana het volgende:
waar het me om gaat petitlapin, is dat jij zo verschrikkelijk hoog van de toren blaast. Ook jij kent het hele verhaal niet. Het enige wat ik zeg is dat ik me kan voorstellen dat pinquit graag meteen duidelijkheid gehad had. Maar laat maar, want ik ben aan het reageren voor iemand anders en pinquit heeft er voldoende over gezegd denk ik. De reden dat ik zelf fel reageer is overigens omdat ik me stoor aan jouw manier van posten, zo agressief, hetgeen me nergens voor nodig lijkt.
Nu hou ik erover op, want ik vind het volkomen off-topic.
Uiteraard had pinquit liever onmiddellijk duidelijkheid gehad. maar ik kan even goed begrijpen dat haar toenmalige vriend die niet onmiddellijk kon geven.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_36463589
ik vind petitlapins reactie eigenlijk wel heel logisch, verwoordt wel aardig wat ik er ook bij dacht. niet dat ik me pinguits gevoel niet kan voorstellen, maar dat geldt ook voor dat van pinguins (ex)vriend.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:48:25 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_36464698
Het ging me niet om de vraag op zich, maar om de manier waarop. Daar werd ik nogal, ehm, geirriteerd van.
stormy waters...
sailin'
pi_36489292
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef pinquit het volgende:
hooi M_L
ik wilde even zeggen: als je kindje er eenmaal is heb je zo alle kracht van de wereld, ik weet zeker dat alles helemaal gaat lukken strakjes!! zet em op
Thanks Pinuit
mama van Myrddin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')