Ik snap het heel goed Anitra. Het lijkt me vreselijk om je meiske pijn te zien hebben. Aan de andere kant denk ik dat ze sowieso pijn zou hebben; ook als jij haar had weggehouden bij haar vader, dan was zij hem gaan idealiseren, etcetera, en dan had of jij alles gedaan en was hij de toffe peer geweest, of ze was er vrij snel achtergekomen hoe hij is en was, want ze was vast op zoek gegaan. Gekwetst word je dan toch, ik denk alleen dat je 'blij' mag zijn en dan blij tussen aanhalingstekens, want het is sowieso rot dat jij niet diegene bent die haar gekwetst heeft, en dus wel degene bent die haar kan troosten. Hoe is het nu met haar?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:57 schreef Anitra het volgende:
Maar toch als je ziet hoeveel pijn je kind heeft omdat ze hem wel kent, dan ga je toch echt twijfelen.
Ga je morgen iets leuks met haar doen, heeft ze wat afleidingquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:08 schreef Anitra het volgende:
Ze heeft het heel moeilijk. Het was vandaag weer bal. Ze heeft zich weer even op ons afgereageerd en na een afkoelingsperiode van 3 uur was alles weer oke. Maar het doet zo'n pijn, je wilt haar zo graag helpen, maar ze is geen gemakkelijker prater, dus dat is best moeilijk....
Ikea is altijd leuk jaquote:Op zondag 6 februari 2005 00:20 schreef Anitra het volgende:
We gaan morgen naar de ikea ff shoppen, dat vind ze altjd leuk. En we eten wat zij lekker vind
Vanavond was ze overigens de ideale dochter, ze heeft heerlijk tv gekeken en ging zonder mopperen naar bed. Ze heeft nu eindelijk zelf aan gegeven dat ze wil gaan praten met een psych ofzo. Dus maandag gaan we daar achteraan.
He, wat ontzettend goed van haarquote:Op zondag 6 februari 2005 00:20 schreef Anitra het volgende:
Ze heeft nu eindelijk zelf aan gegeven dat ze wil gaan praten met een psych ofzo. Dus maandag gaan we daar achteraan.
Uit respect voor luchtbel zou ik als ik jou was al die vervelende insinuaties (waarvan ze zelf gezegd heeft dat ze ze liever niet heeft, hier bijvoorbeeld ) achterwege laten. Wat jij ook van hem moge vinden, hij is en blijft de biologische vader van Jolietje. En ik kan me goed voorstellen dat luchtbel haar dochtertje haar vader gunt. Misschien wordt hij wel een leuke vader, misschien niet, maar Jolie weet dan in elk geval waar ze vandaan komt, dat geeft al rust voor een kind. Bovendien heb ik er respect voor hoe luchtbel dit allemaal aanpakt in het belang van Jolie. Ik vind het niet leuk dat jij daar overheen walst met eikel zus en eikel zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:42 schreef ThunderChild het volgende:
(ook zo'n luie eikel, denk aan Luchtbel's ex)
quote:Op zondag 6 februari 2005 08:33 schreef Anitra het volgende:
Om 1 doodsimpele reden:
Het is en blijft haar vader!!!!!
Beetje slappe redenering om gewoon simpelweg te zeggen "het is en blijft haar vader". Als hij dan haar "vader" is, waar blijft hij dan in het hele verhaal ?? Zoals ik het zie zijn jullie degene die het contact moeten blijven onderhouden met alle frustraties van dien. Wat is er mis met om hem zelf es een keer te laten bellen en iets af te spreken (en dan daadwerkelijk ook hetgeen door laten gaan en niet op het laatste moment afbellen of helemaal niks laten horen) ?? Want als ik zo de verhalen van jullie lees zijn niet van die aard van "wat een goeie vader is hij voor mijn kind". Als jullie er zelf voor kiezen voor al dat frustratie werk, dan vind ik dat jullie dan geen recht hebben om te klagen over wat hij niet doet of wel zou moeten doen. Zwart/wit gezegd is dat jullie keuze geweest en als de keuze niet bevalt door reden x,y,z, dan moeten jullie voor een andere oplossing gaan kiezen en niet ermee doorlopen en doorklagen, want veranderen doet 'ie in 95% van de gevallen toch niet . . .quote:Op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat Miss_D zegt! En Anitra trouwens ook...
Die mannen blijven hoe dan ook de vaders... en die zet je nou eenmaal niet zomaar opzij...
Die keuze 'moet' je, in mijn ogen, zo veel als dat kan, aan het kind zelf over laten...
Het hoeft je ook geen reet te interesseren en het boeit mij niet hoe je hem noemt of wat je van hem vindt. Dat je de ex van luchtbel erbij sleept is waar ik tegen ageer, hoe je over je eigen vader denkt of doet is jouw zaak.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:53 schreef ThunderChild het volgende:
(ik noem 'm een eikel, zelfs erger. Interessert me geen reet wat de rest ervan vind)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... mss een beetje stom antwoord, maar ik heb precies dat nu dus met mijn katten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |