abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24698962
De kots van het Zuiden heeft het weer aardig laten afweten vandaag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:01:52 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24709333
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Een boegbeeld verdwiijnt. De supporters zullen wel achter Trost gaan staan.

Ja! Gister klonk het bekende 'butcher butcher butcher' weer en ook 'wij willen butcher terug'...
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het einde van Vloet nadert, het zal me niet verbazen als ze binnen een paar weken een opvolger presenteren.
De opvolger zou eigenlijk 20 januari bekend gemaakt worden...
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt
Geen dank
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De kots van het Zuiden heeft het weer aardig laten afweten vandaag.
Wist niet dat Sittard en/of Maastricht ook gespeeld hadden...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24713670
Die hebben ook niet gespeeld.

De opvolger van Vloet zal wel een Belg worden. Ik ben benieuwd waar Vloet ergens naar toe gaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:36:59 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24714458
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hebben ook niet gespeeld.

De opvolger van Vloet zal wel een Belg worden. Ik ben benieuwd waar Vloet ergens naar toe gaat.
Katwijk ofzo
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24718102
Bedankt voor de punten
Bloed, zweet en tranen!
pi_24720447
quote:
Op maandag 24 januari 2005 06:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Bedankt voor de punten
graag gedaan

Sven VBD Fussballgott!
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 24 januari 2005 @ 12:36:47 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24721995
Balen zeg. Ik heb ineens helemaal geen zin meer op vrijdag weer een paar honderd kilometer te reizen voor een thuiswedstrijd. Ik ben nu echt aan het twijfelen gezet over het kopen van een seizoenkaart volgend seizoen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24722854
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:36 schreef Kaalhei het volgende:
Balen zeg. Ik heb ineens helemaal geen zin meer op vrijdag weer een paar honderd kilometer te reizen voor een thuiswedstrijd. Ik ben nu echt aan het twijfelen gezet over het kopen van een seizoenkaart volgend seizoen.
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.

Voor komend seizoen moet het roer om, nieuwe bekende trainer (met minder dan Stevens of v Marwijk neemt niemand genoegen), nieuwe spelers (waaronder een spelbepalende middenvelder, 2 nieuwe verdedigers en 2 aanvallers). Zo niet, dat ben ik bang dat roda komend seizoen voor minder dan 8000 man zijn wedstrijden kan gaan afwerken.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 24 januari 2005 @ 23:17:52 #109
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24732681
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef TheGHunter het volgende:
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.
Ik twijfel er een beetje over of mijn negatieve instelling aan mijn veranderende persoonlijke situatie ligt, of aan Roda.
quote:
Voor komend seizoen moet het roer om, nieuwe bekende trainer (met minder dan Stevens of v Marwijk neemt niemand genoegen),
Roda een beetje kennende wordt het op zijn hoogst Harry van de Ham, of anders de assistent-coach van Telstar,
quote:
nieuwe spelers (waaronder een spelbepalende middenvelder, 2 nieuwe verdedigers en 2 aanvallers).
Ik gok op twee onbekende Belgen, 2 dito Afrikanen, 1 Litouwer en 1 reserve linksback uit Belize.
quote:
Zo niet, dat ben ik bang dat roda komend seizoen voor minder dan 8000 man zijn wedstrijden kan gaan afwerken.
Daar ben ikook bang voor.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:01:05 #110
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24733783
Worden hier er al revoluties voor het aftreden van Vloet gesmeed?
You are not logged in.
Kappen!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:02:50 #111
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24733815
Ach, het heeft allemaal geen zin......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:05:10 #112
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24733865
De selectie mag er anders best wezen, nu nog een goede coach en het is compleet. .
You are not logged in.
Kappen!
pi_24733883
Stevens en Van Marwijk gaan echt niet naar Roda JC. Bij Roda JC valt nu namelijk niet veel meer te halen. Grote transfersommen worden er niet meer betaald en daar moest Roda JC het toch altijd van hebben.

Niemand betaalt nu nog miljoenen voor een bonkige spits.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:12:47 #114
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24734019
Ik verwacht anders dat Kone nog wel wat eurotjes gaat opleveren hoor. .
You are not logged in.
Kappen!
pi_24734029
Feit is dat het nu opeens wel erg snal bergafwaarts gaat met het voetbal in Zuid-Limburg. In Sittard weten ze allang niet meer wat lachen is, en nu lijkt ook Roda in de afgrond te vallen.

Het publiek blijft weg, niemand interesseert zich meer voor t voetbal, alleen als er wat gepresteerd wordt willen de mensen nog wel komen.

Er moet gewoon heel snel wat veranderen bij Roda, en ik hoop echt dat het bestuur dat ook inziet.
Ik zie ze alweer aankomen met de smoesjes, als van der Ham (oid) gepresenteerd wordt als nieuwe trainer. Ik zie Nol alweer glunderen met zn toptrainer (zie Jan van Dijk), ik zie Rutten alweer kijken naar al het geld wat ze uitgespaard hebben door weer een nobody te halen.

Nee, het publiek in Limburg wil bekende namen bij Roda zien, en wil weer de identiteit terug die roda verloren heeft bij het betreden van het PLS.

Roda is een club geworden waar het geld (wat ze notabene niet eens hebben, rara, hoe zou dat komen) belangrijker wordt gevonden dan het voetbal zelf, laat staan dat ze zich druk maken om de supporters.

Ik hoop dan ook van harte (en dat meen ik echt) dat wanneer ze komend seizoen weer alleen met loze beloftes komen, het stadion maar voor n kwart gevuld is elke wedstrijd. Kijken of ze dan inzien dat het belangrijkste voor een voetbalclub de supporters zijn, zonder supporters geen voetbalclub.
pi_24734096
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.

Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
pi_24734697
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.

Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
Precies, dat is het zeker, n ongebalanceerd enftal met een aantal leuke spelers, die, als ze hun dag niet hebben, het hele elftal meeslepen de afgrond in. Middelmatige voetballers als Vicelich, Sonko, Filipovic en Luypers kunnen goed functioneren in een elftal dat draait, maar wanneer n v Dijk, Bodnar, Kone en Sergio hun dag niet hebben, houdt het op. Er is niemand die het elftal op sleeptouw neemt, de echte leider ontbreekt, zowel in de verdediging als op het middenveld.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:14:32 #118
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24736474
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik denk dat de situatie op de markt er veel meer invloed op heeft gehad dan de situatie van Roda. De tijd van explosief groeiende begrotingen is voorbij, net als van clubs die elk jaar tientallen miljoenen aan transfers besteden. De enige clubs die het zich nog kunnen permitteren zijn Chelsea, Real Madrid, Man United en misschien nog een paar. Het begint overigens wel weer een beetje aan te trekken.
  woensdag 26 januari 2005 @ 08:43:19 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24754517
Wat verwachten we van vrijdag...?
Planning:
-
pi_24756927
Willem II?

Winnen, met kut voetbal, kutsfeer en bijna geen uitsupporters.

Kga maar gewoon werken vrijdag.
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:49:30 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24760533
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef TheGHunter het volgende:
Winnen, met kut voetbal, kutsfeer en bijna geen uitsupporters.
Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.
Planning:
-
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:37:28 #122
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24762991
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.
Same idea. Met het verschil dat ik een biertje erbij neem. .
pi_24780728
Ik heb toch maar vrij genomen voor vrijdag, weet eigenlijk niet waarom
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:04:25 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24806719
Klinkende 4-0 overwinning. Vond alleen dat er teveel lui voor eigen succes gingen, afgaande op de samenvatting...
Planning:
-
pi_24806874
Niets nieuws onder de zon toch? Wat verwacht je dan met die Brazilianen, Koné en Bodnar?
pi_24807117
Ok, mijn verwachtingen waren niet hooggespannen, maar wat een wedstrijd

Leuke aanvallen, spitsen hadden soms echt wereldacties in huis, maar faalden in de afwerking helaas

Kah is nu al n publiekslieveling, leuke speler, goede mentaliteit, toppertje

4-0 was zeer terecht, had nog wel maar meer mogen zijn, Willem II was echt helemaal nergens

Op naar Vitesse
pi_24815801
Kah is echt lachen om te zien ook. Goede vent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24815812
Hij deed ook een salto, maar kwam een beetje vreemd terecht. Zag er erg pijnlijk uit.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:13:00 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24816453
Planning:
-
pi_24817109
Eerst Vite$$e, dan Scheerenveen en daarna Ajaks?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:13:29 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24817445
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eerst Vite$$e, dan Scheerenveen en daarna Ajaks?
Programma voor de carnavalsmaand februari:

zondag 2005.02.06 14.30 Vitesse Arnhem - Roda JC
zaterdag 2005.02.12 19.30 Roda JC - SC Heerenveen
zondag 2005.02.20 20.00 AZ Alkmaar - Roda JC
zondag 2005.02.27 12.30 Roda JC - Ajax
Planning:
-
pi_24817597
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Programma voor de carnavalsmaand februari:

zondag 2005.02.06 14.30 Vitesse Arnhem - Roda JC
zaterdag 2005.02.12 19.30 Roda JC - SC Heerenveen
zondag 2005.02.20 20.00 AZ Alkmaar - Roda JC
zondag 2005.02.27 12.30 Roda JC - Ajax
9 punten moet lukken
pi_24817621
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:59:18 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24818326
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.
Landing ging inderdaad mis.

Wil hem eerst nog een paar matchen zien alvorens ik een definitief oordeel over hem geef. Vorige week was ik namelijk niet echt tevreden over hem (en de rest van 't team!).
Planning:
-
pi_24818372
Hij kan toch centraal achterin en als defensieve middenvelder spelen?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:41:35 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24820290
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:02 schreef gras het volgende:
Hij kan toch centraal achterin en als defensieve middenvelder spelen?
Ja, maar op dit moment staat Bodor als defensieve middenvelder op. Aangezien Kevin van Dessel is uitgeschakeld tot het einde van het seizoen.

Zie zelf liever Jerome Collinet op het middenveld!
Planning:
-
pi_24829476
Vloet zei in VI dat Kah weliswaar vaak op het middenveld stond, maar dat hij hem daar niet wilde "misbruiken", aangezien hij in hem een echte centrale verdediger zag.

Zelf zei Kah dat mensen hem vaak met Desailly vergeleken. Nu speelde die ook af en toe op het middenveld.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 januari 2005 @ 21:50:37 #138
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24839492
quote:
005.01.30 Youssef Sofiane nieuwe spits van Roda JC
Roda JC heeft op enkele details na overeenstemming bereikt met Westham United over de komst van Youssef Sofiane naar Kerkrade. Roda JC hoeft geen transfersom te betalen voor de 20-jarige Franse spits. De club werkt met Westham United aan een regeling voor een eventuele transferwinst. De medische keuring vindt maandag plaats in Kerkrade. Zondag zou de spits mee kunnen spelen in de wedsrtijd tegen Vitesse.
  zondag 30 januari 2005 @ 22:11:48 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24839938
Onze club roert zich toch nog op de transfermarkt.
Planning:
-
pi_24842803
Ben benieuwd, nieuwe spitsen zijn altijd leuk
  maandag 31 januari 2005 @ 09:55:14 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24846570
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:23 schreef TheGHunter het volgende:
Ben benieuwd, nieuwe spitsen zijn altijd leuk
We moesten wel een spits aantrekken. We hebben Koné & Cristiano, en een paar 'talentjes' zoals Nol het graag zegt...
Planning:
-
pi_24849410
Sonko waarschijnlijk naar FCDB.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:40:47 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849566
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonko waarschijnlijk naar FCDB.
Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...
Planning:
-
pi_24849678
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...
Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:52:44 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849793
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.
Van mij mag die blijven, we zitten niet echt ruim in de aanvallers namelijk. Vrijdag zat Pascal Muller (reserve van Jong Roda) op de bank...
Planning:
-
pi_24849857
Sofiane komt er nu ook weer bij, waardoor zijn kansen op speeltijd wel slinken. Al kan het nooit kwaad een speler als Sonko er bij te hebben, die heb je in de 2e seizoenshelft hard genoeg nodig met al die blessures, schorsingen en vormcrisissen die gaan komen.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:59:37 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849922
Sonko is na zijn blessure (2 jaar geleden) wel niet meer terug gekomen op zijn oude niveau...
Planning:
-
pi_24849974
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Sonko is na zijn blessure (2 jaar geleden) wel niet meer terug gekomen op zijn oude niveau...
Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.

Misschien dat hij zich bij FCDB weer in de kijker kan spelen, al zal dat niet meevallen als aanvaller in een team wat nauwelijks scoort. Van de andere kant: Als hij de kansen voor het doel had gehad die Powel dit seizoen heeft verpest dan had hij er al 10 inliggen.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:21:56 #149
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24850386
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.

Misschien dat hij zich bij FCDB weer in de kijker kan spelen, al zal dat niet meevallen als aanvaller in een team wat nauwelijks scoort. Van de andere kant: Als hij de kansen voor het doel had gehad die Powel dit seizoen heeft verpest dan had hij er al 10 inliggen.
Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.
pi_24850545
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.
Aanvallende rechtermiddenvelder kunnen we nog wel gebruiken, zeker omdat de spitsposities al vergeven lijken te zijn. Ik ben benieuwd en hoopt dat Sonko zijn niveau van 2 jaar geleden gaat halen bij FCDB.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:20:53 #151
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24864129
FCDB is niet meer geintresseerd in Eddie Sonko. Aangezien Sonko twijfelde haakte FCDB af.
Planning:
-
pi_24884381
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef DarkShine het volgende:
FCDB is niet meer geintresseerd in Eddie Sonko. Aangezien Sonko twijfelde haakte FCDB af.
Das dan weer jammer, ben geen fan van Sonko en hij heeft na zn blessure nooit meer zn oude niveau gehaald.

Zondag tegen Vitesse, ik ben er niet, denk dat ik nog te rot in bed lig van het carnaval vieren de dag ervoor . Denk niet dat Vloet het aandurft om Sofiane meteen naast Koné te zetten. Ben benieuwd wat die jonge gast kan doen, zn techniek schijnt geweldig te zijn, alleen aan zn fysiek moet nog wat gesleuteld worden. Als hij in zn invalbeurt n goede indruk kan maken denk ik dat Cris wel eens kan gaan vrezen voor zijn basisplaats.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:26:41 #153
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25053840
In een poging om meer toeschouwers te trekken, wil Roda JC de competitiewedstrijd om 16:30 uur laten beginnen in plaats van de gebruikelijke aanvangstijd van 14:30 uur.

Op deze wijze hebben veel zondag-amateurvoetballers nog de kans om een wedstrijd van Roda JC te bezoeken. In principe zou het nieuwe aanvangstijdstip pas mogelijk zijn met ingang van de nieuwe competitie, maar de KNVB heeft de Limburgse club toestemming om de komende maanden met het nieuwe tijdstip te testen. De wedstrijden tegen FC Twente (6 maart) en NAC (3 april) zulen dan ook om 16:30 uur beginnen.

http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040776.shtml
pi_25054068
Hopenlijk pakt dat goed uit en is voortaan 16.30 het normale tijdstip. Zal vast niet gebeuren door al die risicowedstrijden die perse in daglicht gespeeld moeten worden.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:42:06 #155
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25054980
Komt eredivisievoetbal laat mee. Was al een tijdje bekend. Was eerst sprake dat Roda om 17.30 wou spelen maar dat ging weer niet vanwege de samenvattingen...
Planning:
-
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:47:24 #156
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25055061
Verwacht men nu echt zo veel meer publiek? Ik weet niet hoeveel amateurvoetballers er op zondag in Limburg zijn, maar spreken we dan over honderden per wedstrijd? Duizenden?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:02:53 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25055317
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 12:47 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht men nu echt zo veel meer publiek? Ik weet niet hoeveel amateurvoetballers er op zondag in Limburg zijn, maar spreken we dan over honderden per wedstrijd? Duizenden?
Op een zondagmiddag spelen was echt duidelijk zichtbaar. Maar het waren dan voornamelijk scc houders die er niet waren. Toch netjes dat ze die gasten ook weer wat meer tijd geven.
Planning:
-
pi_25058028
In Limburg is het goed draaiende amateurvoetbal natuurlijk altijd op zondag, dat scheelt inderdaad in vergelijking met bijvoorbeeld mijn regio. Dus een gek idee is het niet.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 05:08:42 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25068774
Hoe duidelijk moet je buitenspel staan voordat de scheids/grens fluit/vlagt....

[ Bericht 27% gewijzigd door DarkShine op 13-02-2005 05:19:11 ]
Planning:
-
pi_25073519
Roda is toch ook al eens genaaid tegen Heerenveen toen er een schot van ver via de lat wel of niet over de lijn stuiterde en Foppe en Vloet daar op TV over discussieerden??
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 februari 2005 @ 19:20:58 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25074535
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Roda is toch ook al eens genaaid tegen Heerenveen toen er een schot van ver via de lat wel of niet over de lijn stuiterde en Foppe en Vloet daar op TV over discussieerden??
Een schot op de lat die een dikke meter voor de goal terug op de grond kwam, telde toen als de 3-2 voor Heerenveen. Het puntje wat wij toen tekort kwamen voor Europees, waardoor NEC mocht gaan.

Toen we tegen degradatie vochtenin het seizoen van Jan van Dijk / Georges Leekens, werd de doorgebroken Bernard Tchoutang keihard onderuit gewerkt in de uitmatch bij Heerenveen. Rood voor die speler van Heerenveen denk je, integendeel... Tchoutang kreeg rood en mocht vertrekken...

We zijn ook 's in Utrecht genaaid, toen we voor Champions League kwalificatierondes speelden (3de plek), onder Vergoossen. Een bal van Tchoutang die duidelijk achter de lijn lag, waar de scheids met zijn lip bovenop stond, werd niet toegekend.

Begrijp dus ook heel goed waarom de spreekkoren er waren gisteren!
Planning:
-
  maandag 14 februari 2005 @ 09:47:10 #162
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25082699
Bij Sparta Rotterdam was een delegatie van Roda JC aanwezig voor.........Mike Snoei (waarom ga je naar een trainer kijken, maar dat terzijde?) . Op Radio Rijnmond wilde hij bevestigen noch ontkennen dat hij in onderhandeling is met Roda JC. Ik denk ik meldt het maar even.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:17:12 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25084594
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:47 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta Rotterdam was een delegatie van Roda JC aanwezig voor.........Mike Snoei (waarom ga je naar een trainer kijken, maar dat terzijde?) . Op Radio Rijnmond wilde hij bevestigen noch ontkennen dat hij in onderhandeling is met Roda JC. Ik denk ik meldt het maar even.
Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.
Planning:
-
  maandag 14 februari 2005 @ 12:24:46 #164
73305 Stpan
pi_25084693
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.
Kalisse? Ik hoorde gister de opmerking de Kalisse maar beter zijn naam kon veranderen in Koulisse en daar voor eeuwig in moet blijven.

Mustapha is transfervrij en in vorm, dat zou zeker een goede zijn voor Roda zoals hij nu speelt. Koef is een typische 1e divisie local hero, gaat het niet maken in de eredivisie.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:40:16 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25084884
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:24 schreef Stpan het volgende:

[..]

Kalisse? Ik hoorde gister de opmerking de Kalisse maar beter zijn naam kon veranderen in Koulisse en daar voor eeuwig in moet blijven.

Mustapha is transfervrij en in vorm, dat zou zeker een goede zijn voor Roda zoals hij nu speelt. Koef is een typische 1e divisie local hero, gaat het niet maken in de eredivisie.
Misschien dat ze Koevermans als reserve willen? We hebben alleen Koné & Cristiano. Dan hebben we nog 2 jeugdige talenten (Cissé & Jongen) op de bank, en dat waren onze spitsen...
Planning:
-
  maandag 14 februari 2005 @ 12:41:38 #166
73305 Stpan
pi_25084900
PS. Kalisse speelt tot nu op z'n best gezegd dramatisch. Is in Jong Sparta niet eens verzekerd van een basisplaats, maar is het lievelingetje van Mike Snoei en mag daarom af en toe invallen in Sparta 1 (tot grote woede van het publiek). Waarom gaat Roda kijken naar een speler die werkelijk nog nooit wat goeds heeft gedaan (ook niet in de samenvatting op SBS6) tenzij dit misschien wel een punt van onderhandeling is van Mike Snoei die graag lievelingetjes meeneemt.

Wat is je bron trouwens dat ze voor die 3 spelers kwamen?
pi_25084959
Kijken naar een trainer kan ook wel nuttig zijn, maar dan heb je meer aan het bekijken van trainingen denk ik.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:49:08 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25084996
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef Stpan het volgende:
Wat is je bron trouwens dat ze voor die 3 spelers kwamen?
Prikbord van rodajcfans.nl

Denk niet dat de Rodafans het zullen pikken als ze nu weer met zo'n trainer komen aanzetten. Ik heb nog altijd hoop dat Huub Stevens komt... En zoals je zelf aanagf, waarom kom je een trainer bekijken? Wil je zien hoe die tijdens de wedstrijd zijn team coacht ofzo?!
Planning:
-
pi_25085034
Snoei is vooral een goedkope optie volgens mij.

Stevens komt echt niet naar Roda JC, dus die dromen kan je opbergen.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:54:42 #170
73305 Stpan
pi_25085055
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Prikbord van rodajcfans.nl

Denk niet dat de Rodafans het zullen pikken als ze nu weer met zo'n trainer komen aanzetten. Ik heb nog altijd hoop dat Huub Stevens komt... En zoals je zelf aanagf, waarom kom je een trainer bekijken? Wil je zien hoe die tijdens de wedstrijd zijn team coacht ofzo?!
Nee, maar de reactie van Snoei op de lokale radio klonk alsof hij een aanbieding van Roda op zak heeft of iets wat er op lijkt.
En nogmaals, geen enkele club komt naar Kalisse kijken zonder er op ge-attendeerd te zijn door iemand die hem om onduidelijke reden wel een interessante speler vindt. Wat moet Roda JC met een opzichtig falende links/rechtsbuiten die zelfs in de eerste divisie door het publiek wordt weggehoond?
Overigens mocht Kalisse invallen voor de geblesseerd uitgevallen Riga Mustapha, ik denk dat ze ook bij Roda nu weten wat Kalisse kan.
pi_25085202
Koevermans zal best slagen in de Eredivisie, daar heeft hij zeker de kwaliteiten voor.
That's all folks!
  maandag 14 februari 2005 @ 13:22:29 #172
73305 Stpan
pi_25085346
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans zal best slagen in de Eredivisie, daar heeft hij zeker de kwaliteiten voor.
Hij zal het in een rechterrijtje club misschien best leuk doen. Maar voor een subtopper.......ja als reservespits. En dan blijft hij (bij promotie van Sparta) toch liever in Rotterdam. DIe jongen is meer iemand die het liefst nog bij z'n amateurclub rondhangt en daar een pilsje meepakt (hij bleef 2 seizoenen bij zijn amateurclub vanwege de gezelligheid ondanks dat Sparta en FC Utrecht hem wilde inlijven al die tijd) en zal niet zo snel naar Limboland verhuizen denk ik.

Maar puur voetballend gezien zouden Koef als reservespits en Riga als rechtsbuiten prima spelers voor Roda zijn ja.
  maandag 14 februari 2005 @ 14:25:12 #173
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25086140
Gelukkig zijn we geen subtopper meer en zit een positie in het rechterrijtje er wel in, de komende jaren. Snoei en Koef zijn dus welkom.
pi_25086533
Nou jongens, dit weekend net als bij PSV ook maar eens bij AZ stunten graag...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25086895
v/d Ouweland staat ook in de belangstelling van Roda JC.
  maandag 14 februari 2005 @ 15:49:18 #176
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25086918
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:25 schreef Kaalhei het volgende:
Gelukkig zijn we geen subtopper meer en zit een positie in het rechterrijtje er wel in, de komende jaren. Snoei en Koef zijn dus welkom.
Dat Snoei maar lekker naar AGOVV gaat.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Nou jongens, dit weekend net als bij PSV ook maar eens bij AZ stunten graag...
Waar mag ik tekenen voor de uitslag van vorig seizoen?
Planning:
-
  maandag 14 februari 2005 @ 15:54:33 #177
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25086980
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Ouweland staat ook in de belangstelling van Roda JC.
Vorige week al in transfergeruchten gepost. Frank Rutten heeft het zelf ook al toegegeven aan de Limburgse kranten vorige week.

Lijkt er op dat Roda eindelijk 's Nederlanders wilt gaan halen!
Planning:
-
pi_25087447
Met een echte Noor als Kah zijn ze al dichter bij huis gekomen ook.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 februari 2005 @ 01:29:10 #179
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25138527
Lachambre naar FC Eindhoven voor de rest van het seizoen (verhuurd).
Planning:
-
pi_25252588
Darkshine...ik heb jou nodig voor volgende week zondag!
  zondag 27 februari 2005 @ 02:22:30 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25276485
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:15 schreef Neede-Radicals het volgende:
Darkshine...ik heb jou nodig voor volgende week zondag!
Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?

'Leuk' detail om te weten is dat er voor Roda-Ajax geen (s)cc nodig is/was voor de Oosttribune (uitverkocht), maar voor Roda-Twente wel... Wil dus niet weten hoeveel joden daar zitten straks...
Planning:
-
pi_25276675
Wel winnen straks he
pi_25276686
Ik ga trouwens binnekort ook naar een Roda wedstrijd
pi_25278602
quote:
Op zondag 27 februari 2005 02:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?

'Leuk' detail om te weten is dat er voor Roda-Ajax geen (s)cc nodig is/was voor de Oosttribune (uitverkocht), maar voor Roda-Twente wel... Wil dus niet weten hoeveel joden daar zitten straks...
Yep...dat was inderdaad de reden!
Maaar..tis al geregeld,hebben al mensen gevonden die kaarten voor ons gaan omwisselen in Enschede!
Gaan namelijk zaterdag al naar Maastricht,beetje lullig om dan zondagsmorgens via Enschede naar Kerkrade te gaan he!
Snap trouwens niet waarom het ineens een combi is,kan me niet herinneren dat er ooit iets gebeurd is. En dat van Ajax snap ik dan al helemaal niet!
pi_25281575
helaas 2-1 verloren
  zondag 27 februari 2005 @ 19:56:59 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25286017
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:05 schreef Neede-Radicals het volgende:

[..]

Yep...dat was inderdaad de reden!
Maaar..tis al geregeld,hebben al mensen gevonden die kaarten voor ons gaan omwisselen in Enschede!
Gaan namelijk zaterdag al naar Maastricht,beetje lullig om dan zondagsmorgens via Enschede naar Kerkrade te gaan he!
Snap trouwens niet waarom het ineens een combi is,kan me niet herinneren dat er ooit iets gebeurd is. En dat van Ajax snap ik dan al helemaal niet!
Tot zaterdag en zondag dan.
quote:
Op zondag 27 februari 2005 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
helaas 2-1 verloren
Teveel kansen gemist. Het verhaal van het hele seizoen eigenlijk. Maar als je van zo'n mak Ajax nog niet kan winnen. de Graafschap was hier nog over heengewalst...
Planning:
-
pi_25292072
Ik zag het net op TV
Roda had op zijn minst 1 punt moeten pakken
pi_25317714
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tot zaterdag en zondag dan.
Hellup...heb toch nog kaarten nodig!! Dat geregel met die omwisselbiljetten gaat niet helemaal zoals t hoort! Heb er 5 nodig...
*Neede Radicals kijkt beetje zielig en smeekt Darkshine om er 5 te regelen!
Zo ja,mail dan maar ff naar neederadicals2000@hotmail.com of voeg me maar toe in MSN
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:52:42 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25320919
Toegevoegd.
Planning:
-
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:55:15 #190
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25320970
Zeg DarkShine, vind je niet dat je het logo van je eigen club in je avatar moet hebben?

Alhoewel het logo van KVM mooier ook wel mooi is
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:58:34 #191
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25321054
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg DarkShine, vind je niet dat je het logo van je eigen club in je avatar moet hebben?

Alhoewel het logo van KVM mooier ook wel mooi is
Nee hoor, zou er ook wel een Alemannia logo kunnen neerzetten.
Planning:
-
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:06:35 #192
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25321256
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:27:15 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25323371
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
Bloed, zweet & tranen?
Planning:
-
pi_25336312
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Paupers die met weinig werk veel geld verdienen?
  maandag 7 maart 2005 @ 00:04:06 #195
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25404576
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
  maandag 7 maart 2005 @ 01:13:49 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25405791
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
Ik zet hem graag af...
Planning:
-
  maandag 7 maart 2005 @ 01:28:43 #197
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25405999
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik zet hem graag af...
..alwaar hij voor een gesloten deur komt als het aan mij ligt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25406062
Er zal nu toch niemand meer aan het overwerken zijn in de Vliert....
  maandag 7 maart 2005 @ 08:39:10 #199
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25407613
Tactisch is Vloet een groot drama. Het is dat Roda een paar spelers heeft die vanuit het niets een goal kunnen (c.q. konden) maken, anders was hij al veel eerder door de mand gevallen. Hij heeft het gisteren voor elkaar gekregen om met 5 spitsen te spelen (vlnr Sofiane, Cristiano, Cisse, Kone, Sonko) die allemaal geen hoge bal kunnen aannemen. Probleem is echter dat de achterhoede de bal wel hoog naar voren moet pompen omdat er geen middenveld is.
  maandag 7 maart 2005 @ 08:40:59 #200
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25407626
Hij kreeg het voor elkaar om het laatste kwartier zonder middenveld te gaan spelen in een alles of niets offensief. Kan me niet herinneren dat we ook maar 1 kans hebben gehad op die manier...
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')