Ja! Gister klonk het bekende 'butcher butcher butcher' weer en ook 'wij willen butcher terug'...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Een boegbeeld verdwiijnt. De supporters zullen wel achter Trost gaan staan.
De opvolger zou eigenlijk 20 januari bekend gemaakt worden...quote:Op zondag 23 januari 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het einde van Vloet nadert, het zal me niet verbazen als ze binnen een paar weken een opvolger presenteren.
Geen dankquote:
Wist niet dat Sittard en/of Maastricht ook gespeeld hadden...quote:Op zondag 23 januari 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De kots van het Zuiden heeft het weer aardig laten afweten vandaag.
Katwijk ofzoquote:Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hebben ook niet gespeeld.
De opvolger van Vloet zal wel een Belg worden. Ik ben benieuwd waar Vloet ergens naar toe gaat.
graag gedaanquote:
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:36 schreef Kaalhei het volgende:
Balen zeg. Ik heb ineens helemaal geen zin meer op vrijdag weer een paar honderd kilometer te reizen voor een thuiswedstrijd. Ik ben nu echt aan het twijfelen gezet over het kopen van een seizoenkaart volgend seizoen.
Ik twijfel er een beetje over of mijn negatieve instelling aan mijn veranderende persoonlijke situatie ligt, of aan Roda.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef TheGHunter het volgende:
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.
Roda een beetje kennende wordt het op zijn hoogst Harry van de Ham, of anders de assistent-coach van Telstar,quote:Voor komend seizoen moet het roer om, nieuwe bekende trainer (met minder dan Stevens of v Marwijk neemt niemand genoegen),
Ik gok op twee onbekende Belgen, 2 dito Afrikanen, 1 Litouwer en 1 reserve linksback uit Belize.quote:nieuwe spelers (waaronder een spelbepalende middenvelder, 2 nieuwe verdedigers en 2 aanvallers).
Daar ben ikook bang voor.....quote:Zo niet, dat ben ik bang dat roda komend seizoen voor minder dan 8000 man zijn wedstrijden kan gaan afwerken.
Precies, dat is het zeker, n ongebalanceerd enftal met een aantal leuke spelers, die, als ze hun dag niet hebben, het hele elftal meeslepen de afgrond in. Middelmatige voetballers als Vicelich, Sonko, Filipovic en Luypers kunnen goed functioneren in een elftal dat draait, maar wanneer n v Dijk, Bodnar, Kone en Sergio hun dag niet hebben, houdt het op. Er is niemand die het elftal op sleeptouw neemt, de echte leider ontbreekt, zowel in de verdediging als op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.
Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
Ik denk dat de situatie op de markt er veel meer invloed op heeft gehad dan de situatie van Roda. De tijd van explosief groeiende begrotingen is voorbij, net als van clubs die elk jaar tientallen miljoenen aan transfers besteden. De enige clubs die het zich nog kunnen permitteren zijn Chelsea, Real Madrid, Man United en misschien nog een paar. Het begint overigens wel weer een beetje aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.
Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef TheGHunter het volgende:
Winnen, met kut voetbal, kutsfeer en bijna geen uitsupporters.
Same idea. Met het verschil dat ik een biertje erbij neem. .quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.![]()
Programma voor de carnavalsmaand februari:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eerst Vite$$e, dan Scheerenveen en daarna Ajaks?
9 punten moet lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Programma voor de carnavalsmaand februari:
zondag 2005.02.06 14.30 Vitesse Arnhem - Roda JC
zaterdag 2005.02.12 19.30 Roda JC - SC Heerenveen
zondag 2005.02.20 20.00 AZ Alkmaar - Roda JC
zondag 2005.02.27 12.30 Roda JC - Ajax
Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.quote:
Landing ging inderdaad mis.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.
Ja, maar op dit moment staat Bodor als defensieve middenvelder op. Aangezien Kevin van Dessel is uitgeschakeld tot het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:02 schreef gras het volgende:
Hij kan toch centraal achterin en als defensieve middenvelder spelen?
quote:005.01.30 Youssef Sofiane nieuwe spits van Roda JC
Roda JC heeft op enkele details na overeenstemming bereikt met Westham United over de komst van Youssef Sofiane naar Kerkrade. Roda JC hoeft geen transfersom te betalen voor de 20-jarige Franse spits. De club werkt met Westham United aan een regeling voor een eventuele transferwinst. De medische keuring vindt maandag plaats in Kerkrade. Zondag zou de spits mee kunnen spelen in de wedsrtijd tegen Vitesse.
We moesten wel een spits aantrekken. We hebben Koné & Cristiano, en een paar 'talentjes' zoals Nol het graag zegt...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:23 schreef TheGHunter het volgende:
Ben benieuwd, nieuwe spitsen zijn altijd leuk
Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...quote:Op maandag 31 januari 2005 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonko waarschijnlijk naar FCDB.
Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...
Van mij mag die blijven, we zitten niet echt ruim in de aanvallers namelijk. Vrijdag zat Pascal Muller (reserve van Jong Roda) op de bank...quote:Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.
Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Sonko is na zijn blessure (2 jaar geleden) wel niet meer terug gekomen op zijn oude niveau...
Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.
Misschien dat hij zich bij FCDB weer in de kijker kan spelen, al zal dat niet meevallen als aanvaller in een team wat nauwelijks scoort. Van de andere kant: Als hij de kansen voor het doel had gehad die Powel dit seizoen heeft verpest dan had hij er al 10 inliggen.
Aanvallende rechtermiddenvelder kunnen we nog wel gebruiken, zeker omdat de spitsposities al vergeven lijken te zijn. Ik ben benieuwd en hoopt dat Sonko zijn niveau van 2 jaar geleden gaat halen bij FCDB.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.
Das dan weer jammer, ben geen fan van Sonko en hij heeft na zn blessure nooit meer zn oude niveau gehaald.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef DarkShine het volgende:
FCDB is niet meer geintresseerd in Eddie Sonko. Aangezien Sonko twijfelde haakte FCDB af.
Op een zondagmiddag spelen was echt duidelijk zichtbaar. Maar het waren dan voornamelijk scc houders die er niet waren. Toch netjes dat ze die gasten ook weer wat meer tijd geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:47 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht men nu echt zo veel meer publiek? Ik weet niet hoeveel amateurvoetballers er op zondag in Limburg zijn, maar spreken we dan over honderden per wedstrijd? Duizenden?
Een schot op de lat die een dikke meter voor de goal terug op de grond kwam, telde toen als de 3-2 voor Heerenveen. Het puntje wat wij toen tekort kwamen voor Europees, waardoor NEC mocht gaan.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Roda is toch ook al eens genaaid tegen Heerenveen toen er een schot van ver via de lat wel of niet over de lijn stuiterde en Foppe en Vloet daar op TV over discussieerden??
Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:47 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta Rotterdam was een delegatie van Roda JC aanwezig voor.........Mike Snoei (waarom ga je naar een trainer kijken, maar dat terzijde?) . Op Radio Rijnmond wilde hij bevestigen noch ontkennen dat hij in onderhandeling is met Roda JC. Ik denk ik meldt het maar even.
Kalisse?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.
Misschien dat ze Koevermans als reserve willen? We hebben alleen Koné & Cristiano. Dan hebben we nog 2 jeugdige talenten (Cissé & Jongen) op de bank, en dat waren onze spitsen...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kalisse?![]()
![]()
Ik hoorde gister de opmerking de Kalisse maar beter zijn naam kon veranderen in Koulisse en daar voor eeuwig in moet blijven.
Mustapha is transfervrij en in vorm, dat zou zeker een goede zijn voor Roda zoals hij nu speelt. Koef is een typische 1e divisie local hero, gaat het niet maken in de eredivisie.
Prikbord van rodajcfans.nlquote:Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef Stpan het volgende:
Wat is je bron trouwens dat ze voor die 3 spelers kwamen?
Nee, maar de reactie van Snoei op de lokale radio klonk alsof hij een aanbieding van Roda op zak heeft of iets wat er op lijkt.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Prikbord van rodajcfans.nl
Denk niet dat de Rodafans het zullen pikken als ze nu weer met zo'n trainer komen aanzetten. Ik heb nog altijd hoop dat Huub Stevens komt... En zoals je zelf aanagf, waarom kom je een trainer bekijken? Wil je zien hoe die tijdens de wedstrijd zijn team coacht ofzo?!
Hij zal het in een rechterrijtje club misschien best leuk doen. Maar voor een subtopper.......ja als reservespits. En dan blijft hij (bij promotie van Sparta) toch liever in Rotterdam. DIe jongen is meer iemand die het liefst nog bij z'n amateurclub rondhangt en daar een pilsje meepakt (hij bleef 2 seizoenen bij zijn amateurclub vanwege de gezelligheid ondanks dat Sparta en FC Utrecht hem wilde inlijven al die tijd) en zal niet zo snel naar Limboland verhuizen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans zal best slagen in de Eredivisie, daar heeft hij zeker de kwaliteiten voor.
Dat Snoei maar lekker naar AGOVV gaat.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:25 schreef Kaalhei het volgende:
Gelukkig zijn we geen subtopper meer en zit een positie in het rechterrijtje er wel in, de komende jaren. Snoei en Koef zijn dus welkom.
Waar mag ik tekenen voor de uitslag van vorig seizoen?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Nou jongens, dit weekend net als bij PSV ook maar eens bij AZ stunten graag...
Vorige week al in transfergeruchten gepost. Frank Rutten heeft het zelf ook al toegegeven aan de Limburgse kranten vorige week.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Ouweland staat ook in de belangstelling van Roda JC.
Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:15 schreef Neede-Radicals het volgende:
Darkshine...ik heb jou nodig voor volgende week zondag!![]()
Yep...dat was inderdaad de reden!quote:Op zondag 27 februari 2005 02:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?
'Leuk' detail om te weten is dat er voor Roda-Ajax geen (s)cc nodig is/was voor de Oosttribune (uitverkocht), maar voor Roda-Twente wel...Wil dus niet weten hoeveel joden daar zitten straks...
Tot zaterdag en zondag dan.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:05 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Yep...dat was inderdaad de reden!
Maaar..tis al geregeld,hebben al mensen gevonden die kaarten voor ons gaan omwisselen in Enschede!
Gaan namelijk zaterdag al naar Maastricht,beetje lullig om dan zondagsmorgens via Enschede naar Kerkrade te gaan he!
Snap trouwens niet waarom het ineens een combi is,kan me niet herinneren dat er ooit iets gebeurd is. En dat van Ajax snap ik dan al helemaal niet!
Teveel kansen gemist. Het verhaal van het hele seizoen eigenlijk. Maar als je van zo'n mak Ajax nog niet kan winnen. de Graafschap was hier nog over heengewalst...quote:
Hellup...heb toch nog kaarten nodig!! Dat geregel met die omwisselbiljetten gaat niet helemaal zoals t hoort! Heb er 5 nodig...quote:
Nee hoor, zou er ook wel een Alemannia logo kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg DarkShine, vind je niet dat je het logo van je eigen club in je avatar moet hebben?
Alhoewel het logo van KVM mooier ook wel mooi is
Bloed, zweet & tranen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
Paupers die met weinig werk veel geld verdienen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
Ik zet hem graag af...quote:Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |