abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24698962
De kots van het Zuiden heeft het weer aardig laten afweten vandaag.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:01:52 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24709333
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Een boegbeeld verdwiijnt. De supporters zullen wel achter Trost gaan staan.

Ja! Gister klonk het bekende 'butcher butcher butcher' weer en ook 'wij willen butcher terug'...
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het einde van Vloet nadert, het zal me niet verbazen als ze binnen een paar weken een opvolger presenteren.
De opvolger zou eigenlijk 20 januari bekend gemaakt worden...
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt
Geen dank
quote:
Op zondag 23 januari 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De kots van het Zuiden heeft het weer aardig laten afweten vandaag.
Wist niet dat Sittard en/of Maastricht ook gespeeld hadden...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24713670
Die hebben ook niet gespeeld.

De opvolger van Vloet zal wel een Belg worden. Ik ben benieuwd waar Vloet ergens naar toe gaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:36:59 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24714458
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hebben ook niet gespeeld.

De opvolger van Vloet zal wel een Belg worden. Ik ben benieuwd waar Vloet ergens naar toe gaat.
Katwijk ofzo
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24718102
Bedankt voor de punten
Bloed, zweet en tranen!
pi_24720447
quote:
Op maandag 24 januari 2005 06:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Bedankt voor de punten
graag gedaan

Sven VBD Fussballgott!
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 24 januari 2005 @ 12:36:47 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24721995
Balen zeg. Ik heb ineens helemaal geen zin meer op vrijdag weer een paar honderd kilometer te reizen voor een thuiswedstrijd. Ik ben nu echt aan het twijfelen gezet over het kopen van een seizoenkaart volgend seizoen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24722854
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:36 schreef Kaalhei het volgende:
Balen zeg. Ik heb ineens helemaal geen zin meer op vrijdag weer een paar honderd kilometer te reizen voor een thuiswedstrijd. Ik ben nu echt aan het twijfelen gezet over het kopen van een seizoenkaart volgend seizoen.
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.

Voor komend seizoen moet het roer om, nieuwe bekende trainer (met minder dan Stevens of v Marwijk neemt niemand genoegen), nieuwe spelers (waaronder een spelbepalende middenvelder, 2 nieuwe verdedigers en 2 aanvallers). Zo niet, dat ben ik bang dat roda komend seizoen voor minder dan 8000 man zijn wedstrijden kan gaan afwerken.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 24 januari 2005 @ 23:17:52 #109
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24732681
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef TheGHunter het volgende:
Geloof mij maar als het merendeel van de supporters er precies, maar dan ook echt precies hetzelfde over denkt.
Ik twijfel er een beetje over of mijn negatieve instelling aan mijn veranderende persoonlijke situatie ligt, of aan Roda.
quote:
Voor komend seizoen moet het roer om, nieuwe bekende trainer (met minder dan Stevens of v Marwijk neemt niemand genoegen),
Roda een beetje kennende wordt het op zijn hoogst Harry van de Ham, of anders de assistent-coach van Telstar,
quote:
nieuwe spelers (waaronder een spelbepalende middenvelder, 2 nieuwe verdedigers en 2 aanvallers).
Ik gok op twee onbekende Belgen, 2 dito Afrikanen, 1 Litouwer en 1 reserve linksback uit Belize.
quote:
Zo niet, dat ben ik bang dat roda komend seizoen voor minder dan 8000 man zijn wedstrijden kan gaan afwerken.
Daar ben ikook bang voor.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:01:05 #110
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24733783
Worden hier er al revoluties voor het aftreden van Vloet gesmeed?
You are not logged in.
Kappen!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:02:50 #111
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24733815
Ach, het heeft allemaal geen zin......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:05:10 #112
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24733865
De selectie mag er anders best wezen, nu nog een goede coach en het is compleet. .
You are not logged in.
Kappen!
pi_24733883
Stevens en Van Marwijk gaan echt niet naar Roda JC. Bij Roda JC valt nu namelijk niet veel meer te halen. Grote transfersommen worden er niet meer betaald en daar moest Roda JC het toch altijd van hebben.

Niemand betaalt nu nog miljoenen voor een bonkige spits.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 00:12:47 #114
112674 NeKraNomaKoN
Linkse bomenknuffelaar.
pi_24734019
Ik verwacht anders dat Kone nog wel wat eurotjes gaat opleveren hoor. .
You are not logged in.
Kappen!
pi_24734029
Feit is dat het nu opeens wel erg snal bergafwaarts gaat met het voetbal in Zuid-Limburg. In Sittard weten ze allang niet meer wat lachen is, en nu lijkt ook Roda in de afgrond te vallen.

Het publiek blijft weg, niemand interesseert zich meer voor t voetbal, alleen als er wat gepresteerd wordt willen de mensen nog wel komen.

Er moet gewoon heel snel wat veranderen bij Roda, en ik hoop echt dat het bestuur dat ook inziet.
Ik zie ze alweer aankomen met de smoesjes, als van der Ham (oid) gepresenteerd wordt als nieuwe trainer. Ik zie Nol alweer glunderen met zn toptrainer (zie Jan van Dijk), ik zie Rutten alweer kijken naar al het geld wat ze uitgespaard hebben door weer een nobody te halen.

Nee, het publiek in Limburg wil bekende namen bij Roda zien, en wil weer de identiteit terug die roda verloren heeft bij het betreden van het PLS.

Roda is een club geworden waar het geld (wat ze notabene niet eens hebben, rara, hoe zou dat komen) belangrijker wordt gevonden dan het voetbal zelf, laat staan dat ze zich druk maken om de supporters.

Ik hoop dan ook van harte (en dat meen ik echt) dat wanneer ze komend seizoen weer alleen met loze beloftes komen, het stadion maar voor n kwart gevuld is elke wedstrijd. Kijken of ze dan inzien dat het belangrijkste voor een voetbalclub de supporters zijn, zonder supporters geen voetbalclub.
pi_24734096
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.

Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
pi_24734697
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In het verleden deed Roda JC vrijwel elk seizoen wel een goede uitgaande transfer, nu heeft alleen Kone echt transferwaarde en staat alleen Kone op de nominatie om verkocht te worden. Op de rest van de spelers zit geen topclub te wachten.

Ook de scouting van Roda JC lijkt minder te worden. Voorheen werden er groeibriljantjes gehaald, nu is het allemaal wat minder. Roda JC is altijd al een handelshuis geweest, nu is de selectie in mijn ogen echt een bijelkaar geraapt zootje.
Precies, dat is het zeker, n ongebalanceerd enftal met een aantal leuke spelers, die, als ze hun dag niet hebben, het hele elftal meeslepen de afgrond in. Middelmatige voetballers als Vicelich, Sonko, Filipovic en Luypers kunnen goed functioneren in een elftal dat draait, maar wanneer n v Dijk, Bodnar, Kone en Sergio hun dag niet hebben, houdt het op. Er is niemand die het elftal op sleeptouw neemt, de echte leider ontbreekt, zowel in de verdediging als op het middenveld.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:14:32 #118
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24736474
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik denk dat de situatie op de markt er veel meer invloed op heeft gehad dan de situatie van Roda. De tijd van explosief groeiende begrotingen is voorbij, net als van clubs die elk jaar tientallen miljoenen aan transfers besteden. De enige clubs die het zich nog kunnen permitteren zijn Chelsea, Real Madrid, Man United en misschien nog een paar. Het begint overigens wel weer een beetje aan te trekken.
  woensdag 26 januari 2005 @ 08:43:19 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24754517
Wat verwachten we van vrijdag...?
Planning:
-
pi_24756927
Willem II?

Winnen, met kut voetbal, kutsfeer en bijna geen uitsupporters.

Kga maar gewoon werken vrijdag.
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:49:30 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24760533
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:32 schreef TheGHunter het volgende:
Winnen, met kut voetbal, kutsfeer en bijna geen uitsupporters.
Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.
Planning:
-
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:37:28 #122
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24762991
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Same idea. Met het verschil dat ik wel ga kijken.
Same idea. Met het verschil dat ik een biertje erbij neem. .
pi_24780728
Ik heb toch maar vrij genomen voor vrijdag, weet eigenlijk niet waarom
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:04:25 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24806719
Klinkende 4-0 overwinning. Vond alleen dat er teveel lui voor eigen succes gingen, afgaande op de samenvatting...
Planning:
-
pi_24806874
Niets nieuws onder de zon toch? Wat verwacht je dan met die Brazilianen, Koné en Bodnar?
pi_24807117
Ok, mijn verwachtingen waren niet hooggespannen, maar wat een wedstrijd

Leuke aanvallen, spitsen hadden soms echt wereldacties in huis, maar faalden in de afwerking helaas

Kah is nu al n publiekslieveling, leuke speler, goede mentaliteit, toppertje

4-0 was zeer terecht, had nog wel maar meer mogen zijn, Willem II was echt helemaal nergens

Op naar Vitesse
pi_24815801
Kah is echt lachen om te zien ook. Goede vent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24815812
Hij deed ook een salto, maar kwam een beetje vreemd terecht. Zag er erg pijnlijk uit.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:13:00 #129
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24816453
Planning:
-
pi_24817109
Eerst Vite$$e, dan Scheerenveen en daarna Ajaks?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:13:29 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24817445
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eerst Vite$$e, dan Scheerenveen en daarna Ajaks?
Programma voor de carnavalsmaand februari:

zondag 2005.02.06 14.30 Vitesse Arnhem - Roda JC
zaterdag 2005.02.12 19.30 Roda JC - SC Heerenveen
zondag 2005.02.20 20.00 AZ Alkmaar - Roda JC
zondag 2005.02.27 12.30 Roda JC - Ajax
Planning:
-
pi_24817597
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Programma voor de carnavalsmaand februari:

zondag 2005.02.06 14.30 Vitesse Arnhem - Roda JC
zaterdag 2005.02.12 19.30 Roda JC - SC Heerenveen
zondag 2005.02.20 20.00 AZ Alkmaar - Roda JC
zondag 2005.02.27 12.30 Roda JC - Ajax
9 punten moet lukken
pi_24817621
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:59:18 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24818326
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, en dan de landing. Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar het was slecht getimed. Turner van laag niveau, voetballend lijkt hij me echter wel goed.
Landing ging inderdaad mis.

Wil hem eerst nog een paar matchen zien alvorens ik een definitief oordeel over hem geef. Vorige week was ik namelijk niet echt tevreden over hem (en de rest van 't team!).
Planning:
-
pi_24818372
Hij kan toch centraal achterin en als defensieve middenvelder spelen?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:41:35 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24820290
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:02 schreef gras het volgende:
Hij kan toch centraal achterin en als defensieve middenvelder spelen?
Ja, maar op dit moment staat Bodor als defensieve middenvelder op. Aangezien Kevin van Dessel is uitgeschakeld tot het einde van het seizoen.

Zie zelf liever Jerome Collinet op het middenveld!
Planning:
-
pi_24829476
Vloet zei in VI dat Kah weliswaar vaak op het middenveld stond, maar dat hij hem daar niet wilde "misbruiken", aangezien hij in hem een echte centrale verdediger zag.

Zelf zei Kah dat mensen hem vaak met Desailly vergeleken. Nu speelde die ook af en toe op het middenveld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 januari 2005 @ 21:50:37 #138
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24839492
quote:
005.01.30 Youssef Sofiane nieuwe spits van Roda JC
Roda JC heeft op enkele details na overeenstemming bereikt met Westham United over de komst van Youssef Sofiane naar Kerkrade. Roda JC hoeft geen transfersom te betalen voor de 20-jarige Franse spits. De club werkt met Westham United aan een regeling voor een eventuele transferwinst. De medische keuring vindt maandag plaats in Kerkrade. Zondag zou de spits mee kunnen spelen in de wedsrtijd tegen Vitesse.
  zondag 30 januari 2005 @ 22:11:48 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24839938
Onze club roert zich toch nog op de transfermarkt.
Planning:
-
pi_24842803
Ben benieuwd, nieuwe spitsen zijn altijd leuk
  maandag 31 januari 2005 @ 09:55:14 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24846570
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:23 schreef TheGHunter het volgende:
Ben benieuwd, nieuwe spitsen zijn altijd leuk
We moesten wel een spits aantrekken. We hebben Koné & Cristiano, en een paar 'talentjes' zoals Nol het graag zegt...
Planning:
-
pi_24849410
Sonko waarschijnlijk naar FCDB.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:40:47 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849566
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonko waarschijnlijk naar FCDB.
Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...
Planning:
-
pi_24849678
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgens Voetbalplus zijn de clubs er al uit...
Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:52:44 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849793
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klopt, alleen Sonko wil even bedenktijd. Paar uur heeft hij nog.
Van mij mag die blijven, we zitten niet echt ruim in de aanvallers namelijk. Vrijdag zat Pascal Muller (reserve van Jong Roda) op de bank...
Planning:
-
pi_24849857
Sofiane komt er nu ook weer bij, waardoor zijn kansen op speeltijd wel slinken. Al kan het nooit kwaad een speler als Sonko er bij te hebben, die heb je in de 2e seizoenshelft hard genoeg nodig met al die blessures, schorsingen en vormcrisissen die gaan komen.
  maandag 31 januari 2005 @ 13:59:37 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24849922
Sonko is na zijn blessure (2 jaar geleden) wel niet meer terug gekomen op zijn oude niveau...
Planning:
-
pi_24849974
quote:
Op maandag 31 januari 2005 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Sonko is na zijn blessure (2 jaar geleden) wel niet meer terug gekomen op zijn oude niveau...
Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.

Misschien dat hij zich bij FCDB weer in de kijker kan spelen, al zal dat niet meevallen als aanvaller in een team wat nauwelijks scoort. Van de andere kant: Als hij de kansen voor het doel had gehad die Powel dit seizoen heeft verpest dan had hij er al 10 inliggen.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:21:56 #149
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24850386
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Twee jaar terug vond ik hem 'n revelatie bij Roda JC, daarna niet veel meer van hem vernomen inderdaad. Voor FCDB vind ik het geen verkeerde voetballer, voor Roda JC om er bij te hebben naast de spitsen die er al rondlopen ook niet.

Misschien dat hij zich bij FCDB weer in de kijker kan spelen, al zal dat niet meevallen als aanvaller in een team wat nauwelijks scoort. Van de andere kant: Als hij de kansen voor het doel had gehad die Powel dit seizoen heeft verpest dan had hij er al 10 inliggen.
Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.
pi_24850545
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Een echte spits in Sonko niet, daar is hij wat te traag voor. Ook een echte buitenspeler die zijn man gemakkelijk voorbij komt is hij niet. Hij is meer een aanvallende rechtermiddenvelder, maar hij is zeker zeer bruikbaar voor FCDB.
Aanvallende rechtermiddenvelder kunnen we nog wel gebruiken, zeker omdat de spitsposities al vergeven lijken te zijn. Ik ben benieuwd en hoopt dat Sonko zijn niveau van 2 jaar geleden gaat halen bij FCDB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')