Das dan weer jammer, ben geen fan van Sonko en hij heeft na zn blessure nooit meer zn oude niveau gehaald.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef DarkShine het volgende:
FCDB is niet meer geintresseerd in Eddie Sonko. Aangezien Sonko twijfelde haakte FCDB af.
Op een zondagmiddag spelen was echt duidelijk zichtbaar. Maar het waren dan voornamelijk scc houders die er niet waren. Toch netjes dat ze die gasten ook weer wat meer tijd geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:47 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht men nu echt zo veel meer publiek? Ik weet niet hoeveel amateurvoetballers er op zondag in Limburg zijn, maar spreken we dan over honderden per wedstrijd? Duizenden?
Een schot op de lat die een dikke meter voor de goal terug op de grond kwam, telde toen als de 3-2 voor Heerenveen. Het puntje wat wij toen tekort kwamen voor Europees, waardoor NEC mocht gaan.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Roda is toch ook al eens genaaid tegen Heerenveen toen er een schot van ver via de lat wel of niet over de lijn stuiterde en Foppe en Vloet daar op TV over discussieerden??
Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:47 schreef Stpan het volgende:
Bij Sparta Rotterdam was een delegatie van Roda JC aanwezig voor.........Mike Snoei (waarom ga je naar een trainer kijken, maar dat terzijde?) . Op Radio Rijnmond wilde hij bevestigen noch ontkennen dat hij in onderhandeling is met Roda JC. Ik denk ik meldt het maar even.
Kalisse?quote:Op maandag 14 februari 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat Roda er was voor: Mustapha, Koevermans en Callise.
Misschien dat ze Koevermans als reserve willen? We hebben alleen Koné & Cristiano. Dan hebben we nog 2 jeugdige talenten (Cissé & Jongen) op de bank, en dat waren onze spitsen...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:24 schreef Stpan het volgende:
[..]
Kalisse?![]()
![]()
Ik hoorde gister de opmerking de Kalisse maar beter zijn naam kon veranderen in Koulisse en daar voor eeuwig in moet blijven.
Mustapha is transfervrij en in vorm, dat zou zeker een goede zijn voor Roda zoals hij nu speelt. Koef is een typische 1e divisie local hero, gaat het niet maken in de eredivisie.
Prikbord van rodajcfans.nlquote:Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef Stpan het volgende:
Wat is je bron trouwens dat ze voor die 3 spelers kwamen?
Nee, maar de reactie van Snoei op de lokale radio klonk alsof hij een aanbieding van Roda op zak heeft of iets wat er op lijkt.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Prikbord van rodajcfans.nl
Denk niet dat de Rodafans het zullen pikken als ze nu weer met zo'n trainer komen aanzetten. Ik heb nog altijd hoop dat Huub Stevens komt... En zoals je zelf aanagf, waarom kom je een trainer bekijken? Wil je zien hoe die tijdens de wedstrijd zijn team coacht ofzo?!
Hij zal het in een rechterrijtje club misschien best leuk doen. Maar voor een subtopper.......ja als reservespits. En dan blijft hij (bij promotie van Sparta) toch liever in Rotterdam. DIe jongen is meer iemand die het liefst nog bij z'n amateurclub rondhangt en daar een pilsje meepakt (hij bleef 2 seizoenen bij zijn amateurclub vanwege de gezelligheid ondanks dat Sparta en FC Utrecht hem wilde inlijven al die tijd) en zal niet zo snel naar Limboland verhuizen denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans zal best slagen in de Eredivisie, daar heeft hij zeker de kwaliteiten voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |