Ondanks die naam is het toch een aardig snel figuur hoor. Geen geitewollensokken Beemer rijder.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:05 schreef Makster het volgende:
Bredemeier jaahhhh, blijkbaar houdt de beste man het bij motoren van zijn afkomst![]()
Nee die optie is voorbehouden aan de K serie toermotoren.quote:Maar heeft een Beemer een 12volt aansluiting op de motor zitten, misschien ook makkelijk om te vragen waar de cdspeler zit
Hij doet ook vaak op Assen rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef bredebeier het volgende:
Op verzoek de voorzijde;
Nog meningen?
Prijs is niet belangrijk,wel hoe het ding bochtensnelheden haalt.
Je kunt zo hard remmen trouwens dat je gebit uit zou vliegen(als je kunstgebitje hebt oc)
Vet dingetje voor OPM .. zwart.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:07 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=4534
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij blij dat je nog geen ZX6R in je schuur heb staan
volgens mij post je met verkeerde account FaithZ
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger vanquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie ben jij dan? Achterneef van Driekus?
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger van![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?
Hey waar is je ondertitel gebleven ?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger van![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?
Eens kijken of jij over 10 jaar dat ook nog zegt,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij snapt hetWat fijn om iemand te kennen die je snapt
Trouwens, normaal is zo saai..
Nee dat wil ik niet,quote:Op donderdag 16 december 2004 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Aha, dus je wilt nu zeggen dat Lars gewoon oud is
Voor hoelang denk je?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Youssef het volgende:
Hej motorrijders en Rietvaaeaaerder, binnenkort kom ik jullie vergezellen.
hey dat is cool, en in welke vorm kom je ons vergezellen ?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Youssef het volgende:
Hej motorrijders en Rietvaaeaaerder, binnenkort kom ik jullie vergezellen.
Door hard op zn bakkes te gaan hoop ikquote:Op donderdag 16 december 2004 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat is cool, en in welke vorm kom je ons vergezellen ?
Doe nou eens een keer normaal joh,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door hard op zn bakkes te gaan hoop ikOp een andere manier kan ie mij niet vergezellen namelijk
Met jou lompe uitspraken jaag je echt iedereen weg hier,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb niet al 2x een permban gehad door Youssef dood te wensen, Youssef echter wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |