Ondanks die naam is het toch een aardig snel figuur hoor. Geen geitewollensokken Beemer rijder.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:05 schreef Makster het volgende:
Bredemeier jaahhhh, blijkbaar houdt de beste man het bij motoren van zijn afkomst![]()
Nee die optie is voorbehouden aan de K serie toermotoren.quote:Maar heeft een Beemer een 12volt aansluiting op de motor zitten, misschien ook makkelijk om te vragen waar de cdspeler zit
Hij doet ook vaak op Assen rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef bredebeier het volgende:
Op verzoek de voorzijde;
Nog meningen?
Prijs is niet belangrijk,wel hoe het ding bochtensnelheden haalt.
Je kunt zo hard remmen trouwens dat je gebit uit zou vliegen(als je kunstgebitje hebt oc)
Vet dingetje voor OPM .. zwart.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:07 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=4534
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij blij dat je nog geen ZX6R in je schuur heb staan
volgens mij post je met verkeerde account FaithZ
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger vanquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie ben jij dan? Achterneef van Driekus?
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger van![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?
Hey waar is je ondertitel gebleven ?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Reageer ook eens normaal... Wordt het vast een stuk gezelliger van![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu van hem vraagt?
Eens kijken of jij over 10 jaar dat ook nog zegt,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij snapt hetWat fijn om iemand te kennen die je snapt
Trouwens, normaal is zo saai..
Nee dat wil ik niet,quote:Op donderdag 16 december 2004 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Aha, dus je wilt nu zeggen dat Lars gewoon oud is
Voor hoelang denk je?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Youssef het volgende:
Hej motorrijders en Rietvaaeaaerder, binnenkort kom ik jullie vergezellen.
hey dat is cool, en in welke vorm kom je ons vergezellen ?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Youssef het volgende:
Hej motorrijders en Rietvaaeaaerder, binnenkort kom ik jullie vergezellen.
Door hard op zn bakkes te gaan hoop ikquote:Op donderdag 16 december 2004 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat is cool, en in welke vorm kom je ons vergezellen ?
Doe nou eens een keer normaal joh,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door hard op zn bakkes te gaan hoop ikOp een andere manier kan ie mij niet vergezellen namelijk
Met jou lompe uitspraken jaag je echt iedereen weg hier,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb niet al 2x een permban gehad door Youssef dood te wensen, Youssef echter wel
Nee en dat intresseert me ook niet,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA jij snapt er dus echt geen ene reet van.... weet je wel wie Youssef is
Niet voor niets noem ik motorrijders en Rietvaerder apart. Zijn motorische gedrag bezorgt hem namelijk verscheidene malen problemen op forums en gewone topics alhier. Vandaar dat ik verder ook niet echt op hem in zal gaan in dit topic, want dan wordt inderdaad de boel verziekt.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met jou lompe uitspraken jaag je echt iedereen weg hier,
wat wil je daar mee bereiken eigenlijk ?
lekker in je 1tje een forum vullen of zo ?
Moet je 25Kw ? omdat je een VFR400 wil,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Niet voor niets noem ik motorrijders en Rietvaerder apart. Zijn motorische gedrag bezorgt hem namelijk verscheidene malen problemen op forums en gewone topics alhier. Vandaar dat ik verder ook niet echt op hem in zal gaan in dit topic, want dan wordt inderdaad de boel verziekt.
Ik ben eigenlijk klaar met lessen en ga deze zaterdag gewoon lekker klaverbladen rijden met mijjn broertje en instructeurEr valt niets te leren, ik heb ook verder niets echt hoeven leren maar ik heb mijn examen pas 20 januari
![]()
Dus nu ga ik gewoon lekker rijden tegen betaling en een stemmetje in me oorIk heb een Honda vfr400r nc24 op het oog, en hoop natuurlijk te slagen. Ik weet echter bijna geen hol verder van motoren dus het is nu gewoon een keuze puur op een toevallige advertentie gebasseerd
![]()
Nu nog mijn ouders zo gek krijgen en dan ben ikop een motor.
![]()
Jongen, gedraag jij je nu maar, want je hebt verder niks te willenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ask Cynix.....
Youssef heeft al meerdere bans op zijn naam staan wegens doodverwensingen richting mensen en o.a. mij....
Ik moet hem dus hier inderdaad niet!
Ik heb dit ding op het oog:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Moet je 25Kw ? omdat je een VFR400 wil,
ik heb een VFR750 VFR400 is gewoon kleine uitvoering,
maar rijd wel geweldig![]()
NC30 is net even mooier,quote:Op donderdag 16 december 2004 15:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb dit ding op het oog:Maar het schijnt dus dat mijn oom veel verstand heeft van motoren en bestuurder is van een bepaal cluppie. Dus die ga ik ook eens een dezer dagen mailen
![]()
Is 1987 niet een beetje oud?En de achterkant van de VFR's zijn eigenlijk weinig te zien op foto's, die zijn toch stiekem een beetje lelijk??
Waar haal je die info vandaan ?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef Yakult het volgende:
[..]
NC30 is net even mooier,
ik vind 50k wel veel km's voor een 400
uit die link van youssef:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan ?![]()
ik zie het nergens staan dat ie +50K heeft gereden,
quote:Honda VFR400R NC24
- 1987
- 47800 km
- Hyperpro voorvorkveren!
- Nu 25 KW uitvoering, met uitdraai.
Is er eigenlijk echt zoveel verschil tussen die verschillende NC's. Op http://www.400cc.nl/modellen.php kan ik nou niet echt iets vinden van 'nou, dat is wel een hele goede reden om die en die te kiezen'quote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef Yakult het volgende:
[..]
NC30 is net even mooier,
ik vind 50k wel veel km's voor een 400
nc30 stuurt weer iets beter (17 ipv 16inch voorwiel, beter frame, kortere wielbasis, betere remmen, mooier kuipwerk) maar als beginner zul je daar niet wakker van liggen...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Is er eigenlijk echt zoveel verschil tussen die verschillende NC's. Op http://www.400cc.nl/modellen.php kan ik nou niet echt iets vinden van 'nou, dat is wel een hele goede reden om die en die te kiezen'?
![]()
Ghehe... niks te willen.... het topic....quote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jongen, gedraag jij je nu maar, want je hebt verder niks te willenEn verkloot het topic gewoon niet
Dus dat geeft jou het recht om het ook maar te verkloten ?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
ik heb deze club wel opgericht dus weet tegen wie je het hebt.
gezellig hier zeg. jij denkt echt dat je heel wat bent he? en hoezo heb jij deze club opgericht??quote:Op donderdag 16 december 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ghehe... niks te willen.... het topic....
Jonge, ik heb deze club wel opgericht dus weet tegen wie je het hebt.
De enige die het topic verkloot ben jij, door je aanwezigheid alleen al.
Wie verkloot hier wat........ hij heet Youssef geloof ik.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dus dat geeft jou het recht om het ook maar te verkloten ?
en als jij baas ben over topic waarom heb jij geen blauwe of rode kleur dan ?
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
gezellig hier zeg. jij denkt echt dat je heel wat bent he? en hoezo heb jij deze club opgericht??
ahum, ten eerste doe eens normaal....quote:Op donderdag 16 december 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie verkloot hier wat........ hij heet Youssef geloof ik.
Die wil je gewoon NIET onder de motorrijders hebben, ook echt verschil maken heh tussen Rietvaerder en motorrijders... terwijl ie me niet eens kent en al zeker niet weet hoe ik rijd...
Dus die teringkneus moet gewoon oprotten.
Of ga jij lekker je handje boven zijn hoofd houden..... ben je soms links ?
Anders maak je even een ledenlijstje in je OP,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bepaal niet wie er post, dat klopt, maar ik bepaal 9 van de 10 keer wel de routes die er gereden worden, zo ook de eerste, dus als het gezelschap mij niet meer aanstaat zal ik hier ook mee stoppen en zoeken ze het maar uit..... ik ga bijv. dus echt niet met Youssef of Mellon op sleeptouw
En nog wat, dit topic is een SC topic voor de Fok MotorCLUB... of is iedereen zomaar ineens lid van onze club
Mensen die vragen hebben kunnen die die gewoon in PTA vragen waar wij op kunnen reageren....
Dit is dus echt niet zomaar een SC topic voor ALLE Fokkers! die op motoren geilen hoor, er staat toch duidelijk Fok! MotorCLUB of niet soms....
oke als iedereen er zo over redeneert is het simpel:quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bepaal niet wie er post, dat klopt, maar ik bepaal 9 van de 10 keer wel de routes die er gereden worden, zo ook de eerste, dus als het gezelschap mij niet meer aanstaat zal ik hier ook mee stoppen en zoeken ze het maar uit..... ik ga bijv. dus echt niet met Youssef of Mellon op sleeptouw
En nog wat, dit topic is een SC topic voor de Fok MotorCLUB... of is iedereen zomaar ineens lid van onze club
Mensen die vragen hebben kunnen die die gewoon in PTA vragen waar wij op kunnen reageren....
Dit is dus echt niet zomaar een SC topic voor ALLE Fokkers! die op motoren geilen hoor, er staat toch duidelijk Fok! MotorCLUB of niet soms....
Is een verschil, ik heb toch geen mensen persoonlijk aangevallen? Zal mij aan mn reet roesten als hij een fiets gejat heeft, maar als het mij fiets was.....quote:Op donderdag 16 december 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
iedereen heeft wel iets uitgevreten maar om dat nou te blijven oprakelen
Doen we bij jou ook niet he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |