Qua persoon is er ook niets mis met hem, maar je maakt wel eens wat mee he in't leven.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:02 schreef hollander172 het volgende:
It's all about the first impression, wat mij betreft althans.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:02 schreef hollander172 het volgende:
Lachen, komt dat door jou of gaat het allemaal mis zakelijk gezien?
Dat kan ik niet ontkennen, iedereen zijn eigen pak shit.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua persoon is er ook niets mis met hem, maar je maakt wel eens wat mee he in't leven.![]()
Varen, varen door de woelige baren.![]()
Heb je nog nooit die lui over de vloer gehad dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben nu controle van de ISO .. ook niet grappig, lichten je complete werkzaamheden door of je aan de standaard voldoet.
Kost ook aardig wat geld die lui hier een paar weken over de vloer. Lucratieve business voor dat bedrijf.
Aan het eind van het onderzoek bepalen ze of je weer een jaar lang die standaard mag propageren.
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:13 schreef hollander172 het volgende:
Heb je nog nooit die lui over de vloer gehad dan?![]()
Ach het valt allemaal wel mee al zal je zien dat de mensen die nu iets te verbergen hebben (hun werk gewoon niet goed doen) ineens heel erg gaan stressen. (meestal zit de baas ook tussen die mensen)quote:Op woensdag 15 december 2004 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben van origine geen kantoorpikkie he, maar een buitendienst medewerker in een sector die niet zelf produceerde.
Dus dit is het eerste bedrijf die onder de ISO werkt.
Edit: lap tekst waarin ik doordraaf.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:20 schreef hollander172 het volgende:
Ach het valt allemaal wel mee al zal je zien dat de mensen die nu iets te verbergen hebben (hun werk gewoon niet goed doen) ineens heel erg gaan stressen. (meestal zit de baas ook tussen die mensen)
Moeten ze vooral doen, die gasten kijken daar dwars doorheen.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik hoor er iedereen over dat ze extra vaag hebben gedaan.. en hem ook best knepen.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:01 schreef Makster het volgende:
Maar goed, hier zeg ik geen nee tegen natuurlijk
Jawohl meine Fuhrerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een hele onhandige, per ongeluk expres.
![]()
[..]
Geen investering noodzakelijk, of garant voor dingen gaan staan.
quote:
Zaken is een groot woord. Ik wil best een aantal mailtjes voor hem naar het duits omzetten en vica versa maar hij mag niet gaan hopen dat ik ook daadwerkelijk dingen op de post ga zetten en verantwoordelijkheden op mijn nek ga halenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Testje op hem uitvoeren? Wie kan er nog meer redelijk Duits ..
Als we er nou nog even 2 laten bellen en hij doet iedere keer hetzelfde verhaal weet je genoeg.
Uiteraard wens ik je goede zaken toe en ben je van zelf vast voorzichtig genoeg.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfs een accu die altijd buiten staat en uit 1996 is doet het altijd
Ff afkloppen...
Don't think so Timquote:Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Over rijden gesproken.... t is 6 graden en droog
Mark?
Hyperpro testen
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:26 schreef Makster het volgende:
Misschien een idee om straks nog ff een kilometertje of 50 snelweg te doen, dan sta je morgen niet met een lege accu en scheelt je veel gekut
quote:
Het is.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist je al dat de Bandit1200 schokdemper + Hyperproveer erop zit
Nope... budgetfietsen hè, goedkope vering. Lekker slapquote:Op woensdag 15 december 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
Top hoor. Zou de Bandit standaard vering gemaakt zijn voor kleine en lichte japannertjes?
Uhh... nog nooit van versleten schokbreker gehoordquote:Op woensdag 15 december 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
Schokbrekers van mijn Majesty 250 waren trouwens ook al aardig versleten met 30.000 kilometer.
Hoe lang doet een normale schokbreker erover ....... 35K is niet niets denk ik. (40-60 k ?)
Zieke shitquote:Op woensdag 15 december 2004 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker klusje had mijn pa net..... was kerel met zn fiets op de rails gaan staan voor de trein
Je kent toch wel als je vanuit Brabant de Moerdijkbrug oprijd, is de A16, en dan net na de Moerdijkbrug op Zuid-Hollands grondgebied heb je links zo'n tankstation en daarna gelijk zo'n fly-over, daar rechts heb je zo'n rails lopen.....
Taak van Brandweer: verlichten en schoonspuiten en in dit geval lichaam van de haak afhalen (die haak die voorop de trein zit)
Stukken van de schedel af en linkerbeen zat bij zn rechteroor zei ieOveral bloed..... tja hoort erbij zegt ie, verstand op nul en gaan
Dit ongaat me volledigquote:Op woensdag 15 december 2004 21:14 schreef Nirak het volgende:
Vandaag sleutel gekregen van huis
En raad eens Patrick: de cv doet het niet lekkerZie je wel
Jij blij dat je nog geen ZX6R in je schuur heb staanquote:Op woensdag 15 december 2004 21:14 schreef Nirak het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij post je met verkeerde account FaithZ
Idd.... ego'squote:Op woensdag 15 december 2004 21:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Zieke shit![]()
Mischien dat ik ook ooit nog eens een opleiding ga volgen aan het NIBRA, voor officier van dienst, dit jaar werden er geen opleidingen gestart en weet niet hoe het ervoor 2005 voor staat ?
Zijn inderdaad minder leuke klussen, snap het ook niet. Als je dan zo graag dood wil neem een kilo slaappillen ofzo, wel zo prettig voor de gene die de troep moeten opruimen enzo
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:14 schreef Nirak het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit ongaat me volledig
Maarja heet dan ook geen Pat
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh... nog nooit van versleten schokbreker gehoordOf een revisie... volgens mij makkelijk +100.000km hoor
quote:De meeste S jes hebben een 12 V contact bij de rechtervoetsteun in de
buurt,hierop kan een BMW druppellader aangesloten worden
Zo niet dan is het een akelige klus om de accu eruit te krijgen,zit onderin
bij de tank/achterframe overgang.
Is de accu misschien gewoon slecht en kom je daar nu achter door het koude
weer?; kan ook nog.
Dan een nieuwe accu erin,flink stuk rijden om op te laden en klaar(neem wel
een MF accu= gel,dat verdampt niet en is dus onderhoudsvrij.
Aanduwen kan wel in de tweede versnelling maar dan wel 2 man erachter en jij
erop,anders kom je niet door de compressie,jullie worden er dan wel lekker
warm van.!!
Bredemeier jaahhhh, blijkbaar houdt de beste man het bij motoren van zijn afkomstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |