Hoezo?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo
Maar wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:06 schreef Didiot het volgende:
Vanmorgen m'n KLX dwars voor een stoplicht gezet![]()
Is echt kicke, maar wel eng om te doen zo voor de eerste keer.
Met 100 km p/h aan komen rijden om een stoplicht nog te halen, afremmen naar 50 omdat het stoplicht niet meer te halen is, en vanaf de 50 vol achterrem erop tot bijna stilstand
Echt zwaar kicke
* Didiot raakt steeds verslaafder aan z'n KLX
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij moet echt een paar extra rijlessen nemen en dan met name gericht op het remmen, want dit gaat geheid een keer fout met jou.
![]()
Je maakt mij nietwijs dat je dit allemaal gecontroleerd deed, van wat ik gezien heb het afgelopen jaar tot gecontroleerd stunter moet je veel serieus oefenen en liefst ook nog wat talent en gevoel voor je machine hebben.
Ik denk dat je aan geen van deze 3 critiria echt voldoet, maar ja hoop doet leven.![]()
![]()
Nu ben ik weer weg, kom net terug van een ex-collega zijn computerprobleempjes oplossen.
De rest lees ik morgen wel weer. (en nog een heel stukje terug)
Domme vragen bestaan nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tegen opbouwende kritiek denk ik
Laat ze ook maar lekker wegblijven met elke keer diezelfde domme vragenGaan ze maar lekker naar MF ofzo..
Ik gok op de kwaadaardige uitwerking van het Noorderlicht.quote:Op woensdag 15 december 2004 08:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee...... ?
quote:
Ik heb er een beetje triest gevoel bij, totdat Luc het tegendeel komt beweren. (overspannen)quote:Op woensdag 15 december 2004 08:13 schreef hollander172 het volgende:
Waar is Luc eigenlijk gebleven?RB en Ondeugend zie je nog weleens hier maar Luc is helemaal spoorloos verdwenen.........
![]()
Gaat het niet goed daar in het hoge noorden?![]()
quote:
wat is er precies bij de BBQ meet gebeurd in Gron? ik heb zoiets gehoord...? missch dat dat er iets mee te maken kan hebben?quote:Ik heb er een beetje triest gevoel bij, totdat Luc het tegendeel komt beweren. (overspannen)
Zou jammer zijn, ik hoop dat hij het gewoon veel te druk heeft.
Fijn die situaties, heb het zelf ook meerdere malen gehad.quote:Op woensdag 15 december 2004 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx, zal vanavond even uitgebreid kijken.
Heb het idee dat ik een beetje in de gaten gehouden word, maar ik zoek de confrontatie niet expres op.
(gisteren een mega aanvaring over iets anders, 1 woord van de chef vandaag en hij kan het bezuren)
Overspannen? Dan moet ie juist fokken!quote:Ik heb er een beetje triest gevoel bij, totdat Luc het tegendeel komt beweren. (overspannen)
Zou jammer zijn, ik hoop dat hij het gewoon veel te druk heeft.
Er is niet zo gek veel gebeurt in Grûnn, en die details waar ik wel mijn ideeen over heb zet ik niet op Fok! uit respect voor anderen.quote:Op woensdag 15 december 2004 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is er precies bij de BBQ meet gebeurd in Gron? ik heb zoiets gehoord...? missch dat dat er iets mee te maken kan hebben?
Dat is missch wel zo idd en een misverstand is zo gebeurd...quote:Op woensdag 15 december 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:Beter om helemaal niets daarover te zeggen, kan weer verkeerd uitgelegd worden.
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er is niet zo gek veel gebeurt in Grûnn, en die details waar ik wel mijn ideeen over heb zet ik niet op Fok! uit respect voor anderen.![]()
Beter om helemaal niets daarover te zeggen, kan weer verkeerd uitgelegd worden.
![]()
Snapte het al niet maar sinds die kleine in huis is leef ik ook in een soort schemerwereld vanwege het gebrek aan slaap.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is er niks over gezegd lars dus je kon het niet gemist hebben
quote:Op woensdag 15 december 2004 08:47 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er gisteren dan gebeurt?
Totaal gebrek aan empathie dus.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
*knip*
Hij ook wel met jou denk ikquote:(met je Argentino wil ik best gesprekken voeren namelijk)
Kijk je uit? Jij mag dan misschien vinden dat je sociaal hoger op de ladder staat maar maatschappelijk gezien sta je weer lager.quote:Afwachten of er dus nog dingen escaleren vandaag, want ik verzeker dat het dan ook goed mis gaat tussen ons.![]()
![]()
Er waren wel wat dingen, maar mensen onder elkaar dan is er toch altijd wel wat.quote:Op woensdag 15 december 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:Het is toch gewoon gezellig geweest daar? Heb het niet helemaal gevolgd omdat ik druk was met de pup maar heb nog wel wat terug gelezen en er is mij niks opgevallen.
Hoezo is dat per definitie beter?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
En dat is eigenlijk maar beter ook, kan het ook niet interfereren met je prive leven.
Op mij kwam hij over als een vrolijke bourgondier die ondanks eventuele tegenslagen toch altijd het positieve ziet en probeerd te genieten waar mogelijk.quote:Ik heb in ieder geval het idee dat hij het niet makkelijk heeft.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 09:25 schreef hollander172 het volgende:
Totaal gebrek aan empathie dus.
Dat kan mij niet boeien, wat dat betreft heb ik geen boter op mijn hoofd.quote:Kijk je uit? Jij mag dan misschien vinden dat je sociaal hoger op de ladder staat maar maatschappelijk gezien sta je weer lager.
De vorige zaak waar ik werkte stopt ermee vanaf 24 december.quote:Hoe staat het met de plannen om verder te gaan als kleine zelfstandige?![]()
Je kan ook briefjes gaan schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:Ik heb het zwijgen net verbroken...........
Zolang het niet bedreigend is voor je eigen situatie ga ik daar in mee. Af en toe even op ramkoers jegens iemand zitten is ook helemaal niet verkeerd, mooie uitlaatklep.quote:Dat kan mij niet boeien, wat dat betreft heb ik geen boter op mijn hoofd.
Althans niet keer op keer.
Extreme make over?quote:Verder nog geen plannen, want morgen heb ik een casting voor een nieuw televisieprogramma.
De toekomstplannen hangen we verder op aan het al of niet geselecteerd worden daarvoor.
Ik moet mij daar nu beschikbaar voor houden half januari en februari.
Tja ik merk gewoon dat ik een hele andere kijk op dingen heb dan veel mensen.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:40 schreef hollander172 het volgende:
Hoezo is dat per definitie beter?Ik laat ook vrij veel los over mijn persoontje maar heb dat nooit als negatief ervaren en wordt je er een keertje op "gepakt" tsja jammer dan dat zegt meer over de persoon die blijkbaar zoiets nodig heeft om zijn gram te halen dan over mij.
Ben ik ook niet voor, maar als je iemand steeds maar krediet geeft en op betere tijden hoopt (en af en toe ook tegengas geeft, maar dit niets uithaalt) dan barst de bom toch wel een keer als de situatie op een gegeven moment uitzichtloos is.quote:Overigens was ik heel anders, het bekende "emmer - druppel" verhaal deed mij beseffen dat dat zeker niet de manier is.
Daar ging ik ook niet vanuit inderdaad, maar ja ik voel mij wel vaker een eenzame roepende in de wind.quote:Naast het feit dat uitbarstingen schijnbaar vanuit het niets alleen maar door jezelf begrepen worden, verwacht geen mededogen van mensen om je heen.![]()
Dat heeft niets met je inschattingsvermogen te maken, als wel met je opkomst percentage@Fok! mc motormeetings.quote:Op mij kwam hij over als een vrolijke bourgondier die ondanks eventuele tegenslagen toch altijd het positieve ziet en probeerd te genieten waar mogelijk.
Kon al nooit mensen goed inschatten![]()
* One_Punch_Mickey gaat evenquote:We zijn deze week uitstekend begonnen en de 20.000e Volvo in dit jaar is nu al verkocht.
>knip<
...zullen we woensdag 15 december bij de koffie een appelrondje aanbieden om dit te vieren.
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook briefjes gaan schrijven.Post its zijn daar speciaal voor uitgevonden.
Extreme make over lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Extreme make over?Sorry, kon het niet laten met zo'n mooie voorzet.
![]()
Je gaat vast niet vertellen welk programma dat is en wat jouw aandeel daar in zou moeten worden?
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net uitgedeeld:
[..]
* One_Punch_Mickey gaat even![]()
Ze zijn nog warmquote:Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat mij hier een beetje gek lopen maken ..
In mei 2004 is die samenwerking beeindigd, toen zijn laatste S/V40 modellen nog in Born geproduceerd, nu gebeurd dat in Gent.quote:En mede dank aan NedCar zeker. Of was die samenwerking helemaal voorbij?
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In mei 2004 is die samenwerking beeindigd, toen zijn laatste S/V40 modellen nog in Born geproduceerd, nu gebeurd dat in Gent.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2004 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verraders, beetje de economie van de afvallige Belgen ondersteunen.
![]()
Leuk voor de werknemers die regelingen, maar dodelijk voor het ondernemersschap.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Iddkostte meer dan 200 werknemers hun baan (wel een vette regeling aan overgehouden)
Dan komt het er wel aan de verkeerde kant uit Mark, die kennis moet je wel in je voordeel gebruiken en niet omzetten in shit.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:46 schreef Makster het volgende:
Hoiiii :w
Nog ff leren en dan mag ik gelukkig waar aan het werk. Komt mijn reet uit zetten die cursus
3 collegae lusten geen appelrondjequote:Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat mij hier een beetje gek lopen maken ..
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
3 collegae lusten geen appelrondjehebben we vanmiddag nog wat
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
achterlijk.
.. of zijn ze bang voor de lijn. Smoesjes dus.![]()
Ik ga mijn best doen om deze "zeer" nuttige theorien ook daadwerkelijk toe te passen in de praktijkquote:Op woensdag 15 december 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan komt het er wel aan de verkeerde kant uit Mark, die kennis moet je wel in je voordeel gebruiken en niet omzetten in shit.![]()
Zoals? Nee dat is flauw.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
..........sommige dingen over jezelf behoor je nou eenmaal voor je te houden in deze wereld.
Daar maken we ons allemaal weleens schuldig aan bewust of onbewust. Zou ook niet goed zijn bij eenieder de dialoog aan te gaan om de achterliggende gedachte te achterhalen, dat zou een dagtaak worden.quote:Maar ja iemand veroordelen omdat je hem/haar niet begrijpt of een andere belevingswereld heeft is zo makkelijk.
Lachen, komt dat door jou of gaat het allemaal mis zakelijk gezien?quote:(hoor nu dingen over de telefoon zeggen hiernaast waar je haren van overeind gaan staan -gesprekken eindigen zonder bedankje, zinnen herhalen van: ik zeg dit en vraag niet om uitleg)
It's all about the first impression, wat mij betreft althans.quote:Dat heeft niets met je inschattingsvermogen te maken, als wel met je opkomst percentage@Fok! mc motormeetings.
Ook op Fok! waren er soms wel dingen te herleiden trouwens, misschien was je er soms gewoon niet die dag.
(en zeker niet vanaf het begin)
Waarom dat? Appelrondjes eet ik dan wel weer maar met taart e.d. mag je zo verder lopen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
achterlijk.
.. of zijn ze bang voor de lijn. Smoesjes dus.![]()
Ja hoor, vaker zelfs dan mijn psychiater goed voor me vind.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lars ben jij nog online ?
In de gedaante van Dr. Phil of als ik zei de gek?quote:ik heb even jouw hulp nodig
Als Lars,quote:Op woensdag 15 december 2004 13:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom dat? Appelrondjes eet ik dan wel weer maar met taart e.d. mag je zo verder lopen.
De snoeppot hoeft ook niet bang te zijn dat ik hem kom leegroven. Haalde toen ik mijn vriendin net kende altijd wat snoep en chips in huis. Na een paar weken kan ik het dan wegsodemieteren want dan was het niet goed meer. Ze was echt flabbergasted toen ze dat de eerste keer zag.
Ze geloofde niet dat er mensen waren die dat niet lekker vonden.![]()
[..]
Ja hoor, vaker zelfs dan mijn psychiater goed voor me vind.
[..]
In de gedaante van Dr. Phil of als ik zei de gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |