abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23975787
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:

Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo
Hoezo?
pi_23975812
Beeeeeeeetje vreemd
pi_23975855
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Beeeeeeeetje vreemd
Maar wel lekker

Zonder dollen, is echt grappig om te doen
Glijden is leuk met zo'n machine
behalve als de motor plat op de weg ligt, dan is het niet zo grappig om te glijden
pi_23975928
Ik wil ook een KLX

Vond het zo tof rijden....

Als je eens op vakantie ga wil ik er wel op passen hoor
pi_23975975
Volgende project:

Setje Hyperpro veertjes voor
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:14:15 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23976986
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:06 schreef Didiot het volgende:

Vanmorgen m'n KLX dwars voor een stoplicht gezet
Is echt kicke, maar wel eng om te doen zo voor de eerste keer.
Met 100 km p/h aan komen rijden om een stoplicht nog te halen, afremmen naar 50 omdat het stoplicht niet meer te halen is, en vanaf de 50 vol achterrem erop tot bijna stilstand

Echt zwaar kicke

* Didiot raakt steeds verslaafder aan z'n KLX
Jij moet echt een paar extra rijlessen nemen en dan met name gericht op het remmen, want dit gaat geheid een keer fout met jou.
Je maakt mij nietwijs dat je dit allemaal gecontroleerd deed, van wat ik gezien heb het afgelopen jaar tot gecontroleerd stunter moet je veel serieus oefenen en liefst ook nog wat talent en gevoel voor je machine hebben.
Ik denk dat je aan geen van deze 3 critiria echt voldoet, maar ja hoop doet leven.

Nu ben ik weer weg, kom net terug van een ex-collega zijn computerprobleempjes oplossen.
De rest lees ik morgen wel weer. (en nog een heel stukje terug )
pi_23977045
PatM is idd veranderd, in t begin was hij nog zo'n beetje de verkeerspsycholoog van Fok! en nu lijkt het ineens Ghostrider wel

PatM.. doe een beetje normaal ok
pi_23977143
PatM hoeveel km heb je nu eigenlijk in totaal gereden?
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:20:13 #109
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_23977153
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij moet echt een paar extra rijlessen nemen en dan met name gericht op het remmen, want dit gaat geheid een keer fout met jou.
Je maakt mij nietwijs dat je dit allemaal gecontroleerd deed, van wat ik gezien heb het afgelopen jaar tot gecontroleerd stunter moet je veel serieus oefenen en liefst ook nog wat talent en gevoel voor je machine hebben.
Ik denk dat je aan geen van deze 3 critiria echt voldoet, maar ja hoop doet leven.

Nu ben ik weer weg, kom net terug van een ex-collega zijn computerprobleempjes oplossen.
De rest lees ik morgen wel weer. (en nog een heel stukje terug )
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_23977339
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:20 schreef Makster het volgende:

[..]

pi_23977361
Ik wil niet lullig doen hoor PatM, maar als er door jouw gestunt echt ongelukken gaan gebeuren zijn we je liever kwijt dan rijk op meetings

Misschien iets minder populair proberen te doen...
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:02:39 #112
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_23978270
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ze kunnen niet tegen opbouwende kritiek denk ik

Laat ze ook maar lekker wegblijven met elke keer diezelfde domme vragen Gaan ze maar lekker naar MF ofzo..
Domme vragen bestaan niet

Domme antwoorden wel
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:33:53 #113
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_23979105
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_23982689
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef RB het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan niet
Vind dit nou niet echt intelligente vragen eigenlijk........
pi_23982779
Wel geinig, mijn mods tot nu toe

-Carbon huger
-Rode duostepjes
-Bandit1200 schokdemper + Hyperpro veer
-LSL SBK stuur
-Tankpad
-Kleine knippers voor & achter
-Olie temperatuurmeter
-Stuurgewichtjes
-Bussen in voorvork om veervoorspanning te verhogen

To do:

Progressieve Hyperpro veren voor
Ovale Viper demper
  woensdag 15 december 2004 @ 08:13:02 #116
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23982801
Waar is Luc eigenlijk gebleven? RB en Ondeugend zie je nog weleens hier maar Luc is helemaal spoorloos verdwenen.........

Gaat het niet goed daar in het hoge noorden?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_23982835
Geen idee...... ?
  woensdag 15 december 2004 @ 08:35:56 #118
17709 hollander172
pi_23982983
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee...... ?
Ik gok op de kwaadaardige uitwerking van het Noorderlicht.
  woensdag 15 december 2004 @ 08:44:31 #119
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23983068
Moggûh allemaal.
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:33 schreef RB het volgende:
@ Pepijn
http://www.paashuis.nl/
Tnx, zal vanavond even uitgebreid kijken.
Heb het idee dat ik een beetje in de gaten gehouden word, maar ik zoek de confrontatie niet expres op.
(gisteren een mega aanvaring over iets anders, 1 woord van de chef vandaag en hij kan het bezuren )
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:13 schreef hollander172 het volgende:
Waar is Luc eigenlijk gebleven? RB en Ondeugend zie je nog weleens hier maar Luc is helemaal spoorloos verdwenen.........

Gaat het niet goed daar in het hoge noorden?
Ik heb er een beetje triest gevoel bij, totdat Luc het tegendeel komt beweren. (overspannen)
Zou jammer zijn, ik hoop dat hij het gewoon veel te druk heeft.
pi_23983102
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh allemaal.
Morgen
quote:
Ik heb er een beetje triest gevoel bij, totdat Luc het tegendeel komt beweren. (overspannen)
wat is er precies bij de BBQ meet gebeurd in Gron? ik heb zoiets gehoord...? missch dat dat er iets mee te maken kan hebben?
  woensdag 15 december 2004 @ 08:47:55 #121
17709 hollander172
pi_23983104
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Tnx, zal vanavond even uitgebreid kijken.
Heb het idee dat ik een beetje in de gaten gehouden word, maar ik zoek de confrontatie niet expres op.
(gisteren een mega aanvaring over iets anders, 1 woord van de chef vandaag en hij kan het bezuren )
Fijn die situaties, heb het zelf ook meerdere malen gehad.
Werkt ook zo lekker fijn en het stopt pas tot 1 van de partijen zijn gram heeft gehaald.

Wat is er gisteren dan gebeurt?
quote:
Overspannen? Dan moet ie juist fokken!

.......maar hij is toch nog niet zo lang weer aan het werk? Hoe kan je dan nu al overspannen zijn? Na ja, maakt ook niet uit. Hoop inderdaad ook dat ie het veel te druk heeft om hier te komen.
  woensdag 15 december 2004 @ 08:51:36 #122
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23983133
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is er precies bij de BBQ meet gebeurd in Gron? ik heb zoiets gehoord...? missch dat dat er iets mee te maken kan hebben?
Er is niet zo gek veel gebeurt in Grûnn, en die details waar ik wel mijn ideeen over heb zet ik niet op Fok! uit respect voor anderen.

Beter om helemaal niets daarover te zeggen, kan weer verkeerd uitgelegd worden.
pi_23983166
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is missch wel zo idd en een misverstand is zo gebeurd...
  woensdag 15 december 2004 @ 08:57:59 #124
17709 hollander172
pi_23983198
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Er is niet zo gek veel gebeurt in Grûnn, en die details waar ik wel mijn ideeen over heb zet ik niet op Fok! uit respect voor anderen.

Het is toch gewoon gezellig geweest daar? Heb het niet helemaal gevolgd omdat ik druk was met de pup maar heb nog wel wat terug gelezen en er is mij niks opgevallen.

Laatste post van hem was trouwens op 30 november. Rekening voor inet niet op tijd betaald?
pi_23983379
hier is er niks over gezegd lars dus je kon het niet gemist hebben
  woensdag 15 december 2004 @ 09:18:38 #126
17709 hollander172
pi_23983415
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is er niks over gezegd lars dus je kon het niet gemist hebben
Snapte het al niet maar sinds die kleine in huis is leef ik ook in een soort schemerwereld vanwege het gebrek aan slaap.

Ik ben nu verdomme ook nog eens hartstikke verkouden van dat naar buiten gaan zonder jas aan 's nachts.
  woensdag 15 december 2004 @ 09:19:14 #127
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23983428
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:47 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er gisteren dan gebeurt?
Get a life. (geintje)

Eigenlijk wat er al het hele jaar gaande is, hij heeft geen respect voor anderen en zijn eigen mening staat boven alles.
Ik zou daar wel mee kunnen omgaan (iedereen is anders in mijn optiek en niet perse verkeerd) als hij niet zo overdreven reageert als er iets fout gegaan is.
Hij kan dan niet met zijn emotie overweg, en gaat dan overdreven lopen hyperventileren, anderen voor schut zetten.
Dat is zijn manier om onbegrip te tonen. (je moet het misschien zien om te begrijpen, die uiting komt niet lichamelijk tot stand -hij heeft er volledige controle over)

Het ventje is 31 jaar en gaat met collega's om alsof het zijn voetbalmaatjes zijn qua opmerkingen.
Hij moet gwoon rekening houden met anderen als mensen, respect tonen en zeker in zijn positie.
Een chef moet zich kunnen inleven in andere personen, aansturing dien je te doen op basis van een goede (van 2 kanten komende) werkrelatie -niet alleen maar je bek optrekken uit het niets en frustratie tonen als iets naar jouw idee niet goed uitgevoerd of geinterpreteerd is, nooit complimenten geven voor goede ideeen en altijd maar alles afkraken.

Het afgelopen jaar heb ik hem onterecht veel krediet gegeven en dat is nu helemaal op.
Ik heb het dus helemaal gehad met hem en wissel geen woord meer met hem.
(dus ook geen goedemorgen en goedenavond bij het naar huis gaan)
Best lastig om niets te zeggen tegen iemand die 1.5 meter van je af zit, en ik heb nu dingen liggen waar ik niet uitkom.
Hij geen respect -ik geen respect terug. In mijn ogen is hij op de sociale ladder nu lager dan een hond en daar ga ik dus geen gesprekken meer mee aan. (met je Argentino wil ik best gesprekken voeren namelijk )

Afwachten of er dus nog dingen escaleren vandaag, want ik verzeker dat het dan ook goed mis gaat tussen ons.
  woensdag 15 december 2004 @ 09:25:51 #128
17709 hollander172
pi_23983500
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
*knip*
Totaal gebrek aan empathie dus.

Ik vind dat soort figuren heel stiekem altijd een beetje zielig........ Ze snappen echt geen reet van wat er om hen heen gebeurt en wat de achterliggende gedachten bij mensen zijn.
quote:
(met je Argentino wil ik best gesprekken voeren namelijk )
Hij ook wel met jou denk ik moet je alleen je stem behoorlijk verheffen want als hij "praat" dan is daar moeilijk bovenuit te komen.
quote:
Afwachten of er dus nog dingen escaleren vandaag, want ik verzeker dat het dan ook goed mis gaat tussen ons.
Kijk je uit? Jij mag dan misschien vinden dat je sociaal hoger op de ladder staat maar maatschappelijk gezien sta je weer lager.

Hoe staat het met de plannen om verder te gaan als kleine zelfstandige?
  woensdag 15 december 2004 @ 09:29:38 #129
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23983548
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Het is toch gewoon gezellig geweest daar? Heb het niet helemaal gevolgd omdat ik druk was met de pup maar heb nog wel wat terug gelezen en er is mij niks opgevallen.
Er waren wel wat dingen, maar mensen onder elkaar dan is er toch altijd wel wat.
het heeft er in directe zin misschien ook niet mee te maken.
Ik kan er weinig over kwijt, Luc is ook iemand die best wel op zijn privacy gesteld is en niet al te vaak gevoelsmatige zaken op Fok! gepost heeft.
En dat is eigenlijk maar beter ook, kan het ook niet interfereren met je prive leven.
Ik baal wel eens van mijzelf dat ik wat dat betreft een open boek ben.
Luc doet dat stukje van niet al te veel persoonlijke dingen loslaten dus sowiezo beter.
Voor de rest moet ook hij knokken, struggle for life maar wie niet.
Iedereen heeft zijn eigen problemen. De ene een paar procent meer dan de ander.
Ik heb in ieder geval het idee dat hij het niet makkelijk heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 15-12-2004 09:37:17 ]
  woensdag 15 december 2004 @ 09:40:15 #130
17709 hollander172
pi_23983688
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
En dat is eigenlijk maar beter ook, kan het ook niet interfereren met je prive leven.
Hoezo is dat per definitie beter? Ik laat ook vrij veel los over mijn persoontje maar heb dat nooit als negatief ervaren en wordt je er een keertje op "gepakt" tsja jammer dan dat zegt meer over de persoon die blijkbaar zoiets nodig heeft om zijn gram te halen dan over mij.

Overigens was ik heel anders, het bekende "emmer - druppel" verhaal deed mij beseffen dat dat zeker niet de manier is.

Naast het feit dat uitbarstingen schijnbaar vanuit het niets alleen maar door jezelf begrepen worden, verwacht geen mededogen van mensen om je heen.
quote:
Ik heb in ieder geval het idee dat hij het niet makkelijk heeft.
Op mij kwam hij over als een vrolijke bourgondier die ondanks eventuele tegenslagen toch altijd het positieve ziet en probeerd te genieten waar mogelijk.

Kon al nooit mensen goed inschatten
  woensdag 15 december 2004 @ 09:58:48 #131
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23983996
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:25 schreef hollander172 het volgende:
Totaal gebrek aan empathie dus.
Ik heb het zwijgen net verbroken omdat de expeditie hier hem even niet kon bereiken en aan mij doorgaf dat een klant die wat af kwam halen iets niet meegenomen had omdat ze in het magazijn een nieuwe order van vanochtend niet op tijd hadden doorgekregen van ons.

Zodra hij aanspreekbaar was zei ik dat de chauffeur die iets af kwam halen van de klant z.s.m. terugmoet omdat de spullen nu pas klaar liggen.
Hij: dat is al bekend.

Ik: geen dank voor het melden.
quote:
Kijk je uit? Jij mag dan misschien vinden dat je sociaal hoger op de ladder staat maar maatschappelijk gezien sta je weer lager.
Dat kan mij niet boeien, wat dat betreft heb ik geen boter op mijn hoofd.
Althans niet keer op keer.
quote:
Hoe staat het met de plannen om verder te gaan als kleine zelfstandige?
De vorige zaak waar ik werkte stopt ermee vanaf 24 december.
Dat had ik eerder moeten weten, het is gewoon pure kapitaalvernietiging.
De omzet en de winst liep daar goed, maar het hoofdkantoor in Engeland heeft besloten om een andere strategie te gaan voeren.
Die handel en het klantenbestand had ik zo 1:1 over kunnen nemen als ik er direct bij betrokken was geweest.
Nu stoppen ze domweg en blijft er niets van over.
¤ 5 miljoen omzet bij een nettowinst van 30% in de sloot.
Vorig jaar heb ik daar in mijn uppie de hele zaak draaiende gehouden toen er 3 van de 4 mensen met vakantie waren.

Verder nog geen plannen, want morgen heb ik een casting voor een nieuw televisieprogramma.
De toekomstplannen hangen we verder op aan het al of niet geselecteerd worden daarvoor.
Ik moet mij daar nu beschikbaar voor houden half januari en februari.
  woensdag 15 december 2004 @ 10:07:51 #132
17709 hollander172
pi_23984146
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het zwijgen net verbroken...........
Je kan ook briefjes gaan schrijven. Post its zijn daar speciaal voor uitgevonden.
quote:
Dat kan mij niet boeien, wat dat betreft heb ik geen boter op mijn hoofd.
Althans niet keer op keer.
Zolang het niet bedreigend is voor je eigen situatie ga ik daar in mee. Af en toe even op ramkoers jegens iemand zitten is ook helemaal niet verkeerd, mooie uitlaatklep.
quote:
Verder nog geen plannen, want morgen heb ik een casting voor een nieuw televisieprogramma.
De toekomstplannen hangen we verder op aan het al of niet geselecteerd worden daarvoor.
Ik moet mij daar nu beschikbaar voor houden half januari en februari.
Extreme make over? Sorry, kon het niet laten met zo'n mooie voorzet.
Je gaat vast niet vertellen welk programma dat is en wat jouw aandeel daar in zou moeten worden?
  woensdag 15 december 2004 @ 10:14:12 #133
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23984235
quote:
Op woensdag 15 december 2004 09:40 schreef hollander172 het volgende:
Hoezo is dat per definitie beter? Ik laat ook vrij veel los over mijn persoontje maar heb dat nooit als negatief ervaren en wordt je er een keertje op "gepakt" tsja jammer dan dat zegt meer over de persoon die blijkbaar zoiets nodig heeft om zijn gram te halen dan over mij.
Tja ik merk gewoon dat ik een hele andere kijk op dingen heb dan veel mensen.
En dat resulteerd wel eens in weinig respect, sommige dingen over jezelf behoor je nou eenmaal voor je te houden in deze wereld.
Ik voel wel eens mee met Georgina Verbaan, uitspraken doen die niet echt slim lijken -maar die gewoon voor de buitenwereld niet overkomen.
Een one-liner is per definitie niet dom, want zonder discussie kan je meningen niet op waarde schatten wat de achterliggende gedachte is of waarom iemand zoiets zegt.
Maar ja iemand veroordelen omdat je hem/haar niet begrijpt of een andere belevingswereld heeft is zo makkelijk.
quote:
Overigens was ik heel anders, het bekende "emmer - druppel" verhaal deed mij beseffen dat dat zeker niet de manier is.
Ben ik ook niet voor, maar als je iemand steeds maar krediet geeft en op betere tijden hoopt (en af en toe ook tegengas geeft, maar dit niets uithaalt) dan barst de bom toch wel een keer als de situatie op een gegeven moment uitzichtloos is.
Dan kan een hoop opluchten, en echt toekomst zie ik toch niet meer met hem.
Veranderen zal ik hem wel niet, hoogstens even een beetje shockeren als hij op deze manier bezig blijt.
quote:
Naast het feit dat uitbarstingen schijnbaar vanuit het niets alleen maar door jezelf begrepen worden, verwacht geen mededogen van mensen om je heen.
Daar ging ik ook niet vanuit inderdaad, maar ja ik voel mij wel vaker een eenzame roepende in de wind.
Ach, soms veranderen dingen juist wel met een grote schok. Blijf altijd nog wel een beetje optimistisch.

(hoor nu dingen over de telefoon zeggen hiernaast waar je haren van overeind gaan staan -gesprekken eindigen zonder bedankje, zinnen herhalen van: ik zeg dit en vraag niet om uitleg )
quote:
Op mij kwam hij over als een vrolijke bourgondier die ondanks eventuele tegenslagen toch altijd het positieve ziet en probeerd te genieten waar mogelijk.

Kon al nooit mensen goed inschatten
Dat heeft niets met je inschattingsvermogen te maken, als wel met je opkomst percentage@Fok! mc motormeetings.
Ook op Fok! waren er soms wel dingen te herleiden trouwens, misschien was je er soms gewoon niet die dag.
(en zeker niet vanaf het begin)

Maar ik wil niet over onze mede MC'er praten verder, want die vind dat ws helemaal niet prettig.
pi_23984414
net uitgedeeld:
quote:
We zijn deze week uitstekend begonnen en de 20.000e Volvo in dit jaar is nu al verkocht.
>knip<
...zullen we woensdag 15 december bij de koffie een appelrondje aanbieden om dit te vieren.
* One_Punch_Mickey gaat even
  woensdag 15 december 2004 @ 10:28:10 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23984452
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook briefjes gaan schrijven. Post its zijn daar speciaal voor uitgevonden.
Hij was in gesprek en ik tetterde er even doorheen zonder direct oogcontact te maken, of iemands naam te noemen.

Er was nogal haast bij namelijk, ze waren een beetje bang in het magazijn beneden dat die chauffeur al snel weer op de snelweg zou zitten.
Nu kon hij misschien nog omdraaien en alsnog de goede spullen ophalen.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef hollander172 het volgende:
Extreme make over? Sorry, kon het niet laten met zo'n mooie voorzet.
Je gaat vast niet vertellen welk programma dat is en wat jouw aandeel daar in zou moeten worden?
Extreme make over lijkt mij wel wat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 16-12-2004 17:34:31 (<embargo per 16/12>) ]
  woensdag 15 december 2004 @ 10:32:01 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23984524
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net uitgedeeld:
[..]

* One_Punch_Mickey gaat even
Gaat mij hier een beetje gek lopen maken ..

En mede dank aan NedCar zeker. Of was die samenwerking helemaal voorbij?
pi_23984632
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ze zijn nog warm krokant, en te lekker
quote:
En mede dank aan NedCar zeker. Of was die samenwerking helemaal voorbij?
In mei 2004 is die samenwerking beeindigd, toen zijn laatste S/V40 modellen nog in Born geproduceerd, nu gebeurd dat in Gent.
  woensdag 15 december 2004 @ 10:40:49 #138
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23984656
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In mei 2004 is die samenwerking beeindigd, toen zijn laatste S/V40 modellen nog in Born geproduceerd, nu gebeurd dat in Gent.
Verraders, beetje de economie van de afvallige Belgen ondersteunen.
  woensdag 15 december 2004 @ 10:46:57 #139
17596 Makster
pi_23984762
Hoiiii :w

Nog ff leren en dan mag ik gelukkig waar aan het werk. Komt mijn reet uit zetten die cursus
pi_23984776
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Verraders, beetje de economie van de afvallige Belgen ondersteunen.
Idd kostte meer dan 200 werknemers hun baan (wel een vette regeling aan overgehouden)
  woensdag 15 december 2004 @ 11:34:47 #141
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23985721
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd kostte meer dan 200 werknemers hun baan (wel een vette regeling aan overgehouden)
Leuk voor de werknemers die regelingen, maar dodelijk voor het ondernemersschap.
Misschien wel een stok achter de deur voor de werkgevers om een beetje op te passen wat ze met het beleid doen.

In mijn optiek wel een beetje doorgeschoten zekerheid.
Maar ja hoort ook wel weer bij Westerse stabiliteit.
Blijf het overdreven vinden daar niet van.
  woensdag 15 december 2004 @ 11:37:57 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23985782
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:46 schreef Makster het volgende:
Hoiiii :w

Nog ff leren en dan mag ik gelukkig waar aan het werk. Komt mijn reet uit zetten die cursus
Dan komt het er wel aan de verkeerde kant uit Mark, die kennis moet je wel in je voordeel gebruiken en niet omzetten in shit.
pi_23985831
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
3 collegae lusten geen appelrondje hebben we vanmiddag nog wat
  woensdag 15 december 2004 @ 11:41:41 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23985865
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

3 collegae lusten geen appelrondje hebben we vanmiddag nog wat
achterlijk.
.. of zijn ze bang voor de lijn. Smoesjes dus.
pi_23986159
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
achterlijk.
yep 1 van hen die het appelrondje afsloeg vertelde gisteren nog dat hij het soms wel moeilijk vond om de verleiding te weerstaan om tijdens de lunch elke dag vette hap te eten. Er is altijd wel wat namelijk en alles vind ie lekker

Boeien eind vd middag lust ik er wel 1
  woensdag 15 december 2004 @ 12:21:40 #146
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23986838
Lars ben jij nog online ?

ik heb even jouw hulp nodig
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 15 december 2004 @ 12:24:44 #147
17596 Makster
pi_23986916
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan komt het er wel aan de verkeerde kant uit Mark, die kennis moet je wel in je voordeel gebruiken en niet omzetten in shit.
Ik ga mijn best doen om deze "zeer" nuttige theorien ook daadwerkelijk toe te passen in de praktijk
  woensdag 15 december 2004 @ 13:02:08 #148
17709 hollander172
pi_23987726
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
..........sommige dingen over jezelf behoor je nou eenmaal voor je te houden in deze wereld.
Zoals? Nee dat is flauw.
Ik ben meer voor de progressieve benadering maar dat schrikt sommigen wel af. Met anderen klikt het dan wel of helemaal niet, lekker makkelijk, snel en helder.
quote:
Maar ja iemand veroordelen omdat je hem/haar niet begrijpt of een andere belevingswereld heeft is zo makkelijk.
Daar maken we ons allemaal weleens schuldig aan bewust of onbewust. Zou ook niet goed zijn bij eenieder de dialoog aan te gaan om de achterliggende gedachte te achterhalen, dat zou een dagtaak worden.
quote:
(hoor nu dingen over de telefoon zeggen hiernaast waar je haren van overeind gaan staan -gesprekken eindigen zonder bedankje, zinnen herhalen van: ik zeg dit en vraag niet om uitleg )
Lachen, komt dat door jou of gaat het allemaal mis zakelijk gezien?
quote:
Dat heeft niets met je inschattingsvermogen te maken, als wel met je opkomst percentage@Fok! mc motormeetings.
Ook op Fok! waren er soms wel dingen te herleiden trouwens, misschien was je er soms gewoon niet die dag.
(en zeker niet vanaf het begin)
It's all about the first impression, wat mij betreft althans.

Euhm ik was er vanaf het begin bij, dat noemen ze lurken. Vond het niet nodig te posten zonder RBW en bijbehorende totdat ik voor mezelf de target had gesteld het binnen een jaar ook echt te gaan halen.
  woensdag 15 december 2004 @ 13:07:33 #149
17709 hollander172
pi_23987850
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

achterlijk.
Waarom dat? Appelrondjes eet ik dan wel weer maar met taart e.d. mag je zo verder lopen.
De snoeppot hoeft ook niet bang te zijn dat ik hem kom leegroven. Haalde toen ik mijn vriendin net kende altijd wat snoep en chips in huis. Na een paar weken kan ik het dan wegsodemieteren want dan was het niet goed meer. Ze was echt flabbergasted toen ze dat de eerste keer zag.

Ze geloofde niet dat er mensen waren die dat niet lekker vonden.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lars ben jij nog online ?
Ja hoor, vaker zelfs dan mijn psychiater goed voor me vind.
quote:
ik heb even jouw hulp nodig
In de gedaante van Dr. Phil of als ik zei de gek?
  woensdag 15 december 2004 @ 13:24:15 #150
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23988206
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:07 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Waarom dat? Appelrondjes eet ik dan wel weer maar met taart e.d. mag je zo verder lopen.
De snoeppot hoeft ook niet bang te zijn dat ik hem kom leegroven. Haalde toen ik mijn vriendin net kende altijd wat snoep en chips in huis. Na een paar weken kan ik het dan wegsodemieteren want dan was het niet goed meer. Ze was echt flabbergasted toen ze dat de eerste keer zag.

Ze geloofde niet dat er mensen waren die dat niet lekker vonden.
[..]

Ja hoor, vaker zelfs dan mijn psychiater goed voor me vind.
[..]

In de gedaante van Dr. Phil of als ik zei de gek?
Als Lars,

ik had je al op msn aangesproken maar nog geen reactie,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')