Als je haar verhoudingen bekijkt heeft ze een buik waar menig bierbuik jaloers op isquote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef Luchtbel het volgende:
Saskiawaar laat je het allemaal? dit hoeft niet per se beantwoord te worden :p Goed hoor!
Als je hem de kans geeft wel jaquote:Op donderdag 16 december 2004 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
eet liam 5 boterhammen????
toch niet op een dag?
quote:nutramigendrinkers gezocht!!!! - 0 reacties
bentetje schreef vandaag om 19:01
Onze dochter is alweer een poosje over haar koemelkallergie heen. Ik heb hier echter nog 5 blikken (gesloten) nutramigen staan. Deze wil de apotheek niet terugnemen, maar kosten 20 euro per stuk. Nogal prijzig dus, mocht je het niet vergoed krijgen.... Ik vind het dan ook zonde om weg te gooien, is er hier iemand die ik er blij mee kan maken??? Lang geleden was er iemand die het hebben wilde, maar daar heb ik niets meer van gehoord, dus nu een nieuwe poging. De voeding is tot zomer 2005 houdbaar.
ik ben niet geweest...quote:
Poemojn thanks!!!! ik heb gelijk een login aan gemaakt en gereageerdquote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef poemojn het volgende:
ANITRA !!
Deze oproep staat op het forum van Viva, onder Baby's:
[..]
Zeg anders even in het speeltuinbankje wat je wil zeggen, dat is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wegens problemen met ons mailprogramma kan ik de mailtjes wel lezen maar kan ik niet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |