abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23998780
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef poemojn het volgende:
Hoe oud is Ewen, Loena?

LadyS, buik naar rug is ook makkelijk, je hoeft alleen je hoofd in je nek te gooien, de rest rolt wel mee.
Myrthe valt ook om als je haar laat zitten en ze nergens steun aan heeft, ze beheerst haar evenwicht nog niet goed genoeg. Geldt ook voor staan: zolang ze je vingers maar vasthoudt lukt dat prima maar als je loslaat....

Maria, beterschap!
Oudjaar wordt hij twee, kan hij gelijk ff een zak oliebollen halen hier op het dorp
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23999144
Ik heb een poep-vraagje :

Noa heeft normaal gesproken gele spuitpoep (borstvoeding), en toen ik haar net verschoonde had ze lichtbruine poep met kleine klontjes erin. Ze was vandaag ook een beetje huileriger (wilde wat meer aandacht voor mijn gevoel).

Waar kan dit aan liggen? Is het een soort van overgangsfase of is het iets raars? Het kwam mij raar voor omdat het tot nu toe knalgeel was en heel dun zonder stukjes o.i.d. ...

Graag advies...(je maakt je toch snel zorgen over zo'n kleintje!)
pi_23999383
hey suzanna je moet je signature nog aanpassen.

en volgens mij is het heel normaal hoor dat de poep er per dag anders uit kan zien. ik vond het ook raar die eerste keer herinner ik me, want hij had immers niks anders gegeten dan daarvoor, maar ja. kennelijk kan de spijsvertering er op sommige dagen iets anders van maken dan op andere dagen!
pi_23999407
Ik geef ook bv en heb hier al zo`n beetje drie kleurtjes gezien:

* Gele dunne= is hele gewone bv poep. Die heb je trouwens in twee varianten: gele dunne poep met en gele dunne zonder klontjes.

* Donker gele dunne poep(idd bijna bruin), lijkt mij altijd wat geconcentreerdere poep, deze ruikt trouwens ook heel "jammie" Als Kian deze "smaak" poep heeft heb ik ws iets gegeten dat hij niet zo geweldig verdraagd.

* En dan hebben we nog de groene poep en dit kan vele oorzaken hebben:

- Het is hongerpoep
- Kind is ergen allergisch/intolerant voor
- Kind heeft veel voormelk van jou gekregen, zitten veel melksuikers in( hangt dus eik ook een beetje samen met het vorige puntje)

Zo`n heerlijk onderwerp, babypoep ik raak er gewoon niet over uitgepraat

edit: Sluit me verder bij Bix aan, tis gewoon niet altijd dezelfde kleur, beetje variatie is wel leuk toch. Pas als het altijd een afwijkende kleur is ga ik me zorgen maken
Hyves!
pi_23999431
Ook met borstvoeding? Het lijkt me dat er geen granen in zitten ...
Kweet niet, het is gewoon raar als het ineens anders is dan anders. En de kraamverzorgster is sinds maandag weg...BOEHHHHH ....
pi_23999462
juist met borstvoeding is de samenstelling natuurlijk ietwat afhankelijk van wat je zelf gegeten hebt.

ah, ik lees net van maria, dat ze zo'n last heeft van d'r prik... sterkte! 10 minuten zou op zich genoeg moeten zijn voor een zetpil om te werken. stom he dat die dingen vaak het poepen stimuleren.
pi_23999484
en Liam ook al ziek... beterschap!
  woensdag 15 december 2004 @ 22:03:01 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_23999534
Suzanna, het kan echt hoor! We hebben hier toentertijd ook vanalles voorbij zien komen, echt
stormy waters...
sailin'
pi_23999580
Volgens mij werkt een zetpil binnen een paar minuten, dus het is geen probleem als daarna gepoept wordt...het is dan volgens mij toch al in werking 'getreden'. Dus niet dubbel geven lijkt mij.

Over die poep: het kan zijn dat het komt door de goulash van gisteren, ik had er al mijn twijfels over of het goed was om zoveel ui te eten (het waren er maar twee, maar toch...)...toch maar voorzichtig mee zijn voortaan dan. (maar het was zo lekker!! ) Het is zo zielig als ze krampjes hebben...ik had al het idee dat ze daar een beetje last van had omdat ze in bed ook vaak eventjes huilde (en dan weer in slaap viel) en ik dan dacht dat ze honger had ofzo maar een beetje aandacht en oppakken al hielp eigenlijk.
Bedankt voor de tips!!! Ik voel me nu al weer beter...het is dus niet abnormaal. (en hongerpoep is het beslist niet, ze drinkt ERG veel en vaak vind ik, zowiezo om de drie uur maar vaak ook om de twee uur).
pi_23999606
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:53 schreef Suzanna het volgende:
Ook met borstvoeding? Het lijkt me dat er geen granen in zitten ...
Kweet niet, het is gewoon raar als het ineens anders is dan anders. En de kraamverzorgster is sinds maandag weg...BOEHHHHH ....
Niet in paniek raken hoor meid, heb hier al werkelijk alle kleuren van de regenboog gezien en ze doen het hier nog alledrie hoor Snap het wel hoor, je staat er nu ineens alleen voor is ook niet makkelijk
Maar goed to the point, wat heb je gegeten vandaag?
Hyves!
pi_23999676
Goulash gisteren dus...vandaag niet veel (stom he), vanochtend één boterhammetje en vanavond twee boterhammen met soep. Tussendoor wel yoghurt en appelmoes geloof ik. Maar lijkt me niet dat ze last zou hebben van boterhammen en soep die ik gisteren ook (tussen de middag) heb gegeten?
pi_23999702
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij werkt een zetpil binnen een paar minuten, dus het is geen probleem als daarna gepoept wordt...het is dan volgens mij toch al in werking 'getreden'. Dus niet dubbel geven lijkt mij.

Over die poep: het kan zijn dat het komt door de goulash van gisteren, ik had er al mijn twijfels over of het goed was om zoveel ui te eten (het waren er maar twee, maar toch...)...toch maar voorzichtig mee zijn voortaan dan. (maar het was zo lekker!! ) Het is zo zielig als ze krampjes hebben...ik had al het idee dat ze daar een beetje last van had omdat ze in bed ook vaak eventjes huilde (en dan weer in slaap viel) en ik dan dacht dat ze honger had ofzo maar een beetje aandacht en oppakken al hielp eigenlijk.
Bedankt voor de tips!!! Ik voel me nu al weer beter...het is dus niet abnormaal. (en hongerpoep is het beslist niet, ze drinkt ERG veel en vaak vind ik, zowiezo om de drie uur maar vaak ook om de twee uur).
Oh je hebt goulash op Heel logisch dus die afwijkende poep
Hyves!
pi_23999730
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:07 schreef Suzanna het volgende:
Goulash gisteren dus...vandaag niet veel (stom he), vanochtend één boterhammetje en vanavond twee boterhammen met soep. Tussendoor wel yoghurt en appelmoes geloof ik. Maar lijkt me niet dat ze last zou hebben van boterhammen en soep die ik gisteren ook (tussen de middag) heb gegeten?
Zat er prei in de soep?
Hyves!
pi_23999745
Oh...ik hoor net van m'n man dat het HACHEE was...(nou ja, het zelfde vind ik dat ) point is dat er twee uien doorheen zaten en dat lijkt me de boosdoener dan!!

Ik vind het wel raar hoor, dat krampjes gedoe...ik heb tijdens de zwangerschap VEEL uien gegeten (vaak tussen de middag uien-tomaatprutje gebakken), dan zou ze er toch tegen moeten kunnen?
pi_23999771
Loena: het was tomatensoep...geen prei gezien (tja, een blik soep maak je niet zelf dus moeilijk raden wat er allemaal in zat, maar lijkt me niet?)...
pi_24000066
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef Suzanna het volgende:
Loena: het was tomatensoep...geen prei gezien (tja, een blik soep maak je niet zelf dus moeilijk raden wat er allemaal in zat, maar lijkt me niet?)...
Zou het maar gewoon houden op die hachee.
Hyves!
  woensdag 15 december 2004 @ 22:39:55 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24000591
Poep, poepje, poepie, poepplas, poepkeutel, kan allemaal, geen zorgen!

Sugar, ik hoop dat Maria wel een beetje slaapt dadelijk

Wanneer kunnen ze terug naar 4 flessen? Jolie is duidelijk zelf d'r ritme aan het veranderen. Ze krijgt nu 2 flessen van 180, 1 van 120, 1 van 210 en een bakje groente of fruit. Dit is toch gewoon genoeg enzo?

Ennuh Anitra kijk es wat er vandaag over de post kwam
pi_24000868
Ow Jolie ik ben heel jaloers, die wil ik ook hebben, staat op het lijstje om in duitsland te kijken volgende week.
pi_24001468
Ziet er leuk uit Jolie! Ik zie dat je moeder bekeerd is en je tegenwoordig wel in het roze kleedt?

Loena, je was de dunne-gele-poep-met-witte-klontjes nog vergeten. Onverteerde eiwitten als de baby te veel binnen krijgt. Spugen doet 't dan ook erg goed, trouwens.
En verder valt er nog veel te vertellen over de frequentie van luiers.. Het gemiddelde hier zit nu op 0,1 tot 2 luiers per dag.
En voor zover ik weet zijn krampjes de eerste weken heel normaal, het darmstelsel moet dan nog rijpen. Pas als je echt meerdere keren op je eten een reactie merkt heeft het zin om uien. prei ed te laten staan. De meeste mensen kunnen alles eten zonder dat de baby er last van krijgt, en per land wisselt weer wat mensen denken dat je wel/niet mag/moet eten bij borstvoeding.
  woensdag 15 december 2004 @ 23:17:40 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24001607
Je hebt roze en roze he
Dit is namelijk roZe en rooooose
pi_24001668
jolie
waar heb je die maillot vandaan zoiets zoek ik al een tijd voor amber

[ Bericht 53% gewijzigd door LadyS op 16-12-2004 09:34:46 (stomme fouten :{) ]
  woensdag 15 december 2004 @ 23:41:04 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24002169
H&M (logg)
  woensdag 15 december 2004 @ 23:52:01 #73
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24002422
Hema heeft ook wel leuk gestreepde maillots en op de markt

LB Roze is roze hoor

Morgen naar het Cb ben benieuwd hoe groot het dametje is

Ach en poep hoord hier ook thuis in dit topic kijken toch allemaal wel daags in een strontluier

Welkom nieuw gebakken mammies

Dutch, Zoë van bijna 6 mnd kan niet op haar buik draaien en al helemaal niet terug lekker puh

Ach gossie Maria hopelijk is het snel voorbij meissie

Dat van die fles herken ik ook wel LB vindt het nog zo'n gezellig moment met zijn 2 die fles
  donderdag 16 december 2004 @ 07:06:17 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_24005455
Ik heb met de fles altijd maar wat gedaan, zo'n ongeveer schema aangehouden. En als Liam geen trek had, dan niet. Hij zou nu ook nog 4 flessen per dag moeten, maar hij wil ze niet. Daareentegen eet hij wel 5 boterhammen soms en dan nog fruit, avondeten en toetje en als het mee zit pap. Ik wil wel even extra vitamine a/d gaan halen, want op het moment krijgt ie echt te weinig melk, dat wel.

Jolie, wat ben je een mooie meid en wat heb je een leuk speeltje!!

LadyS, het is heel erg uitverkoop nu en ik zag gisteren bij de H&M in Amsterdam echt geweldig leuke kleertjes allemaal, inclusief mooie gestreepte maiilots!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 07:23:51 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24005489
eet liam 5 boterhammen????
toch niet op een dag?
  donderdag 16 december 2004 @ 07:41:51 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24005559
quote:
Op donderdag 16 december 2004 07:06 schreef Belana het volgende:
Ik heb met de fles altijd maar wat gedaan, zo'n ongeveer schema aangehouden. En als Liam geen trek had, dan niet. Hij zou nu ook nog 4 flessen per dag moeten, maar hij wil ze niet. Daareentegen eet hij wel 5 boterhammen soms en dan nog fruit, avondeten en toetje en als het mee zit pap. Ik wil wel even extra vitamine a/d gaan halen, want op het moment krijgt ie echt te weinig melk, dat wel.

Jolie, wat ben je een mooie meid en wat heb je een leuk speeltje!!

LadyS, het is heel erg uitverkoop nu en ik zag gisteren bij de H&M in Amsterdam echt geweldig leuke kleertjes allemaal, inclusief mooie gestreepte maiilots!!
Ik ben ook een prutser maar aangezien de oppas wel een beetje moet weten waar ze aan toe is moet er toch een soort van systeem zijn.

Jep bij de H&M is al heel erg uitverkoop, heel veel shirtjes voor 1 of 2,90 en broeken en vestjes voor 4,90
  donderdag 16 december 2004 @ 07:47:20 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24005573
Maria was echt zielig. Gisteravond had ze toch al snel weer 39.2, dus denk dat ze niet de hele pil binnen had gekregen. Dus weer een gegeven (was al paar uur later, hoor!) en dat hielp zo weinig, dat we allemaal nauwelijks hebben geslapen. Zo zielig dat ze zich zo rot voelde!

Net had ze 38.7, gaat weer de betere kant op dus. Ze is nu naar het kdv, wij blijven thuis om te pitten en kunnen haar dus misschien eerder halen als het niet lekker met 'r gaat. Ze was echt zielig. Stom, hè, ik vond het zo erg?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24005679
quote:
Op donderdag 16 december 2004 07:47 schreef Sugar het volgende:
Stom, hè, ik vond het zo erg?
Jaaaaaa, echt heel stom Sugar
Hopelijk zakt de koorts vandaag gewoon verder en is het vanmidag weer oke
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24005922
Ik ben ook zo vreselijk trots dat Morgaine zich dus van haar buik naar haar rug kan rollen en ze draait ook nog eens om haar as als ze op haar rug ligt. Ze is druk aan het oefenen om ook vanhaar rug naar haar buik te draaien maar dat lukt nog niet. Ze heeft wel haar ene beentje over de ander heen en duwt geleunt op haar ene arm (degene naar welke kant ze probeert te draaien) haar buik en kont de lucht in maar het kwartje (of is het nu 10 eurocent ) wil nog niet vallen dat ze dan haar andere arm een zwaai moet geven. Dan kan ze draaien eerder niet. Maar dat doet niet af aan de trots die deze moeder voelt als ze haar zo bezig ziet.

Luchtbel, Morgaine heeft ook haar eetgewoonte aangepast hoor. Ze krijgt nu 's morgens rond 06.00-07.00 een fles van 180, tussen 13.00-14.00 een fles van 180, in de middag iets van een hapje of sapje, 's rond 18.00-19.00 uur nog een hapjeof sapje om de tijd te rekken en dan om 20.00 een fles van 210. Daarna valt ze in slaap en ze slaapt nu meestal door 's nachts. En heel soms zo als vannacht dat heeft ze honger rond 02.00 uur.

Wij hebben maar een hele kleine H&M hier in de buurt en dus valt de uitverkoop erg tegen, wel heb ik er een beige minnie mouse broek, tuinpak en shirt gescoord.
pi_24006454
oe, ik ga naar de H&M vanmiddag tnx Belana en LB

Sugar, ik stond bij voorbaat al te janken als Amber een prik moest hebben, en als ze zich zo rot voelde zat ik ook bijna mee te janken Bij het 3e prikje had ze bijna nergens last van. En toen ze het prikje kreeg zat ze tegen haar handen kletsen en daar stopte ze ook niet mee..
Dus het is niet erg of raar tenzij wij allebei raar zijn
  donderdag 16 december 2004 @ 09:46:43 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24006513
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef LadyS het volgende:

Dus het is niet erg of raar tenzij wij allebei raar zijn
Ja daar oordeel ik wel even over
  donderdag 16 december 2004 @ 10:08:20 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24006869
Maria is al weer terug. Had nog 38.8 en voelde zich rot. Arm ding.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24006897
Nou, hier ook een rare moeder hoor: vriendje gaat naar de priksesies omdat ik agressief word en als danielle hoge koorts heeft en van elelnde zit te jammeren jammer ik lustig mee.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24006951
4 januari krijgt Morgaine haar 3e prik, gelukkig had ze bij de tweede nergens last van. Alleen een harde blauwe plek in haar beentje wat eigenlijk nog steeds niet helemaal is weg getrokken, dat harde dan.

Morgaine heeft gisteren voor het eerst trouwens kattenkwaad uit gehaald (of het bewust was weet ik niet). Maar ik vond het prachtig, oma wat minder. Ik had Morgaine gisteren van de oppas opgehaald en na te hebben gegeten heb ik haar in bad gedaan. Nou wil ze dus niet meer liggen en was ik haar liggend en daarna mag ze zitten (ondersteund door mij) spelen en lekker spetteren. Ik was gisteren maar achter het bad gaan staan zo erg was ze aan het spetteren en ik kon haar zodoende onder haar oksels vasthouden en meekijken in de spiegel wat ze aan het doen was. Mijn moeder, oma, kwam er bij staan en vond het een leuk gezicht al dat gespetter. Morgaine was op haar bips vooruit aan het schuiven en zonder dat mijn moeder of ik het merkte had ze de stop uit het bad gepeuterd. Kortom de hele vloer was zeiknat en zowel Morgaine als ik hadden een hoop lol. Het badplezier was natuurlijk wel afgelopen en oma moest de badkamer (onder een hoop gemopper en geklaag) gaan dweilen terwijl ik Morgaine ging afdrogen. Heerlijk zo'n klein dondersteentje
pi_24006973
whehehehehe Goezzo Morgaine!

Alle kindertjes, beterschap!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24009181
Vandaag ook weer naar het CB geweest en Lucas is weer helemaal goedgekeurd. Hij weegt nu 7020 gram en is 61.5 cm groot. Hij zit dus nog steeds ruim in zijn gewicht
Ook heeft ie z'n 2e prikje gehad, dus ik ben benieuwd...

Maria, arm meisje! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Morgaine, kleine dondersteen

O, hij begint te huilen, ik ga maar ff troosten
  donderdag 16 december 2004 @ 12:10:50 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24009265
Jee, wat is Lucas zwaar dan!
Maria is net zo lang en weegt 5800 gram!
pi_24010229
Ik geloof dat alle jongens Djulian inhalen met gewicht. Ik was helemaal happy met die 6645 gram Lucas is een maand jonger dan hem. Hopelijk heeft hij weinig last van zijn prikje Piglet.

Maria wat vervelend dat je je niet lekker voelt, hopelijk knap je snel op zodat je mama d'r arm weer wakker kan maken

Morgaine wat ben je lekker ondeugend

Beterschap voor de zieke kindjes!!!
pi_24012053
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:10 schreef Sugar het volgende:
Jee, wat is Lucas zwaar dan!
Maria is net zo lang en weegt 5800 gram!
Hij heeft gewoon zware botten ja
Hij zit precies in het midden tussen de gemiddelden-lijn en de bovenmarge-lijn qua gewicht voor jongens in. Prima dus, maar wel lekker stevig want z'n lengte is gewoon precies gemiddeld

Hij had best wel last van z'n prikje, dus heb ik hem een zetpil gegeven. Nu gaat het alweer ietsjes beter.

Anitra succes met de echo van Djulian (was vandaag toch?), ik ben benieuwd hoe het afloopt! En morgen mag/moet jij! Alvast heel veel sterkte
pi_24012495
Sugar, hoe is het nu met Maria?
En met jou?
pi_24013959
quote:
Op donderdag 16 december 2004 07:47 schreef Sugar het volgende:
Maria was echt zielig. Gisteravond had ze toch al snel weer 39.2, dus denk dat ze niet de hele pil binnen had gekregen. Dus weer een gegeven (was al paar uur later, hoor!) en dat hielp zo weinig, dat we allemaal nauwelijks hebben geslapen. Zo zielig dat ze zich zo rot voelde!

Net had ze 38.7, gaat weer de betere kant op dus. Ze is nu naar het kdv, wij blijven thuis om te pitten en kunnen haar dus misschien eerder halen als het niet lekker met 'r gaat. Ze was echt zielig. Stom, hè, ik vond het zo erg?
apart hoor, bij ons moeten de kindjes met 38.2 naar huis, dus Maria had niet eens mogen komen...
lijkt mij sowieso fijner om thuis te zijn dan op een kdv als je koorts hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24015172
ik vond 't ook al vrij hoog klinken om haar toch mee naar 't kdv te laten gaan! maar hopelijk is de koorts vandaag goed gezakt en heeft ze lekker veel geslapen op het kdv. en zijn jullie ook weer wat uitgerust sugar?

wow lucas!
pi_24015472
En ik vond die hielprik al zo zielig...wanneer komen die andere prikjes? Ik heb er geen idee van?
pi_24015507
Bedankt voor de geruststelling gisteren wat betreft de poep-vraag ... ik voel me een stuk beter (Noa heeft trouwens vandaag weer last van krampjes, dus waar het aan ligt...ik denk inderdaad gewoon dat haar darmen nog moeten ontwikkelen).
  donderdag 16 december 2004 @ 16:46:24 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24015524
We hebben Maria na een uur alweer opgehaald omdat ze daar toch weer 38.8 had. Ze hebben geen vaste regels bij ons rond koorts en omdat dit koorts is van een prik en niet van ziekzijn, durfden we het te proberen.

Hier thuis had ze eerst nog 38.1 en vanmiddag was het gelukkig qweer 37.4! Wat vinden jullie trouwens "hoog" bij kleine babietjes? Ik vond (met mijn geheel objectieve blik als moeder-van) 39.2 al zo hoog! Maar mijn zus deed er nogal laconiek over...

Piglet, alleen maar geweldig van Lucas, hoor! Hopelijk gaat het goed met hem nu?
pi_24015639
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Suzanna het volgende:
En ik vond die hielprik al zo zielig...wanneer komen die andere prikjes? Ik heb er geen idee van?
Met 2, 3 en 4 maanden en dan weer rond de 11 maanden en ga zo maar door
Als het goed is hoor je dit allemaal op het consultatiebureau.
pi_24016383
14 maanden en 4 jaar nog.. Maar ze zijn niet verplicht en je bent ook niet verplicht je aan het normale schema te houden.

Morgaine, ga zo door!
pi_24016799
quote:
Op donderdag 16 december 2004 07:06 schreef Belana het volgende:
Hij zou nu ook nog 4 flessen per dag moeten
Mijn cb geeft het volgende advies voor kinderen van 9, 10 en 11 maanden:

1 papvoeding van opvolgmelk of 1 broodmaaltijd + beker opvolgmelk of borstvoeding
1 broodmaaltijd + beker opvolgmelk of borstvoeding
1 warme maaltijd zonder zout bereid met klontje dieetmargarine met mager of halfvol zuiveltoetje of borstvoeding na.
1 fruithapje
Tussendoor water, vruchten/diksap, slappe thee, (kinder) biscuitje, toastje, beschuit, cracker, cracotte, soepstengel, broodkorst, rijstwafel.

Voor Dylan geven ze het advies om twee flesvoedingen te geven en bij de broodmaaltijd een beker melk.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 16 december 2004 @ 19:20:24 #99
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24018740
Voor Ilse adviseren ze hetzelfde. De laatste fles 's avonds hoefde niet meer, maar mocht nog wel als Ilse dat nog wilde (ene dag wel, andere dag niet). 's Morgens pap met opvolgmelk en 's middags bij de boterham zijn dus de enige 'melkmomenten' nog bij ons.

Wat doen jullie eigenlijk allemaal op de boterham? Mijn creativiteit gaat niet verder dan smeerkaas, smeerworst of jam. What else?
pi_24019418
Fruit doe ik er ook op
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')