Oudjaar wordt hij twee, kan hij gelijk ff een zak oliebollen halen hier op het dorpquote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef poemojn het volgende:
Hoe oud is Ewen, Loena?
LadyS, buik naar rug is ook makkelijk, je hoeft alleen je hoofd in je nek te gooien, de rest rolt wel mee.![]()
Myrthe valt ook om als je haar laat zitten en ze nergens steun aan heeft, ze beheerst haar evenwicht nog niet goed genoeg. Geldt ook voor staan: zolang ze je vingers maar vasthoudt lukt dat prima maar als je loslaat....
Maria, beterschap!
Niet in paniek raken hoor meid, heb hier al werkelijk alle kleuren van de regenboog gezien en ze doen het hier nog alledrie hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:53 schreef Suzanna het volgende:
Ook met borstvoeding? Het lijkt me dat er geen granen in zitten...
Kweet niet, het is gewoon raar als het ineens anders is dan anders. En de kraamverzorgster is sinds maandag weg...BOEHHHHH....
Oh je hebt goulash opquote:Op woensdag 15 december 2004 22:04 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij werkt een zetpil binnen een paar minuten, dus het is geen probleem als daarna gepoept wordt...het is dan volgens mij toch al in werking 'getreden'. Dus niet dubbel geven lijkt mij.
Over die poep: het kan zijn dat het komt door de goulash van gisteren, ik had er al mijn twijfels over of het goed was om zoveel ui te eten (het waren er maar twee, maar toch...)...toch maar voorzichtig mee zijn voortaan dan. (maar het was zo lekker!!) Het is zo zielig als ze krampjes hebben...ik had al het idee dat ze daar een beetje last van had omdat ze in bed ook vaak eventjes huilde (en dan weer in slaap viel) en ik dan dacht dat ze honger had ofzo maar een beetje aandacht en oppakken al hielp eigenlijk.
Bedankt voor de tips!!! Ik voel me nu al weer beter...het is dus niet abnormaal. (en hongerpoep is het beslist niet, ze drinkt ERG veel en vaak vind ik, zowiezo om de drie uur maar vaak ook om de twee uur).
Zat er prei in de soep?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:07 schreef Suzanna het volgende:
Goulash gisteren dus...vandaag niet veel (stom he), vanochtend één boterhammetje en vanavond twee boterhammen met soep. Tussendoor wel yoghurt en appelmoes geloof ik. Maar lijkt me niet dat ze last zou hebben van boterhammen en soep die ik gisteren ook (tussen de middag) heb gegeten?
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef Suzanna het volgende:
Loena: het was tomatensoep...geen prei gezien (tja, een blik soep maak je niet zelf dus moeilijk raden wat er allemaal in zat, maar lijkt me niet?)...
Ik ben ook een prutserquote:Op donderdag 16 december 2004 07:06 schreef Belana het volgende:
Ik heb met de fles altijd maar wat gedaan, zo'n ongeveer schema aangehouden. En als Liam geen trek had, dan niet. Hij zou nu ook nog 4 flessen per dag moeten, maar hij wil ze niet. Daareentegen eet hij wel 5 boterhammen soms en dan nog fruit, avondeten en toetje en als het mee zit pap. Ik wil wel even extra vitamine a/d gaan halen, want op het moment krijgt ie echt te weinig melk, dat wel.
Jolie, wat ben je een mooie meid en wat heb je een leuk speeltje!!
LadyS, het is heel erg uitverkoop nu en ik zag gisteren bij de H&M in Amsterdam echt geweldig leuke kleertjes allemaal, inclusief mooie gestreepte maiilots!!
Jaaaaaa, echt heel stom Sugarquote:
Ja daar oordeel ik wel even overquote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef LadyS het volgende:
Dus het is niet erg of raartenzij wij allebei raar zijn
Hij heeft gewoon zware botten jaquote:Op donderdag 16 december 2004 12:10 schreef Sugar het volgende:
Jee, wat is Lucas zwaar dan!![]()
Maria is net zo lang en weegt 5800 gram!
apart hoor, bij ons moeten de kindjes met 38.2 naar huis, dus Maria had niet eens mogen komen...quote:Op donderdag 16 december 2004 07:47 schreef Sugar het volgende:
Maria was echt zielig. Gisteravond had ze toch al snel weer 39.2, dus denk dat ze niet de hele pil binnen had gekregen. Dus weer een gegeven (was al paar uur later, hoor!) en dat hielp zo weinig, dat we allemaal nauwelijks hebben geslapen. Zo zielig dat ze zich zo rot voelde!
Net had ze 38.7, gaat weer de betere kant op dus. Ze is nu naar het kdv, wij blijven thuis om te pitten en kunnen haar dus misschien eerder halen als het niet lekker met 'r gaat. Ze was echt zielig.Stom, hè, ik vond het zo erg?
![]()
Met 2, 3 en 4 maanden en dan weer rond de 11 maanden en ga zo maar doorquote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Suzanna het volgende:
En ik vond die hielprik al zo zielig...wanneer komen die andere prikjes? Ik heb er geen idee van?
Mijn cb geeft het volgende advies voor kinderen van 9, 10 en 11 maanden:quote:Op donderdag 16 december 2004 07:06 schreef Belana het volgende:
Hij zou nu ook nog 4 flessen per dag moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |