abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:19:24 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23961138
Het grote kleine babietjes topic deel 36

20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Little-Angel
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

ik gooide em vol, en heb nog niet eens een babietje ja onderweg dan bij deze..

[ Bericht 39% gewijzigd door Karin op 18-12-2004 12:49:02 ]
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 09:22:17 #2
43556 miss_dynastie
pi_23961164
Jolie
pi_23962492
Jolie, kleine kleptomaan

Ik denk dat Morris nu echt doorslaapt. Dat doet hij nu iig al 4 nachtjes achter elkaar, dus dat is toch wel erg lekker
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23962641
Jolie Onze daan is een echte ekster: elke keer als we bij iemand op bezoek zijn, moet ik haar uitschudden...altijd komt er wel een lepeltje tevoorschijn
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_23963098
Fijn dat het zo goed gaat met Danyel!!

Jolie dat moet je toch afleren voor je 18 bent
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:59:03 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23963839
wat een dievegges hier allemaal!

Wij zijn vanmorgen weer wezen zwemmen en een lol dat mevrouw had in 't bad! Als ik Saskia op d'r buik voor me hou (mijn handen om haar schoudertjes) probeert ze nu echt naar me toe te 'zwemmen'. Ze deed al een tijd met d'r benen spartelen, maar nu ook d'r handen erbij.. Zo schattig (en ze komt nog vooruit ook!)
En in februari mogen we diploma-zwemmen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23964342
knap hoor! is Saskia weer helemaal beter? en heeft ze nog doorgeslapen?

hihi handig die quasi-onschuldige diefjes. nu ze nog instrueren voor de dingen die je nodig hebt.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:31:48 #8
3011 E.T.
pi_23964535
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:21 schreef bixister het volgende:
knap hoor! is Saskia weer helemaal beter? en heeft ze nog doorgeslapen?

hihi handig die quasi-onschuldige diefjes. nu ze nog instrueren voor de dingen die je nodig hebt.
doorslapen doet ze dus alleen als ze ziek is (12 uur aan een stuk tenminste)
het is nu weer zo'n beetje 23.30 laatste fles en dan de volgende ochtend weer. Dus ook heel goed te doen
En gelukkig is ze idd weer helemaal beter. Was eigenlijk vrijdag alweer meteen. Op het kotsen na is ze eigenlijk helemaal niet ziek geweest (alleen snotterig en hoesterig, maar ja, dat is half nederland zo'n beetje)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23969807
Djulian is ook weer door de keuring heen gekomen. Hij weegt 6645 gram en is 64cm . De arts heeft nog even naar zijn longen geluisterd en die zijn mooi schoon dus het is echt uitzitten met die pokke hoest. Hij heeft gewoon zijn prik gehad en nu maar hopen dat hij deze keer ook zo rustig blijft als de 2 voorgaande keren.
De provocatie word een ander verhaal. We moesten volgende week daarvoor langs komen, maar dat gaat niet omdat wij op vakantie zijn dan. Dus nu word het pas 13 januari We moeten dan om half 2 op het cb komen met een fles Nutragimen en 10cc Nutrilon. En we moeten zorgen dat hij honger heeft. Dan moet hij die 10cc opdrinken en moeten we daar een uur blijven om te kijken hoe hij reageerd. De rest van de test moet thuis en hoe dat dan weer moet weet ik ook niet, maar dat horen we 13 januari weer.
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:29:48 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_23972213
Wat leuk ET dat zwemmen! Wij zijn er eigenlijk niet aan toegekomen nog... ik hou ze lf ook niet van zwemmen

Wij hebben vandaag een handige meeneem kinderstoel gekocht, ik wil hem jullie even meegeven, want ik wist dus niet dat die dingen bestonden en ik vind het geweldig! Je kunt ze bijna aan alle stoelen vastmaken en ze zijn wel tot hun 3e jaar te gebruiken. Het is een Handy Sitt

stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 18:32:19 #11
43556 miss_dynastie
pi_23972270
Hoe is het nu met Liam Belana?
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:41:31 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_23972424
Nou, we zijn bij de huisarts geweest en hij heeft nu ventolin hoestdrank wat ie de komende 3 weken moet hebben. Hij slaapt erg slecht, gisteravond heeft ie vanaf half 9 tot 12 uur gehuild. Wij iedere keer om de beurt heen om hem weer te kalmeren en dan weer weg, want we zijn ook bang dat er een beetje gewoonte insluipt. Ben benieuwd hoe het straks gaat. Verder had ie ook en wat geirriteerd oortje en moeten we regelmatig neusspray geven.
Ik heb de afgelopen dagen wel nog meer bewondering gekregen voor ouders met veel huilende kinderen, want jeetje wat is dat zwaar zeg!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:04:30 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_23974079
Liam, beterschap.

Zo, meneerm@x heeft zich vol overgave op het papa-zijn gestort en ligt met Kai op de bank te maffen. Kan ik weer even op mijn gemak bijlezen en laten weten hoe het hier gaat.

Kai heeft afgelopen donderdag zijn eerste prikje gehad. Ik zag er onwijs tegenop en had mijn moeder al ingeschakeld om de hele dag aanwezig te zijn in het geval hij er veel last van kreeg. Gelukkig viel het allemaal mee. Meneer heeft alleen maar ontzettend veel geslapen en hij was maar een klein beetje zielig. Gelukkig is oma er dan om tegenaan te hangen.

Dankzij jullie tips heeft hij trouwens bijna geen last meer van berg. Ik heb de Zwitsal laten staan en zijn hoofdje met ongeparfumeerde olie van Natusan ingesmeerd. Een beetje draaien met een zacht borsteltje en weg met de berg

Jolie, ik kan me voorstellen dat je zo'n mooie glimmende slinger niet kan laten liggen. Misschien wil mama je box wel voor je versieren

Wat vervelend dat je die provocatie toch moet doen en dat je er dan ook nog zo lang op moet wachten Anitra. Ik kan me voorstellen dat je er als een berg tegen opziet. Arme Djulian.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_23974223
Anitra, fijn dat Djulian weer is goedgekeurd. Zou het werkelijk al binnen een uur duidelijk moeten zijn dat hij last heeft van gewone Nutrilon

Liam, beterschap mannetje

Kai, fijn dat je prik meeviel
pi_23974772
Ik denk dat ze dat doen om te kijken of hij niet een te grote reactie krijgt. Want thuis moeten we het dan op gaan voeren geloof ik. Maar omdat zijn lijfje nu aan de nutragimen gewend is kan de reactie dus groot zijn en daarom mag je een uur bankhangen daar. Althans dat lijkt mij het meest logische.
pi_23975286
Het klinkt raar maar laat ie dan maar zo snel mogelijk 'last' krijgen dan hoef je hem niet al te lang te 'pesten'.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2004 @ 22:12:11 #17
43556 miss_dynastie
pi_23976929
Ah, wat sneu Liam, arm ventje
Hoop dat het vannacht wat beter gaat
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:17:57 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23977092
Liam mooie jongen, wat rot zeg

Stoer hoor Kai, prikjes zijn naar!
pi_23977402
Liam beterschap
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:31:11 #20
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23977456
liam beterschap
pi_23978459
Belana als Liam weer lekker is wil ik wel eens een foto van Liam in die stoel. Ziet er handig uit! (ik word namelijk gek van 2 van die grote kinderstoelen hier in de kamer!) Waar heb je hem vandaan en hoe duur is die?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23983376
Anitra en Djulian speciaal voor jullie om te laten zien dat het is aangekomen en Morgaine het leuk speelgoed vindt

pi_23983382
En in het baby foto topic een foto spam van mijn kleine meid
pi_23988093
iemand enig iedee waar je naar toe moet bellen om je kindje te laten doopen?

ik ben nu al een week naar de kerk hier in het dorp aan het bellen alleen daar neemt niemand op
en hier kon men mij ook niet goed uitleggen waar ik nu naar toe moet bellen om een afspraak te maken qua dopen.
alvast bedankt groetjes bar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 15 december 2004 @ 13:24:43 #25
103793 kozakken
Living the life
pi_23988218
Je kunt even navragen wie de dominee van de kerk is. Die kan je meer vertellen over alles. Ik denk dat dat wel ergens te vinden moet zijn. (telefoongids ofo..)
Kan trouwens best zijn dat 's avonds bellen meer oplevert. Dan zijn er vaak wel activiteiten.
Maar je kunt je kindje ook (volgens mij) bv. wel in je geboortplaats laten dopen. Of in de kerk van een van de (groot)ouders (wanneer je dit zou willen)
  woensdag 15 december 2004 @ 13:30:03 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23988342
Bar, waarom wandel je niet gewoon eens binnen bij de kerk? Of na een dienst ofzo?

Ik zag net weer al die prachtige fotootjes van ons gespuis hierzo allemaal en er bekruipt mij een beetje een twijfelend gevoel:
Jolietje, die gewoon al staat met haar 4 1/2 maand
Amber, die zit met haar 5 maand

En dan kijk ik naar die luiwammes van mij met zijn 6 maanden en meneer vindt het eigenlijk wel goed zo volgens mij. Heerlijk bij paps en mams op schoot hangen. En op het kleed of in de box rolt hij vrolijk van zijn rug op zijn buik, maar terugrollen ho maar. Dan liever een potje krijsen zodat iemand me komt omrollen, denkt hij volgens mij.
Zitten lukt heel even, dan laat hij zich vervolgens weer omkieperen. Dit experimentje doen we alleen op de bank, dus heeft het geen vervelende gevolgen. Maar ja...

Heeft het er dan puur mee te maken dat meisjes gewoon sneller zijn dan jongentjes? Of heb ik gewoon echt een luiwammes? Of zijn die 2 dames gewoon erg snel met hun ontwikkeling?
Ik maak me geen zorgen hoor, maar het viel me gewoon op. Ik verslikte me gewoon toen ik die foto's van Jolie zag waarop ze zo parmantig stond.
Dat doet die van mij echt nog niet hoor!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23988742
ik heb het algevonden en al afgesproken dus dat is alweer gegeregeld (de mevrouw die dat regeld woont naast me)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_23988756
Een tante van mij kon nog niet zitten toen ze 12 maanden was, en nog niet praten toen ze 2 jaar was, en er is echt niets mis met haar intelligentie..
Misschien kun je hier iets mee? Gemiddelde leeftijden.
pi_23988871
Dutchie ik zou me niet zo druk maken over hoe veel jou kleine man wel of niet kan. Ieder kind heeft zijn eigen tempo. Morgaine is volgens het CB ook erg vlug maar ik zelf zie alleen maar hoe goed ze haar eigen dingetje doet en probeer niet te veel te vergelijken met alle andere kinderen die je tegenkomt. Tuurlijk vergelijk je wel eens maar dat is normaal, maak je niet zo druk, hij kan dat ook heus binnen een paar weken/maanden ook allemaal.
  woensdag 15 december 2004 @ 13:58:12 #30
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23988999
Ik maak me ook niet druk hoor. Maar je gaat je toch afvragen als je Jolie en Amber ziet, waar dan het verschil in zit. Meneer is echt wel bij en had vooral in het begin haast in alles. Maar nu even niet zo denk ik.

Poemojn, handige link. Ik vroeg me idd af wat het gemiddelde was. Tot zover is meneer redelijk gemiddeld.
  woensdag 15 december 2004 @ 14:11:42 #31
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_23989292
Dutchie, Melvin kan ook pas sinds een 1 1/2 maand ofzo goed zitten. Daarvoor zat hij wel, maar had hij altijd een handje ter ondersteuning nodig. En staan doet hij nu sinds een maand. Dan bedoel ik echt zelf optrekken en blijven staan. Daarvoor kon je hem wel tegen de rugleuning van de bank zetten en dan bleef hij wel "hangen". Let maar op, straks gaat Leon als een speer qua ontwikkeling. Dan kan hij binnen een paar weken zitten, kruipen en staan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_23989718
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:48 schreef poemojn het volgende:
Een tante van mij kon nog niet zitten toen ze 12 maanden was, en nog niet praten toen ze 2 jaar was, en er is echt niets mis met haar intelligentie..
Misschien kun je hier iets mee? Gemiddelde leeftijden.
Whaaaaa, Kan Ewen al bijna om een boodschap sturen

23. Doet voor het eerst alleen een boodschap
Aantal geldige inzendingen: 56

Laagste waarde: 2 jaar en 0 maanden
Hoogste waarde: 10 jaar en 0 maanden
Gemiddelde waarde: 5 jaar en 4 maanden
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 15 december 2004 @ 14:36:09 #33
3011 E.T.
pi_23989838
dutch, het CB vindt Saskia al 'behoorlijk vlot' en die deed op Léon z'n leeftijd niks meer dan hij hoor (van rug naar buik rollen)
Vanaf zo'n 7,5 maand probeerde ze te tijgeren/kruipen, op 8 maanden lukte dit (tijgeren), rond 8,5 maand kon je d'r ergens neerzetten en bleef ze staan, sinds een week gaat ze ook uit zichzelf staan. Redelijk goed zitten kon ze eind oktober. Toen was ze *denkt* ook zo'n 7,5 maand.

Jolie en Amber (maar vooral Jolie) zijn gewoon supersnel en helemaal niet om naar te kijken en te vergelijken met je eigen kind!
  woensdag 15 december 2004 @ 15:03:50 #34
103793 kozakken
Living the life
pi_23990434
Jonne was vrij snel met zitten, maar rollen??
Hij is nu 8,5 maand.
Tja, van rug naar buik is geen probleem. Maar terug he... Kan hij wel, maar dat is zo'n energieverspilling. Doet hij dus gewoon niet. (of het knopje is nog niet om dat dat de oplossing is)
En staan?? STAAN!!! Phu! Daar doet dit jongetje nog niet echt aan hoor. Alleen maar even voetjes voelen wanneer we m omhoog zetten.
en tijgeren? Hummm...
Hij kan wel weer heel goed alleen in de box spelen en lief naar iedereen lachen enzo...
  woensdag 15 december 2004 @ 15:04:53 #35
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23990467
Amber zit ook maar heel eventjes hoor..!!! Ze zit wel stevig, maar als ze iets links van haar ziet, dan valt ze ook meteen naar links
Verder rolt ze alleen nog maar van haar buik naar haar rug, en ik vermoed dat dat wel toevallig is
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 15 december 2004 @ 15:08:19 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23990532
Maria heeft vanochtend haar 2e prik gehad. En nu heeft ze koorts! 39! Zo zielig.
Ze huilde net bij de fles heel zielig, zag gewoon een heel ander kopje ineens.
We hebben net getemperatuurd en nu slaapt ze alweer op de arm, dus nog even geen paracetamol gegeven. Maar als ze straks nog koorts heeft, doen we dat toch maar wel. Of moet ze dan nog hogere koorts hebben?

Ik had haar daarvoor op de arm, ze sliep en in haar slaap rolde ze met haar oogjes (halfopen) en schokte ze een beetje... Eng. Iemand daarmee ervaring? Vind het zo sneu dat ik er zelf ook van moest huilen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 15 december 2004 @ 15:10:51 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23990595
Jonne!

E.T., als ik dat over Saskia lees denk ik dat het wel goed komt met je schoonzoon.

LadyS, pfjieuw!! Amber en Jolietje zouden het kaboutertje bijna een minderwaardigheidsgevoel geven. Maar gelukkig, Amber kiepert ook nog steeds om.
Heb je zeker wel snel die foto moeten maken zeker?
pi_23990752
Sugar voor jou en Maria .

Djulian heeft gelukkig (weer) geen koorts van het prikje gehad. Hij is wel wat slaperig en is dus alleen wakker voor zijn fles.

[ Bericht 45% gewijzigd door Anitra op 15-12-2004 21:08:44 (was medisch advies en dat mag niet) ]
pi_23991296
Hoe oud is Ewen, Loena?

LadyS, buik naar rug is ook makkelijk, je hoeft alleen je hoofd in je nek te gooien, de rest rolt wel mee.
Myrthe valt ook om als je haar laat zitten en ze nergens steun aan heeft, ze beheerst haar evenwicht nog niet goed genoeg. Geldt ook voor staan: zolang ze je vingers maar vasthoudt lukt dat prima maar als je loslaat....

Maria, beterschap!
  woensdag 15 december 2004 @ 15:49:17 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23991434
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:08 schreef Sugar het volgende:

Ik had haar daarvoor op de arm, ze sliep en in haar slaap rolde ze met haar oogjes (halfopen) en schokte ze een beetje... Eng. Iemand daarmee ervaring? Vind het zo sneu dat ik er zelf ook van moest huilen.
Waarschijnlijk was het gewoon in d'r slaap hoor. Ze slapen wel vaker met de ogen een stukje open!
Succes

Dutchie hoe het komt weet ik ook niet. Genetisch is het iig niet. Ik zat pas veel later en liep pas met 22 maanden m'n ex was gewoon gemiddeld volgens z'n moeder. Jolie blijft wel zitten zonder ondersteuning en kan alletwee de kanten op rollen. Hoe het kan, ik weet niet, ik oefen dit soort dingen nooit, ineens is het er Ennuh wat ik dus echt niet leuk vind is dat ze mijn handen aan de kant duwt tijdens het fles geven. Dat doet ze zelf wel ff
pi_23991542
Maria beterschap meis
  woensdag 15 december 2004 @ 16:36:01 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23992375
Luchtbel, ik benijd je ook niet hoor!

Sugar, ga lekker met Maria op schoot zitten en hou haar dicht tegen je aan. En toch maar even een paracetamolletje lijkt me. Beterschap!
  woensdag 15 december 2004 @ 16:41:15 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23992466
Weet ik.
Ik ben gewoon gefrustreerd
pi_23992641
Sugar, een paracetamolletje zou ik doen hoor Dan zakt de koorts wel.
  woensdag 15 december 2004 @ 16:56:19 #45
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23992763
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:41 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik.
Ik ben gewoon gefrustreerd
Niet doen
pi_23993934
Luchtbel Djulian slaat ook mijn handen weg met de fles geven, alleen kan hij de fles niet vasthouden en die valt dan dus. Dan is het toch wel handig als ze zelf vast kan houden

Djen was ook zo snel met alles trouwens en die hield fles vast met 3 maanden, zat met 4 maanden en stond met 5 maanden, liep met 9 maanden is toen hard gevallen en weigerde toen los te lopen tot ze 14 maanden was
  woensdag 15 december 2004 @ 19:28:08 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23995861
Ze is zo zielig.
Net had ze weer 39,1... We gaven haar een pil, maar net daarna poepte ze. We vonden de pil niet terug, maar was echt hooguit 10 minuten geleden gegeven. Durven niet opnieuw nu. Misschien als ze dadelijk wakker wordt weer checken en dan misschien toch weer een pil geven. Als de koorts niet gezakt is, zal ze wel niks binnen gehouden hebben, toch?

Ze trilt helemaal als ze wakker is. En dat rollen met haar oogjes doet ze nooit. Maar goed, daar ben ik niet zo ongerust over verder. Ze is echt superzielig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23995945
Wat vervelend Sugar, zal je net zien op een dag dat al alles anders loopt, dat dit ook niet lekker gaat.
voor jou en Maria

[ Bericht 20% gewijzigd door Anitra op 15-12-2004 21:07:25 (was medisch advies) ]
  woensdag 15 december 2004 @ 21:13:33 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_23998334
Dankjulliewel allemaal voor de beterschapwensen voor Liam! Ze helpen vast, want vannacht heeft ie doorgeslapen en ik heb hem nu ook nog niet gehoord De Ventolin helpt blijkbaar!

Jessie, ik heb de stoel bij baby plus gekocht, maar ik heb hem nu ook op internet gezien dus. Baby plus is een dure zaak en wij hebben er 77 euro voor betaald, maar dat kan vast goedkoper. Ik was gewoon zo enthousiast dat we hem maar gekocht hebben (met als voordeel dat je ze vrij lang kunt gebruiken)
ik kwam deze site nog tegen waar ie goedkoper is, maar ik weet niet wat de verzendkosten zijn.

Is niet Liam, maar geeft een idee van stoel met kindje

Arme Maria, ik hoop dat ze snel opknapt! Het blijft rot die prikken dikke kus voor jou en je mama!

[ Bericht 13% gewijzigd door Belana op 15-12-2004 21:45:10 ]
stormy waters...
sailin'
pi_23998599
Maria meis toch een heel dikke en een knuffel
Sugar ook voor jou een ze zijn dan idd zo zieligjes die kleintjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')