abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24023429
Lastig he ET, die verschillende maten. Hema valt strak inderdaad, maar hun rompertjes zijn juist weer erg elastisch. Rompertjes van Prenatal zijn niet erg uitrekbaar, hun shirtjes ook niet, en de jassen hebben ook een apart model (of Myrthe). Mexx valt ongeveer als Hema, Esprit erg ruim (daarvan past Myrthe nu maat 62 nog), H&M lijkt ook op Hema en Mexx, net als Henk ten Hoor. Barbara Farber valt weer als Esprit.

Myrthe gaat vanaf het begin om de dag in bad tenzij ze de poepluier heeft gelekt. In de praktijk gaat ze de laatste tijd met mij mee in bad of onder de douche.
In plaats van zeep kun je ook badolie gebruiken, daarvan heb je verschillende soorten voor droge huidjes. Shampoo hoeft toch nog niet? Gebruik ik nog steeds niet, maar Myrthe heeft ook niet zo veel haar (en wat ze heeft is vrij dun).
De schaamlippen hoef je alleen bij een poepluier schoon te maken. Dat smeerseltje is juist bedoeld om alles te beschermen. Als je het te actief schoon wilt houden kun je ook de zuurgraad aantasten en zo schimmelinfecties veroorzaken.
pi_24023558
Wanneer gaat dat smeerseltje weg? Voor m'n gevoel hóórt het er niet namelijk
  donderdag 16 december 2004 @ 22:29:59 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24023580
Zoë was ook een heel droog meisje en ik deed altijd een beetje olie in het water hielp goed en 2 keer in de week masseerde ik haar nog wel eens in met olie erg leuk om te doen

Suzanna deze link bevat vrij veel informatie wat het Cb doet en waarom
http://www.onlineconsultatiebureau.nl/
pi_24023602
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef Belana het volgende:

LadyS, is het gelukt bij H&M???
ik ben niet geweest...
ik denk dat ik zaterdag even met Peter ga. hier in lelystad zit het niet, en ik had geen zin om met de trein naar almere te gaan Misschien heb ik morgen wel zin
pi_24023645
Suzanna, misschien heb je iets aan dit draadje in het Ouders Online-archief?
  donderdag 16 december 2004 @ 22:41:39 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24023891
Jolie gaat niet iedere dag in bad of onder de douche. Dat heb ik de eerste week al niet gedaan. Meestal is het douchen - dag niet - bad- dag niet - douchen enzovoorts. Ik doe nooit met zeep eigenlijk, smeer d'r daarna juist lekker in, dat is ook echt een afsluiter van dat lekkere warme badje/douche. Dat smeerseltje tussen de schaamlipjes is gewoon babyschaamlipsmeerseltje, gewoon laten zitten, te veel frutten is niet zo goed ivm de zuurgraad.

Die maten zijn afgrijselijk. Kleding die niet per merk en soms zelfs niet per model gelijk loopt. Vooral rompertjes zijn hier drama Hema en Hennes past toch het beste meestal. En het is al zo'n drama om het kind er in te frutten en dan zit het ook nog es voor geen meter, bluuh!
pi_24024467
Thijs gaat ook niet iedere dag in bad en ook niet altijd gebruik ik de badschuim of shampoo het meest gebruik ik nog de zwitzall babymelk

luchtbel ik wil je nog terug mailen maar mail programma doet hier op het moment erg vreemd laat ik mar morgen als hij wakker is even naar kijken, dus je krijgt nog een reactie van me

[ Bericht 42% gewijzigd door Bar_en_Mar op 16-12-2004 23:45:42 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24026300
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef poemojn het volgende:
ANITRA !!
Deze oproep staat op het forum van Viva, onder Baby's:
[..]
Poemojn thanks!!!! ik heb gelijk een login aan gemaakt en gereageerd thanks dat je aan me dacht!!!
pi_24032096
Die maten zijn erg ja! Voor Dylan is 68 te kort, maar zit verder wel goed. 74 is qua lengte goed, maar is veel te wijd Terwijl hij toch echt wel flinke spekkies heeft! Ook past hij soms al maat 80, maar gelukkig zitten de meeste kleren gewoon goed bij hem. Ik heb het meeste van H&M en Zeeman.

Rottdog ik heb geen ballenkaart voor Dylan
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24032151
ik ook niet. evenmin voor Piet! nooit van gehoord zelfs!
pi_24034270
Bij mij vroegen ze ook naar een ballenkaart maar die had ik niet gekregen van het ziekenhuis.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24034643
ik heb wel een ballenkaart voor Thijs alleen hebben ze die niet ingevuld

Wegens problemen met ons mailprogramma kan ik de mailtjes wel lezen maar kan ik niet reageren
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24035786
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wegens problemen met ons mailprogramma kan ik de mailtjes wel lezen maar kan ik niet reageren
Zeg anders even in het speeltuinbankje wat je wil zeggen, dat is toch geen probleem?
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:57:40 #139
61800 Rottdog
pi_24038245
Had er ook nog nooit van gehoord zat ook verbaasd te kijken
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:05:23 #140
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24038398
Ilse past maatje 68 niet meer. En 74 begint ook al krap te zitten. Maar het ligt erg aan het merk. H&M valt heel groot. Daarvan is maat 74 nog ruim voor d'r. Maar van andere amerikaanse merken (Baby Phat, Hilfiger) is maatje 12-18 maanden nu al te klein voor mijn 9 maanden jonge meisje!!

Hoeveel setjes hebben jullie eigenlijk van iedere maat? Kopen jullie veel kleding en welke merken kopen jullie dan? Ik krijg namelijk nogal vaak te horen van vriend en oma's dat Ilse veels te veel kledeing heeft. Ze heeft ook veel, dat weet ik. Zelf vind ik het leuk iets te kopen en ze heeft van drie nichtjes ook verschillende setjes gekregen. Ik geloof dat ze nu iets van 15 broeken heeft, 6 truien, 25 truitjes/shirtjes, 10 romerptjes, 6 maillots en 4 jassen. Tja, nu ik het opschrijf is het best wel veel ja. Iemand kan mij toch wel vertellen dat ik niet de enige ben? Dan kan ik dat gebruiken in de discussie erover met vriendje en omas! LOL
pi_24038583
Bij Dylan verschilt het per maat Op het moment heeft hij niet zoveel, maar 5 of 6 setjes en 10 rompertjes, twee jassen, 1 paar schoenen en 1 paar slofjes. En van maat 80 heeft hij ook niet veel liggen, dus ik moet nodig inkopen gaan doen
pi_24045603
poeh... Thijs heeft wel veel broeken, ( 10 broeken) shirtjes/truitjes wat minder,(5) rompertjes heb ik er wel meer van en met mauwen en zonder,
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:08:31 #143
61800 Rottdog
pi_24046752
Zoë zit ook erg ruim in de kleding weet ook nooit wat ik haar aan moet trekken, nou moet ik er wel bij zeggen het meeste is gekregen na deze maat 68 loopt de kleding terug dan heeft ze genoeg ipv overvloed
pi_24047395
Suzanna, ik zag je vraag over poep met die kleine bolletjes erin. Dat is gewoon onverteerd vet van de bv. Niks om je zorgen over te maken.

Zo nog even snel updeetje van Joshua nog net voor hij 1 jaartje wordt. Tjonge zo'n jaar gaat hard maar ik heb er ook wel uitermate van genoten. En doe het nog steeds natuurlijk. Ons mannetje loopt alweer zo'n kleine 2 maanden. Alle deuren, laatjes mandjes, en noem het maar op worden van zijn plaats gehaald. Echt genieten is dat

Eigenlijk gaat het gewoon heel goed met hem. Dus maar even een fotootje mee sturen van onze kleine kerstman.

† In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 22:37:21 #145
43556 miss_dynastie
pi_24047446
Oe, dat koppie
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:02:12 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24047998
Oeh Joshua nog ff dan ben je ook grote broer!

Volgende week gaan we naar Center Parcs maar ik heb aankomende week ook nog een hele drukke week. Iemand nog iets wat ik absoluut niet mag vergeten (behalve Jolie)?
pi_24048026
Het is echt een moppie Lewis

Djulian heeft het goed naar zijn zin bij P_iglet begrijp ik via de msn Wel is zijn verkoudheid nu door gezet en heeft hij nu ook een snotneusje, maar zijn hoest is minder geworden begreep ik.
P_iglet kan jij niet beter neerzetten hoe het met mijn zoon is?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:05:15 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_24048058
Joshua!!! Wat ben je toch een held! Zo snel al lopen!!

LadyS, ik hoop dat je vandaag wel geslaagd bent

Hier ook een ballenkaart ingevuld en wel
stormy waters...
sailin'
pi_24048626
@Luchtbel: Speelkleed? heeft ze een vertrouwd plekje. Die van Myrthe slepen we overal mee naar toe.

/edit
Even gespiekt hoe oud Joshua is.. Die is snel zeg, als hij al 2 maanden loopt! Wel makkelijk nu je weer zwanger bent lijkt me.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:33:07 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24048768
Goed idee! Gij onuitputbare bron informatie aan jou hebben we nog es wat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')