Op dit soort momenten houd ik van jequote:Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hij volgt het pas 2 jaar Zapper, dus kent hij Bruggink niet goed genoeg om te weten dat PSV hem al anderhalf seizoen node mist.
Zegt de user die in feite als mislukte kloon van cultheld kan door gaan?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:![]()
![]()
Kun je nog grappiger worden?
PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?quote:Je weet Eerhaupt wel over welke speler het hier gaat??
Park en Vonlanthen klunzen noemenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
Nee, die nietquote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.quote:
Nooit? Ik durf te wedden dat hij binnen anderhalf jaar vaste spits van PSV is.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
Nogmaals, je moet cliniclown worden, je vindt jezelf z grappigquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?
Bruggink, Sibon en Sikora?
Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.quote:
Check anders even mijn registratiedatumquote:Op donderdag 16 december 2004 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
En wie werkt daar hard aan mee?
Hiddink had Bruggink best willen behouden. En die 9 goals in PSV's laatste kampioensjaar bevatten enkele cruciale goals. Om sowieso maar te zwijgen over al die cruciale goals die Bruggink voor PSV heeft gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:59 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig denkt Hiddink er net zo als Diego en ik over.
Onzin natuurlijk. Alleen Van Bommel heeft voor zijn doen veel duels gemist, van Ooijer weet je dat hij jaarlijks minstens 10 duels mist en verder kwamen Waterreus (33), Bouma (32), Park (28), Lee (32), Vennegoor (30), Kezman (29), Rommedahl (19), De Jong (29) en Vogel (24) gewoon aan hun wedstrijden. Robben okee, maar ja, daar ging Park voor spelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.
Ik maak met niemand ruzie hoor, ik geef gewoon m'n meningquote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.
Wat een hoop rendement kan opleveren en gezien de ervaring van Westerhof in 't bedrijfsleven en 't aankoopverleden van PSV is dat niet zo gek gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Voor 25000 euro? Ben je gek geworden?
Nee hoor, wij hebben gewoon een leuk bedrag in aandelen staan, maar die aandelen waren een paar jaar geleden veel meer waard; Wij denken echter dat 't nog wel 10 jaar kan duren voordat die aandelen hun voormalige waarde zullen halen en daar willen we niet op wachten. Bij PSV maken recessies e.d. niet uit, spelers brengen nog steeds veel op, dus het is wellicht veiliger om die aandelen deels te verkopen en daarmee in PSV te investerenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Waar trek je zo even 25000 euro vandaan dan? Ben je een buitenechtelijk kind van Bernhard?
Dan keert ie terug naar Brazilie. Begint toch weer te voetballen. Transfer naar Engeland. Wereldspeler.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Koopt PSV Robhino. Breekt ie z'n poot en kan nooit meer spelen. Dag met je centjes.
De 2 goals tegen Vitesse thuis, als invaller bij een 0-2 stand, beide uit een vrije trap. Wat een geweldige momenten waren dat!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Om sowieso maar te zwijgen over al die cruciale goals die Bruggink voor PSV heeft gemaakt.
In ieder geval veiliger dan OHRA Multimedia en Robecoquote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Koopt PSV Robhino. Breekt ie z'n poot en kan nooit meer spelen. Dag met je centjes.
Was dat niet tegen AZ?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
De 2 goals tegen Vitesse thuis, als invaller bij een 0-2 stand, beide uit een vrije trap. Wat een geweldige momenten waren dat!
Je bent meester in domme opmerking maken en beschuldigd mij regelmatig van dingen die ik nooit heb gezegd...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:35 schreef cultheld het volgende:
Ik maak met niemand ruzie hoor, ik geef gewoon m'n mening
En als jij dat zo persoonlijk opneemt, dan is dat jouw probleem, ik bedoel er verder niets mee
Zeker nietquote:Op donderdag 16 december 2004 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Was dat niet tegen AZ?
Dan kan ik jou nu ongetwijfeld verblijden met 't feit dat ik ga schijten en daarna ga fitnessenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent meester in domme opmerking maken en beschuldigd mij regelmatig van dingen die ik nooit heb gezegd...![]()
Echt een verrijking, zulke mensen![]()
Dan was dat een andere wedstrijd, want tegen AZ heeft hij dat ook een keer gedaan. Dus na een 0-2 achterstand en 2-2 gelijkspel er uitslepen. Die wedstrijd (tegen AZ) stond Yves Lennaerts overigens bij ons in het doel.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Dan was dat een andere wedstrijd, want tegen AZ heeft hij dat ook een keer gedaan. Dus na een 0-2 achterstand en 2-2 gelijkspel er uitslepen. Die wedstrijd (tegen AZ) stond Yves Lennaerts overigens bij ons in het doel.
Kan gebeuren zoiets, maakt niet uitquote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik zit helemaal fout, het was inderdaad tegen AZ, vorig jaar.
Was in de war met Kolkka, die scoorde ooit 2 keer tegen Vitesse.
Sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |