abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24016618
Typische MM uitspraak

Je blijft grappig in iedergeval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24016688
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24016730

Kun je nog grappiger worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24016821
Je weet berhaupt wel over welke speler het hier gaat??
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 december 2004 @ 17:49:53 #155
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24016849
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hij volgt het pas 2 jaar Zapper, dus kent hij Bruggink niet goed genoeg om te weten dat PSV hem al anderhalf seizoen node mist.
Op dit soort momenten houd ik van je
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 16 december 2004 @ 17:50:43 #156
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24016859
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Kun je nog grappiger worden?
Zegt de user die in feite als mislukte kloon van cultheld kan door gaan?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24016873
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24016886
quote:
Je weet Eerhaupt wel over welke speler het hier gaat??
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
pi_24016991
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24017016
Park vergelijken met Bruggink

Verschijnen al je bijdragen in boekvorm?
pi_24017017
Gelukkig denkt Hiddink er net zo als Diego en ik over.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 16 december 2004 @ 17:59:53 #162
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017021
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
Park en Vonlanthen klunzen noemen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24017068
Ik weet niet of PSV echt puur door het ontbreken van Bruggink vorig jaar geen kampioen is geworden. Er zullen wel meer factoren spelen, zoals een niet supergemotiveerde Waterreus en ook de sfeer binnen het team scheen niet optimaal te zijn geweest.

Maar dat Bruggink er vaak op belangrijke momenten stond is waar, maar toch vind ik dat hij te kort komt om in ieder geval een vaste waarde bij PSV te zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 16 december 2004 @ 18:03:13 #164
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017099
[offtopic] <--- Guess who's back [/offtopic]
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 16 december 2004 @ 18:06:09 #165
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017152
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
Nee, die niet
  donderdag 16 december 2004 @ 18:07:05 #166
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017169
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:59 schreef Djekko het volgende:
Park en Vonlanthen klunzen noemen
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
pi_24017194
Was dat dan die speler met nummer 10 die je kon vergelijken met een panda als Nilis een Ferrari is?
  donderdag 16 december 2004 @ 18:10:38 #168
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017233
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
Nooit? Ik durf te wedden dat hij binnen anderhalf jaar vaste spits van PSV is.
pi_24017261
pi_24017285
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?

Bruggink, Sibon en Sikora?
pi_24017298
En toch is het hier gemoedelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24017347
Lurling als nummer 10, Bouhkari als linkshalf en Soetaers als rechtshalf
  donderdag 16 december 2004 @ 18:23:49 #173
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017502
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?

Bruggink, Sibon en Sikora?
Nogmaals, je moet cliniclown worden, je vindt jezelf z grappig

In mijn voorhoede komt in ieder geval geen Vonlanthen voor.
En ook niet over anderhalf jaar Djekko, want dan is Vonlanthen al lang vergeten.
  donderdag 16 december 2004 @ 18:25:33 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017542
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:13 schreef Suijk het volgende:
En toch is het hier gemoedelijk.
Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.
pi_24017855
En wie werkt daar hard aan mee?

Keep the faith!!
  donderdag 16 december 2004 @ 19:10:34 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24018533
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
En wie werkt daar hard aan mee?
Check anders even mijn registratiedatum
pi_24018537
Nou ja, iemand als Diego Armando Maradona is natuurlijk met de beste wil ter wereld geen aanwinst te noemen, zelfs niet door een jaarlijks genomineerde voor de Litmanen-award als ik.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 december 2004 @ 19:11:33 #178
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24018552
Ook al is hij nooit echt doorgebroken bij een topclub, Bruggink heeft zich weldegelijk bewezen als aanvallende middenvelder. Een wedstrijd blijft me altijd bij, het was net na het vetrek van Nilis of Van Nistelrooij en Bruggink werd voor de eerste keer echt eerste spits. Enorme last op z'n schouders natuurlijk, maar die wedstrijd speelde hij subliem en scoorde 4 maal.

Hij heeft alleen de pech gehad dat er altijd zeer goede spitsen voor hem stonden en dat PSV meestal op de flanken al aanvallende middenvelders had. Wat hij heel goed kon waren geplaatste afstandsschoten, een beetje zoals die goal tegen Beveren gister. Daar staan er nog wel enkele van op m'n netvlies.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24018568
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:59 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig denkt Hiddink er net zo als Diego en ik over.
Hiddink had Bruggink best willen behouden. En die 9 goals in PSV's laatste kampioensjaar bevatten enkele cruciale goals. Om sowieso maar te zwijgen over al die cruciale goals die Bruggink voor PSV heeft gemaakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_24018623
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.
Onzin natuurlijk. Alleen Van Bommel heeft voor zijn doen veel duels gemist, van Ooijer weet je dat hij jaarlijks minstens 10 duels mist en verder kwamen Waterreus (33), Bouma (32), Park (28), Lee (32), Vennegoor (30), Kezman (29), Rommedahl (19), De Jong (29) en Vogel (24) gewoon aan hun wedstrijden. Robben okee, maar ja, daar ging Park voor spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24019066
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.
Ik maak met niemand ruzie hoor, ik geef gewoon m'n mening
En als jij dat zo persoonlijk opneemt, dan is dat jouw probleem, ik bedoel er verder niets mee

En oh ja, PSV wordt kampioen
pi_24019530
PSV wil een beleggingsfonds oprichten om de komst van nieuwe spelers te financieren. Met het plan hoopt de club tussen de vijftien en twintig miljoen euro binnen te halen. Voor een minimaal bedrag van 25.000 euro kunnen particulieren aandelen kopen en het rendement hangt af van de verkoopwaarde van vijf spelers.

De Eindhovenaren onderzoeken of het beleggingsfonds een beursnotering kan krijgen. Eerder maakte Ajax al de gang naar de beurs (1998) en gaf Feyenoord obligaties uit (2000).

Misschien koop ik samen met m'n vader een aandeel
pi_24019605
Voor 25000 euro? Ben je gek geworden?
www.thuisuiteten.nl
pi_24019762
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Voor 25000 euro? Ben je gek geworden?
Wat een hoop rendement kan opleveren en gezien de ervaring van Westerhof in 't bedrijfsleven en 't aankoopverleden van PSV is dat niet zo gek gedacht.
pi_24019792
Waar trek je zo even 25000 euro vandaan dan? Ben je een buitenechtelijk kind van Bernhard?
www.thuisuiteten.nl
pi_24019870
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Waar trek je zo even 25000 euro vandaan dan? Ben je een buitenechtelijk kind van Bernhard?
Nee hoor, wij hebben gewoon een leuk bedrag in aandelen staan, maar die aandelen waren een paar jaar geleden veel meer waard; Wij denken echter dat 't nog wel 10 jaar kan duren voordat die aandelen hun voormalige waarde zullen halen en daar willen we niet op wachten. Bij PSV maken recessies e.d. niet uit, spelers brengen nog steeds veel op, dus het is wellicht veiliger om die aandelen deels te verkopen en daarmee in PSV te investeren
  Trouwste user 2022 donderdag 16 december 2004 @ 20:09:57 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_24019884
Koopt PSV Robhino. Breekt ie z'n poot en kan nooit meer spelen. Dag met je centjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24019901
Tja... Dan is jouw financieel geluk afhankelijk van de afstandsschoten van beer Alex. Er zijn veiliger opties.
www.thuisuiteten.nl
pi_24019937
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Koopt PSV Robhino. Breekt ie z'n poot en kan nooit meer spelen. Dag met je centjes.

Dan keert ie terug naar Brazilie. Begint toch weer te voetballen. Transfer naar Engeland. Wereldspeler.

Waar heb ik dat toch eerder gehoord.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:14:41 #190
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24019997
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Om sowieso maar te zwijgen over al die cruciale goals die Bruggink voor PSV heeft gemaakt.
De 2 goals tegen Vitesse thuis, als invaller bij een 0-2 stand, beide uit een vrije trap. Wat een geweldige momenten waren dat!
pi_24020025
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:

In ieder geval veiliger dan OHRA Multimedia en Robeco
En als bin laden met een grote aanslag komt ligt bijna elke economie op z'n gat, behalve de voetballerij, ik zit ook niet op negatieve rente te wachten dus dan lijkt me dit een mooie oplossing. Ik steun PSV er ook nog eens mee, maar m'n vader wil eerst ff wachten totdat dat plan een stuk concreter is
pi_24020048
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:14 schreef Zapper het volgende:

[..]

De 2 goals tegen Vitesse thuis, als invaller bij een 0-2 stand, beide uit een vrije trap. Wat een geweldige momenten waren dat!
Was dat niet tegen AZ?
  donderdag 16 december 2004 @ 20:17:08 #193
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24020061
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:35 schreef cultheld het volgende:
Ik maak met niemand ruzie hoor, ik geef gewoon m'n mening
En als jij dat zo persoonlijk opneemt, dan is dat jouw probleem, ik bedoel er verder niets mee
Je bent meester in domme opmerking maken en beschuldigd mij regelmatig van dingen die ik nooit heb gezegd...

Echt een verrijking, zulke mensen
  donderdag 16 december 2004 @ 20:18:09 #194
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24020088
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Was dat niet tegen AZ?
Zeker niet
pi_24020102
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef Zapper het volgende:

[..]

Je bent meester in domme opmerking maken en beschuldigd mij regelmatig van dingen die ik nooit heb gezegd...

Echt een verrijking, zulke mensen
Dan kan ik jou nu ongetwijfeld verblijden met 't feit dat ik ga schijten en daarna ga fitnessen
pi_24020138
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zeker niet
Dan was dat een andere wedstrijd, want tegen AZ heeft hij dat ook een keer gedaan. Dus na een 0-2 achterstand en 2-2 gelijkspel er uitslepen. Die wedstrijd (tegen AZ) stond Yves Lennaerts overigens bij ons in het doel.
pi_24020226
Even kijken wat Furby van die aandelen vindt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 16 december 2004 @ 20:34:43 #198
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24020509
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:19 schreef Bos81 het volgende:

Dan was dat een andere wedstrijd, want tegen AZ heeft hij dat ook een keer gedaan. Dus na een 0-2 achterstand en 2-2 gelijkspel er uitslepen. Die wedstrijd (tegen AZ) stond Yves Lennaerts overigens bij ons in het doel.
ik zit helemaal fout, het was inderdaad tegen AZ, vorig jaar.

Was in de war met Kolkka, die scoorde ooit 2 keer tegen Vitesse.

Sorry!
pi_24020789
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Zapper het volgende:

[..]

ik zit helemaal fout, het was inderdaad tegen AZ, vorig jaar.

Was in de war met Kolkka, die scoorde ooit 2 keer tegen Vitesse.

Sorry!
Kan gebeuren zoiets, maakt niet uit

[ Bericht 2% gewijzigd door Bomenverzameling op 16-12-2004 21:02:35 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 december 2004 @ 21:34:15 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24022006
zo'n belligingsfonds was al een tijdje in de maak, PSV is daarvoor benadert door een bank (een Engelse geloof k) die het al met suc6 bij enkele clubs in Portugal hebben geintroduceerd. Klinkt als iets leuks als je het kan missen, maar je moet sowieso nooit gaan beleggen met geld wat je niet kan missen. Tis alleen te hopen dat de suc6volle spelers in die belleging zitten.
De rijke mannen die PSV met enkele spelers geholpen hebben waren wel betrokken bij de aankopen van Bommel en Kezman, waarop nauwelijks winst is gemaakt en niet bij de transfers van Stam, Nistelrooij en Robben die heren waren volledig zelf gefinancieerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')