Het komt wel op hetzelfde neer hoor. Face it, hij is bij degradatiekandidaat Mallorca totaal mislukt, is goed op z'n plaats bij Heerenveen en jij zou 'm 't liefst voor PSV zien spelen momenteel?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef Zapper het volgende:
Je bent echt heel grappig. Word cliniclown.
kom kom, niet zo persoonlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:40 schreef Zapper het volgende:
Hij is niet mislukt bij Mallorca, know your facts.
Waar zeg ik dan dat ze 'm terug moeten halen?
Je denkt wel vaker dingen te lezen die ik nergens neerzet, blinde hond
quote:
quote:Heerlijk, die Mokumse frustratie![]()
Ah, zo eindig je dus een discussie als je weet dat je weer eens fout zit, netjes hoor.quote:
Hoe bedoel je "fout zitten". 't is maar een forum tochquote:Op woensdag 15 december 2004 22:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ah, zo eindig je dus een discussie als je weet dat je weer eens fout zit, netjes hoor.
Precies, zo snel zal het niet gebeuren dat Addo in de basis staat. Ik denk zelfs dat Cocu nog voor hem in de pikorde staat als het gaat om een plek centraal in de verdediging.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het niet (gelukkig), Alex en Bouma zullen neem ik aan gewoon centraal spelen. Als een van die 2 afvalt zal eerder Ooijer centraal gaan spelen en Bogelund rechts dan dat Addo mag meespelen.
ik ben bang dat Addo best veel geld zal vangenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Precies, zo snel zal het niet gebeuren dat Addo in de basis staat. Ik denk zelfs dat Cocu nog voor hem in de pikorde staat als het gaat om een plek centraal in de verdediging.
Best wel raar als je er bij nadenk, zo'n beetje 3 jaar onder contract staan en alsmaar genoegen nemen met een plek op de bank of de tribune... zoveel zal hij toch ook niet verdienen?
bron: psv.netwerk.to / ADquote:Roda wil Koné aan PSV verhuren
Het Algemeen Dagblad meldt dat bij Roda JC de gedachte leeft om Aruna Koné voor de tweede seizoenshelft aan PSV te verhuren. Hij zou zich dan nationaal en internationala in de picture kunnen spelen waardoor de club uit Limburg een mooie transfersom voor hem kan vangen. Na de doorbraak van Farfan zou PSV echter minder zitten te springen om versterking van de spitspositie.
Nja die goal van het weekend van hem was wel meesterlijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:10 schreef Spideyman het volgende:
Gewoon helemaal geen Koné. We hebben net besloten dat PSV geen extra spits nodig heeft. Sinds dat gedoe met Ajax heeft hij trouwens het niveau van vorig seizoen nog geen een keer gehaald. Zoveel voegt hij niet toe.
We=jij bedoel je?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:10 schreef Spideyman het volgende:
Gewoon helemaal geen Koné. We hebben net besloten dat PSV geen extra spits nodig heeft. Sinds dat gedoe met Ajax heeft hij trouwens het niveau van vorig seizoen nog geen een keer gehaald. Zoveel voegt hij niet toe.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef rubbereend het volgende:
Djekko, k mis t hakje
Hij volgt het pas 2 jaar Zapper, dus kent hij Bruggink niet goed genoeg om te weten dat PSV hem al anderhalf seizoen node mist.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:40 schreef Zapper het volgende:
Hij is niet mislukt bij Mallorca, know your facts.
Waar zeg ik dan dat ze 'm terug moeten halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |