Fehér nietquote:Op woensdag 15 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
alles is beter dan Lamey
gelijkwaardig dan, maar Feher, moet nog wennen aan de overstap. Lamey komt gewoon te kort. Jammer dat Collin zo'n last had van zn egoquote:
Nee. Die kan inderdaad ook wel worden inbegrepen in het pakket richting Roda JC.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Die kan inderdaad ook wel worden inbegrepen in het pakket richting Roda JC.
Van der Schaaf, Lamey, Smit en Feher -> Bodnar.
Misschien Feher houden, want die kan mooi als tolk fungeren cq helpen integreren.
Jeugd door laten stromen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders haal ff de hele breedte uit de selectie
Takak en Colin terughalen, Bodnar halen, twee relatief goedkope middenvelders strikken, een grote speler halen en 't is weer breed zat hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders haal ff de hele breedte uit de selectie
Feher nu al afschrijven is te snel, en controlerend op het middenveld staat er echt niets uit de jeugd te wachten.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jeugd door laten stromen.
![]()
Jouw "breedte" komt tekort voor PSV-niveau. Die verdienen veel geld, dus daar moet je vanaf.
beide mogen van mij meteen terug, maar dan moet Colin iet gaan huilen als hij op de bank zit.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Takak en Colin terughalen, Bodnar halen, twee relatief goedkope middenvelders strikken, een grote speler halen en 't is weer breed zat hoorTijd voor echte PSV'ers, weg met de middelmaat.
Eensquote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beide mogen van mij meteen terug, maar dan moet Colin iet gaan huilen als hij op de bank zit.
maarja Colin heeft last van een te groot ego, helaas want hij is na Ooijer de beste rechtsback bij PSVquote:
Takak.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feher nu al afschrijven is te snel, en controlerend op het middenveld staat er echt niets uit de jeugd te wachten.
Maar ja, misschien ziet Hiddink in Ooijer wel de opvolger van Van Bommel. Liever zie ik Colin verkocht worden en Bodnar dan naar PSV komen, want Colin wil toch niet bankzitten.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja Colin heeft last van een te groot ego, helaas want hij is na Ooijer de beste rechtsback bij PSV
naar wat k gehoord heb ziet hij Ooijer alleen in een defensieve rol.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar ja, misschien ziet Hiddink in Ooijer wel de opvolger van Van Bommel. Liever zie ik Colin verkocht worden en Bodnar dan naar PSV komen, want Colin wil toch niet bankzitten.
Dan houdt 't opquote:Op woensdag 15 december 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar wat k gehoord heb ziet hij Ooijer alleen in een defensieve rol.
Blond? ik dacht dat dat grijs was...quote:Op woensdag 15 december 2004 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Is die Bodnar die geblondeerde pipo?
quote:Laatst wilde ik een wedstrijd van PSV kijken op Canal +, ik heb het twintig minuten volgehouden. Ik heb maar snel een filmpje in de dvd-speler gedaan, dat is leuker dan naar PSV kijken.
Zelden zo'n nutteloze post als dit gezienquote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]stelletje italianen.......
maar het is wel effectief
ordinaire tvp dus
okay, zet ik de volgende keer gewoon: tvp neerquote:Op woensdag 15 december 2004 10:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zelden zo'n nutteloze post als dit gezien
![]()
Colin is een loser met een slechte menaliteit die gelukkig in Breda zijn kunsten vertoont.quote:beide mogen van mij meteen terug, maar dan moet Colin iet gaan huilen als hij op de bank zit.
Quote van Boukhari toch? Heerlijk, die Mokumse frustratiequote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]stelletje italianen.......
maar het is wel effectief
ordinaire tvp dus
Hij heeft stresquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
Is je icoon overspannen TLK??
*Is ook blij
Ik was de laatste tijd een goede aan het zoeken en dit is de juistequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat TLK heeft met avatars.....maar het is iets heeeeeeel bijzonders![]()
Alstublieft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dankje voor een epilepsie aanval
lekker dan. die gast heeft een paar miljoen gekost en heeft in 3 jaar tijd maar 20 wedstrijden voor PSV gespeeld. verkopen die hap of ruilen tegen een brazliaans wonderkindje.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:59 schreef Djekko het volgende:
Leandro is terug naar Brazilië wegens heimwee en hij is gedemotiveerd. PSV probeert nu een Braziliaanse club te zoeken om hem aan te verhuren.
erger hij heeft zelfs 5,5 miljoen gekostquote:Op woensdag 15 december 2004 14:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
lekker dan. die gast heeft een paar miljoen gekost en heeft in 3 jaar tijd maar 20 wedstrijden voor PSV gespeeld. verkopen die hap of ruilen tegen een brazliaans wonderkindje.![]()
Dat is het min of meer al. Ook al begint hij in Brazilië goed te voetballen. Ik verwacht niet dat hij dan nog erg veel op zal gaan brengen. Helaasquote:Op woensdag 15 december 2004 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
idd anders is Leandro weggegooit geld.
Geniaal op voetbalgebied uiteraard...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Leonardo da Vinci was ook geniaal. Buitenkant links was ie alleen niet zo sterk.
Ik kan me niet echt een geniale actie van Leandro herrinerenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:26 schreef kavorka het volgende:
Toch zonde van zo'n jongen.
In het programma Simek werd de vraag aan Hiddink gesteld welke speler in zijn selectie geniaal was. Antwoord: Leandro...
Ik kan me sowieso niets van Leandro herinnerenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt een geniale actie van Leandro herrineren
Ik wel .. dat waren wel een paar invalbeurtjes en een doelpunt geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niets van Leandro herinneren
lijkt me niet, de Leandro uit Eindhoven heet namelijk Leandro do BoMfimquote:Op woensdag 15 december 2004 16:07 schreef Djekko het volgende:
Zit Leandro nou gewoon mee te ballen bij de westrijd tussen de vrienden van Ronaldo & Zidane?! Of is dat een andere. Die nummer 31 bij Ronaldo's team lijkt verdacht veel op onze Leandro (zelfde loopstijl, naam achterop is Bonfim, zelfde schoenen dacht ik [die zwart-gele])
Zie Eurosport trouwens.
Dan is dit een heel erg raar nieuwsbericht:quote:Op woensdag 15 december 2004 16:14 schreef Djekko het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/631-25.php Racties vanaf 15:50.. naam achterop was trouwens L.Bonfim
Het is em echtondanks de spelfout
quote:Leandro weer terug in Brazilie
De Telegraaf meldt dat Leandro ziek is en gedemotiveerd is vertrokken naar Brazilie. PSV zou volgens de krant zijn op zoek zijn naar een structurele oplossing en de middenvelder mogelijk willen verhuren aan een Braziliaanse club.
Ja, daarom vind ik het zo opvallend. Hij leek trouwens niet echt fit, hij liep maar wat op de hoogte van de middellijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan is dit een heel erg raar nieuwsbericht:
[..]
Ik wil je over een jaar nog wel eens horen.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Bodnár? Dat kan niemand serieus menen hoor. Maar laat hem maar naar PSV gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |