abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24016618
Typische MM uitspraak

Je blijft grappig in iedergeval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24016688
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24016730

Kun je nog grappiger worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24016821
Je weet berhaupt wel over welke speler het hier gaat??
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 december 2004 @ 17:49:53 #155
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24016849
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hij volgt het pas 2 jaar Zapper, dus kent hij Bruggink niet goed genoeg om te weten dat PSV hem al anderhalf seizoen node mist.
Op dit soort momenten houd ik van je
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 16 december 2004 @ 17:50:43 #156
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24016859
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Kun je nog grappiger worden?
Zegt de user die in feite als mislukte kloon van cultheld kan door gaan?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24016873
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24016886
quote:
Je weet Eerhaupt wel over welke speler het hier gaat??
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
pi_24016991
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24017016
Park vergelijken met Bruggink

Verschijnen al je bijdragen in boekvorm?
pi_24017017
Gelukkig denkt Hiddink er net zo als Diego en ik over.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 16 december 2004 @ 17:59:53 #162
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017021
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
Park en Vonlanthen klunzen noemen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24017068
Ik weet niet of PSV echt puur door het ontbreken van Bruggink vorig jaar geen kampioen is geworden. Er zullen wel meer factoren spelen, zoals een niet supergemotiveerde Waterreus en ook de sfeer binnen het team scheen niet optimaal te zijn geweest.

Maar dat Bruggink er vaak op belangrijke momenten stond is waar, maar toch vind ik dat hij te kort komt om in ieder geval een vaste waarde bij PSV te zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 16 december 2004 @ 18:03:13 #164
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017099
[offtopic] <--- Guess who's back [/offtopic]
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 16 december 2004 @ 18:06:09 #165
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017152
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
Nee, die niet
  donderdag 16 december 2004 @ 18:07:05 #166
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017169
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:59 schreef Djekko het volgende:
Park en Vonlanthen klunzen noemen
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
pi_24017194
Was dat dan die speler met nummer 10 die je kon vergelijken met een panda als Nilis een Ferrari is?
  donderdag 16 december 2004 @ 18:10:38 #168
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24017233
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:07 schreef Zapper het volgende:

[..]

Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
Nooit? Ik durf te wedden dat hij binnen anderhalf jaar vaste spits van PSV is.
pi_24017261
pi_24017285
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?

Bruggink, Sibon en Sikora?
pi_24017298
En toch is het hier gemoedelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24017347
Lurling als nummer 10, Bouhkari als linkshalf en Soetaers als rechtshalf
  donderdag 16 december 2004 @ 18:23:49 #173
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017502
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?

Bruggink, Sibon en Sikora?
Nogmaals, je moet cliniclown worden, je vindt jezelf z grappig

In mijn voorhoede komt in ieder geval geen Vonlanthen voor.
En ook niet over anderhalf jaar Djekko, want dan is Vonlanthen al lang vergeten.
  donderdag 16 december 2004 @ 18:25:33 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24017542
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:13 schreef Suijk het volgende:
En toch is het hier gemoedelijk.
Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.
pi_24017855
En wie werkt daar hard aan mee?

Keep the faith!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')