Op dit soort momenten houd ik van jequote:Op donderdag 16 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Hij volgt het pas 2 jaar Zapper, dus kent hij Bruggink niet goed genoeg om te weten dat PSV hem al anderhalf seizoen node mist.
Zegt de user die in feite als mislukte kloon van cultheld kan door gaan?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:![]()
![]()
Kun je nog grappiger worden?
PSV had vorig jaar heel veel belangrijke spelers die langdurig geblesseerd waren (dan praten we over maanden). Dt heeft PSV de titel gekost.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Het tekent jouw voetbalverstand dat je moet lachen om iets dat gewoon erg waar is. De transfer van Bruggink heeft PSV vorig jaar de titel gekost.
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?quote:Je weet Eerhaupt wel over welke speler het hier gaat??
Park en Vonlanthen klunzen noemenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Falen en dan nog zoveel scoren, dat zou ik liever hebben dan Park, Leandro, Vonlanthen en aanverwante klunzen.
Nee, die nietquote:Op donderdag 16 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speler die 6 jaar lang vooral faalde als ik naar PSV ging en zo nu en dan een belangrijk goal maakte?
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.quote:
Nooit? Ik durf te wedden dat hij binnen anderhalf jaar vaste spits van PSV is.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Park is inderdaad niet waar, Vonlanthen echter zal nooit slagen bij PSV.
Nogmaals, je moet cliniclown worden, je vindt jezelf z grappigquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Zapper, hoe ziet jouw ideale voorhoede er uit?
Bruggink, Sibon en Sikora?
Sinds dat Fok! zo populair en bekend dat elke persoon die denkt over een beetje hersenen te beschikken zich hier meldt, is het al lang niet meer gemoedelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |