Zelf gemaakt?quote:
doe maar Oostquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Dat is de zuidtribune of zie ik dat verkeerd ? Ziet er best wel leuk uit ja. Niet echt heel erg mooi, maar ook niet lelijk.
psv netwerkquote:
http://psv.netwerk.to/algemeen/design/index.phpquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
waar heb je t vandaan Cultheld?
Ach het is misschien niet de mooiste, maar het is daar wel gezellig, tenminste dat vind ik danquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:44 schreef Suijk het volgende:
Niet dat ik veel recht van spreken heb met de Arena als stadion, maar jullie stadion vind ik ook oerlelijk eigenlijk.
* is blij dat hij naar Feyenoord gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Al over de teleurstelling Hofs heen?
Ik heb geen idee wat TLK heeft met avatars.....maar het is iets heeeeeeel bijzondersquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
Is je icoon overspannen TLK??
*Is ook blij
dankje voor een epilepsie aanvalquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat TLK heeft met avatars.....maar het is iets heeeeeeel bijzonders![]()
OK, ik twijfelde al een klein beetje, bedankt.quote:
ik zit al de hele dag te huilen, op werk vroegen ze me ook al wat heb je tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Al over de teleurstelling Hofs heen?
Eens!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bodnar.
Een geweldenaar van een rechtsback. Ruilen voor Lamey (met bijbetaling).
Daar zie ik zoveel potentieel in, die moeten ze NU vastleggen. Want die is na dit seizoen echt wel vertrokken bij Roda.quote:
Fehér nietquote:Op woensdag 15 december 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
alles is beter dan Lamey
gelijkwaardig dan, maar Feher, moet nog wennen aan de overstap. Lamey komt gewoon te kort. Jammer dat Collin zo'n last had van zn egoquote:
Nee. Die kan inderdaad ook wel worden inbegrepen in het pakket richting Roda JC.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Die kan inderdaad ook wel worden inbegrepen in het pakket richting Roda JC.
Van der Schaaf, Lamey, Smit en Feher -> Bodnar.
Misschien Feher houden, want die kan mooi als tolk fungeren cq helpen integreren.
Jeugd door laten stromen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders haal ff de hele breedte uit de selectie
Takak en Colin terughalen, Bodnar halen, twee relatief goedkope middenvelders strikken, een grote speler halen en 't is weer breed zat hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders haal ff de hele breedte uit de selectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |