\quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Al over de teleurstelling Hofs heen?
Ik denk dat alleen cultheld een traantje heeft moeten laten, ik treur er niet om.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Zelf gemaakt?quote:
doe maar Oostquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Dat is de zuidtribune of zie ik dat verkeerd ? Ziet er best wel leuk uit ja. Niet echt heel erg mooi, maar ook niet lelijk.
psv netwerkquote:
http://psv.netwerk.to/algemeen/design/index.phpquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
waar heb je t vandaan Cultheld?
Ach het is misschien niet de mooiste, maar het is daar wel gezellig, tenminste dat vind ik danquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:44 schreef Suijk het volgende:
Niet dat ik veel recht van spreken heb met de Arena als stadion, maar jullie stadion vind ik ook oerlelijk eigenlijk.
* is blij dat hij naar Feyenoord gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb geen idee wat TLK heeft met avatars.....maar het is iets heeeeeeel bijzondersquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
Is je icoon overspannen TLK??
*Is ook blij
dankje voor een epilepsie aanvalquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat TLK heeft met avatars.....maar het is iets heeeeeeel bijzonders![]()
OK, ik twijfelde al een klein beetje, bedankt.quote:
ik zit al de hele dag te huilen, op werk vroegen ze me ook al wat heb je tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
Eens!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bodnar.
Een geweldenaar van een rechtsback. Ruilen voor Lamey (met bijbetaling).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |