abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59995773
quote:
Voorkeur Hofs ligt in het buitenland

Volgens Louis Laros, de zaakwaarnemer van Nicky Hofs, wil de middenvelder van Feyenoord het liefst vertrekken naar het buitenland. Laros sluit een langer verblijf in Rotterdam echter nog niet uit.

"Hij mág weg, ja. Nicky krijgt gewoon nog een gesprek met de nieuwe trainer Gertjan Verbeek over zijn perspectief, maar hij ziet ook wel dat het dringen is op het middenveld van Feyenoord. Dat maakt hem wat onrustig. Hij is ook zijn nummer kwijt", zo vertelt Laros in VI.

De zaakwaarnemer verwacht echter niet dat Hofs zijn hoofd laat hangen. "Maar Nicky heeft wel zwaardere tegenslagen overwonnen. Ik ben ervan overtuigd dat als hij een eerlijke kans krijgt, hij die zal grijpen. En als er iets interessants voorbijkomt, zal Nicky erover nadenken. Hij staat overal voor open. Dan moet je denken aan het buitenland."
pi_60545721
quote:
Hofs over Qatar-gerucht: "Het is klinkklare onzin"
04 augustus 2008

Nick Hofs zat zondag niet bij de selectie van Feyenoord tijdens het oefenduel tegen Celtic (3-1 verlies Feyenoord). De middenvelder van de club uit de havenstad zou volgens diverse media rond zijn met een club uit Qatar.

Hofs zelf zegt echter dat hier niets van waar is: "Het is klinkklare onzin", zo vertelt hij na afloop van Feyenoord-Celtic (3-1 verlies Feyenoord). De absentie van de speler zou te maken hebben met een teenblessure. Desondanks lijkt de voormalige speler van Vitesse niet voor te komen in de plannen van trainer Gertjan Verbeek.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:37:53 #203
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60545766
Het was ook te mooi om waar te zijn.
pi_60547847
Hofs moet lekker naar de subtop in Nederland gaan enm mss nog wel beter naar het buitenland. Qatar kan ik me niet voorstellen voor zo'n gozer. Hofs is niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:17:23 #205
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60547961
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:12 schreef DeVinger het volgende:
Hofs moet lekker naar de subtop in Nederland gaan enm mss nog wel beter naar het buitenland. Qatar kan ik me niet voorstellen voor zo'n gozer. Hofs is niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven.
Lekker naar de Engelse eerste divisie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:18:06 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60547987
Hij heeft toch ook kinderen en een vrouw, lijkt me niet dat je die meeneemt naar Qatar een ideale situatie is.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:20:30 #207
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60548049
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Hij heeft toch ook kinderen en een vrouw, lijkt me niet dat je die meeneemt naar Qatar een ideale situatie is.
Ronald de Boer was daar anders erg positief over. Helemaal over het onderwijs en dat kan vast geen kwaad bij de familie Hofs.
pi_60548065
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ronald de Boer was daar anders erg positief over. Helemaal over het onderwijs en dat kan vast geen kwaad bij de familie Hofs.
pi_60549725
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Grulez het volgende:

[..]

Hij kan inderdaad beter naar een subtopper. NEC of weer terug naar Vitesse.
pi_60565213
quote:
Verbeek laakt 'onprofessionele' Hofs
Door ROB HARTOG

ROTTERDAM - Gertjan Verbeek ergert zich aan het in zijn ogen onprofessionele gedrag van een aantal van zijn spelers. Na afloop van het Jubileumtoernooi van het honderdjarige Feyenoord hekelde de opvolger van Bert van Marwijk in de Kuip met name Nicky Hofs, afwezig in het slotduel met de Schotse landskampioen Celtic.

,,Die heeft al een tijdje last van een blaar op zijn voet, maar hij is daarmee gewoon door blijven lopen,’’ verklaarde de ontstemde coach. ,,In de eerste wedstrijd tegen Borussia Dortmund kreeg hij pijn. ’s Nachts had hij koorts. Er moest uiteindelijk zelfs een kleine chirurgische ingreep aan te pas komen om hem van die blaar te verlossen. Ik vind zoiets onprofessioneel. Als prof laat je jezelf behandelen bij lichamelijk ongemak.’’

De houding van Hofs - voor wie amper nog toekomst is bij de Rotterdamse club, zodra zich een serieuze koper meldt mag hij vertrekken uit de Kuip - was niet het enige waar Verbeek zich aan stoorde. Voorafgaand aan het duel met Celtic stuurde hij een aantal spelers terug naar de kleedkamer omdat die de verkeerde noppen onder hun schoenen hadden. Wie die zondaars waren, wilde de coach niet vertellen.

,,Maar ook dat is een vorm van onprofessioneel gedrag,’’ oordeelde de trainer hard. ,,Op dit niveau mag dat niet gebeuren. Of het me tegenvalt dat ik dergelijke zaken bij Feyenoord aantref? Ach, bij Heerenveen ergerde ik me er ook wel eens aan. Vooral de jeugd is niet altijd even professioneel bezig. Feyenoord verschilt in dat opzicht niet zo veel van Heerenveen.’’
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:38:05 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60565323
Boze Gertje.
2000 light years from home
pi_60568781
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hij kan inderdaad beter naar een subtopper. NEC of weer terug naar Vitesse.
Hofs wil niet voetballen in Nijmegen , en de supporters aldaar willen hem ook niet hebben

Daarbij komt dat Hofs nog een keer naar het buiteland wil.
pi_61312008
quote:
Hofs van Feyenoord naar Vitesse

ARNHEM - Nicky Hofs keert terug bij Vitesse. De middenvelder wordt door Feyenoord verhuurd aan de Arnhemse eredivisieclub. Technich directeur Marc van Hintum neomde de terugkeer 'fantastisch'. ,,Wij zijn geweldig blij dat hij weer richting Arnhem komt', zei 'Van Hintum op de website van Vitesse. ,,Hij is voor ons een hele goede speler, met een echte drive. Het is belangrijk voor hem dat hij weer aan spelen toe komt. Het waren lange onderhandelingen, maar we zijn er gelukkig uitgekomen.''

Hofs verruilde Vitesse in 2004 voor Feyenoord. ,,Ik wilde alleen maar aan Vitesse worden verhuurd en voor mij is dit weer een mooie kans om veel aan spelen toe te komen,'' aldus Hofs over de terugkeer naar de club waar hij zijn profloopbaan begon.
pi_62947636
En hij heeft een nacht vast gezeten voor mishandeling en het bedreigen van een agent . Las het ergens, kan het niet kopiëren.
pi_62947759
Staat op de website van het ad.
pi_62947791
Ja, raar verhaal weer. Afwachten wat er precies gebeurd is.
Don't think twice, it's all right.
pi_62947975
Wie laat zich nou mishandelen door Hofs
pi_62948030
quote:
Hofs aangehouden na incident Arnhem

Vitesse-speler Nicky Hofs is zondagavond aangehouden na een incident op het Nieuwe Plein in Arnhem. Na een nacht in de cel is de voetballer weer vrijgelaten.

"Nicky is inderdaad aanwezig geweest op de plek, waar vlak daarvoor een vechtpartij plaats had", verklaart zijn advocaat Hermesdorf van De Kempenaer Advocaten. "Hij is aangehouden vanwege het plegen van een strafbaar feit. Nicky ontkent schuld aan dit feit. We gaan nu de politie-dossiers inzien."

De club wil niet op de zaak ingaan, omdat het een privé-kwestie betreft.

© Omroep Gelderland
pi_62950876
Wat zou er gebeurd zijn? Ruzie om een frikandel?
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_62950925
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef the_undertaker het volgende:
Wat zou er gebeurd zijn? Ruzie om een frikandel?
Met Theet?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62951000
Theo gaat altijd voor een broodje bal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:42:14 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974043
net zo'n opgewonden eikeltje als dikke Theo........ zo'n irritant Arnhemmertje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62975630
Iiritant menneke die Hofs. Verbaast me niets dat juist hij in zo'n situatie eruit wordt gepikt.Op het veld is het niet veel beter. Maakt veel (vuile) overtredingen, gaat (te) vaak liggen. Bovendien kan hij niet de waardigheid van een voetballer bewaren en laat hij zich gek maken door het publiek (zie afgelopen thuiswedstrijd in de bus bij NEC). Kijk hij scoort zo nu en dan, dus dat is een prima waarde, maar erg hoge dunk heb ik niet van Hofs.
pi_62977217
Wat hij gedaan heeft..
Verbale bedreigen van een agente.

PMS en je bent de cigaar..
  woensdag 5 november 2008 @ 23:30:39 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_62986887
ach een nachtje ergens anders slapen, kan niet veel kwaad voor een voetballer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 6 november 2008 @ 01:46:52 #226
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_62989090
Het verhaal is dus dat zijn schoonmoeder, vrouw en een paar kampervrienden van Hofs in elkaar geslagen waren in een shaormazaakje naast cafe het pleintje. Hofs wou naar zijn vrouw toe terwijl de politie hem tegenhield. Toen heeft Nicky's schoonvader een ruit kapot geslagen en escaleerde de boel.

Tjah, je komt uit Klarendal of niet...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 01:50:10 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62989124
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62989335
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het verhaal is dus dat zijn schoonmoeder, vrouw en een paar kampervrienden van Hofs in elkaar geslagen waren in een shaormazaakje naast cafe het pleintje. Hofs wou naar zijn vrouw toe terwijl de politie hem tegenhield. Toen heeft Nicky's schoonvader een ruit kapot geslagen en escaleerde de boel.

Mooi
  donderdag 6 november 2008 @ 10:03:48 #229
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_62992033
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:46 schreef Tyler..Durden het volgende:

...Prima döner daar bij Delight trouwens
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_66304524
quote:
Bos wil Hofs graag voor Vitesse behouden
Door Mike Boeschoten
Vrijdag, 20 februari 2009, 21:14

Theo Bos wil de van Feyenoord gehuurde Nicky Hofs graag voor Vitesse behouden. De trainer heeft de Arnhemse clubleiding gevraagd om de 25-jarige middenvelder los te weken bij de Rotterdammers.

"Ik zou Nicky graag behouden voor Vitesse. Daar is intern ook over gesproken ja", zo liet Bos aan De Gelderlander weten. "Het is een Arnhemse jongen met veel kwaliteiten. Ik weet alleen niet of het mogelijk is. Er hangt een prijskaartje aan zo'n speler."

Hofs, die nog een contract heeft tot 2010 bij Feyenoord, speelt tot eind dit seizoen op huurbasis voor Vitesse. De club heeft een optie tot koop bedongen in de deal. Bos is momenteel bezig om de selectie voor volgend seizoen op orde te brengen. Hij wil daar 1 april mee klaar zijn.
pi_66306335
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
grapje zeker?
pi_66324632
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 07:32 schreef Ruud het volgende:

[..]

grapje zeker?
Nope

Maar las dat Been hem er graag bij wilt houden volgend seizoen dus zal nog niet makkelijk worden
pi_66331599
Eerste kopgoal voor Vitesse dit seizoen door de kleine Nicky Hofs
Weliswaar door slecht verdedigen van Roda, maar toch.
  zondag 22 februari 2009 @ 03:35:20 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66332819
Ik ben erg benieuwd of we hem kunnen terug verwachten in Rotterdam volgend jaar. Dit zal van veel factoren afhankelijk zijn. In hoeverre wilt Been snijden in de huidige selectie? Hoeveel ruimte is er voor aankopen? Hoe veel geld willen de investeerders in Feyenoord stoppen? Gaat De Guzman wel of niet weg?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 februari 2009 @ 08:29:00 #235
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66333563
Vind Hofs - Makaay een beter koppel als Guzman - Makaay.

Maargoed, ik heb sowieso een zwak voor Hofs.
pi_66339074
Ik dacht dat Hofs te licht bevonden was voor Feyenoord? Of was dat alleen door Verbeek?
(en niet de aanhang, TD's)
pi_66339426
Alleen door Verbeek.
pi_66339453
Ah kut. Had hoop dat hij misschien wel kon blijven....
pi_66362920
quote:
Op zondag 22 februari 2009 08:29 schreef Keltie het volgende:
Vind Hofs - Makaay een beter koppel als Guzman - Makaay.
dat begon vorig seizoen aardig ja
quote:
Maargoed, ik heb sowieso een zwak voor Hofs.
ik ook (de Hofs op het veld dan)
pi_67757630
quote:
Hofs wil snel duidelijkheid van Feyenoord
Door Carlo Willemsen
Maandag, 06 april 2009, 10:06

Nicky Hofs wil deze maand duidelijkheid hebben van Feyenoord. De middenvelder, die momenteel op huurbasis voor Vitesse speelt, weet nog altijd niet waar hij volgend seizoen speelt. De keuze gaat in elk geval tussen Feyenoord, Vitesse of het buitenland.

"Ik heb maar twee clubs in Nederland waar ik wil spelen", aldus Hofs in de Gelderlander. "Dat weet iedereen. Feyenoord bepaalt. Daar heb ik weinig invloed op, omdat ik nog een jaar onder contract sta. Als Feyenoord me wil verkopen, dan is deze zomer het goede moment. Volgend jaar ben ik immers transfervrij. Maar ik kan er pas echt iets over zeggen als ik weet wat Feyenoord wil."

"Ik wil snel weten waar ik aan toe ben", vervolgt Hofs. "Ik wil het voor het einde van deze maand weten."
pi_68420489
quote:
Hofs en Vitesse praten over definitieve terugkeer
Datum: 27-apr-2009 12:02

Nicky Hofs (foto, midden) is in gesprek met Vitesse over een eventuele definitieve terugkeer naar Arnhem. De middenvelder die nog tot 2010 bij Feyenoord onder contract staat kreeg onlangs van de Rotterdamse clubleiding te horen gekregen dat hij geen deel uit maakt van de plannen van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been.

‘We hebben oriënterend gesproken, en elkaars plannen aangehoord,’ aldus Hofs in de Gelderlander. ‘Vitesse is een serieuze optie, tenzij Feyenoord een absurde transfersom vraagt. Het is natuurlijk geen straf hier te voetballen, maar iedereen weet dat ik graag een keer in het buitenland wil spelen. Daar is het gezien mijn leeftijd nu de tijd voor,’ vindt de middenvelder, die nog geen concrete buitenlandse aanbieding heeft.

De 25-jarige Hofs maakte halverwege seizoen 2004/05 de overstap van Vitesse naar Feyenoord. Hij speelde 68 wedstrijden voor de Rotterdamse club, waarin hij 21 keer tot scoren kwam. Hofs komt dit seizoen al op huurbasis voor de Arnhemmers uit. (BB)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 april 2009 @ 13:51:10 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68421518
Vitesse gaat weer verlies lijden dit seizoen, hebben geen rooie cent...... waarvan betalen ze hem
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68421589
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Vitesse gaat weer verlies lijden dit seizoen, hebben geen rooie cent...... waarvan betalen ze hem
Ruilen met van Wolfswinkel
pi_68425384
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
ER gaan een aantal zeer dure spelers de deur uit: contracten ontbonden

Daarnaast wil het een aantal spelers verkopen, waaronder de dure Junker.
pi_70449773
quote:
Hofs: "Hopelijk regelen Feyenoord en Vitesse iets"
28 juni 2009

"Nicky moet blijven", zongen fans van Feyenoord zaterdag, toen Nick Hofs na afloop van het oefenduel tegen SC Feyenoord wat handtekeningen uit stond te delen. Maar helaaas voor de fans, Nicky blijft niet. De éénvoudig international maakt geen deel uit van de plannen van coach Mario Been en wil dus weg. "Het liefst zo snel mogelijk."

Hofs deed een half uurtje mee in de 'broederstrijd' tussen Feyenoord en SC Feyenoord (0-5), die gehouden werd op Varkenoord. De middenvelder speelde aardig en was een paar keer dicht bij een goal, maar het zal weinig veranderd hebben aan de plannen van coach Been. "Nicky mag weg, zijn perspectief is beperkt", zei hij vorige week. Voor de positie achter de spits heeft Been met Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Jonathan de Guzman en Jon Dahl Tomasson genoeg opties.

En dus is de 26-jarige Hofs druk op zoek naar een nieuwe club. "Vitesse heeft interesse, plus nog een aantal clubs uit het buitenland", vertelt hij aan FCUpdate.nl. Een terugkeer naar Arnhem, waar hij het afgelopen seizoen al op huurbasis speelde, heeft zijn voorkeur. "Maar Vitesse moet er eerst uitkomen met Feyenoord en dat is voorlopig een probleem. Er zit nog een flink gat tussen vraag en aanbod. Het is voor een club als Vitesse ook niet eenvoudig om financiële middelen te vinden voor een transfer. Hopelijk kunnen de teams toch nog iets regelen, want ik zou graag weer voor Vitesse spelen."

Mocht een transfer naar Arnhem definitief niet doorgaan, moet Hofs verder kijken. Nog een seizoen bij Feyenoord blijven heeft zeker niet zijn voorkeur. "Ik vind het fantastisch dat het Legioen me zo steunt, tijdens de eerste training zongen ze ook al dat ik moest blijven. Dat voelt goed, maar we weten allemaal dat ik komend seizoen niet voor Feyenoord zal spelen. De trainer heeft me laten weten dat ik niet op veel speeltijd hoef te rekenen, dus wil ik graag weg. Het liefst zo snel mogelijk, zodat ik genoeg tijd heb om met mijn nieuwe club oefenduels te spelen en te trainen."

Of dat in Nederland of in het buitenland is, maakt de aanvallende middenvelder niet uit. "Als er iets moois komt, ga ik er naar kijken. Ik sta overal voor open."
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:02:17 #246
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70632740
Feyenoord en Vitesse zijn eruit nu moet Hofs alleen nog weten wat ie wil in Nederland blijven of naar het buitenland voorlopig hoeft ie in iedergeval niet meer mee te doen met het 1ste van Feyenoord.

Zal wel snel worden vervolgd aangezien Theo Bos ook snel duidelijkheid wil.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:19:22 #247
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70633041
.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 14:49:17 #248
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70641586
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:52 schreef Suijk het volgende:
Prima vervanger van iedereen, wordt misschien de Lucius van feyenoord.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_71023480
quote:
Ultimatum voor Hofs

ROTTERDAM - Feyenoord en Vitesse zijn akkoord over de transfersom voor Nicky Hofs. Vandaag praat de middenvelder met Vitesse over het contractaanbod voor twee jaar.

,,De bal ligt bij Nicky,’’ zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,Onderhandelingsruimte in ons aanbod zit er niet meer. Hij moet vandaag ‘ja’ zeggen, anders is er geen deal.’’

Hofs zei eerder naar een buitenlandse club te willen.

AD
Later vandaag dus meer duidelijkheid.
pi_71046180
quote:
Hofs kiest toch voor vervolg bij Vitesse

Nicky Hofs speelt volgend seizoen vrijwel zeker voor Vitesse. De Arnhemse club is al enige tijd akkoord met Feyenoord over de te betalen transfersom en nadert nu ook een akkoord met de speler zelf.

Lange tijd wilde Hofs wachten op een eventuele aanbieding uit het buitenland, maar de aanvallende middenvelder heeft nu toch voor Vitesse gekozen. "We zijn zo goed als rond", bevestigt Hofs tegenover Omroep Gelderland.

Ook Paul van der Kraan, algemeen directeur van Vitesse, beaamt dat een transfer nabij is. "De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken. Het is een kwestie van dagen. Het zat muurvast, alle partijen wilden teveel. Maar de situatie is nu veranderd."
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:54:14 #251
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71079661
quote:
HOFS VOOR 2 JAAR NAAR 'ZIJN' VITESSE
Hofs voor 2 jaar Vitessenaar

Vitesse en Nicky Hofs hebben overeenstemming bereikt over een tweejarig contract. De Arnhemmer maakt daarmee een einde aan een lange periode van onzekerheid over zijn voetballende toekomst. De aanvallende middenvelder blijft, net als het laatste jaar, in het geelzwart spelen.

Hofs voegt zich zaterdagochtend meteen bij de selectie, van wie hij de meeste spelers natuurlijk nog kent van het afgelopen seizoen. In het voetbaljaar 2008/2009 speelde Hofs 30 competitieduels waarin hij zeven maal scoorde. Daarvoor speelde hij drieënhalf seizoenen in Rotterdam.

Na de oefensessie op zaterdagmorgen bepaalt hoofdtrainer Theo Bos of hij Hofs toevoegt aan de selectie die het zaterdagmiddag in Angeren opneemt tegen Lokomotiv Sofia.

Vitesse.nl
pi_71079680
kutspeler, kutdwerg.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71079752
Mooi! Gewoon bij voorbaat een belangrijke aanwinst. Had Hofs daarentegen ook wel een buitenlandse transfer gegund, hij wordt toch al oud inmiddels.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:57:43 #254
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71079769

pi_71080272
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:57 schreef JH87 het volgende:
Mooi! Gewoon bij voorbaat een belangrijke aanwinst. Had Hofs daarentegen ook wel een buitenlandse transfer gegund, hij wordt toch al oud inmiddels.
Tweede divisie Oostenrijk zeker
pi_71085796
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Tweede divisie Oostenrijk zeker
heerlijk die jaloezie
pi_71085920
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef DeVinger het volgende:

[..]

heerlijk die jaloezie
Hehe, jaloers op wat? Hofs is een lelijke mongoloïde middelmatig voetballende dwerg die heeft gefaald bij nota bene Feyenoord, en blij mag zijn dat 'ie nog bij Vitesse mag spelen.
pi_71086022
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Hehe, jaloers op wat? Hofs is een lelijke mongoloïde middelmatig voetballende dwerg die heeft gefaald bij nota bene Feyenoord, en blij mag zijn dat 'ie nog bij Vitesse mag spelen.
Doe jij je nec-brilletje maar is af
pi_71086068
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:36 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Doe jij je nec-brilletje maar is af
pi_71086121
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

zaterdag 18 juli 2009 @ 02:32:32 #261
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71086788
Hehe die ondertitel alleen al
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_71096150
Gewoon een prima speler, jammer dat er nooit meer is uitgekomen na zijn uitstekende jeugd-ek destijds
Brett Holman
pi_71097012
Je mag hem best haten omdat je voor NEC bent en blind van woede bent en omdat je zelf geen opleiding hebt gehad en daardoor clubliefde wat te letterlijk neemt, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het een absolute versterking is voor Vitesse. Bij Feyenoord is het er inderdaad niet volledig uitgekomen, maar hij is daar zeker van waarde geweest en zijn kwaliteiten laten zien. Hij is alleen te blessuregevoelig voor de top vermoed ik, een avontuur in het buitenland had Janssen ook altijd op zijn lijstje, maar ze verlangen toch gewoon allebei naar de FEBO waarschijnlijk. Ik ben iig heel blij dat hij wederom bij Vitesse te bewonderen is
pi_71099337
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef DeVinger het volgende:
Je mag hem best haten omdat je voor NEC bent en blind van woede bent en omdat je zelf geen opleiding hebt gehad en daardoor clubliefde wat te letterlijk neemt, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het een absolute versterking is voor Vitesse. Bij Feyenoord is het er inderdaad niet volledig uitgekomen, maar hij is daar zeker van waarde geweest en zijn kwaliteiten laten zien. Hij is alleen te blessuregevoelig voor de top vermoed ik, een avontuur in het buitenland had Janssen ook altijd op zijn lijstje, maar ze verlangen toch gewoon allebei naar de FEBO waarschijnlijk. Ik ben iig heel blij dat hij wederom bij Vitesse te bewonderen is
Het moge voor de enigszins goede verstaander duidelijk zijn dat ik lang niet zo slecht denk over Vitesse, retard. Theo Janssen vind ik een goeie speler die ik graag bij NEC zou zien, Hofs daarentegen niet, omdat ie ongetwijfeld wederom zal falen buiten z'n geboortestad. Ik heb bij hem sowieso altijd al het idee gehad dat 'ie niet helemaal lekker is.
pi_71099820
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Het moge voor de enigszins goede verstaander duidelijk zijn dat ik lang niet zo slecht denk over Vitesse, retard. Theo Janssen vind ik een goeie speler die ik graag bij NEC zou zien, Hofs daarentegen niet, omdat ie ongetwijfeld wederom zal falen buiten z'n geboortestad. Ik heb bij hem sowieso altijd al het idee gehad dat 'ie niet helemaal lekker is.
Dat is inherent aan het voetbal he, dat de meeste voetballers niet helemaal lekker zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 december 2009 @ 00:07:11 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75395829
Niet echt het succes wat gehoopt werd volgens mij, hoeveel verdient hij eigenlijk bij Vitesse?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2011 @ 00:13:29 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100297529
tijd voor een kick, he is back :D
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:33:25 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_100306191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:13 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een kick, he is back :D
Ben benieuwd: als Merab wat andere middenvelders haalt is ie zo weer uit de basis :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')