Mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 01:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het verhaal is dus dat zijn schoonmoeder, vrouw en een paar kampervrienden van Hofs in elkaar geslagen waren in een shaormazaakje naast cafe het pleintje. Hofs wou naar zijn vrouw toe terwijl de politie hem tegenhield. Toen heeft Nicky's schoonvader een ruit kapot geslagen en escaleerde de boel.
Tjah, je komt uit Klarendal of niet...
...Prima döner daar bij Delight trouwensquote:Op donderdag 6 november 2008 01:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het verhaal is dus dat zijn schoonmoeder, vrouw en een paar kampervrienden van Hofs in elkaar geslagen waren in een shaormazaakje naast cafe het pleintje. Hofs wou naar zijn vrouw toe terwijl de politie hem tegenhield. Toen heeft Nicky's schoonvader een ruit kapot geslagen en escaleerde de boel.
Tjah, je komt uit Klarendal of niet...
quote:Bos wil Hofs graag voor Vitesse behouden
Door Mike Boeschoten
Vrijdag, 20 februari 2009, 21:14
Theo Bos wil de van Feyenoord gehuurde Nicky Hofs graag voor Vitesse behouden. De trainer heeft de Arnhemse clubleiding gevraagd om de 25-jarige middenvelder los te weken bij de Rotterdammers.
"Ik zou Nicky graag behouden voor Vitesse. Daar is intern ook over gesproken ja", zo liet Bos aan De Gelderlander weten. "Het is een Arnhemse jongen met veel kwaliteiten. Ik weet alleen niet of het mogelijk is. Er hangt een prijskaartje aan zo'n speler."
Hofs, die nog een contract heeft tot 2010 bij Feyenoord, speelt tot eind dit seizoen op huurbasis voor Vitesse. De club heeft een optie tot koop bedongen in de deal. Bos is momenteel bezig om de selectie voor volgend seizoen op orde te brengen. Hij wil daar 1 april mee klaar zijn.
Nopequote:
dat begon vorig seizoen aardig jaquote:Op zondag 22 februari 2009 08:29 schreef Keltie het volgende:
Vind Hofs - Makaay een beter koppel als Guzman - Makaay.
ik ook (de Hofs op het veld dan)quote:Maargoed, ik heb sowieso een zwak voor Hofs.
quote:Hofs wil snel duidelijkheid van Feyenoord
Door Carlo Willemsen
Maandag, 06 april 2009, 10:06
Nicky Hofs wil deze maand duidelijkheid hebben van Feyenoord. De middenvelder, die momenteel op huurbasis voor Vitesse speelt, weet nog altijd niet waar hij volgend seizoen speelt. De keuze gaat in elk geval tussen Feyenoord, Vitesse of het buitenland.
"Ik heb maar twee clubs in Nederland waar ik wil spelen", aldus Hofs in de Gelderlander. "Dat weet iedereen. Feyenoord bepaalt. Daar heb ik weinig invloed op, omdat ik nog een jaar onder contract sta. Als Feyenoord me wil verkopen, dan is deze zomer het goede moment. Volgend jaar ben ik immers transfervrij. Maar ik kan er pas echt iets over zeggen als ik weet wat Feyenoord wil."
"Ik wil snel weten waar ik aan toe ben", vervolgt Hofs. "Ik wil het voor het einde van deze maand weten."
quote:Hofs en Vitesse praten over definitieve terugkeer
Datum: 27-apr-2009 12:02
Nicky Hofs (foto, midden) is in gesprek met Vitesse over een eventuele definitieve terugkeer naar Arnhem. De middenvelder die nog tot 2010 bij Feyenoord onder contract staat kreeg onlangs van de Rotterdamse clubleiding te horen gekregen dat hij geen deel uit maakt van de plannen van toekomstig Feyenoord-trainer Mario Been.
‘We hebben oriënterend gesproken, en elkaars plannen aangehoord,’ aldus Hofs in de Gelderlander. ‘Vitesse is een serieuze optie, tenzij Feyenoord een absurde transfersom vraagt. Het is natuurlijk geen straf hier te voetballen, maar iedereen weet dat ik graag een keer in het buitenland wil spelen. Daar is het gezien mijn leeftijd nu de tijd voor,’ vindt de middenvelder, die nog geen concrete buitenlandse aanbieding heeft.
De 25-jarige Hofs maakte halverwege seizoen 2004/05 de overstap van Vitesse naar Feyenoord. Hij speelde 68 wedstrijden voor de Rotterdamse club, waarin hij 21 keer tot scoren kwam. Hofs komt dit seizoen al op huurbasis voor de Arnhemmers uit. (BB)
Ruilen met van Wolfswinkelquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Vitesse gaat weer verlies lijden dit seizoen, hebben geen rooie cent...... waarvan betalen ze hem
ER gaan een aantal zeer dure spelers de deur uit: contracten ontbondenquote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Vitesse gaat weer verlies lijden dit seizoen, hebben geen rooie cent...... waarvan betalen ze hem
quote:Hofs: "Hopelijk regelen Feyenoord en Vitesse iets"
28 juni 2009
"Nicky moet blijven", zongen fans van Feyenoord zaterdag, toen Nick Hofs na afloop van het oefenduel tegen SC Feyenoord wat handtekeningen uit stond te delen. Maar helaaas voor de fans, Nicky blijft niet. De éénvoudig international maakt geen deel uit van de plannen van coach Mario Been en wil dus weg. "Het liefst zo snel mogelijk."
Hofs deed een half uurtje mee in de 'broederstrijd' tussen Feyenoord en SC Feyenoord (0-5), die gehouden werd op Varkenoord. De middenvelder speelde aardig en was een paar keer dicht bij een goal, maar het zal weinig veranderd hebben aan de plannen van coach Been. "Nicky mag weg, zijn perspectief is beperkt", zei hij vorige week. Voor de positie achter de spits heeft Been met Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Jonathan de Guzman en Jon Dahl Tomasson genoeg opties.
En dus is de 26-jarige Hofs druk op zoek naar een nieuwe club. "Vitesse heeft interesse, plus nog een aantal clubs uit het buitenland", vertelt hij aan FCUpdate.nl. Een terugkeer naar Arnhem, waar hij het afgelopen seizoen al op huurbasis speelde, heeft zijn voorkeur. "Maar Vitesse moet er eerst uitkomen met Feyenoord en dat is voorlopig een probleem. Er zit nog een flink gat tussen vraag en aanbod. Het is voor een club als Vitesse ook niet eenvoudig om financiële middelen te vinden voor een transfer. Hopelijk kunnen de teams toch nog iets regelen, want ik zou graag weer voor Vitesse spelen."
Mocht een transfer naar Arnhem definitief niet doorgaan, moet Hofs verder kijken. Nog een seizoen bij Feyenoord blijven heeft zeker niet zijn voorkeur. "Ik vind het fantastisch dat het Legioen me zo steunt, tijdens de eerste training zongen ze ook al dat ik moest blijven. Dat voelt goed, maar we weten allemaal dat ik komend seizoen niet voor Feyenoord zal spelen. De trainer heeft me laten weten dat ik niet op veel speeltijd hoef te rekenen, dus wil ik graag weg. Het liefst zo snel mogelijk, zodat ik genoeg tijd heb om met mijn nieuwe club oefenduels te spelen en te trainen."
Of dat in Nederland of in het buitenland is, maakt de aanvallende middenvelder niet uit. "Als er iets moois komt, ga ik er naar kijken. Ik sta overal voor open."
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:52 schreef Suijk het volgende:
Prima vervanger van iedereen, wordt misschien de Lucius van feyenoord.
Later vandaag dus meer duidelijkheid.quote:Ultimatum voor Hofs
ROTTERDAM - Feyenoord en Vitesse zijn akkoord over de transfersom voor Nicky Hofs. Vandaag praat de middenvelder met Vitesse over het contractaanbod voor twee jaar.
,,De bal ligt bij Nicky,’’ zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,Onderhandelingsruimte in ons aanbod zit er niet meer. Hij moet vandaag ‘ja’ zeggen, anders is er geen deal.’’
Hofs zei eerder naar een buitenlandse club te willen.
AD
quote:Hofs kiest toch voor vervolg bij Vitesse
Nicky Hofs speelt volgend seizoen vrijwel zeker voor Vitesse. De Arnhemse club is al enige tijd akkoord met Feyenoord over de te betalen transfersom en nadert nu ook een akkoord met de speler zelf.
Lange tijd wilde Hofs wachten op een eventuele aanbieding uit het buitenland, maar de aanvallende middenvelder heeft nu toch voor Vitesse gekozen. "We zijn zo goed als rond", bevestigt Hofs tegenover Omroep Gelderland.
Ook Paul van der Kraan, algemeen directeur van Vitesse, beaamt dat een transfer nabij is. "De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken. Het is een kwestie van dagen. Het zat muurvast, alle partijen wilden teveel. Maar de situatie is nu veranderd."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |