quote:HOFS VOOR 2 JAAR NAAR 'ZIJN' VITESSE
Hofs voor 2 jaar Vitessenaar
Vitesse en Nicky Hofs hebben overeenstemming bereikt over een tweejarig contract. De Arnhemmer maakt daarmee een einde aan een lange periode van onzekerheid over zijn voetballende toekomst. De aanvallende middenvelder blijft, net als het laatste jaar, in het geelzwart spelen.
Hofs voegt zich zaterdagochtend meteen bij de selectie, van wie hij de meeste spelers natuurlijk nog kent van het afgelopen seizoen. In het voetbaljaar 2008/2009 speelde Hofs 30 competitieduels waarin hij zeven maal scoorde. Daarvoor speelde hij drieënhalf seizoenen in Rotterdam.
Na de oefensessie op zaterdagmorgen bepaalt hoofdtrainer Theo Bos of hij Hofs toevoegt aan de selectie die het zaterdagmiddag in Angeren opneemt tegen Lokomotiv Sofia.
Vitesse.nl
Tweede divisie Oostenrijk zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:57 schreef JH87 het volgende:
Mooi! Gewoon bij voorbaat een belangrijke aanwinst. Had Hofs daarentegen ook wel een buitenlandse transfer gegund, hij wordt toch al oud inmiddels.
Hehe, jaloers op wat? Hofs is een lelijke mongoloïde middelmatig voetballende dwerg die heeft gefaald bij nota bene Feyenoord, en blij mag zijn dat 'ie nog bij Vitesse mag spelen.quote:
Doe jij je nec-brilletje maar is afquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hehe, jaloers op wat? Hofs is een lelijke mongoloïde middelmatig voetballende dwerg die heeft gefaald bij nota bene Feyenoord, en blij mag zijn dat 'ie nog bij Vitesse mag spelen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:36 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Doe jij je nec-brilletje maar is af
Het moge voor de enigszins goede verstaander duidelijk zijn dat ik lang niet zo slecht denk over Vitesse, retard. Theo Janssen vind ik een goeie speler die ik graag bij NEC zou zien, Hofs daarentegen niet, omdat ie ongetwijfeld wederom zal falen buiten z'n geboortestad. Ik heb bij hem sowieso altijd al het idee gehad dat 'ie niet helemaal lekker is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef DeVinger het volgende:
Je mag hem best haten omdat je voor NEC bent en blind van woede bent en omdat je zelf geen opleiding hebt gehad en daardoor clubliefde wat te letterlijk neemt, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het een absolute versterking is voor Vitesse. Bij Feyenoord is het er inderdaad niet volledig uitgekomen, maar hij is daar zeker van waarde geweest en zijn kwaliteiten laten zien. Hij is alleen te blessuregevoelig voor de top vermoed ik, een avontuur in het buitenland had Janssen ook altijd op zijn lijstje, maar ze verlangen toch gewoon allebei naar de FEBO waarschijnlijk. Ik ben iig heel blij dat hij wederom bij Vitesse te bewonderen is
Dat is inherent aan het voetbal he, dat de meeste voetballers niet helemaal lekker zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het moge voor de enigszins goede verstaander duidelijk zijn dat ik lang niet zo slecht denk over Vitesse, retard. Theo Janssen vind ik een goeie speler die ik graag bij NEC zou zien, Hofs daarentegen niet, omdat ie ongetwijfeld wederom zal falen buiten z'n geboortestad. Ik heb bij hem sowieso altijd al het idee gehad dat 'ie niet helemaal lekker is.
Ben benieuwd: als Merab wat andere middenvelders haalt is ie zo weer uit de basisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |