gelukkig breng ik fok niet in verband met schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar in 'mijn tijd' werd er nog aandacht besteed aan correct Nederlands schrijven op school.
[..]
Yups.
Aap noot Mies Bouwman.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar in 'mijn tijd' werd er nog aandacht besteed aan correct Nederlands schrijven op school.
[
Ik ben niet de verantwoordelijke voor de content, dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even wat aan je Nederlands doen en je maakt misschien een kans bij hem.
Daarna wordt hij pr man van hun gezamelijke programma en voor je het weet is de nieuwe John opgestaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:17 schreef MaxPower het volgende:
Klopt Johan, de voetbalwereld hangt van dit soort toevalligheden aan elkaar. Voor je het weet beheer je de site van Hugo Borst...
En terecht!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:14 schreef MaxPower het volgende:
Is er vanavond weer Voetbal Insite???
quote:De eerstevolgende uitzending is vrijdag 21 januari.
Op maandag 24 januari is Henk Kesler te gast bij Wilfred Genee en Johan Derksen. De directeur betaald voetbal van de KNVB komt praten over de gebeurtenissen uit het weekend alsmede over zaken betreffende de KNVB.
gewoon een email adres verzinnen, dat wordt toch neit nagetrokken. Hier een voorbeeld dit was delijst namen voor de laatste uitzending voor de winterstop:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:53 schreef komrad het volgende:
hehe, geweldig dat ze daar allemaal intrappen, moet je niet via een bestaand emailadres de vragen toesturen dan?
quote:Op maandag 20 december 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
De helden van vanavond:
Pedro de la Hoya, Schiedam
Nordin Aernoudtse, Made
Arno Holderdonk, Franeker
Danny Monk, Enkhuizen
Patrick Jongejans, Urk
Maarten Nijenhuis, Nijmegen
John Hofstra, Elst
Fred van Lieropshoven, Utrecht
Hans Kraaij Senior, Anoniem (hanskraaij@senior.com)
Casper Polman, Bemmel
Marco Vermars, Gendt
Koos Olbers, Oosterbeek
Erik Hazelhoef, Den Haag
Antoin de Man, Lelystad
Pascal Scheepsheyn, Bemmel
Kees Stolk, Neerbrugge
Toby van der Weijden, Purmerend
Lolita Burgers uit Apeldoorn
Stef Vink uit Leeuwarden
Giel Darwinkel uit Utrecht
Matthias Gambino uit Kampen
Floris Rogiers uit Sexbierum
Marnix Bons uit Hilversum
Wouter Fürchten uit Neede
Pieter Knappert uit Steenwijk
Charlie Hellenoord uit Alkmaar
Teunis Baljoen uit Hellevoetsluis
Mike Zadelhof uit Baarn
Erik Wessels uit Groningen
Lieke Gevaert uit Schubbekuttenveen
Florian Timisela uit Woerden
Eigen naam –Vaduz-
Sander de Heer uit Venlo
Alexander Meeuwis uit Helmond
Jurre Gorter uit Goes
Eefje van Trigt uit Den Haag
Leo Rus uit Alkmaar
Arno-Jasper Willemsen uit Utrecht
Bas Goossens uit Nijmegen
Mirjam Swets uit Lelystad
Dwight Echteld uit Assen
Ron van Wingerden uit Meppel
Jack Huigen uit Franeker
Lenny Jaspers uit Slochteren
Eigen naam, vriendin, kat
Ruud Verhagen uit Papendrecht
Lammert Dalstra uit Tuinen
Stephanus Idzenga uit Franeker
Erik van Eijk uit Leeuwarden
Bertus Molenaar uit Dongjum
Jakkie Poortinga uit Groningen
was inderdaad hartstikke stomquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef popolon het volgende:
klote, verraden ze de uitslag van AZ - NEC
Wou nog sport kijken
ja niet echt heel erg boeiendquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
John van Loen hoeft niet meer terug te komen, hij is de zwakste schakel. Sonny Silooij mag over een tijdje wel weer eens terugkomen.
Ze hadden nog gelijk ook hoor. Als Gullit 4e of 5e wordt met Feyenoord, en daarna opstapt is z'n trainers-carierre over.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord krijgt er weer flink van langs
?quote:
ik wil er nog ff niet aandenkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
?
Moet je mee gaan maken wat de commercielen over een jaar verkloten als de nationale omroepen de uitzendrechten niet meer hebben.
Dus jij neemt alleen Cruijff, van Basten en dergelijke serieus?quote:Op maandag 24 januari 2005 09:48 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Derksen zou eigenlijk helemaal niks mogen zeggen over welke eredivisie speler dan ook...
Wat heeft hij nou allemaal klaargespeeld dat hij serieus genomen dient te worden?
Noeste rechtsback van trekvogels 4...
Toppie hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |