abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23952232

Vorige Delen:

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06

Features:

UNCOVER THE UNDERGROUND

Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed: Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed franchise.

Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they'll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.

Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride's handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.

All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.

Key Features

* Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.
* Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You'll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they'll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.
* New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year's circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.
* Performance Tuning: Tune every aspect of your car's performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
* The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they're hot on the street, they're in the game.
* Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year's game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.
* Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.
* Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world's best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.

* An Internet connection, Network Adaptor and Memory Card for the PlayStation 2 are required for online game play.

Review
Bron: Power Unlimited - Augustus 2004, Nummer 08, Jaargang 12 - Bladzijde 24
quote:
SSX 3 had zijn berg, Need For Speed Underground 2 heeft zijn stad, een hele grote stad...

"Daar heel in de verte staat een radiotoren, kan iedereen hem zien?" We knikken, terwijl de EA medewerker met zijn vinger de desbetreffende aan de horizon gelegen toren aanwijst. David White (artist van NFSU2) drukt de X-knop in en rijdt ettelijke minuten de hele stad door op weg naar de eerder aangewezen toren, dit om te demonstreren hoe ontzettend groot de stad van Need For Speed Underground 2 daadwerkelijk is.

PRACHT EN PRAAL
Het meest indrukwekkende van de presentratie was misschien wel het moment dat je met je wagen vanaf de snelweg richting het commerciële centrum van de stad rijdt. Verwelkomd door fraai verlichte wolkenkrabbers duik je het drukbevolkte centrum in. De kleurenpracht die tentoon wordt gespreid is net even wat mooier uitgewerkt dan in de originele Need For Speed Underground (NFSU). Het komt allemaal wat minder clean en kunstmatig over, wagens glimmen nu niet meer zo overdreven en ook de neonverlichting van de omgeving is wat minder nadrukkelijk aanwezig.

VRIJHEID
Na deze korte doch indrukwekkende voorstelling werden wij naar de verschillende demopods gedirigeerd, alwaar onze gretige handjes aan den lijve komden ondervinden wat NFSU2 straks voor ons in petto heeft.
Het eerste dat opvalt, is dat er niet meer wordt geracet vanuit menu's maar dat je in die grote stad de wedstrijden afwerkt. Meer dan voorheen heb je nu het idee dat je daadwerkelijk jezelf opwekt in de underground scene van het illegale straatracen. Rivalen rijden door de stad en kunnen, door achter ze aan te rijden, met een druk op de knop uitgedaagd worden voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ze inhaalt en een voorsprong van 300 meter behaalt.

Lukt dit dan zal je verslagen tegenstander je tips geven of locaties in de stad voor je vrijspelen. Op deze manier stuit je ook op de wedstrijden die we kennen uit NFSU, zoals drag, drift of circuitraces.
Langzaam maar zeker wordt de hele stad, die bestaat uit vijf buurten, toegankelijk. Al snel zie je waar die garage, tuneshop of autohandelaar nu eigenlijk zit. Rij er simpelweg naartoe en je komt in een menu terecht waar je jouw 'ride' een vers laklaagje kunt geven of even flink kunt opwaarderen met nieuwe elektronica of vette spoilers. En deze keer blijft het niet bij uiterlijk alleen maar heeft bijvoorbeeld een spoiler daadwerkelijk invloed op de prestaties van je wagen.
Niet alleen het verslaan van rivalen levert je extra opdrachten of geheime locaties op, ook kun je zelf de stad doorzoeken naar geheime onderdelen. Dit neemt meteen het gevoel weg dat de grootte van de stad slechts aanvoelt als gimmick; het voegt namelijk weldegelijk iets toe aan het spelplezier.

BETER?

Die grote stad zal ook online een prachtig strijdtoneel gaan vormen voor iedere PS2, Xbox of PC bezitter. Je kunt er naar hartelust met wat mensen vrijblijvend de stad verkennen alsmede de gebruikelijke wedstrijden afwerken.
Het enige puntje van kritiek dat ik kon bedenken, was dat er momenteel wel heel erg veel illegale straatrace spellen op de markt verschijnen. Het is dus zaak dat voor NFSU2 om de komende maanden nog wat écht nieuwe zaken toe te voegen, wil het de concurrentie de mond kunnen snoeren.
quote:
By: Micheal Mullen, eagames.com editor

Last week EA GAMES had the rare opportunity to talk to one of the only reasons why men watch the E Network, Brooke Burke as she talked about her upcoming starring role in the anticipated release of Need for Speed Underground 2. While her often studied assets are usually front and center (usually on the cover of your favorite magazines), we're happy to report that Brooke's while she's not only beautiful, intelligent and has a great sense of humor, she also plays games.

EA GAMES: I've heard that you actually play games so it must be an honor to actually star in one.

Brooke Burke: It's huge. I actually had that the game [Need for Speed Underground] before EA approached me. I'm also a car enthusiast so there is a reason why I was passionate this game. I think it's going to be awesome. I'm really excited to see the finished product.

EAG: Were you any good at playing Need for Speed Underground?

BB: I was ok but I had a lot to learn. I'm much better now than I was before. I love to drive and I've done some things to my personal car that you can do in the game so it's been kind of fun to see that all happen.

EAG: Have you been able to get in a little time to play NFSU2 yet?

BB: Yeah. We've been messing around a little bit and I think it's going to be so much more fun having the open world option. The size of the world now is just incredible. Things that I really like about the game are that you can make it up as you go along. You can make it up as you go along, you don't have to play the races like the last game that you don't want to play where it just dropped you right in. I also think that it's cool as opposed to some other racing games where these are really attainable cars, these aren't $100,000+ cars. These are cars that people have or can have or that there are attainable goals and they can really have fun and style them out and make them their own. I think that people are really to relate to this game.

EAG: Do you have any favorite games that you're anxious to play in the game?

BB: The Hummer because I have a Hummer in real life. It's pretty amazing to see the performance packages and all the little options to put on that to really make it styled. That's something that's going to be a lot of fun because that's something I'm in the process of doing right now. Not performance-wise, but mainly exterior. I'm dying to see to open up the Hummer in a fantasy world and see how it rides.

EAG: Or you can just ride around and intimidate the other drivers...

BB: Totally and just through all the barriers and whatever!

EAG: So I've heard you own a Ferrari and I was wondering if you've ever raced or drifted?

BB: No, I don't drift in it. I try not to do that. Y'know an occasional race but I'm pretty responsible with that car. I try to avoid all that. But I have a Hummer that I've styled out. It's got a lot of bling on it and chrome so I've had a lot of fun with that inside and outside. And I own a Mercedes with an after kit package on it, lights front and back, rims and exhaust [2:00]. So there are definitely a lot of things in the game I can relate to.

EAG: Being a TV personality and in film... being in a video game is a completely different experience. How to you prepare for a role in a video game?

BB: I had no idea what to expect. And I have to say that the still photo shoot was the toughest acting job I've ever had. Having to be so animated, having to hold the animations, having to let a still photographer capture those moments was pretty challenging. I also had a lot of fun in the voiceover booth really developing the personality of the character and learning the tuner culture lingo. And it's totally different than anything I've ever done before. I have love doing things that I have not done before and I think that this whole process is fascinating, from the still shoot, to the voice over to the development of the character. Today I saw the animated drawings for the first time, it's amazing to see this graphic-like novel play out with me in and be so realistic.

EAG: In Need for Speed Underground 2, you portray Rachel. Now that you've completed your work on the game, can you tell us anything about her?

BB: I think that Rachel has a really cool demeanor about her. Very confident and strong and knowledgeable. She's not a bimbo and she's not too playful. She's a really tough chick. She runs the entire underground street racing circuit and I think she has the ability to mess around with the gamer when she needs to but also to encourage them and give them the tools they need to become better racers. I like that about her, she's really straight up and tough. I think that we have some similar characteristics.

EAG: So I know you're married (sorry, guys) to a plastic surgeon, is he going to torture the animation team if they don't recreate your likeness correctly?

BB: Ha, ha, ha! No, no, no. I think they did a wonderful job.

EAG: So you actually play games at home?

BB: We had a PlayStation 2 and we just got an Xbox. We have a home theater so we have a lot of time playing in there. I used to play video games when I remember Pac Man and Asteroids were just coming up. I love the compilation discs with a lot of the old school games on them, and those are a lot of fun. I play a lot with my kids too, we play Nemo. My husband plays a lot of sports and racing games that he loves. And we play a lot of the old school stuff.

EAG: Have you played any games online?

BB: No. I haven't yet. I would definitely like to check that out. Since my character in the game, Rachel, can't race in the game I'd definitely get online and race against other people. We should set that up.

EAG: Do you have anyone in your family that's most eager to see you in NFSU2?

BB: Yeah, my nephew Ritchie, he's 10. He's a Need for Speed Underground freak, he knows the game inside and out and I'm his hero.

EAG: So has he already asked for Need for Speed T-shirts and other swag?

BB: He hit up EA PR for everything. And he came to the shoot. He lives in Arizona so I flew him out to LA to go to the photo shoot with me. He's a little enthusiast now, I tell ya.

EAG: What's up next after the game?

BB: I don't know. Everybody's asked me that. I think that I've been really fortunate that I'm always working on something. My workout video is finished and is rolling out all over the country. There's an infomercial about that. With my swimsuit line, we're sort of changing direction. I'm looking at some licensing deals. My 2005 calendar hits stores in October, that's going to print this week. We've just signed a deal to do two new posters both internationally and here in the states. And TV and movies, I'm doing some news anchoring this summer.

EAG: It sounds like you don't actually have time to sit down.

BB: [Laughs] Believe it or not I have a lot of free time lately. I have a lot of little projects that are
fun. More selective projects if you will.

EAG: So my last question is one to even a bet that we have here in the office. You don't actually live in a bikini everyday, correct?

BB: I'm in a bikini right now [laughs]

EAG: There goes $5.
SCREENSHOTS

Metal_Drums

NFSUnderground2

Razor_Junky

CybPraetorian

ElmarO

Kipknots

Babba

Lolo_Konijn

VIDEOS

Op deze link kan je de video's bekijken van Need For Speed: Underground 2

Op IGN staan er nog een paar.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Waarom zie ik de wegdek als blokjes, en waarom zien de wolken er niet uit?
Daar kan je de volgende dingen aan doen.

1 De PC opnieuw starten.
2 De nieuwste drivers van je videokaart installeren..

Nvidia Drivers, ATi Drivers

Hoe unlock ik de Wide Body Kits?
Die unlock je door alle "Outrun" races te spelen met een winst. Maargoed, je hebt die Ountruns dus alleen maar voor

extra geld te verdienen en als hoofdprijs, de Wide Body Kits.

Waar vindt ik mijn save games terug?
C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication Data

Waar vind ik alle shops?

Mochten jullie nog meer vragen/informatie zien/hebben. Dan voeg ik die even toe. Meld het via deze topic of mail naar bmwm3got@hotmail.com

Rij voorzichtig. Ga dit niet toepassen in het dagelijkse leven! Gordels altijd om!

Graag hier weer verder

[ Bericht 0% gewijzigd door NFSUndergroundII op 14-12-2004 10:26:16 ]
pi_23952957
super spel, alleen zelf nog weinig gespeeld, te druk met andere dingen..... Is wel cool dat je door de hele stad kunt rijden en andere racers in hetspel uit kunt dagen!!
pi_23953088
Die unlock je door alle "Outrun" races te spelen met een winst. Maargoed, je hebt die Ountruns dus alleen maar voor

Die wide body kits heb ik nog steeds niet, heb al een tijdje 100% parts unlocked heb inmiddels 99% game completed. heb alle races via de world map gereden, en ja alles ook nog een keer gechecked echt alles, snap niet waar ik die laatste procent erbij kan halen en die outrun races allemaal rijden hoeveel zijn er dat wel niet??? btw kheb er geloof ik een keer 1 verloren houd het dan op met de wide body kits???

het vreemde is dat ik met quick race er wel al de beschikking over heb????

alle hulp welkom
-
pi_23953291
pi_23953461
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:23 schreef Firefly18 het volgende:

Die wide body kits heb ik nog steeds niet, heb al een tijdje 100% parts unlocked heb inmiddels 99% game completed. heb alle races via de world map gereden, en ja alles ook nog een keer gechecked echt alles, snap niet waar ik die laatste procent erbij kan halen en die outrun races allemaal rijden hoeveel zijn er dat wel niet??? btw kheb er geloof ik een keer 1 verloren houd het dan op met de wide body kits???

het vreemde is dat ik met quick race er wel al de beschikking over heb????

alle hulp welkom
Je hebt 11 overwinningen in stage 5 nodig om die Wide Body Kit te halen. Ik weet alleen niet of je hem nog kan halen als je eenmaal het spel hebt uitgespeeld.
Dat je al die Wide Body Kits met Quick Race hebt klopt. Als je het spel uitgespeeld hebt worden alle uniques beschikbaar in Quick Racemode. Behalve dan de uniques zoals een ECU, Suspension.

En die laatste procent moet wel een race zijn. Ik heb ook niet alle uniques, maar ik heb toch 100% gehaald. Dus er is denk ik toch nog een race die je niet hebt gedaan.
pi_23955402
hm dan ben ik denk ik de lul en ga ik maar gewoon aan de slag in quickrace met het fixen van leuke auto's
-
  maandag 13 december 2004 @ 23:08:58 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_23955633
Ik gooi het vorige topic wel dicht dan .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23956074
Bijna alles van Carbon

pi_23956124
Yes! ik ben op 100%
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:17:35 #10
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23961809
hee ik sta in de openings post met mn rode A3 en Witte 206 met wide body kits...

thnx

btw ik heb die wide body kits alleen unlocked gekregen in quick race nadat ik het spel (verhaal mode) had uitgespeeld. Ik heb nog maar een handje vol outruns gedaan, echt toch kan ik over wide body kits beschikken buiten de career mode om...

tvp
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_23962310
ik vind dat carbon echt niet mooi. Is dat wel verplicht om een 10 sterren auto te krijgen?

TVPtje
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
pi_23962599
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:45 schreef computerkiller het volgende:
ik vind dat carbon echt niet mooi. Is dat wel verplicht om een 10 sterren auto te krijgen?

TVPtje
Nee, is niet nodig.

Maar Carbon staat wel op mijn Focus
pi_23962615
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:45 schreef computerkiller het volgende:

TVPtje
nope.. hetis alleenwatmakkelijker als je dat gebruikt, ikzal binnenkort wel mijn audi tt posten met 10 sterren zonder carbon
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:43:27 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_23966105
heb nu een 10-sterrenauto, maar ben pas op 44 procent. De lol is er nu wel een beetje af, moet volgens mij alleen de skyline nog unlocken en de carbon trunk
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:01:36 #15
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23966512
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:43 schreef Blik het volgende:
heb nu een 10-sterrenauto, maar ben pas op 44 procent. De lol is er nu wel een beetje af, moet volgens mij alleen de skyline nog unlocken en de carbon trunk
nu pas?
pi_23967868
Zou ik die van mij ook nog even meeshowen?

Ik heb een hekel aan gepimpte auto's maar deze heeft uiteindelijk toch wel mijn goedkeuring gekregen. Hoewel ik wel nog een keer een fatsoenlijke skin wil hebben.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:13:43 #17
62913 Blik
The one and Only!
pi_23968172
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:01 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

nu pas?
als ik op de computer thuis zit is het 's avonds, want overdag werk ik. Verder heb ik gewoon niet zoveel tijd om achter decomputer te zitten want ik heb ook nog GTA: SA die ik uit moet spelen.
pi_23968568
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Blik het volgende:

[..]

als ik op de computer thuis zit is het 's avonds, want overdag werk ik. Verder heb ik gewoon niet zoveel tijd om achter decomputer te zitten want ik heb ook nog GTA: SA die ik uit moet spelen.
moet

mag
pi_23968589
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Ron.666 het volgende:
Zou ik die van mij ook nog even meeshowen?

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb een hekel aan gepimpte auto's maar deze heeft uiteindelijk toch wel mijn goedkeuring gekregen. Hoewel ik wel nog een keer een fatsoenlijke skin wil hebben.
gaaf.!

Alleen ik zet hem niet in de OP

Anders moet je even het gehele screenshots plaatsen
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:44:45 #20
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_23972490

M'n Mustang GT tot nu toe..
Heb er toch maar wat stickers op geplakt (om over de 6 sterren te komen)
Zit nou op 50%
The night hides a world, but unveils a universe
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:01:05 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23973993
ik heb hem gisteren geinstalleerd... wat een spel
Echt geweldig en ik ben nog pas begonnen met mijn ford focus beetje rond rijden....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23976080
Nieuw deel En hij is weer mooi
pi_23977351
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:34 schreef Seal_force het volgende:
Nieuw deel En hij is weer mooi
Bedankt
pi_23978457
waarom krijg je geen cash, punten en unlocks meer als je via je worldmap je resterende races afrijdt?
Op dinsdag 14 december 2004 23:09 schreef Internationalist het volgende:
waarom krijg je geen cash, punten en unlocks meer als je via je worldmap je resterende races afrijdt?
Is een bug in het spel. Je moet de race eerst restarten. Dan krijg je na afloop wel geld.
pi_23979217
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:15 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is een bug in het spel. Je moet de race eerst restarten. Dan krijg je na afloop wel geld.
damn...dus de 1e keer dat hij begint snel ff restarten?
Op dinsdag 14 december 2004 23:38 schreef Internationalist het volgende:

[..]

damn...dus de 1e keer dat hij begint snel ff restarten?
What he said
pi_23980584
Ik heb nu ik hem uitgespeeld heb lekker auto's zitten tunen in de quickrace stand. En ik moet zeggen dat ik op het circuit het beste met die 106 kan rijden, vooral het testcircuit. Ik ben ongeveer 4 seconden sneller met dat ding in vergelijk met een achterwiel aandrijver :D

Normale race auto:

Quickrace auto's:

De laatste en mijn nieuwste is de 350Z en ik vind zo simpel mogelijk heel vaak heel mooi zo ook nu. Misschien moet er alleen nog een zwarte achtervleugel op.
  woensdag 15 december 2004 @ 10:22:20 #29
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23984341
waarom is het gras aan de overkant van de sloot groener ?

iaw waarom zien auto's van andere fokkers er mooier uit
pi_23985029
Ik vind lang niet alle auto's van andere users mooi. Maar sommige dan wel weer. Zoals eerder in dit topic staat ee RX8 die helemaal is uitgebouwd. Deze vind ik bijvoorbeeld niet mooi...
pi_23990413
tvp
pi_23990935
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef CybPraetorian het volgende:

iaw waarom zien auto's van andere fokkers er mooier uit
Betere videokaart?
pi_23991068
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Betere videokaart?
Hij heeft een X800Pro dus dat zal wel meevallen. Ik denk dat hij de ontwerpen bedoeld.
  woensdag 15 december 2004 @ 21:21:41 #34
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23998542
2 vraagjes:

- Wat is een goede wagen om drag races mee te winnen, hen nu zelf een 206 die prima rijdt alleen die drags gaan niet zo lekker.

- Kan je meer dan 1 auto bezitten of moet je dan steeds je wagen omruilen/inwisselen?
pi_23998808
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:21 schreef Black-Hole het volgende:
2 vraagjes:

- Wat is een goede wagen om drag races mee te winnen, hen nu zelf een 206 die prima rijdt alleen die drags gaan niet zo lekker.

- Kan je meer dan 1 auto bezitten of moet je dan steeds je wagen omruilen/inwisselen?
Je eerste vraag zou ik niet zo snel kunnen beantwoorden.

Je kan uiteindelijk in totaal 5 auto's bezitten. Als al je slots vol zitten en je wilt een andere auto dan moet je er wel één weg doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElmarO op 15-12-2004 21:40:11 ]
  woensdag 15 december 2004 @ 21:32:18 #36
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23998852
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:30 schreef ElmarO het volgende:
Je kan uiteindelijk in totaal 5 auto's bezitten. Als al je slots vol zitten en je wilt een andere auto dan moet je er wel één weg doen.
Thanx, was bang dat ik mijn mooie 206 kwijt zou zijn
pi_24003467
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hij heeft een X800Pro dus dat zal wel meevallen. Ik denk dat hij de ontwerpen bedoeld.
Ow. Moet hij het maar beter neerzetten
pi_24003487
Uitgespeeld voor de 1e keer.

Nu nog 100% halen. Maar dat komt morgen wel.
pi_24003521
Btw. Wat is er gebeurd met Imageshack? Check OP
pi_24007183
idd wat er gebeurt bij imageshack. Ook mn gif rammstein icon was ineens banned en toen ik hem opnieuw submitte gaf hij dat weer aan. Volgens mij hebben ze storing bij image shack...
pi_24007379
Had ik gister ook last van. Misschien vind Imageshack wel dat Fok te veel bandbreedte gebruikte.

Er is trouwens ook een topic over. heeft imageshack.us fok verbannen?

[ Bericht 45% gewijzigd door ElmarO op 16-12-2004 10:51:01 ]
pi_24007968
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:39 schreef ElmarO het volgende:
Had ik gister ook last van. Misschien vind Imageshack wel dat Fok te veel bandbreedte gebruikte.

Er is trouwens ook een topic over. heeft imageshack.us fok verbannen?
Hmm. Volgens mij is imageshack veraderd. er staan ook nieuwe dingen op.
pi_24015173
Best grappig spel, hoewel ik die races eigenlijk alleen nog maar doe om upgrades te krijgen Zit nu in stage 5 dus gaat aardig rap nu. Ik heb alle outruns echter links laten liggen en kwam er gisteren achter dat deze nodig zijn om de uniques te halen.. Nu ik dus in stage 5 zit wil ik graag weten of ik alle unique opgrades van alle voorgaande stages ook nog kan halen (denk aan bijvoorbeeld de engine of turbu bij resp. level 3 en 4). Iemand die me dat kan vertellen? Ik heb geen zin om nu alsnog voor niks al die outruns te doen
pi_24015221
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:30 schreef Drej het volgende:
Best grappig spel, hoewel ik die races eigenlijk alleen nog maar doe om upgrades te krijgen Zit nu in stage 5 dus gaat aardig rap nu. Ik heb alle outruns echter links laten liggen en kwam er gisteren achter dat deze nodig zijn om de uniques te halen.. Nu ik dus in stage 5 zit wil ik graag weten of ik alle unique opgrades van alle voorgaande stages ook nog kan halen (denk aan bijvoorbeeld de engine of turbu bij resp. level 3 en 4). Iemand die me dat kan vertellen? Ik heb geen zin om nu alsnog voor niks al die outruns te doen
Nee, die kan je dan helaas niet meer halen.
pi_24015290
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Nee, die kan je dan helaas niet meer halen.
D'oh! Daar gaat mn interesse in het spel
  donderdag 16 december 2004 @ 18:34:12 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_24017722
duh, tuurlijk haal je die dan nog gewoon
  donderdag 16 december 2004 @ 19:12:03 #48
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24018563
dr gaat niks boven mn old-skool Nissan

pi_24027116
Mooie Nissan
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:28:58 #50
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24036304
yes image shack heeft fok weer unbanned..

mn 206 en A3 doen het weer..
pi_24036366
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef CybPraetorian het volgende:
yes image shack heeft fok weer unbanned..

mn 206 en A3 doen het weer..
Gelukkig wel. Mijn vier plaatjes in de OP doen het ook weer.
pi_24037104
In welke shop kan je Neon lichten enzo doen. Niet in de Body, Graphics of Performance Shop. Meer Shops heb ik nu nog niet ??
Forza SCH.
pi_24037142
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef Jelminho het volgende:
In welke shop kan je Neon lichten enzo doen. Niet in de Body, Graphics of Performance Shop. Meer Shops heb ik nu nog niet ??
Car Specialty Shop. Heeft gele lampen.
pi_24038035
Goed letten op gekleurde lichten terwijl je rond aan het rijden bent, dan vindt je vanzelf nieuwe shops

[ Bericht 2% gewijzigd door yoshi_tje op 17-12-2004 16:31:19 ]
I'm a winner.....
pi_24038191
Mijn TT:

Is het trouwens mogelijk om 10 sterren te krijgen zonder extra carbon of vinyl?
pi_24038449
Super mooie TT
pi_24042262
uitgespeeld
pi_24043035
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef taart het volgende:
uitgespeeld
Lekker 1 dag eerder
pi_24049094
Bestaat er eigenlijk al een MP3-importer?
pi_24068522
Screenshot tijdens een URL race

Screenshot meteen na deze URL race bij Dyno Tuning

pi_24068742
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef ZigoSOS het volgende:
Screenshot tijdens een URL race
[afbeelding]
Screenshot meteen na deze URL race bij Dyno Tuning
[afbeelding]
Heb je dat met behulp van NOS gedaan die snelheid in de URL Race?
pi_24069358
Ok ik heb de andere topics niet doorgelezen, maar is het mogelijk om een BMW e30 in het spel te krijgen op een of andere manier?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:39:08 #63
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_24070234
Waarom zit eigenlijk die honda S2000 niet in het spel?
pi_24073260
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:39 schreef Dacide het volgende:
Waarom zit eigenlijk die honda S2000 niet in het spel?
Omdat de Europese versie geen Honda's in zitten. En trouwens, de Honda S2000 komt niet voor in NFSU2. Ook niet in het Amerikaans versie.
pi_24078540
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb je dat met behulp van NOS gedaan die snelheid in de URL Race?
Tot de 315 had ik N2O gebruikt
pi_24079270
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:44 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Tot de 315 had ik N2O gebruikt
Dan is het wel apart dat je die snelheid haalde terwijl dat volgens de dyno niet kon. Ik heb het wel eens met een 106 geprobeerd om dan vol met NOS te gaan en toen haalde ik 359 km/h. Dus misschien wil die RX8 nog wel sneller.
pi_24079794
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan is het wel apart dat je die snelheid haalde terwijl dat volgens de dyno niet kon. Ik heb het wel eens met een 106 geprobeerd om dan vol met NOS te gaan en toen haalde ik 359 km/h. Dus misschien wil die RX8 nog wel sneller.
Tuurlijk wil die sneller
pi_24081649
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb met mn RX8 ook 360 KM/H gehaald, maar dat was vol met N2O, en als jouw 106 359 KM/H kan, dan zal de RX8 nog wel wat sneller kunnen met N2O
pi_24082933
mijn Civic blaast zn motor op als ik rond de 300 kom
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 19 december 2004 @ 18:59:56 #70
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_24086928
Ik heb het sinds vanmiddag, tof spel. Alleen waar vind ik het vliegveld?
pi_24086996
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:59 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb het vliegveld in een rood hokje gezet.
  zondag 19 december 2004 @ 19:04:41 #72
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24087018
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:59 schreef Myster_E het volgende:
het vliegveld daar start je!. Ik denk dat je je vergist, het is niet mogelijk om zo los te rijden op de banen van de landingsbanen. Dan kan alleen tijdens bepaalde URL races (wanneer een donker geel rondje bij het vliegveld komt) en je daar gaat racen..
  zondag 19 december 2004 @ 20:55:11 #73
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_24089012
Bedankt.
  zondag 19 december 2004 @ 21:30:19 #74
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_24089785
Dat vind ik nu zo jammer hé. Dat ik niet in free roaming op het vliegveld kom. (cheats anyone?)
pi_24089992

maandag 20 december 2004 @ 15:26:51 #76
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24102841
ff voor de duidlijkheid, moet je die outruns allemaal in 1 keer winnen? Of mag je er best een paar verliezen? Ik heb er namelijk al 2 verloren Krijg ik nu nooit meer die bodykid? En hoe kan ik zien op hoeveel procent ik zit?

[ Bericht 21% gewijzigd door El-Rico op 20-12-2004 17:03:57 ]
  maandag 20 december 2004 @ 15:46:21 #77
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24103091
Buiten de baan op t vliegveld

pi_24103672
Ik heb em!!!! Ben em nu aan het installeren...
pi_24105944
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:26 schreef El-Rico het volgende:
ff voor de duidlijkheid, moet je die outruns allemaal in 1 keer winnen? Of mag je er best een paar verliezen? Ik heb er namelijk al 2 verloren Krijg ik nu nooit meer die bodykid? En hoe kan ik zien op hoeveel procent ik zit?
Als het goed is kan je die Wide Body Kit nog gewoon winnen. En als je op 'T' drukt kan je zien hoe ver je bent. Met de pijltjestoetsen kan er ook nog doorheen bladeren.
  maandag 20 december 2004 @ 22:30:08 #80
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24108895

pi_24112587
Mijn car... (helaas een foto van tv moeten maken)

dinsdag 21 december 2004 @ 10:27:38 #82
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24114583
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

klopt en als hij dan ook nog werkt dan zou het mooi zijn

zie ook hier PC deed helemaal niets meer...
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:06:37 #83
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_24118399
De focus is mijn career-auto tot nu toe. Ik ben nog niet echt ver in het spel (stage2 dacht ik).

En dit is mijn custommade design. Ik heb geen cheats gebruikt en aangezien ik nog niet zo ver ben heb ik nog niet alles kunnen gebruiken wat ik zou willen. Maar dat komt wel, later ofzow,,,

Maar wat een tof spel! Echt superverslavend, en dat in een week vol tentamens...:( Maarja, straks tijd genoeg om te spelen!
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_24119716
Hoe kan je de kleur van de auto veranderen?
Wat zegt die meter van de turbo eigenlijk?
pi_24120004
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Chepke het volgende:
Hoe kan je de kleur van de auto veranderen?
Wat zegt die meter van de turbo eigenlijk?
Kleur van de auto kan je veranderen in de Paint Shop (Rood rondje, rood licht).
pi_24120375
eerlijk gezegd begon het spel mij een beetje te vervelen, maar nu ik die auto's van jullie zo zie wil ik weer spelen!! waar kan je trouwens zien hoever (in %) je bent in het spel??
pi_24120410
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:42 schreef viz het volgende:
eerlijk gezegd begon het spel mij een beetje te vervelen, maar nu ik die auto's van jullie zo zie wil ik weer spelen!! waar kan je trouwens zien hoever (in %) je bent in het spel??
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als het goed is kan je die Wide Body Kit nog gewoon winnen. En als je op 'T' drukt kan je zien hoe ver je bent. Met de pijltjestoetsen kan er ook nog doorheen bladeren.
pi_24121250
De audio in je kofferbak heeft dat ook nog nut of is dat gewoon voor je sterclassificatie?

Het is dus niet zo dat je gewoon lekker je subwoofers ofzo aan kan zetten? thnx
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_24121346
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De audio in je kofferbak heeft dat ook nog nut of is dat gewoon voor je sterclassificatie?

Het is dus niet zo dat je gewoon lekker je subwoofers ofzo aan kan zetten? thnx
precies.
geen nut.
pi_24121417
hehe jammer

Ik zal is proberen het spel uit te spelen ik heb hem al een paar weken maar zit nog pas rond de 35%

Ik heb trouwens nog wel kans om de outruns te spelen
Body kits here i come ofzo
pi_24127284
Jee NFS uitgespeeld! 97% maar kan niets meer doen!

Opnaar de 2e keer!
pi_24140026
Ben nu overnieuw begonnen. Nu met de Opel Corsa 1.8
pi_24140179
Overnieuw beginnen? En vind je het dan nog leuk?
pi_24140368
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef ZigoSOS het volgende:
Overnieuw beginnen? En vind je het dan nog leuk?
Eenmaal uitspelen en verder ga ik
  woensdag 22 december 2004 @ 18:01:23 #95
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24141986
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ben nu overnieuw begonnen. Nu met de Opel Corsa 1.8
Ik heb geen corsa
pi_24143048
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:01 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ik heb geen corsa
Wil je dat dan
pi_24143059
Wat zijn die outruns?
  woensdag 22 december 2004 @ 19:13:58 #98
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24143358
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:58 schreef Chepke het volgende:
Wat zijn die outruns?
als je gewoon rond rijdt, zie je als het goed is ook van die oranje pijltjes... dat zijn andere snelle auto's die moet je eruit rijden... is erg lastig !!
pi_24144267

Met een RX8 zonder uniques. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24144411
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef appelsientje het volgende:

[..]

als je gewoon rond rijdt, zie je als het goed is ook van die oranje pijltjes... dat zijn andere snelle auto's die moet je eruit rijden... is erg lastig !!
Lastig? 1 tik en ze zijn verloren
pi_24144421
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:01 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ik heb geen corsa
Koop hem dan legaal
pi_24144520
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door ZigoSOS op 24-12-2004 17:28:18 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 23:50:21 #103
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24149685
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:

[..]

Koop hem dan legaal
Maar wel een civic

Trouwens euro versie heeft 106 en Corsa. US versie heeft Civic maar zijn er nog meer auto's die niet in de euro versie zitten?
pi_24149720
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Maar wel een civic

Trouwens euro versie heeft 106 en Corsa. US versie heeft Civic maar zijn er nog meer auto's die niet in de euro versie zitten?
De Acura RSX. Voor de rest zijn ze hetzelfde.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:52:15 #105
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24149744
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Oh dan ga ik nu die tunen en al die euro-users lekker jaloers maken
pi_24154668
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En voor de Acura krijgen wij de Peugeot 106.
pi_24154676
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Oh dan ga ik nu die tunen en al die euro-users lekker jaloers maken
Ik hou niet van de Acura

Ben blij dat hij er niet inzit.
pi_24169797
Hey, als je onderdelen koopt in bijvoorbeeld de garage dan kan je nog merken kiezen enzo.

Heeft dat nog effect ergens op? thnx
pi_24169841
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, als je onderdelen koopt in bijvoorbeeld de garage dan kan je nog merken kiezen enzo.

Voor zover ik weet niet.
pi_24171779
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:

Nee, maar is wel leuk als je een sponsor heb, ook de goede merk van je onderdeel kiest
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:59:36 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24175144
Hoeveel uur zit er eigenlijk in het spel?
The truth was in here.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:32:31 #112
82589 S-Two
barba macacu
pi_24181504
Ik speel het spel nu ook al een tijdje, en vind het wel een vet spel.

Alleen mijn auto ziet er lang niet zo vet uit, als sommige ge-poste auto's hier, kan dat komen door mijn videokaart?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24181528
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef S-Two het volgende:
Ik speel het spel nu ook al een tijdje, en vind het wel een vet spel.

Alleen mijn auto ziet er lang niet zo vet uit, als sommige ge-poste auto's hier, kan dat komen door mijn videokaart?
Zou kunnen. Wat voor videokaart heb je dan en op wat voor resolutie + detail speel je?
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:18 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_24181695
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zou kunnen. Wat voor videokaart heb je dan en op wat voor resolutie + detail speel je?
Ik zou zo niet precies weten wat voor videokaart ik heb, maar een niet al te nieuwe , daar zal het dus wel aan liggen...

Mn broer had ook bij een kameraad gezien, dat je een race kan beginnen, niet dmv het gewone aftellen, maar net zoals in Fast & Furious. Dat er mensen om je auto heen staan enzo, alleen ik krijg dat bij mij niet voor elkaar... Iemand?
pi_24181782
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zou zo niet precies weten wat voor videokaart ik heb, maar een niet al te nieuwe , daar zal het dus wel aan liggen...

Mn broer had ook bij een kameraad gezien, dat je een race kan beginnen, niet dmv het gewone aftellen, maar net zoals in Fast & Furious. Dat er mensen om je auto heen staan enzo, alleen ik krijg dat bij mij niet voor elkaar... Iemand?
Dat is bij 3 racetypes. Namelijk draggen, driften en Street X. En je moet 'Crowds' aan hebben staan. Deze optie staat onder 'Customize Display Settings'.
pi_24183547
Hoe meer carbon hoe beter

Niet dat het mooi is ofzo maar je krijgt er wel veel punten voor
pi_24183879
Dat is idd lelijk
pi_24184024
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:29 schreef ZigoSOS het volgende:
Dat is idd lelijk
Zeker met een cheapo 8mb videokaart zo te zien...
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:36:58 #119
82589 S-Two
barba macacu
pi_24184049
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:49 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat is bij 3 racetypes. Namelijk draggen, driften en Street X. En je moet 'Crowds' aan hebben staan. Deze optie staat onder 'Customize Display Settings'.
Dat staat er bij mij dus niet bij, of kan dat ook komen doordat ik een te oude videokaart heb

En nog ff over die out-runs: Hoe werkt dat nou precies? Je moet ze allemaal hebben gewonnen, en wat win je dan? En ik heb net ongeveer 5x achter elkaar tegen dezelfde auto gereden, wel met een andere stem. Maar als je gewonnen hebt dan verdwijnen ze? Anders weet je ja niet tegen welke je al hebt gereden?

bvd
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:22:53 #120
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24186307
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:12 schreef Clawhammer het volgende:
Hoe meer carbon hoe beter

[afbeelding]

Niet dat het mooi is ofzo maar je krijgt er wel veel punten voor
Wat voor een videokaart gebruik jij?
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:39:04 #121
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_24188028
Picssss....

Focus NOS

Lexus Splah Editie

Dat van die outruns snap ik ook nog niet helemaal...

edit... volgens mij heeft imageshack kuren... sorry misschien dat ze het later doen!

[ Bericht 41% gewijzigd door LePenseur op 24-12-2004 20:51:31 ]
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_24188264
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat staat er bij mij dus niet bij, of kan dat ook komen doordat ik een te oude videokaart heb

En nog ff over die out-runs: Hoe werkt dat nou precies? Je moet ze allemaal hebben gewonnen, en wat win je dan? En ik heb net ongeveer 5x achter elkaar tegen dezelfde auto gereden, wel met een andere stem. Maar als je gewonnen hebt dan verdwijnen ze? Anders weet je ja niet tegen welke je al hebt gereden?

bvd
Dat over dat die 'Crowds' er bij jou niet bij staan zou ik niet durven zeggen.

Als je van die auto hebt gewonnen dan verdwijnen ze niet. Ze spawnen gewoon op een andere plek.

Ik had in het vorige deel een overzicht geplaatst van wanneer je bepaalde onderdelen kan halen. Ik herpost hem hieronder.

Part Upgrades

Hoods- Get 4 wins on outrun level 2.
Engine, transmission or tires- Get 3 wins on outrun level 3.
Rims- Get 6 wins on outrun level 3.
Spoilers- Get 4 wins on outrun level 4.
Vinyls- Get 6 wins on outrun level 4.
ECU, turbo or brakes- Get 9 wins on outrun level 4.
NOS, weight or suspension- Get 6 wins on outrun level 5.
Wide body kits.- Get 11 wins on outrun level 5.

De levels staan voor de stages. Dus de hoods kan je alleen halen in stage 2.
pi_24214081
Heb het al

[ Bericht 94% gewijzigd door Remco op 26-12-2004 09:40:54 ]
pi_24218687
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:22 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Wat voor een videokaart gebruik jij?
Een geforce 4 mx 440
Ik weet het hij is nodig aan vervanging toe, maar dan moet ik daar eerst de centjes voor hebben

Mijn auto nu:
  zondag 26 december 2004 @ 15:46:33 #125
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24218735
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef Clawhammer het volgende:

[..]

Een geforce 4 mx 440
Ik weet het hij is nodig aan vervanging toe, maar dan moet ik daar eerst de centjes voor hebben

Mijn auto nu:
[afbeelding]
Je auto ziet er iig goed uit. Nu je kaart nog
pi_24219308
ik probeer mn wagens zoveel mogelijk stock te laten, maar je MOET upgraden om verder te komen in het spel.. stock zien ze er vetter uit
  zondag 26 december 2004 @ 16:23:04 #127
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24219325
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:22 schreef DrDentz het volgende:
ik probeer mn wagens zoveel mogelijk stock te laten, maar je MOET upgraden om verder te komen in het spel.. stock zien ze er vetter uit

Kom op man!
  zondag 26 december 2004 @ 16:41:31 #128
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24219613
cool logo heb je AMD64, bevalt goed die 3200+...
en je zal ook positief opkijken waar ik hem vandaan heb
ik draai er zelf ook mee, echt perfect voor NFS o.a.
pi_24219769
Hoe kan het eigenlijk dat sommige auto's hier zo'n speciale gloed over hun auto hebben? Is dat iets wat je kan unlocken of is dat gewoon iets wat mijn fantastische videokaart niet aankan
  zondag 26 december 2004 @ 16:52:51 #130
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24219800
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:41 schreef CybPraetorian het volgende:
cool logo heb je AMD64, bevalt goed die 3200+...
en je zal ook positief opkijken waar ik hem vandaan heb
ik draai er zelf ook mee, echt perfect voor NFS o.a.
Bedankt voor je compliment

En niet alleen maar NFS
  zondag 26 december 2004 @ 16:53:12 #131
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24219808
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:50 schreef Clawhammer het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat sommige auto's hier zo'n speciale gloed over hun auto hebben? Is dat iets wat je kan unlocken of is dat gewoon iets wat mijn fantastische videokaart niet aankan
dat heet fluoriserende paint, dat unlock je vanzelf en misschien ligt het ook wel een beetje aan de videokaart.. idd...
  zondag 26 december 2004 @ 16:53:28 #132
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24219811
quote:
Het laatste. Je videokaart moet het inderdaad ondersteunen. Het heet volgens mij 'overgloed'
  zondag 26 december 2004 @ 16:54:09 #133
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24219817
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Bedankt voor je compliment

En niet alleen maar NFS
idd, draai er echt alles mee
  zondag 26 december 2004 @ 16:56:06 #134
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24219850
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

idd, draai er echt alles mee
mag ik je msn?

Need For Speed Underground 2 heeft het echt nog nooit zo goed gedraaid. Komt ook door mijn videokaart
pi_24219873
quote:
Het heet Light Trails. En ik dacht dat het een DirectX 9 functie is. En dat ondersteund je 4MX niet.
  zondag 26 december 2004 @ 17:05:26 #136
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24219961
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:56 schreef AMD64 het volgende:

[..]

mag ik je msn?

Need For Speed Underground 2 heeft het echt nog nooit zo goed gedraaid. Komt ook door mijn videokaart
check je mail adres
  zondag 26 december 2004 @ 19:51:02 #137
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24222160
zooo ik heb nu toch in verschillende auto's gereden, maar ik moet zeggen dat ik de Ford Focus toch het best vindt rjiden... gaat goed door de bochten enz... de snellere auto's zwiepen alle kanten op.... echt heel irritant..
  zondag 26 december 2004 @ 19:53:37 #138
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24222206
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:51 schreef appelsientje het volgende:
zooo ik heb nu toch in verschillende auto's gereden, maar ik moet zeggen dat ik de Ford Focus toch het best vindt rjiden... gaat goed door de bochten enz... de snellere auto's zwiepen alle kanten op.... echt heel irritant..
En je kan hem erg bruut uitbouwen. Zie mijjn Ford maar si
  zondag 26 december 2004 @ 21:34:03 #139
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24223646
quote:
Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef Clawhammer het volgende:

[..]

Een geforce 4 mx 440

Mijn auto nu:
[afbeelding]
je loopt mijn auto na te maken mafkees

zondag 26 december 2004 @ 21:54:02 #140
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24223908
Kan iemand mij vertellen in welke map je savegame word opgeslagen? Ik wil namelijk graag mijn savegame meenemen als ik naar huis ga, zodat ik daar verder kan spelen.

Ik heb al even gezocht (Dacht dat ik ze in My Documents kon vinden) maar ik kan ze nergens vinden
  zondag 26 december 2004 @ 21:59:04 #141
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24223984
sdata?? lijkt me wel logisch
  zondag 26 december 2004 @ 22:08:00 #142
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24224121
Daar staat alleen een bestand in genaamd sdata.viv (van 247MB)
pi_24224665
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:54 schreef Dulghar het volgende:
Kan iemand mij vertellen in welke map je savegame word opgeslagen? Ik wil namelijk graag mijn savegame meenemen als ik naar huis ga, zodat ik daar verder kan spelen.

Ik heb al even gezocht (Dacht dat ik ze in My Documents kon vinden) maar ik kan ze nergens vinden
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data

Staat ook in de OP
  zondag 26 december 2004 @ 22:42:08 #144
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24224915
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data

Staat ook in de OP
Oeps dat heb ik niet gezien. Had het ondertussen wel net gevonden. Beetje vaag is, dat wanneer je alle schijven afzoekt naar je profile-name, dat ie daar niets vind, ondanks dat het er wel staat.

Naja... toch bedankt! Kan ik morgen mooi verder spelen waar ik gebleven ben
  maandag 27 december 2004 @ 17:12:35 #145
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_24237901
so he, net even nieuwe catalyst geinstalleerd, en de aa en af en alle details omhooggegooid!.. wat ziet dat er brilliant uit!!!. loopt nog erg soepel ook. weet nog niet zeker hoeveel performance ik ingeleverd heb, maar het is niet of nauwelijks merkbaar..

specs:
P4 3 Ghz northwood
asus p4c800
1024 MB ddr 400
asus ati radeon 9600 XT 128MB
160 GB maxtor
350W antec kast.

heeft iemand hier ooit benchies gezien van dit spel; met mijn videokaart?
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_24247533
ik heb een probleempje bij dit spel. ik heb van alle performance upgrades level 2 geinstalleerd en vind nergens een nieuwe upgrade. en dat terwijl Ik berichtjes heb gekregen dat ik turbo, suspension en ECU mag upgraden. heb nu ook al een tijdje geen race gewonnen. enig idee hoe ik aan die upgrades kan komen?
pi_24249473
let er op dat er vaak staat Bayview Performance Shop Exclusive o.i.d. Dus dan moet je niet in de shops in City Center zijn

Bayview btw ligt in het noorden, laat maar wat weten of het gelukt is
pi_24249898
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef metallicattim het volgende:
let er op dat er vaak staat Bayview Performance Shop Exclusive o.i.d. Dus dan moet je niet in de shops in City Center zijn

Bayview btw ligt in het noorden, laat maar wat weten of het gelukt is
vreemd, ik koop een nieuwe auto, selecteer vervolgens weer mn oude, en kan ze ineens wel installeren. of misschien toch omdat ik bij een andere shop zat
pi_24252138
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 04:06 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

vreemd, ik koop een nieuwe auto, selecteer vervolgens weer mn oude, en kan ze ineens wel installeren. of misschien toch omdat ik bij een andere shop zat
Zal denk ik toch echt zijn omdat je bij een andere shop was. De eerst shop die je krijgt gaat maar tot level 2. De rest gaat wel tot level 3 performance.
pi_24253520
Btw, kan iemand mij vertellen waarom mn auto opeens langzamer is sinds ik een nieuwe motor heb?
Ik zit nu in Stage 5 enneh in drag races blies ik normaal gesproken mn motor op omdat ik ver boven de 300 reed, en nu haal ik met veel moeite net 270... wel beter voor de motor, maar verrekte moeilijk om een drag race te winnen
In outruns zijn de tegenstanders nu ook al sneller op het rechte stuk!

Enneh hebben jullie wel eens in de Audi A3 gereden? volgens mij rijdt die auto op ijs, want grip heeft die absoluut niet, maar hij is zo vet uit te bouwen
  dinsdag 28 december 2004 @ 16:23:30 #151
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24256609
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:22 schreef metallicattim het volgende:
Btw, kan iemand mij vertellen waarom mn auto opeens langzamer is sinds ik een nieuwe motor heb?
Ik zit nu in Stage 5 enneh in drag races blies ik normaal gesproken mn motor op omdat ik ver boven de 300 reed, en nu haal ik met veel moeite net 270... wel beter voor de motor, maar verrekte moeilijk om een drag race te winnen
In outruns zijn de tegenstanders nu ook al sneller op het rechte stuk!

Enneh hebben jullie wel eens in de Audi A3 gereden? volgens mij rijdt die auto op ijs, want grip heeft die absoluut niet, maar hij is zo vet uit te bouwen
... ik moet toch echt eens een beetje opschieten in het spel

Ik tuf nog steeds in de hyundai rond. Heb ondertussen wel er een Lexus bij gekocht en ge-upgraded, maar die rijdt lang niet zo mooi als de hyundai.

Hoelang duurt het nog voordat ik de A3 kan kopen?
  dinsdag 28 december 2004 @ 16:25:51 #152
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_24256636
Wat vinden jullie trouwens de lelijkste kar?
pi_24256725
Het kan zijn dat deze vraag al 100 keer is gestreld, maar ik heb geen tijd en/of zin om alle vorige topics ook door te lezen, maar is er de mogelijkheid je eigen vinyl te ontwerpen met photoshop of paint ofzo? en hoe moet ik dei dan importeren in het spel?
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:41:48 #154
7091 punchdrunk
pi_24258047
ik zit op 16%, stage 3, rij de hyundai.

het is echt een fantastisch spel. enige nadeel is denk ik dat het mogelijk is om "vast "te zitten: je hebt niet verstandig geupgrade, niet genoeg geld om je auto sneller te maken, en je kunt geen races winnen.. soort visieuze cirkel dan. maar goed, ik kon nog net genoeg dough ophoesten om een body mod te doen, en toen mocht ik NET op de dvd cover.. levert weer geld op voor een ECU upgrade.. pfew...
pi_24258165
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:41 schreef punchdrunk het volgende:
ik zit op 16%, stage 3, rij de hyundai.

het is echt een fantastisch spel. enige nadeel is denk ik dat het mogelijk is om "vast "te zitten: je hebt niet verstandig geupgrade, niet genoeg geld om je auto sneller te maken, en je kunt geen races winnen.. soort visieuze cirkel dan. maar goed, ik kon nog net genoeg dough ophoesten om een body mod te doen, en toen mocht ik NET op de dvd cover.. levert weer geld op voor een ECU upgrade.. pfew...
je kunt toch altijd cash verdienen met outruns
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:21:22 #156
20410 Oei
Gas met die bak!
pi_24259988
Een vraag:

Ik zit in level 2 (45% comleted), heb alle races van de kaart gedaan inclusief de SUV races. Er staan dus alleen nog shops op de kaart. Hoe kom ik in het volgende level als er geen races meer zijn? (Visual Rating: 5.8) HELP!!
pi_24262695
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 16:23 schreef Dulghar het volgende:

[..]

... ik moet toch echt eens een beetje opschieten in het spel

Ik tuf nog steeds in de hyundai rond. Heb ondertussen wel er een Lexus bij gekocht en ge-upgraded, maar die rijdt lang niet zo mooi als de hyundai.

Hoelang duurt het nog voordat ik de A3 kan kopen?
Ik dacht aan het einde van stage 3.
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef Oei het volgende:
Een vraag:

Ik zit in level 2 (45% comleted), heb alle races van de kaart gedaan inclusief de SUV races. Er staan dus alleen nog shops op de kaart. Hoe kom ik in het volgende level als er geen races meer zijn? (Visual Rating: 5.8) HELP!!
Moet je even op 'T' drukken en dan naar rechts bladeren en dan kijken of je nog iets mist.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:01:27 #158
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24263818
God, tijdje niet meer gespeeld. Moet er weer wat aan doen.
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:18:34 #159
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24265737
Hoe kun je eigenlijk zien hoever je bent?
pi_24265770
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:18 schreef Dulghar het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zien hoever je bent?
In Exploremode op 'T' drukken. En met de pijltjestoetsen kan je er doorheen bladeren.
pi_24276331
Ik heb heel ff een vraagje.....

Part Upgrades

Hoe kan je heel precies zien op welke outrun level je zit? En welke moet ik beter kiezen voor de snelheid van mijn auto? Het lijkt mij dat ik moet kiezen voor engine, ECU en NOS. Of moet ik toch voor Turbo gaan?
pi_24276738
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:32 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb heel ff een vraagje.....

Part Upgrades

Hoe kan je heel precies zien op welke outrun level je zit? En welke moet ik beter kiezen voor de snelheid van mijn auto? Het lijkt mij dat ik moet kiezen voor engine, ECU en NOS. Of moet ik toch voor Turbo gaan?
Met outrun level bedoelen ze de stage waar je in zit. Als je op 'T' drukt en er doorheen bladert kan je zien in welke stage je op dat moment bent. Dus de ECU upgrade kan alleen halen als je in stage 4 zit en dat aantal outrunoverwinningen behaalt.
En ik dacht dat Engine, ECU en NOS het best zijn voor de snelheid, maar ik weet het niet 100% zeker.
pi_24280521
mjah topsnelheid is ook niet alles... als je veel bochten moet nemen en schakelen, dan is een turbo ook verrekte handig
pi_24284252
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:18 schreef metallicattim het volgende:
mjah topsnelheid is ook niet alles... als je veel bochten moet nemen en schakelen, dan is een turbo ook verrekte handig
Is inderdaad alleen handig voor draggen. Voor circuits is handling en acceleratie weer handiger.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:40:05 #165
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24287637
euhm... kan iemand mij vertellen waar de specialties zaak in City Center zit? Ik heb er tot nu toe 2 kunnen vinden. 1 in Beacon Hill en 1 in Coal Harbor... maar volgens mij (aan de gele driekhoekjes op verkeersborden te zien in het centrum) moet er in city centre ook nog eentje zitten. En dat is de enige die de nieuwste N2O Purge heeft. (heb ik nodig voor m'n visual upgrade naar 6 )
pi_24287664
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:40 schreef Dulghar het volgende:
euhm... kan iemand mij vertellen waar de specialties zaak in City Center zit? Ik heb er tot nu toe 2 kunnen vinden. 1 in Beacon Hill en 1 in Coal Harbor... maar volgens mij (aan de gele driekhoekjes op verkeersborden te zien in het centrum) moet er in city centre ook nog eentje zitten. En dat is de enige die de nieuwste N2O Purge heeft. (heb ik nodig voor m'n visual upgrade naar 6 )
Staat een kaart in de OP. Die heb ik ook gebruikt. Hoef je tenminste niet te zoeken.
pi_24287738
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Staat een kaart in de OP. Die heb ik ook gebruikt. Hoef je tenminste niet te zoeken.
Mietje, een beetje kerel, zoals uiteraard ik, zoekt ze allemaal zelf bij elkaar. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 29 december 2004 @ 23:46:49 #168
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24287822
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mietje, een beetje kerel, zoals uiteraard ik, zoekt ze allemaal zelf bij elkaar. .
Ja, dat dacht ik dus ook, alleen na 20 keer de stad door te zijn gereden ben ik het toch wel een beetje zat.

Of ben ik nou gewoon stekeblind en kijk er overheen
pi_24287879
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Heb ik in het begin ook wel gedaan. Maar na stage 3 had ik geen zin meer om naar die shops te zoeken.
pi_24287996
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Dulghar het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook, alleen na 20 keer de stad door te zijn gereden ben ik het toch wel een beetje zat.

Of ben ik nou gewoon stekeblind en kijk er overheen
Je moet een beetje systeem hebben, je map afkijken naar verdachte inhammetjes en mogelijke plekken wíl nog wel eens helpen.

Maar serieus, als dit al teveel zoekwerk voor jullie is, hoe moet dat dan in een adventure? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24288102
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je moet een beetje systeem hebben, je map afkijken naar verdachte inhammetjes en mogelijke plekken wíl nog wel eens helpen.

Maar serieus, als dit al teveel zoekwerk voor jullie is, hoe moet dat dan in een adventure? .
Die speel ik niet. Ik houd daar niet zo van. Dus dat verklaart al wat denk ik.
pi_24289459
Zitten er eigenlijk wel chrome velgen in het spel
pi_24290645
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is inderdaad alleen handig voor draggen. Voor circuits is handling en acceleratie weer handiger.
I (L) draggen...... dus engine, ECU en NOS
  donderdag 30 december 2004 @ 04:52:43 #174
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_24291946
3 dagen geleden ook maar eens begonnen met nfsu 2 vond het eerste deel al gaaf en 2e is nog beter xD

Vind wel een beetje kut dat je dan een auto mooi zit te maken en later krijg je weer andere auto's en dan zit je zo van shit had ik al die spullen beter kenne kopen voor deze wagen

Mja heb er nu 2

106:

[afbeelding]

En de Coupe:

[afbeelding
pi_24293398
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:54 schreef Mr.G het volgende:
Zitten er eigenlijk wel chrome velgen in het spel
Ja, maar dat moet je bij de Paint Shop doen. Je moet naar het 3e rondje en dan worden ze chroom.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:05:39 #176
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24293769
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja, maar dat moet je bij de Paint Shop doen. Je moet naar het 3e rondje en dan worden ze chroom.
Derde kleur.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:25:54 #177
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24294177
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mja, dat had ik ook al gedaan. Ik zocht alleen teveel in het centrum. Die Specialty shop zat aan de rand. Stomme misleidende borden ook

Maareh, adventures (als ik ze al speel) gaan altijd best wel goed
pi_24294310
help!!

zit in stage 3, volgens mij alles gereden, geen "rondjes"meer op het scherm, in de worldmap alles compleet, en ook geen opponents meer, dus geen oranje driehoekjes meer, wel een wagen met 5,3 rating, maar kom niet verder. Op T gedrukt in explore, daar staat stage 3 voor 103% gereed, maar volgens mij kom ik een dvd cover tekort, hoe haal ik die nu nog, volgens mij kan ik mijn auto niet meer upgraden., heb alles wat mogelujk was gekocht ( ziet er niet uit maar ja...)
hell yeah
pi_24294365
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:32 schreef chilipenn het volgende:
help!!

zit in stage 3, volgens mij alles gereden, geen "rondjes"meer op het scherm, in de worldmap alles compleet, en ook geen opponents meer, dus geen oranje driehoekjes meer, wel een wagen met 5,3 rating, maar kom niet verder. Op T gedrukt in explore, daar staat stage 3 voor 103% gereed, maar volgens mij kom ik een dvd cover tekort, hoe haal ik die nu nog, volgens mij kan ik mijn auto niet meer upgraden., heb alles wat mogelujk was gekocht ( ziet er niet uit maar ja...)
Dan moet er ergens nog een ster zijn. Uit m'n hoofd had je dacht ik maar een 5 sterrating nodig in stage 3. Dus ik denk dat het dat dan moet zijn.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:58:41 #180
82589 S-Two
barba macacu
pi_24294850
Ik heb nu alle races gereden en het spel 100%, alleen ik heb volgens mij nog niet alle outruns gedaan, kan ik die nu nog wel halen?

Ik heb net een stuk of 10 outruns achter elkaar gedaan, allemaal gewonnen, en in het begin kreeg ik iets van 400 maar nu steeds nog maar 100. Betekent dit dat ik ze bijna allemaal gehaalt heb, of zegt dit niets?
pi_24294869
Er zit vaak een ster precies onder een ander rondje dan zie je hem echt slecht, moet je links in de lijst kijken of er een special event is, en met de muis eroverheen gaan dan gloeit ie vanzelf op op de kaart.
pi_24295539
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef S-Two het volgende:
Ik heb nu alle races gereden en het spel 100%, alleen ik heb volgens mij nog niet alle outruns gedaan, kan ik die nu nog wel halen?

Ik heb net een stuk of 10 outruns achter elkaar gedaan, allemaal gewonnen, en in het begin kreeg ik iets van 400 maar nu steeds nog maar 100. Betekent dit dat ik ze bijna allemaal gehaalt heb, of zegt dit niets?
Die andere outruns kan je nu niet meer halen. Je moet de uniques echt in die specifieke stage halen.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:45:43 #183
82589 S-Two
barba macacu
pi_24295742
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die andere outruns kan je nu niet meer halen. Je moet de uniques echt in die specifieke stage halen.
Hmmsz... Fuck! Dan kan ik dus niets meer verder in het spel....

dan maar beginnen met half-life 2 i think
pi_24298494
Ik snap er niks meer van, ik zit nu op 68% en heb het spel uitgespeeld ?!!?
Hij gaf aan "gefeliciteerd, u heeft alles vrijgespeeld en bla bla la". Ik krijg nu ook geen nieuwe velden meer en kan alleen nog maar tegen andere autos in de stad racen.

Als ik via hoofdmenu losse races aanklik heb ik in het rijtje nog een aantal op slot zittende velden, voor de rest heb ik overal een tijd staan.

iemand enig idee wat ik kan doen ik carriere om de resterende 32% te halen, dit is namelijk nog wel erg veel. Snap er niets van.
pi_24298536
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:03 schreef dm_player het volgende:
Ik snap er niks meer van, ik zit nu op 68% en heb het spel uitgespeeld ?!!?
Hij gaf aan "gefeliciteerd, u heeft alles vrijgespeeld en bla bla la". Ik krijg nu ook geen nieuwe velden meer en kan alleen nog maar tegen andere autos in de stad racen.

Als ik via hoofdmenu losse races aanklik heb ik in het rijtje nog een aantal op slot zittende velden, voor de rest heb ik overal een tijd staan.

iemand enig idee wat ik kan doen ik carriere om de resterende 32% te halen, dit is namelijk nog wel erg veel. Snap er niets van.
Dan moet je de 'verborgen' races via de World Map doen. Als je de race aanvangt wel eerst restarten, anders krijg je er geen geld voor.
pi_24298929
Op mijn worldmap geeft hij alleen nog maar winkels aan!!
pi_24299004
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:25 schreef dm_player het volgende:
Op mijn worldmap geeft hij alleen nog maar winkels aan!!
Als je in de garage staat kan je ook naar een World Map toe. Daarboven staat dan Stage 1 of 2 etc. Dan kan je door alle races bladeren.

pi_24299078
okee, straks als ik thuis ben maar eens gaan kijken. Had ik namelijk niet gezien.

thanks!!
pi_24300760
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef metallicattim het volgende:
Er zit vaak een ster precies onder een ander rondje dan zie je hem echt slecht, moet je links in de lijst kijken of er een special event is, en met de muis eroverheen gaan dan gloeit ie vanzelf op op de kaart.
geen ster meer te bekennen, en toch niet verder kunnen,......
iemand een oplossing plz
hell yeah
pi_24304033
ff voor iedereen zodat vragen over waar zit de shop? etc niet meer gesteld wordt hier een kaartje van de stad als het spel is uitgespeeld, met alleen maar shops...

pi_24316473
quote:
Als je in de garage staat kan je ook naar een World Map toe. Daarboven staat dan Stage 1 of 2 etc. Dan kan je door alle races bladeren.

[[url=http://img91.exs.cx/img91/6537/clipboard016iw.th.jpg]afbeelding][/URL]
mmmm......ook deze heb ik nu allemaal gereden maar zit dan nog maar op de 75%. Ik mis volgens echt iets.

iemand enig idee?
pi_24316517
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef dm_player het volgende:

[..]

mmmm......ook deze heb ik nu allemaal gereden maar zit dan nog maar op de 75%. Ik mis volgens echt iets.

iemand enig idee?
SUV races al gedaan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24316709
suv races kun je overslaan, als je gewoon in de worldmap alles doorbladert (stage 1 tm 5) en al deze races wint heb je het uitgespeeld. Het kan volgens mij zijn dat je nog wat sterretjes in career op je map hebt staan. Rijdt daar dan naartoe en haal die sjit ok ff. Anders kan het misschien nog zo zijn dat je nooit outrun hebt gedaan. Dan heb je nog geen stuff die je daarmee kon unlocken.

Heb je btw in carreer al een sms gehad dat je het spel hebt uitgespeelt?
pi_24316735
Heeft iemand net als ik als je het spel hebt uitgespeeld en dan in carreer nog wat rondcrost ook het problee, dat er een sms aankomt waarin die bitch haar auto terugvraagt? Ik snap hier de bedoeling niet van...
pi_24317207
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:57 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft iemand net als ik als je het spel hebt uitgespeeld en dan in carreer nog wat rondcrost ook het problee, dat er een sms aankomt waarin die bitch haar auto terugvraagt? Ik snap hier de bedoeling niet van...
Heb ik ook gehad. Gewoon negeren.
pi_24318126
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef SwiffMeister het volgende:
suv races kun je overslaan, als je gewoon in de worldmap alles doorbladert (stage 1 tm 5) en al deze races wint heb je het uitgespeeld. Het kan volgens mij zijn dat je nog wat sterretjes in career op je map hebt staan. Rijdt daar dan naartoe en haal die sjit ok ff. Anders kan het misschien nog zo zijn dat je nooit outrun hebt gedaan. Dan heb je nog geen stuff die je daarmee kon unlocken.

Heb je btw in carreer al een sms gehad dat je het spel hebt uitgespeelt?
Die sms heb ik al gehad.
Sterren op mijn worldmap heb ik ook al niet meer, alleen nog winkels.
outruns heb ik er duizend keer gedaan of zo hahaha

ik snap het niet meer, zal nog wel even verder zoeken en anders begin ik gewoon opnieuw hahaha
pi_24318434
He, ik heb een klein probleempje en vroeg me af of iemand hier weet hoe ik het kan oplossen.
Ik wil de unique hood die ik in stage 2 heb gekregen op een auto zetten die pas in stage 3 beschikbaar komt (Celica). Ik heb al geprobeerd om niet direct naar de ster te rijden om de hood op te halen maar eerst naar stage 3 te gaan, maar dan is de ster in een keer weg . Is er een manier om het toch van de ene op de andere auto om te zetten?
pi_24318654
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef slalomex het volgende:
He, ik heb een klein probleempje en vroeg me af of iemand hier weet hoe ik het kan oplossen.
Ik wil de unique hood die ik in stage 2 heb gekregen op een auto zetten die pas in stage 3 beschikbaar komt (Celica). Ik heb al geprobeerd om niet direct naar de ster te rijden om de hood op te halen maar eerst naar stage 3 te gaan, maar dan is de ster in een keer weg . Is er een manier om het toch van de ene op de andere auto om te zetten?
Is er niet. Als je het spel hebt uitgespeeld kan je de unique hood wel in de quick racemode toepassen op andere auto's.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:47:36 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_24322853
Okay, hier mijn pimpy auto's dan maar ff:

pi_24325942
Zo, weer 2 uurtjes voor de kat z'n ..... gereden.

Ik kan niks meer doen, niet via de worldmap of weet ik veel. Zit nog maar op 75%.

Snap er geen klote meer van, kan dat tering ding wel door het raam gooiien.

Kut spel.

pi_24326093
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:47 schreef S-Two het volgende:
Okay, hier mijn pimpy auto's dan maar ff:

Vind je dat pimpy auto's?
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:06:30 #202
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_24326886
Meer iets voor bassie en adriaan!
pi_24327066
Wat een ontiegelijk lelijke barrels zeg!
Iets voor Bassie & Adriaan?! Die willen daar zelfs niet eens in rijden!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:04:19 #204
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24341545
zo uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24341612
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef McGilles het volgende:
Wat een ontiegelijk lelijke barrels zeg!
Iets voor Bassie & Adriaan?! Die willen daar zelfs niet eens in rijden!
Idd
pi_24341645
Ook eindelijk uitgespeeld... maareh... die wide body kits zijn nog steeds gelocked? Ik heb "parts unlocked" op 100% staan zeg maar... raar.
Laat maar.... had de OP niet goed gelezen :$
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:59:04 #207
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_24347076
Ook net uitgespeeld alleen zijn nog niet alle motor-upgrades beschikbaar ondanks dat ik die SMS heb gehad dat alles unlocked zou zijn
pi_24348010
Hoe kun je eigenlijk die wide body kits voor je andere auto's unlocken? Ik heb maar 1 auto met wide body kits maar ik zou het wel in al mn autos willen
  zondag 2 januari 2005 @ 03:34:35 #209
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24350219
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is er niet. Als je het spel hebt uitgespeeld kan je de unique hood wel in de quick racemode toepassen op andere auto's.
Ik had hem uitgespeeld op 97%. Door 1 ster te missen
pi_24351212
ik snap er niks van mensen, bij mij blijft hij hangen op 75%.

Er is niks meer, heb alle sterren gedaan, worldmap alle velden gespeeld, maar er is niks meer te doen.

Iemand nog een idee?
  zondag 2 januari 2005 @ 11:21:13 #211
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_24351863
Mickey mouse auto's in de OT

Simplicity with Style =
  zondag 2 januari 2005 @ 11:56:20 #212
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_24352298
quote:
Op zondag 2 januari 2005 09:27 schreef dm_player het volgende:
ik snap er niks van mensen, bij mij blijft hij hangen op 75%.

Er is niks meer, heb alle sterren gedaan, worldmap alle velden gespeeld, maar er is niks meer te doen.

Iemand nog een idee?
Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual stars
The night hides a world, but unveils a universe
pi_24353001
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:56 schreef Drakul het volgende:

[..]

Je moet dan je auto verder uitbouwen voor je sponsor, dus je hebt nog niet genoeg visual stars
Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.

Worldmap geeft nog wel een stuk of twee gesloten velden aan.

Maar dan nog, dat is geen 25%
pi_24371947
heeft iemand tips voor dat gekloot met drafting (jeweetwel, schakelen) ik zit vast op 1 race die ik al meer dan 30 keer heb verloren
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 3 januari 2005 @ 14:26:50 #215
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24372029
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef dm_player het volgende:

[..]

Mijn auto is al een 10 waard(hab 2 autos die dit waard zijn), ik heb net weer eens een paar autos uitgedaagd, stuk of 10. Allemaal gewonnen, werkt ook niet.

Worldmap geeft nog wel een stuk of twee gesloten velden aan.

Maar dan nog, dat is geen 25%
je gaat naar de garage en klikt dan op world map. Dan kun je van alle stages de resterende races gewoon doen en haal je makkelijk de 97, 98, 99 of 100%
pi_24372891
gvd en nu blaas ik continue mijn motor op
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24372905
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:20 schreef Chandler het volgende:
gvd en nu blaas ik continue mijn motor op
Af en toe lichtjes het gas los laten of iets eerder met NOS beginnen.
pi_24373126
Iets eerder met nos? ik begin met nos na het schakelen naar z'n 2... dus tot aan z'n 3 en dat beetje wat ik nog over heb probeer ik dan te gebruiken voor de sprint. maar als ik het gas loslaat kom ik 10-20 seconden later dan de rest binnen
Like trump...
pi_24373204
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:33 schreef Chandler het volgende:
Iets eerder met nos? ik begin met nos na het schakelen naar z'n 2... dus tot aan z'n 3 en dat beetje wat ik nog over heb probeer ik dan te gebruiken voor de sprint. maar als ik het gas loslaat kom ik 10-20 seconden later dan de rest binnen
Hoeveel perfect shifts maak je? Dat wil ook nog wel veel helpen. Vooral in het begin moet je goed zien weg te komen.
pi_24373231
alle zijn perfect shifts daarom juist na 20 keer proberen wordt je er wel gek van
Like trump...
pi_24373273
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Chandler het volgende:
alle zijn perfect shifts daarom juist na 20 keer proberen wordt je er wel gek van

Als je wilt mag je de savegame wel naar mij mailen. Dan wil ik het wel eens proberen.
pi_24373382
waar staan die save games?
Like trump...
pi_24373415
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
pi_24373431
email is weg
Like trump...
pi_24373816
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef Chandler het volgende:
email is weg
Ik heb alle drie de dragraces gedaan. Ik heb alleen nog even een vraag. Speel jij het spel ook met de resolutie van 1600×1200? Want anders heeft het spel het automatisch veranderd.
pi_24373949
kweet niet eens op welke res ik speel; iig wel alles op high behalve v-sync ofzo ... maar je hebt ze allemaal nu al uitgereden? hoe the fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
Like trump...
pi_24374054
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Chandler het volgende:
kweet niet eens op welke res ik speel; iig wel alles op high behalve v-sync ofzo ... maar je hebt ze allemaal nu al uitgereden? hoe the fuck heb je dat voor elkaar gekregen?
De eerste won ik maar met 0.01 verschil. En het viel me op dat hij wat langzaam was. Dus ik ben even langs de performanceshop gegaan. Je had nog een aantal level 2 performance parts niet gekocht. Daardoor waren die andere twee races een eitje. De dragrace die in de heuvels was won ik met 2,3 seconden verschil.
Maar backup je oude savegame voor de zekerheid, mocht de resolutie niet kloppen. Dan kan ik het altijd weer even aanpassen.

Mail gestuurd.
pi_24374345
quote:
je gaat naar de garage en klikt dan op world map. Dan kun je van alle stages de resterende races gewoon doen en haal je makkelijk de 97, 98, 99 of 100%
Die tip had ik al gehad toen ik op 68% zat. Heb ik dus allemaal al gedaan.

En toch zit ik nog maar op 75%, erg vreemd. Ben ook maar weer opnieuw begonnen, eens kijken wat dat word.

Heb het maar opgegeven, na 4 uur doelloos rond te rijden ben je het ook zat.

thanks anyway
pi_24376083
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
zo uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het vorig jaar al uitgespeeld
SPOILER
pi_24376319
ElmarO, ik heb zelf met mijn oude save game even langs wat van die garages gereden en idd daarna reed ik 3v/d4 zo uit, die vierde is de laatste maar die schokte nogal wat..

zal wel door DirectConnect++ komen, dus strax even een reboot en dan lekker alleen gamen!!
Like trump...
pi_24376971
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:36 schreef Chandler het volgende:
ElmarO, ik heb zelf met mijn oude save game even langs wat van die garages gereden en idd daarna reed ik 3v/d4 zo uit, die vierde is de laatste maar die schokte nogal wat..

zal wel door DirectConnect++ komen, dus strax even een reboot en dan lekker alleen gamen!!
Dat is mooi . Veel plezier verder met het spel.
pi_24379251
tnx, ik ben al weer een stukje verder... en't geld is nog steeds niet op
Like trump...
pi_24380723
In welke stage kan ik een Mazda RX-8 kopen?
pi_24382541
Als ik hem pas in stage 4 kan kopen, hoe kan ik engine upgrade uit stage 3 in RX-8 krijgen?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:12:22 #235
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24388203
Ik heb nu alle races gedaan. Maar de races zijn op Dus ik kna nergens meer een race vinden. Ik kan alleen nog maar tegen die auto's rijden die verspreid over de kaart racen. Is er iets wat ik moet doen? lijkt me toch niet vreemd
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_24388706
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:12 schreef jacco het volgende:
Ik heb nu alle races gedaan. Maar de races zijn op Dus ik kna nergens meer een race vinden. Ik kan alleen nog maar tegen die auto's rijden die verspreid over de kaart racen. Is er iets wat ik moet doen? lijkt me toch niet vreemd
Als je ook alle races via de world map hebt gedaan is er verder niks meer te doen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:13:16 #237
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24390491
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als je ook alle races via de world map hebt gedaan is er verder niks meer te doen.
Maar ik heb de widebody's nog niet eens en heb net met de SUV de laatste 4 races geraced en gewonnen uiteraard. en nu is er echt niks meer.
pi_24390599
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:13 schreef jacco het volgende:

[..]

Maar ik heb de widebody's nog niet eens en heb net met de SUV de laatste 4 races geraced en gewonnen uiteraard. en nu is er echt niks meer.
Als je eenmaal het sms'je hebt gehad dat je hebt uitgespeeld kan je die Wide Body Kits niet meer halen. Je moet ze echt in Stage 5 halen. Als je daar eenmaal mee klaar bent krijg je ze niet meer.
pi_24390834
Als ik een RX-8 pas in stage 4 kan kopen, hoe kan ik engine upgrade uit stage 3 in RX-8 krijgen?
pi_24390878
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:34 schreef -Evert- het volgende:
Als ik een RX-8 pas in stage 4 kan kopen, hoe kan ik engine upgrade uit stage 3 in RX-8 krijgen?
Dat kan helaas niet. Ze kunnen alleen maar op de auto waar je ze al hebt opgezet.
pi_24390916
Ik heb in mijn RX-8 een ECU upgrade geinstalleerd. Mijn topsnelheid nam met 5 km/h toe maar toen ik versnellingspakket 2 ging installeren, nam mijn topsnelheid weer af met 5 km/h :s
pi_24390983
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:39 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb in mijn RX-8 een ECU upgrade geinstalleerd. Mijn topsnelheid nam met 5 km/h toe maar toen ik versnellingspakket 2 ging installeren, nam mijn topsnelheid weer af met 5 km/h :s
Kan kloppen. Bij sommige auto's gaat er iets af als je een bepaalde upgrade installeert. Maar misschien is je acceleratie wel iets toegenomen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:51:30 #243
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24391127
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als je eenmaal het sms'je hebt gehad dat je hebt uitgespeeld kan je die Wide Body Kits niet meer halen. Je moet ze echt in Stage 5 halen. Als je daar eenmaal mee klaar bent krijg je ze niet meer.
Dat smsje heb ik nog niet gehad volgens mij. ik kijk zo ff in mijn mailbox. Ik heb die coalharbor ook nog niet helemaal geunlocked.
pi_24391275
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Kan kloppen. Bij sommige auto's gaat er iets af als je een bepaalde upgrade installeert. Maar misschien is je acceleratie wel iets toegenomen.
En ff tussendoor.... waar kan ik nou heel precies zien welke unieke upgrades er in mijn auto zitten? Bij deel 1 kon je dat heel makkelijk zien
pi_24391323
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat smsje heb ik nog niet gehad volgens mij. ik kijk zo ff in mijn mailbox. Ik heb die coalharbor ook nog niet helemaal geunlocked.
Als je het laatste deel van Coal Harbor nog moet doen dan kan je nog de Wide Body Kits halen.
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef -Evert- het volgende:

[..]

En ff tussendoor.... waar kan ik nou heel precies zien welke unieke upgrades er in mijn auto zitten? Bij deel 1 kon je dat heel makkelijk zien
Geen idee. Ik heb het zelf ook niet gevonden.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:38:04 #246
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_24391959
ElmarO ik moest nog een 6 sterren auto halen waardoor ik op een cover kwam en nog 1 race moest doen. En nu is dus die coal harbor wel bereikbaar dus ik ben ff verder racen

THX.
pi_24392045
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef jacco het volgende:
ElmarO ik moest nog een 6 sterren auto halen waardoor ik op een cover kwam en nog 1 race moest doen. En nu is dus die coal harbor wel bereikbaar dus ik ben ff verder racen

THX.
Geen dank. Veel plezier verder met het spel.
pi_24413611
ik heb n savegame overgezet naar n andere comp, maar hij laad niet... What to do?
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_24413663
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:44 schreef Timens het volgende:
ik heb n savegame overgezet naar n andere comp, maar hij laad niet... What to do?
Vaag . Heb je het bestand ook in een gelijknamige map gezet? Zit er eventueel een verschil in het versienummer?
pi_24413742
Nee is er niet(verschil) En hij staat bij n andere savegame waar ik normaal mee speel...
pi_24413771
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
zo uitgespeeld
SPOILER
Ik met 1,29 op medium skilled
pi_24413821
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Timens het volgende:
Nee is er niet(verschil) En hij staat bij n andere savegame waar ik normaal mee speel...
Heb je die twee savegames in dezelfde map staan of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_24414053
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:52 schreef Timens het volgende:

[..]

Ik met 1,29 op medium skilled
n00b!
ik had ruim 40 seconde voorsprong op medium
pi_24414214
een paar handige weetjes waar ik ben achtergekomen:

moeite met street x?
- gebruik een opgefokte corolla, die auto doet het echt super in street x
- tune je auto op acceleratie (versnellingen) en grip (banden/aerodynamica)

moeite met die lange downhill drifts?
- weer cartuning: veel acceleratie (versnellingen)
- geen grip achter, wel grip voor (banden/aerodynamica)
- het aantal punten wat je moet halen varieerd met verschillende auto's, het kan een voordeel hebben om geen volledig opgefokte auto te gebruiken

als je veel geld hebt en je wil in een keer een auto opfokken, dan hoef je niet alle packeges te kopen. veel onderdelen uit de street en pro packages worden namelijk vervangen door onderdelen uit de extreme package. je kunt het beste als eerste de extreme package kopen, en dan bij losse onderdelen 1 voor 1 de overgebleven onderdelen proberen. je krijgt vanzelf een waarschuwing als je iets slechters op je auto wil zetten. dit kan je aardig wat geld schelen.
pi_24414563
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Byte_Me het volgende:

moeite met street x?

- het aantal punten wat je moet halen varieerd met verschillende auto's, het kan een voordeel hebben om geen volledig opgefokte auto te gebruiken

als je veel geld hebt en je wil in een keer een auto opfokken, dan hoef je niet alle packeges te kopen. veel onderdelen uit de street en pro packages worden namelijk vervangen door onderdelen uit de extreme package. je kunt het beste als eerste de extreme package kopen, en dan bij losse onderdelen 1 voor 1 de overgebleven onderdelen proberen. je krijgt vanzelf een waarschuwing als je iets slechters op je auto wil zetten. dit kan je aardig wat geld schelen.
pi_24419173
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Byte_Me het volgende:

moeite met street x?

En dat van die niet volledig opgefokte auto kan ik onderschrijven. Alle level 1 onderdelen is wel voldoende voor driften.
pi_24420862
Ik heb ook eindelijk het spel
Ben vandaag al redelijk ver gekomen
Mijn auto:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24443051
M'n Audi TT:

pi_24445094
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:07 schreef Kluupkluup het volgende:
M'n Audi TT:

[afbeelding]
pi_24445221
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:33 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Heb er nu wel andere velgen op btw, geen spinners
  vrijdag 7 januari 2005 @ 10:58:51 #261
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24448970
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Heb er nu wel andere velgen op btw, geen spinners
ff wat anders.... hoe kan je zo'n doelkans nu missen
Laat het toeval nu willen dat ik bij ongeveer een zelfde poging, ook de bal volledig over het doel schot......

als je trouwens de outruns doet, kan je ook kiezen tussen verschillende velgen....
pi_24452219
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ff wat anders.... hoe kan je zo'n doelkans nu missen
Laat het toeval nu willen dat ik bij ongeveer een zelfde poging, ook de bal volledig over het doel schot......
Ik denk al.. wáá'r heb je het over.. Maar das mijn sig idd..
Stond een mokkel op goal, die had ik omspeeld , om vervolgens over te schieten voor open doel
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:49:36 #263
110810 AMD64
With Canon you can!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:24:57 #264
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_24473739
Vandaag stonden ze van EA de boel een beetje te promoten in Eindhoven. Hadden ze 'k dacht een Mazda in NFSU-stijl staan met in de achterklep 3 schermpjes met dat spel erop.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:32:38 #265
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24493697
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:24 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag stonden ze van EA de boel een beetje te promoten in Eindhoven. Hadden ze 'k dacht een Mazda in NFSU-stijl staan met in de achterklep 3 schermpjes met dat spel erop.
Cool

Foto's?
pi_24510238
Paar van m'n nieuwe auto's..
Vind zelf de Nissan 't mooist.. Vooral niet teveel poeha..
Alhoewel, die Supra

dinsdag 11 januari 2005 @ 00:50:29 #267
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24511006
Illegale

Mooie auto's inderdaad!
pi_24511017
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:50 schreef AMD64 het volgende:
Illegale

Mooie auto's inderdaad!
VS Import
pi_24511024
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:50 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

VS Import
Klonk het geloofwaardig?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:54:13 #270
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24511080
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:51 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Klonk het geloofwaardig?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:06:22 #271
97079 Jeff89
Conquer All
pi_24513039

Mijn bak op dit moment... Ik ben nog niet echt ver.
pi_24535216
Fijn dat ze die mooie wielen zo goed hebben uitgelijnd zeg .

My god, dat lijkt echt nergens op .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24536998
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Fijn dat ze die mooie wielen zo goed hebben uitgelijnd zeg .

[afbeelding]

My god, dat lijkt echt nergens op .
Als je eenmaal level 3 hydraulics hebt en je auto helemaal omhoog doet zie je dat je wielen compleet los van je auto staan. Ziet er ook niet echt mooi uit.
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:19 #274
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24538296
Ik geef ElmarO de eer om deel 8 aan te maken. Heb genoeg gehad om telkens te openen!
pi_24543147
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 23:52 schreef AMD64 het volgende:
Ik geef ElmarO de eer om deel 8 aan te maken. Heb genoeg gehad om telkens te openen!
Stuur de OP dan maar naar me toe.
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:00:38 #276
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24545541
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Stuur de OP dan maar naar me toe.
Luilak

pi_24546324
Welke verschillen zit er nou eik tussen de vs versie en de eru versie?

Ik heb namelijk de vs-uitvoering, en kan niet met de opel/vauxhall corsa :S
Zijn er nog meer verschillen ?
pi_24547495
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Welke verschillen zit er nou eik tussen de vs versie en de eru versie?

Ik heb namelijk de vs-uitvoering, en kan niet met de opel/vauxhall corsa :S
Zijn er nog meer verschillen ?
Je mist dan ook de Peugeot 106. Verder zijn ze voor zover ik weet gelijk.
pi_24548331
M'n nieuwste wagen
pi_24568366
Ik zit op 91 % en kreeg de sms dat ik hem had uitgespeeld en dat ik alles nu kon doen in de quick race mode. Dat kan ook. Maar waar haal ik die andere 9 % vandaan?
Moet nog die bitch der auto terugbrengen zeiden ze.
pi_24582315
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:49 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je mist dan ook de Peugeot 106. Verder zijn ze voor zover ik weet gelijk.
hmmm, dacht dat ik ook bakken had die in de europese versie niet zaten zoals verschillende typen Acura's, en de Honda Civic
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:32:07 #282
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24585403
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:45 schreef Gravit het volgende:
Ik zit op 91 % en kreeg de sms dat ik hem had uitgespeeld en dat ik alles nu kon doen in de quick race mode. Dat kan ook. Maar waar haal ik die andere 9 % vandaan?
Moet nog die bitch der auto terugbrengen zeiden ze.
je gaat naar de garage, daar kies je in het menu world map, daarna surf je door de stage's en kijk je welke race je nog niet hebt gehad, en doe je die alsnog. Zo kon je aan 99% of 100%

van die bitch moet je niks aantrekken klopt niet...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:37:57 #283
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_24587538
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:32 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Cool

Foto's?
Vergat ik te maken... 'k had m'n camera toevallig wel op zak.
pi_24594659
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:32 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

je gaat naar de garage, daar kies je in het menu world map, daarna surf je door de stage's en kijk je welke race je nog niet hebt gehad, en doe je die alsnog. Zo kon je aan 99% of 100%

van die bitch moet je niks aantrekken klopt niet...
Dat is nou juist het probleem, heb heel die world map al uitgespeeld. En daarna kreeg ik het bericht dat ik nfsp had uitgespeeld maar zit pas op 91 %.
  zondag 16 januari 2005 @ 12:08:08 #285
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24594977
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:41 schreef Gravit het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem, heb heel die world map al uitgespeeld. En daarna kreeg ik het bericht dat ik nfsp had uitgespeeld maar zit pas op 91 %.
dan heb je een aantal outruns niet gedaan denk ik.. of misschien je auto niet alles op gemonteerd, of nog een shop niet ontdekt..?
pi_24595335
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:08 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

dan heb je een aantal outruns niet gedaan denk ik.. of misschien je auto niet alles op gemonteerd, of nog een shop niet ontdekt..?
Er zijn idd nog outrus te doen, maar heb er al een x aantal gedaan maar er veranderd niks in me stats.
pi_24598272
Mn vriendin heef de VS import dus daar speel ik het spel voor de civic

Mijn civic:

En wat vind men ervan?

[ Bericht 40% gewijzigd door Mr.G op 16-01-2005 16:23:18 ]
  zondag 16 januari 2005 @ 18:53:17 #288
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24600512
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:14 schreef Mr.G het volgende:

Mijn civic:

[afbeelding]

En wat vind men ervan?
Mooie auto. Alleen jammer van de velgen.
pi_24601010
Thx

Die velgen vind ik dan net weer wel mooi, maja smaken verschillen
pi_24602332
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:14 schreef Mr.G het volgende:

Mijn civic:

[afbeelding]

En wat vind men ervan?
Ziet er goed uit. En ik vind die velgen wel goed staan bij de Civic.
  maandag 17 januari 2005 @ 13:34:30 #291
7091 punchdrunk
pi_24612033
super spel, alleen erger ik me dood aan die outruns. dat systeem is leuk bedacht, maar het werkt niet echt feilloos. bijv: iik zit vlak achter de ander, die ander crashed, ik schiet er langs, de ander komt met de neus de andere kant op op eht asfalt, rijd weg, en IK verllies de outrun!...

of: ik lig op kop, de ander zit vlak achter me, we komen bij een t-splitising, ik ga rechts, die vent een neuslengte achter me naar links, en ik krijg de melding "you've lost tjhe lead". waarschijnlijk omdat de "grens" tussen de straten voor hem net wat gunstiger lag, waardoor hij als eerste geregistreerd een andere kant opging...

GRRR...

maar goed, verder is het te gek, natuurlijk
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:00:08 #292
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24628582
Ik ga maar even alvast deel 8 inelkaar zetten
pi_24628727
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga maar even alvast deel 8 inelkaar zetten
Zet er dan ook eens die ontbrekende \ tussen.
quote:
C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication Data
En je kan ook dat lijstje met wanneer je welke uniques krijgt erin zetten. En ook sommige plaatjes een wat lagere resolutie geven. Scheelt weer data laden.
Waren even wat ideetjes die me te binnen schoten.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:15:34 #294
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24628863
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zet er dan ook eens die ontbrekende \ tussen.
[..]

En je kan ook dat lijstje met wanneer je welke uniques krijgt erin zetten. En ook sommige plaatjes een wat lagere resolutie geven. Scheelt weer data laden.
Waren even wat ideetjes die me te binnen schoten.
Lukt niet. Er zit gewoon een bug.
pi_24628875
Waarom eist die muts op een gegeven moment je auto terug?
pi_24628926
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Lukt niet. Er zit gewoon een bug.
En als je deze / gebruikt? Staat dan in ieder geval wat duidelijker.
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:16 schreef fratsman het volgende:
Waarom eist die muts op een gegeven moment je auto terug?
Is dacht ik een bug in het spel. Kan je gewoon negeren.
pi_24630773
nog een paar rondjes en ik heb um uitgespeeld; maar dat bewaar ik voor morgen
Like trump...
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:00:47 #298
110810 AMD64
With Canon you can!
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:01:15 #299
110810 AMD64
With Canon you can!
  Milf woensdag 19 januari 2005 @ 01:02:15 #300
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24632916
Welke?

Deze?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 19 januari 2005 @ 01:02:34 #301
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24632923
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')