Luilakquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stuur de OP dan maar naar me toe.
Je mist dan ook de Peugeot 106. Verder zijn ze voor zover ik weet gelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Welke verschillen zit er nou eik tussen de vs versie en de eru versie?
Ik heb namelijk de vs-uitvoering, en kan niet met de opel/vauxhall corsa :S
Zijn er nog meer verschillen ?
hmmm, dacht dat ik ook bakken had die in de europese versie niet zaten zoals verschillende typen Acura's, en de Honda Civicquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je mist dan ook de Peugeot 106. Verder zijn ze voor zover ik weet gelijk.
je gaat naar de garage, daar kies je in het menu world map, daarna surf je door de stage's en kijk je welke race je nog niet hebt gehad, en doe je die alsnog. Zo kon je aan 99% of 100%quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:45 schreef Gravit het volgende:
Ik zit op 91 % en kreeg de sms dat ik hem had uitgespeeld en dat ik alles nu kon doen in de quick race mode. Dat kan ook. Maar waar haal ik die andere 9 % vandaan?
Moet nog die bitch der auto terugbrengen zeiden ze.
Dat is nou juist het probleem, heb heel die world map al uitgespeeld. En daarna kreeg ik het bericht dat ik nfsp had uitgespeeld maar zit pas op 91 %.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:32 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
je gaat naar de garage, daar kies je in het menu world map, daarna surf je door de stage's en kijk je welke race je nog niet hebt gehad, en doe je die alsnog. Zo kon je aan 99% of 100%
van die bitch moet je niks aantrekken klopt niet...
dan heb je een aantal outruns niet gedaan denk ik.. of misschien je auto niet alles op gemonteerd, of nog een shop niet ontdekt..?quote:Op zondag 16 januari 2005 11:41 schreef Gravit het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, heb heel die world map al uitgespeeld. En daarna kreeg ik het bericht dat ik nfsp had uitgespeeld maar zit pas op 91 %.
Er zijn idd nog outrus te doen, maar heb er al een x aantal gedaan maar er veranderd niks in me stats.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:08 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
dan heb je een aantal outruns niet gedaan denk ik.. of misschien je auto niet alles op gemonteerd, of nog een shop niet ontdekt..?
Mooie auto. Alleen jammer van de velgen.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:14 schreef Mr.G het volgende:
Mn vriendin heef de VS import dus daar speel ik het spel voor de civic![]()
Mijn civic:
[afbeelding]
En wat vind men ervan?
Ziet er goed uit. En ik vind die velgen wel goed staan bij de Civic.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:14 schreef Mr.G het volgende:
Mn vriendin heef de VS import dus daar speel ik het spel voor de civic![]()
Mijn civic:
[afbeelding]
En wat vind men ervan?
Zet er dan ook eens die ontbrekende \ tussen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga maar even alvast deel 8 inelkaar zetten
En je kan ook dat lijstje met wanneer je welke uniques krijgt erin zetten. En ook sommige plaatjes een wat lagere resolutie geven. Scheelt weer data laden.quote:C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication Data
Lukt niet. Er zit gewoon een bug.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zet er dan ook eens die ontbrekende \ tussen.
[..]
En je kan ook dat lijstje met wanneer je welke uniques krijgt erin zetten. En ook sommige plaatjes een wat lagere resolutie geven. Scheelt weer data laden.
Waren even wat ideetjes die me te binnen schoten.
En als je deze / gebruikt? Staat dan in ieder geval wat duidelijker.quote:
Is dacht ik een bug in het spel. Kan je gewoon negeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:16 schreef fratsman het volgende:
Waarom eist die muts op een gegeven moment je auto terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |