Vorige week vrijdag: vrije dag, dag ervoor Half Life 2 kunnen bemachtigen dus ik wilde dat ff installeren en spelen. Dus ik druk mn beeldscherm aan geluid aan, pc aan en dan doet hij het weer gewoon. Normaal dus wel maar nu dus niet. Ik voel al een lichte paniek aanval opkomen: f*ck ik heb echt alles van school op die 80 GIG hdd en al mn spellen op die van 200.
![]()
:'( dus nogmaals opstarten: weer niets.. totaal niets, geen beeld wel gaat hij aan, maar maakt op de een of andere manier een ander geluid dan anders..
goed alle stekkers er eens uit, DVD spelers leeg, en opnieuw: weer niets: F*ck dus ik mn levenrancier (vobis) opgebeld, waar ik hem laten samen stellen, en die zeiden van breng maar langs. Ok gedaan, volgende dag bellen ze: hij doet het weer, ff het bios gereset en klaar...
ok zaterdag weer opgehaald, en ja idd hij deed het weer. Prima vandeweek gewoon weer mee gewerkt en wilde ik hem vanmorgen om 1230 weer aanzetten, starte gewoon op gewoon in windows, ff naar fok, *klap* zwart scherm en BSOD (blauw scherm). Sh*t. wat nu weer, dus ik gewoon opnieuw opstarten. nou weer hetzelfde als vorige week weer niets bij het opstarten. Fok, wat nu weer. weer heen gebracht met een pissig hoofd... fix it: NU! nou ok ze hadden er wel ff tijd voor dus testen kijken wel opstarten niet opstarten. Misschien is het de voeding werd gedacht omdat hij tijdens het opstarten gewoon doorblaast en niet afzwakt...
nieuwe voeding erin, en zo te zien doet hij het weer. Maar na een half jaar een voeding stuk.. das wel erg. Ze dachten zelf dat het misschien lag aan overspanning ofzo. Het enige wat ik me kan bedenken wat er is gebeurd is dat er een verlengsnoer in een ander stop contact stuk was (op dezelfde groep). Die maakte geen goed contact meer, toen ik mn lampje aan deed die erop zat deed die het wel maar toen ik mn tv aan deed begon die te tikken en heb ik alles meteen weer los gehaald. Daar heb ik een nieuw snoer aan gedaan.
maar zou het daar aan kunnen liggen of zou het iets anders kunnen zijn?
zo ook ff wat stoom afgeblazen...
systeem specs, zie signature
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie