Zou inderdaad een stroomlek kunnen zijn. Computers kunnen daar behoorlijk gevoelig voor zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef CybPraetorian het volgende:
maar zou het daar aan kunnen liggen of zou het iets anders kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef CybPraetorian het volgende:
nou weer hetzelfde als vorige week weer niets bij het opstarten. Fok, wat nu weer. weer heen gebracht met een pissig hoofd... fix it: NU!
Probleem gevonden!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef CybPraetorian het volgende:
goed alle stekkers er eens uit, DVD spelers leeg, en opnieuw: weer niets: F*ck dus ik mn levenrancier (vobis) opgebeld, waar ik hem laten samen stellen, en die zeiden van breng maar langs. Ok gedaan, volgende dag bellen ze: hij doet het weer, ff het bios gereset en klaar...
daar heb ik geen gelegenheid voor gehad maar hele belangerijk dingen van school waar ik nu mee bezig ben heb ik op mn stick staan of mn laptop. Dus dat is geen probleemquote:Op zondag 19 december 2004 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je nou inmiddels al een backup gemaakt
kan me niet voorstellen dat dat in mijn geval het geval is. mobo is een ASUS K8v SE en video is ASUS X800 Pro, gekocht in juni 2004quote:Op zondag 19 december 2004 15:22 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Die problemen heb ik bij een kameraad nog gezien deze week: dat hij op de raarste moment helemaal vast liep. Uiteindelijk lag het aan de VGA: zelfs na een reinstall van Windows 2000 en na het installeren van alle "kritieke" drivers (4-in-1, VGA, ...) liep de PC onwillekeurig vast. De AGP-snelheid stond op 8x. Zowel de VGA als het moederbord zouden het ondersteunen (VIA KT400 bord, Radeon 9500Pro) maar dat was dus blijkbaar niet zo: multiplier op 4x gezet en alles was terug stabiel.
nou ik heb hem naar de winkel gebracht.quote:Op maandag 20 december 2004 13:03 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Zet de snelheden eens op AGP 4x als het nog probleem zich nog voordoet.
En kijk anders eens naar een BIOS update.
Ja, of je heb gewoon ff een bios reset nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Probleem gevonden!!!
Serieus nu: mijn ervaring is dat als er nix gebeurd als je de PC aanzet, dwz alle apparaten krijgen wel stroom (HDD's en fans beginnen te draaien etc) maar je monitor blijft op standby en je hoort ook geen vertrouwde opstartgeluiden, het moederbord dan kapot is.
als je het verhaaltje ( de allereerste) goed hebt gelezen, is dat al een keer gebeurd. Daarna is het een week weer goed gegaan waarna het probleem weer terug kwam...quote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, of je heb gewoon ff een bios reset nodig.
ja klopt dat heb ik ook wanneer ik mn usb stick erin laat zitten. Toen schrok ik ook al een keer, maar toen keek ik ff goed, bleek dat dat ding er nog in zat, die eruit: klaar.quote:Op maandag 20 december 2004 15:01 schreef The_stranger het volgende:
Wilde gisteren ook mijn computer maar eens resetten, deed ook niets meer na het bootscherm.
Wel alles stroom, maar zwart scherm en helemaal niets...
Bleek dat ik een (lege) Mini-SD adapter in mijn cardreader had zitten, die eruit en opstarten als een zonnetje...
ik weet niet helemaal of hij wel gebruik maakt van die steam serverquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:26 schreef Da_DvD het volgende:
Als het je netwerk kaart is, zou dat inderdaad kunnen verklaren waarom hij bij HL2 wel vastloopt en bij Far Cry en Doom3 niet.. wegens die Steam-shit enzo.
idd, ik had inderdaad zo een met een verlichte knop. Maar die heb ik nu voorgoed vervangen door een die ook elektrisch ruis er tussen uit haalt, dat moet beter zijn voor de pc...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef Cerbie het volgende:
Als je een verlengstopcontact met zo'n lichtgevende schakelaar hebt en hij maakt wel eens een soort van zacht knetterend geluid als er veel apparaten op aangesloten zijn, moet je dat ding een keer openmaken en de contacten van de schakelaar goed schoonmaken.
Heb ik met deze hier ook gedaan, dan gaat hij weer een jaartje mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |