Catch22 heeft er verstand vanquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:04 schreef Catch22- het volgende:
doe toch ff normaal met je oldtimers
de ts vermeld duidelijk dat zijn moeder een vrij recente auto wil, welke wel voorzien is van een beetje ruimte. Dan kom je toch niet met een oldtimer ferrari of mercedes aanzetten.
ik zou persoonlijk voor de A4 Avant gaan
+ Ruimte
+ Looks
+ Betrouwbaarheid
+ Comfort
goed punt wel ja.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Verder zou ik de moeder van de TS adviseren om haar kind wat meer aandacht te geven, want dat komtie duidelijk tekort gezien zijn schreeuw-om-aandacht-topics.... sneu....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef Don_Tom het volgende:
Verder zou ik de moeder van de TS adviseren om haar kind wat meer aandacht te geven, want dat komtie duidelijk tekort gezien zijn schreeuw-om-aandacht-topics.... sneu....
Ik stem zeker voor.quote:
Audi A4 avant van na 2001.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:01 schreef Catch22- het volgende:
vertel je er ook bij dat hij over 3 jaar gezien FLINK in waarde daalt
Neem een audi, lekker betrouwbaar en waardevast
Wat weet jij nou van vrouwenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef yup het volgende:
A3 heeft meestal zeer positieve indruk op vrouwen...
Meer dan iemand die Toyota fapper isquote:Op woensdag 15 december 2004 01:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van vrouwen
Vrouwen = Peugeotquote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:
[..]
Meer dan iemand die Toyota fapper is![]()
Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.
Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.
Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.
Tot zover yup de vrouwen-guru![]()
Maar vrouwen denken daar anders overquote:Op woensdag 15 december 2004 01:55 schreef yup het volgende:
Peugeot? Dacht het niet, meestal 206 cc of normale 206 of 307 cc. Zijn die vrouwen gek op. Ik vind ze gewoon leuk uitzien meer niet
Nee in zo'n supra heb je ook echt lekker veel ruimte en zoquote:Op woensdag 15 december 2004 08:38 schreef zBus het volgende:
Recent genoeg?
http://zoek.autotrader.nl(...)bb63217f&did=1001240
Sterfquote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk als je op een woonwagenkamp woont
Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt"quote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef yup het volgende:
[..]
Meer dan iemand die Toyota fapper is![]()
Serieus ik hoor van meisjes en vrouwen dat de A3 sexy mooi wat nog meer is. Ik denk juist door zijn kleine en exclusieve uitstraling.
Klein = vrouwen kunnen niet rijden, dus klein is fijn, makkelijker te parkeren enzo.
Exclusief = natuurlijk moet het duur zijn en eruitzien, want dan maak je de blits bij je vriendinnetjes.
Tot zover yup de vrouwen-guru![]()
En ze moeten snel zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ik zo meegekregen heb van vrouwen is dat ze een auto willen die "lief kijkt".
En dan heb ik onder andere 3 zussen als referentie materiaal.
Jah want wij hebben nu een stuk of 10 auto's getest en zoeken een beetje naar de beste opties. we hebben overal ongeveer een uurtje ingereden en hier op Fok! zijn een hoop mensen die ook eenzelfde soort auto hebben. Dus waar ik naar opzoek ben zijn mensen die auto's in deze klasse rijden en graag hun ervaringen en plus en minpunten over de auto's willen delen of zelfs nieuwe NUTTIGE suggesties kunnen geven voor wat voor auto we nog over het hoofd hebben gezien aangezien we toch al even bezig zijn met kijken kunnen er nog wel een paar bij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef blieblie het volgende:
En waarom denkt de TS dat een stel pubers die bij lange na geen auto kunnen betalen en ook allemaal geen moeder zijn weten wat voor auto het beste is voor je moeder?
kies toch zelf man, hier krijg je toch alleen PK geblaat, en ik ken maar weinig moeders die zich daar druk om maken. Wat zijn de eisen van je moeder? Hoeveel mensen moeten er in kunnen, ga je der mee op vakantie, hoeveel boodschappen doet ze wekelijks? etc. etc.
Maak een lijstje met plus en minpunten van de auto's die je getest hebt, de auto met de meeste plusjes EN waar je het beste gevoel bij krijgt koopt je ma.
Maar asjeblieft tief op met dit soort patstopics.
Ksnap niet waarom het zin heeft om op Fok! te gaan vragen wat je ma of pa moet gaan kopen.
Waarschijnlijk heb je der zelf niet eens inspraak op.
Maar goed.... dat denk ik.
Maar da's een ouwe auto, en ze willen geen ouwe auto;s dus dat gaat nietquote:Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou een volvo 850 T5R nemen, ben je voor 13.000 euro klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |