die van mijn pa had binnen 3 jaar 64.000 euro afgeschrevenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef D-Devil het volgende:
Niet waardevast :
Fiat
Alfa
Daewoo
Kia
Wel waardevast :
BMW
Opel
Volkswagen
Toyota
Honda
Nissan
Mitsubishi
Peugeot
Een korte impresse, en correct me if I'm wrong.
Een BMW 3-serie schrijft niet echt hard af, de E36 (90/91 tot 98 gebouwd) 3-series waren een paar jaar geleden ongelofelijk duur omdat de vraag ernaar steeds groeide terwijl aanbod hetzelfde was. En die nieuwe 3-series zijn ook niet echt goedkoop te noemen. E36 3-series zijn nog steeds onbeschoft duur als je eentje wilt in normale staat... Dus BMW = dik waardevast zolang het niet om de "grote" versies gaat.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:31 schreef GWD het volgende:
[..]
die van mijn pa had binnen 3 jaar 64.000 euro afgeschrevenvinnik nogal
nieuwe auto's schrijven altijd belachelijk af!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:31 schreef GWD het volgende:
[..]
die van mijn pa had binnen 3 jaar 64.000 euro afgeschrevenvinnik nogal
Kan wel, bij een bepaalde Ferrari was ook zoeits aan de hand... (F40 als ik het goed heb)quote:Op donderdag 9 september 2004 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Lotus Elise is 2ehands tcoh duurder als nieuw ivm 2 jaar levertijd? Of loop ik nu weer eens 5 jaar achter?
206 = hééél veel aanbod, dus per defenitie niet waardevastquote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef MainFrame het volgende:
Alles behalve een 206. Had er een 2e hands gekocht heb er 8 maanden in gereden en kreeg er 6000 euro minder voor terug dan de aanschaf prijs! En dat was na lang zoeken en onderhandelen. De marktprijs voor 206'jes ligt volgens mij erg laag.![]()
Audi A3 iddquote:Op donderdag 9 september 2004 21:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
audi a3 en volkswagen golf type 4 blijf ik ook best duur vinden
een auto is waardevast ....quote:Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef D-Devil het volgende:
Niet waardevast :
Fiat
Alfa
Daewoo
Kia
Wel waardevast :
BMW
Opel
Volkswagen
Toyota
Honda
Nissan
Mitsubishi
Peugeot
Een korte impresse, en correct me if I'm wrong.
Golf is ook veel aanbod, en waardevast...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:57 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
206 = hééél veel aanbod, dus per defenitie niet waardevast
Limp noodle.quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:09 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
een auto is waardevast ....
duhhhhh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |