Denk dat ze wel belang heeft bij een krachtige motor als ik dit zo leesquote:Motor maakt niet zo heel erg veel uit aangezien ze nog geen 10.000 km per jaar rijdt
Voor z'n moeder?quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef Logitik het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)bb63217f&did=1004296
Is dit nix ?
Ik ook. Maar ja, als geld geen rol speelt. En een keertje naar de extra naar de garage maakt ook geen reet uit. Kan je net zo goed een alfa kopenquote:Op maandag 13 december 2004 19:47 schreef Redbaron het volgende:
ik zou voor een toyota gaan...een corolla ofzobeter dan die gare duitse autos
als er één kleine auto is, dan is het wel de A4 manquote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zou de A4 nemen, als de maandelijkse kosten niet uitmaken. Want dan heb je het meeste ruimte voor dat geld.
Een heel stuk kleiner dan een A3, Golf, 116, 318, c3 enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
als er één kleine auto is, dan is het wel de A4 man
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding]
Niks voor haar??? Iets meer dan 2 jaar oud. ietsie meer dan 20.000 euro. Klein snel krachtig![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef M5 het volgende:
[..]
de bedoeling was een auto uit jaar 2003 of jonger, zie openings post.....
Jij kickt daar op, maar zijn moeder waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Ohja maar tog dan heb je wel wat!!!
A4 avant is zeer makkelijk te parkeren, in mijn a4 avant kan zelfs mijn vriendin inparkeren! Door de vorm van een station zie je juist beter waar je achterkant zit en zo overdreven groot is de a4 nou ook weer niet.quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Jij kickt daar op, maar zijn moeder waarschijnlijk niet.
Die laat liever makkelijk de boodschappen in.
Waar gebruikt je ma hem voor? Boodschappen, of zit ze meer op de grote weg naar tante Bets.
Want een A4 avant is leuk, maar niet om hem bij de appie te parkeren.
Mjah, misschien kandie beter hier klikken voor iets nieuws, maar dan voor zichzelfquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
Trouwens GWD, heeft je pa die Aston Martin DB8 al besteld?
Ik vind ook dat je eerst erbij moet zetten waar je ma belang bij heeft bijv. snelle motor, ruimte, 5-deurs, bagageruimte, cabrio, status, betrouwbaarheid etc.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef blieblie het volgende:
kies toch zelf man, hier krijg je toch alleen PK geblaat, en ik ken maar weinig moeders die zich daar druk om maken. Wat zijn de eisen van je moeder? Hoeveel mensen moeten er in kunnen, ga je der mee op vakantie, hoeveel boodschappen doet ze wekelijks? etc. etc.
Maak een lijstje met plus en minpunten van de auto's die je getest hebt, de auto met de meeste plusjes EN waar je het beste gevoel bij krijgt koopt je ma.
Joh, laat kinders enthousiast zijn. Ik was vroeger altijd blij als mijn pa een nieuwe bak ging halen, zelfs als was het een oud brikquote:Maar asjeblieft tief op met dit soort patstopics.
Ksnap niet waarom het zin heeft om op Fok! te gaan vragen wat je ma of pa moet gaan kopen.
Waarschijnlijk heb je der zelf niet eens inspraak op.
Maar goed.... dat denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |