Ik vind mijn term een stuk treffender en relativerender dan 'indie'. Maar als je uit taalarmoede, of gewoon uit angst voor hokjes de term 'indie' gaat gebruiken, dan moet je dat vooral doen. Ik hou het lekker bij mijn grafzerkenbossa zodat iedereen meteen weet wat ie kan verwachten,quote:Op woensdag 22 december 2004 15:54 schreef ranja het volgende:
of als je de muziek probeert te beschrijven en dan termen gaat gebruiken als grafzerkenbossa, natuurlijk
Ja dat kanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Ik zag jouw lijst ook bij Coen Schilderman geloof ik ranja. Kan dat?
Dan zijn dat saaie mensen, die ik in geen enkel opzicht tegemoet wil komen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:53 schreef ranja het volgende:
Indie is dan wel een makkelijke term die meer mensen snappen dan grafzerkenbossa of pop'n'roll ofzo
ja er staat idd geen een album in die ik er ook in zou zetten...quote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Mooie lijst pfaf!
Post jouw lijst dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:14 schreef cleany het volgende:
[..]
ja er staat idd geen een album in die ik er ook in zou zetten...
zelfs geen een van al die lijstjes volgens mij...
Poepoe, nou ben je echt de man hoor.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:14 schreef cleany het volgende:
[..]
Indie-snob.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:14 schreef cleany het volgende:
[..]
2003.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef Cleanyworking het volgende:
-Coheed And Cambria - In Keeping Secrets of Silent Earth:3
Europese release is 2004.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |