Je beantwoordde de vraag niet. Praat je zo ook tegen je moeder ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die dood moeten.
Doe is niet zo bijdehand.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef TallMan het volgende:
[..]
Je beantwoordde de vraag niet. Praat je zo ook tegen je moeder ?
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:
Als wij nu stoppen met bijdehand te zijn.. Stop jij dan met ademen?quote:
toch wel sneu he, dat je de hele tijd tegen jezelf moet scheldenquote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die dood moeten.
*zwijgt*quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als wij nu stoppen met bijdehand te zijn.. Stop jij dan met ademen?
sttttttquote:
gok 'squote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef TallMan het volgende:
kerstbel ?
ontopic, heeft een sollicitatie mijnerzijds uberhaupt kans ?
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.quote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef TallMan het volgende:
kerstbel ?
ontopic, heeft een sollicitatie mijnerzijds uberhaupt kans ?
Ik heb dus voor niks 2 minuten van mijn leven verspild aan een sollicitatiemailtje.quote:Op maandag 13 december 2004 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.![]()
Ach, bekijk het maar zo; je hebt een aantal mensen er méér dan twee minuten mee aan het lachen gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:14 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb dus voor niks 2 minuten van mijn leven verspild aan een sollicitatiemailtje.
Een goede indruk gemaakt, dus.quote:Op maandag 13 december 2004 22:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach, bekijk het maar zo; je hebt een aantal mensen er méér dan twee minuten mee aan het lachen gemaakt.
Ik wist het! Het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat de gebruikers niet baggeren maar sollicitatiemailtjes schrijven! Oh, gij... de diabolisch sluwen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.![]()
Voor mij natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voel een aanvalletje van volstrekte willekeur opkomen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je maakt dan in ieder geval al meer kans.
Pak dan wel de grootste newbie. Dan hou je de traditie in stand.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voel een aanvalletje van volstrekte willekeur opkomen.
*inkoppertje* even veel als aan de rest van de crewquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pak dan wel de grootste newbie. Dan hou je de traditie in stand.
Ik stem op Kastonzinova. En anders een lekker wijf dat elke dag tietenfoto's post; want wat heb je anders aan een lekker wijf als mod.
Oeh, zet hem op! Dat lijkt me best lastig, zo'n brief of mail. Het is niet zomaar iets wat in één keer vanuit je hoofd zomaar, húp, op papier danwel beeldscherm staat, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn mailtje is bijna af hoor.
Het is inderdaad moeilijker dan je denkt hoor! Helemaal omdat ík natuurlijk weer degene ben die een knieval maakt!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, zet hem op! Dat lijkt me best lastig, zo'n brief of mail. Het is niet zomaar iets wat in één keer vanuit je hoofd zomaar, húp, op papier staat, denk ik.
Ik zal hem goed bestuderen voordat ik mijn fiat danwel veto uitspreek.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn mailtje is bijna af hoor.
Mijn steun heb je hoor, for what it's worth.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijker dan je denkt hoor! Helemaal omdat ík natuurlijk weer degene ben die een knieval maakt!
Morgenavond 20.00 uur.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, wanneer was die deadline eig?
quote:From: inso@pedete.net
To : Forum@fok.nl
Subject: Vooruit dan maar!
Stop maar met smeken, ik strijk mijn hand wel over mijn hart en keer terug.
Kusje!
Democratie schmemocratie!quote:
Goede vraag. Eerst moeten de FA's / A's en de mods nog een selectie maken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:28 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En wanneer begint het stemmen?
Mijn lijstje is al klaar. Je weet hoe dat met die hoge pieten gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
3 weken?
God kan de hele aarde in een week in elkaar zetten en jullie doen er 3 weken over om een keuze te maken?
Druk, schmuckquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al klaar. Je weet hoe dat met die hoge pieten gaat.
Die hebben het "druk"
Na oud en nieuw schat ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede vraag. Eerst moeten de FA's / A's en de mods nog een selectie maken.
Dus ik schat zelf over een week of drie. Maar dat is een ruwe schatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |