Je beantwoordde de vraag niet. Praat je zo ook tegen je moeder ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die dood moeten.
Doe is niet zo bijdehand.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef TallMan het volgende:
[..]
Je beantwoordde de vraag niet. Praat je zo ook tegen je moeder ?
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:
Als wij nu stoppen met bijdehand te zijn.. Stop jij dan met ademen?quote:
toch wel sneu he, dat je de hele tijd tegen jezelf moet scheldenquote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die dood moeten.
*zwijgt*quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als wij nu stoppen met bijdehand te zijn.. Stop jij dan met ademen?
sttttttquote:
gok 'squote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef TallMan het volgende:
kerstbel ?
ontopic, heeft een sollicitatie mijnerzijds uberhaupt kans ?
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.quote:Op maandag 13 december 2004 20:10 schreef TallMan het volgende:
kerstbel ?
ontopic, heeft een sollicitatie mijnerzijds uberhaupt kans ?
Ik heb dus voor niks 2 minuten van mijn leven verspild aan een sollicitatiemailtje.quote:Op maandag 13 december 2004 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.![]()
Ach, bekijk het maar zo; je hebt een aantal mensen er méér dan twee minuten mee aan het lachen gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:14 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb dus voor niks 2 minuten van mijn leven verspild aan een sollicitatiemailtje.
Een goede indruk gemaakt, dus.quote:Op maandag 13 december 2004 22:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ach, bekijk het maar zo; je hebt een aantal mensen er méér dan twee minuten mee aan het lachen gemaakt.
Ik wist het! Het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat de gebruikers niet baggeren maar sollicitatiemailtjes schrijven! Oh, gij... de diabolisch sluwen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit topic is er voor de lol en we doen er verder niks mee.![]()
Voor mij natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voel een aanvalletje van volstrekte willekeur opkomen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je maakt dan in ieder geval al meer kans.
Pak dan wel de grootste newbie. Dan hou je de traditie in stand.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik voel een aanvalletje van volstrekte willekeur opkomen.
*inkoppertje* even veel als aan de rest van de crewquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pak dan wel de grootste newbie. Dan hou je de traditie in stand.
Ik stem op Kastonzinova. En anders een lekker wijf dat elke dag tietenfoto's post; want wat heb je anders aan een lekker wijf als mod.
Oeh, zet hem op! Dat lijkt me best lastig, zo'n brief of mail. Het is niet zomaar iets wat in één keer vanuit je hoofd zomaar, húp, op papier danwel beeldscherm staat, denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn mailtje is bijna af hoor.
Het is inderdaad moeilijker dan je denkt hoor! Helemaal omdat ík natuurlijk weer degene ben die een knieval maakt!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, zet hem op! Dat lijkt me best lastig, zo'n brief of mail. Het is niet zomaar iets wat in één keer vanuit je hoofd zomaar, húp, op papier staat, denk ik.
Ik zal hem goed bestuderen voordat ik mijn fiat danwel veto uitspreek.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn mailtje is bijna af hoor.
Mijn steun heb je hoor, for what it's worth.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijker dan je denkt hoor! Helemaal omdat ík natuurlijk weer degene ben die een knieval maakt!
Morgenavond 20.00 uur.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, wanneer was die deadline eig?
quote:From: inso@pedete.net
To : Forum@fok.nl
Subject: Vooruit dan maar!
Stop maar met smeken, ik strijk mijn hand wel over mijn hart en keer terug.
Kusje!
Democratie schmemocratie!quote:
Goede vraag. Eerst moeten de FA's / A's en de mods nog een selectie maken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:28 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En wanneer begint het stemmen?
Mijn lijstje is al klaar. Je weet hoe dat met die hoge pieten gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
3 weken?
God kan de hele aarde in een week in elkaar zetten en jullie doen er 3 weken over om een keuze te maken?
Druk, schmuckquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al klaar. Je weet hoe dat met die hoge pieten gaat.
Die hebben het "druk"
Na oud en nieuw schat ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede vraag. Eerst moeten de FA's / A's en de mods nog een selectie maken.
Dus ik schat zelf over een week of drie. Maar dat is een ruwe schatting.
Binnen 3 weken al?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:33 schreef Dirkh het volgende:
Goede vraag. Eerst moeten de FA's / A's en de mods nog een selectie maken.
Dus ik schat zelf over een week of drie. Maar dat is een ruwe schatting.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:59 schreef Tiemie het volgende:
De sollicitanten moeten natuurlijk wel voldoende tijd hebben om campagne te voeren.
eind deze week krijg ik de "VAC For President"-shirtjes binnen,
deze moeten natuurlijk ook verspreid worden en voorzien worden van een handtekening
en moet de voltallige crew nog omgekocht overtuigd worden.
Met "ruwe schatting" bedoelde ik ook echt een ruwe schatting. Daar kan je gerust een paar maand bij op tellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Binnen 3 weken al?
Nou zet je ons wel mooi klem.
Dat méén je niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Hij moet nog steeds mailen.
Hoeveel t-shirts heb je laten bedrukken?
En hoe raak ík straks in vredesnaam al die "I love VAC"-tangaslips kwijt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat méén je niet.![]()
ik heb er een paar duizend besteld
Nou Tiemie, zo te horen kan je maar beter een andere messias zoeken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat méén je niet.![]()
Die kun je altijd nog in b&h kwijt, ik zit met een paar duizend shirtjes die mij veel te groot zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En hoe raak ík straks in vredesnaam al die "I love VAC"-tangaslips kwijt?
Maakt niet uit toch? Met een stift maak je van Velvetacidchrist in een handomdraai Dood aan RealKnuckles.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat méén je niet.![]()
Ik weet niet of het aan mijn tangaslips ligt, maar iets aan deze zaak ruikt fishy.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Die kun je altijd nog in b&h kwijt, ik zit met een paar duizend shirtjes die mij veel te groot zijn.
Die hele verkiezing is schijn! Het is achter de schermen allang bekend dat ik gewoon terugkeer op mijn troon!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mijn tangaslips ligt, maar iets aan deze zaak ruikt fishy.
Ik vermoed dat er een complot gaande is.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou Tiemie, zo te horen kan je maar beter een andere messias zoeken.
Je vertrek was gewoon een hoax.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Die hele verkiezing is schijn! Het is achter de schermen allang bekend dat ik gewoon terugkeer op mijn troon!
Die zit veel te lekker, je zoekt maar een nieuwe.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is schijn! Het is achter de schermen allang bekend dat ik gewoon terugkeer op mijn troon!
Het is allemaal zo oneerlijk; ik heb stiekem ook medelijden met die arme drommels die de moeite genomen hebben om een mailtje te sturen. Die weten van niks, en de crew maar lachen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Met een stift maak je van Velvetacidchrist in een handomdraai Dood aan RealKnuckles.
Na de stemming zal de betreffende mod uit zijn/haar kliekje gelazerd worden, daarna afgebrand en vermoord worden.quote:
Laten we het hopen, laten we het hopenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je weer even blijk geeft van het feit dat bezit van humor geen vereiste is om mod van onzin te worden. Dat geeft de gem. kutuser moed.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Na de stemming zal de betreffende mod uit zijn/haar kliekje gelazerd worden, daarna afgebrand en vermoord worden.
Dus over drie weken is ronde twee.
Oh, ik vond het zelf wel grappig. Maar dat is helemaal niet zo dus?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je weer even blijk geeft van het feit dat bezit van humor geen vereiste is om mod van onzin te worden. Dat geeft de gem. kutuser moed.
Nee, en Kreator kan het weten want hij is de uitvinder van de Volledig Onafhankelijke Perfect Objectieve Humor Test. Bedankt Kreator, sinds ik mijn VOPOHT heb is mijn leven een stuk leuker.quote:
Voila.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:15 schreef Dirkh het volgende:
Oh, ik vond het zelf wel grappig.
Goh, wat toevallig Tiemie! Aanbid mij!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geloof dat ik er net éen gevonden heb.
Afvallige slijmerige crewlikkende excrew huilie dat je der bent...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goh, wat toevallig Tiemie! Aanbid mij!
nope: snakey is ook weg. ze hebben dus 2 mods nodig..quote:Op woensdag 15 december 2004 11:11 schreef buzzer het volgende:
Maak Inso nou gewoon blauw, dan is dat probleem opgelost......
Kunnen we allemaal gewoon weer verder met ademen
Doe jij niet mee dan ? ik wou op jou stemmenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is allemaal zo oneerlijk; ik heb stiekem ook medelijden met die arme drommels die de moeite genomen hebben om een mailtje te sturen. Die weten van niks, en de crew maar lachen.
waarnaartoe?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb zo een prachtige sollicitatiebrief ingestuurd, daar kunnen er maar weinig tegen op.
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarnaartoe?
de uni van groningen had nog geen reacties ontvangen voor hun oproep voor lichamen voor de wetenschap...
Je hebt zeker je "diensten" aangebodenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb zo een prachtige sollicitatiebrief ingestuurd, daar kunnen er maar weinig tegen op.
Ja hoiquote:Op woensdag 15 december 2004 10:34 schreef Pool het volgende:
Ik stem op de kandidaat die belooft om FOK! Cribs. in de TTT te zetten.
Eigenlijk is het te laat maar ach.. een laatkomertje doet het altijd goed bij de crew.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef PDD het volgende:
Waar meld ik me aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |