Ik had al zo'n vermoeden hoor, maar Dagonet verwoordt het zo omslachtig hè.quote:Op maandag 13 december 2004 14:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Stem op Croupouque", staat er.
Wahaha!quote:Op maandag 13 december 2004 14:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb het geprobeerd aan te passen aan de realiteit die reëel is. (...)
Ja dusquote:
*grin*quote:Op maandag 13 december 2004 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja en? Je schrijft toch niet met je lul of wel?
Mijn stem gaat naar Inso, Intxauragga of NiNi, maar naar niemand anders!quote:Op maandag 13 december 2004 14:42 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
doe ik als jij op mij stemt heb ik er tenminste 1 !!
Hoi.quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mits er een betere kandidaat is die ik vergeten ben te noemen.
vriendjespolitiek!quote:Op maandag 13 december 2004 14:42 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
doe ik als jij op mij stemt heb ik er tenminste 1 !!
Als er een betere kandidaat is zal jij alsnog op I, I, of N stemmen? Curieus...quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Inso, Intxauragga of NiNi, maar naar niemand anders!
Mits ze een sollicitatie geschreven hebben, natuurlijk. En mits er een betere kandidaat is die ik vergeten ben te noemen.
Kon je die nou niet voor één keer door de vingers zien? Die éne zeldzame fout? Gij, gij, gij.... bruut!quote:Op maandag 13 december 2004 14:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als er een betere kandidaat is zal jij alsnog op I, I, of N stemmen? Curieus...
Stom van mij.quote:Op maandag 13 december 2004 14:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden hoor, maar Dagonet verwoordt het zo omslachtig hè.
Wie zijn wij waar komen wij vandaan en waar gaan we naartoe ik ben the_real_joontjequote:Op maandag 13 december 2004 14:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
vriendjespolitiek!
én wie ben jij eigelijk?![]()
Neequote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous bereidt zich voor op de extreem grote positieve verschillen tussen een door users gekozen mod en de voorgaande mods.
En vraagt zich af of iemand dit verschi lzal merken.
Nou, kijk. Een user als VAC zou een kans maken op deze manier, want hij is populair bij users.. Ware het niet dat hij nooit door de voorselectie komt. Ik bijvoorbeeld ook niet.quote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous bereidt zich voor op de extreem grote positieve verschillen tussen een door users gekozen mod en de voorgaande mods.
En vraagt zich af of iemand dit verschi lzal merken.
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad.quote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef RealKnuckles het volgende:
Gemaild heeft.
quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad..
RealKnuckles it is.
Verklaar je eens nader, waarom zou ik, synoniem voor ONZ, het nou niet kunnen worden.quote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Nee ik weet natuurlijk wel dat ik het niet wordt, maar zo een sjonnie als jij kan het ook absoluut NIET worden.
Gelukkig zit ik in de juryquote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad..
RealKnuckles it is.
Omdat er betere kandidaten zijnquote:Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader, waarom zou ik, synoniem voor ONZ, het nou niet kunnen worden..
BBD's kansen zijn net met 250% gestegen.quote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Nee ik weet natuurlijk wel dat ik het niet wordt, maar zo een sjonnie als jij kan het ook absoluut NIET worden.
Nee hoor, dat besef staat met 15 meter hoge neon letters te knipperen aan de voorgrond.quote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Diep in zn hart beseft Jogy dat ik de enige waardige opvolger ben.
Ja, om samen met hem te verdwijnenquote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Jogy heeft heus wel gezien dat je op fh2 & nachtbar post, hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Oy, ik had ook 26 posts op FH2quote:Op maandag 13 december 2004 15:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jogy heeft heus wel gezien dat je op fh2 & nachtbar post, hoor.
FH2 staat helemaal los van FOK! ja.quote:Op maandag 13 december 2004 15:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jogy heeft heus wel gezien dat je op fh2 & nachtbar post, hoor.
Doodverwensing.quote:Op maandag 13 december 2004 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om samen met hem te verdwijnen
waar kan ik stemmen?quote:
Ach, da's nog niksquote:
In dit geval was het gewoon onweerstaanbaar.quote:Op maandag 13 december 2004 15:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kon je die nou niet voor één keer door de vingers zien? Die éne zeldzame fout? Gij, gij, gij.... bruut!
Wacht maar. Binnenkort zal ik in staat zijn om berichten van andere users te wijzigen. En dan moet je niet vreemd opkijken wanneer er plotseling in elke post van jou een niet te weerstaan foutje staat. Moewahaha.quote:Op maandag 13 december 2004 16:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In dit geval was het gewoon onweerstaanbaar.
Maar niet iedereen die uit de dood op staat is een goede leider, kijk maar naar Ultra Magnusquote:Op maandag 13 december 2004 14:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alle goede leiders sterven meer dan eens, kijk maar naar Optimus.
heb je t nu serieus over transformers?quote:Op maandag 13 december 2004 16:37 schreef mvt het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die uit de dood op staat is een goede leider, kijk maar naar Ultra Magnus
dude. ik heb serie 1 compleet, de film en serie 2 voor de helft.quote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je t nu serieus over transformers?
je zegt t alsof je d'r trots op bentquote:Op maandag 13 december 2004 17:35 schreef mvt het volgende:
[..]
dude. ik heb serie 1 compleet, de film en serie 2 voor de helft.
Trouwens, Dago begon
jeugdsentimentquote:Op maandag 13 december 2004 17:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je zegt t alsof je d'r trots op bent
Als jij mod zou worden zou dat betekenen dat onzin leeg zou lopen en jij alleen je eigen kuttopics zou modereren.. Dat zou ook weer zielig zijn. Dus doe maar niet..quote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef RealKnuckles het volgende:
Gemaild heeft.
Je lelijke rotkop, niet zo bijdehand doenquote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jij mod zou worden zou dat betekenen dat onzin leeg zou lopen en jij alleen je eigen kuttopics zou modereren.. Dat zou ook weer zielig zijn. Dus doe maar niet..
Nou nou, praat je ook zo tegen je moeder?quote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je lelijke rotkop, niet zo bijdehand doen
Alleen tegen mensen die dood moeten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nou nou, praat je ook zo tegen je moeder?
Is dit een doodsverwensing?quote:Op maandag 13 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die dood moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |