Ik had al zo'n vermoeden hoor, maar Dagonet verwoordt het zo omslachtig hè.quote:Op maandag 13 december 2004 14:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Stem op Croupouque", staat er.
Wahaha!quote:Op maandag 13 december 2004 14:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb het geprobeerd aan te passen aan de realiteit die reëel is. (...)
Ja dusquote:
*grin*quote:Op maandag 13 december 2004 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja en? Je schrijft toch niet met je lul of wel?
Mijn stem gaat naar Inso, Intxauragga of NiNi, maar naar niemand anders!quote:Op maandag 13 december 2004 14:42 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
doe ik als jij op mij stemt heb ik er tenminste 1 !!
Hoi.quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mits er een betere kandidaat is die ik vergeten ben te noemen.
vriendjespolitiek!quote:Op maandag 13 december 2004 14:42 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
doe ik als jij op mij stemt heb ik er tenminste 1 !!
Als er een betere kandidaat is zal jij alsnog op I, I, of N stemmen? Curieus...quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Inso, Intxauragga of NiNi, maar naar niemand anders!
Mits ze een sollicitatie geschreven hebben, natuurlijk. En mits er een betere kandidaat is die ik vergeten ben te noemen.
Kon je die nou niet voor één keer door de vingers zien? Die éne zeldzame fout? Gij, gij, gij.... bruut!quote:Op maandag 13 december 2004 14:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als er een betere kandidaat is zal jij alsnog op I, I, of N stemmen? Curieus...
Stom van mij.quote:Op maandag 13 december 2004 14:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden hoor, maar Dagonet verwoordt het zo omslachtig hè.
Wie zijn wij waar komen wij vandaan en waar gaan we naartoe ik ben the_real_joontjequote:Op maandag 13 december 2004 14:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
vriendjespolitiek!
én wie ben jij eigelijk?![]()
Neequote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous bereidt zich voor op de extreem grote positieve verschillen tussen een door users gekozen mod en de voorgaande mods.
En vraagt zich af of iemand dit verschi lzal merken.
Nou, kijk. Een user als VAC zou een kans maken op deze manier, want hij is populair bij users.. Ware het niet dat hij nooit door de voorselectie komt. Ik bijvoorbeeld ook niet.quote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous bereidt zich voor op de extreem grote positieve verschillen tussen een door users gekozen mod en de voorgaande mods.
En vraagt zich af of iemand dit verschi lzal merken.
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad.quote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef RealKnuckles het volgende:
Gemaild heeft.
quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad..
RealKnuckles it is.
Verklaar je eens nader, waarom zou ik, synoniem voor ONZ, het nou niet kunnen worden.quote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Nee ik weet natuurlijk wel dat ik het niet wordt, maar zo een sjonnie als jij kan het ook absoluut NIET worden.
Gelukkig zit ik in de juryquote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We zijn verloren. Onze sollicitaties hebben geen enkele nut gehad..
RealKnuckles it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |