Je hebt je rijbewijs gehaald.quote:Op maandag 20 december 2004 20:42 schreef El_Bartos het volgende:
feliciteer hier mij!!! hoera!!!!
Zeg eens waarom?
Het was een onzin-topic in een 'wat ik aanvankelijk verwachte' onzin forum maar blijkbaar is dat niet toegestaan. Refoweb was sarcastisch bedoeld ik had deze reactie hooguit van een echte refo verwacht. Was dat dan wel goed als die link er niet stond ?quote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Even denken.... eh.... je stuurt mensen naar dat grefo forum...... wil graag dat daar de vragen worden gesteld..... en hier wil je jezelf zitten verkneukelen hoe leuk dat wel niet is.
Zit ik er ver naast?
Nou, ik help je meteen ff uit de droom: Zielig.
feliciteer hier mij!!! hoera!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs gehaald.Geweldig, nu je veterstrik diploma nog.
Omdat dat een topic was waar je nog wat leuks in kon verwachten. Een beetje humor. Maar in een topic waarin je meldt dat je je rijbewijs hebt gehaald... tja, daar kan je weinig van maken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
feliciteer hier mij!!! hoera!!!!
waarom blijft deze dan open???
de TS is terug vrij, dit is minder van belang dan mijn rijbewijs wat je maar één keer in je leven verdiend terwijl je wel wat vaker terug single zult zijn!!![]()
Dus voor iedereen dezelfde regels toepassen aub. Ik dacht dat een Mod ook onpartijdig moest zijn in alle toestanden, dit is duidelijk een bewijs dat dit NIET is gebeurd.
En mogen moderators wel zonder enig probleem doodsverwensingen geven??
ok dan, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat dat een topic was waar je nog wat leuks in kon verwachten. Een beetje humor. Maar in een topic waarin je meldt dat je je rijbewijs hebt gehaald... tja, daar kan je weinig van maken.
Dat is het verschil.
En nee, doodverwensingen mogen niet, ik herhaal: doodsverwensingen mogen NIET!
Stap nu maar weer in je auto en ga spookrijden. Doei.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:34 schreef gfree het volgende:
Toch gelukt.
http://img147.exs.cx/my.php?loc=img147&image=onzfeedbuck5li.jpg
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dirkh ging stoppen?
Opgeslagen en bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:48 schreef gfree het volgende:
Zo dan.
http://img62.exs.cx/my.php?loc=img62ℑ=onzfeedbuck2rm.jpg
Ga huilen, mietjequote:Op woensdag 22 december 2004 00:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tessje, doe eens wat nuttigs, en flikker die Maanvis uit t GPD
[leraresselook]quote:Op woensdag 22 december 2004 08:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga huilen, mietjeAls je goed nadenkt roep je dit over jezelf af, kansloos ettertje
Je hebt gelijk Knut.. Chemische castratie een optie?quote:Op woensdag 22 december 2004 08:49 schreef Knut het volgende:
[lerarenlook]
Een R&P ban voor maanvis. Dat kan je hem niet aandoen
[/lerarenlook]
Verdomme, heb ik die op slot gegooid?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:20 schreef Chriz2k het volgende:
Dirkh, lik mijn pilske, schavuit!
Er staat pilske in de TT.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik die op slot gegooid?
Vertel eens, wat heb ik over het hoofd gezien waardoor het wel een goed topic zou zijn geweest?
quote:
Maar pilske bekt zo lekker!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat was het?
Een pilske in je TT is al helemaal niet leuk, die hoort in je hand en aan je mond. En als je dat hebt, kan je er geen topic over openen, want je hebt je andere hand nodig om je evenwicht te bewaren, zodat je niet van je kruk al dondert.
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
[leraresselook]
...
[/leraresselook]
Je zei Tessje en nuttig in 1 zin.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tessje, doe eens wat nuttigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |