Tief eens op. [/opbouwende kritiek]quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
en als je zou kunnen tellen zou je zien dat je 2 dingen veranderd hebt.
Kun je gewoon eens 1 avond normaal doen?
Zie Jogy's sig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:52 schreef knowall het volgende:
Dirkh, je maakt hier in je sluitpost een schrijffout, en gezien jouw voorbeeldfunctie, lijkt het me beter om de betreffende posts even te editten.
Groetjes,
Knowall.
god, geniaal idee, maak ONZ nog onoverzichterlijker, met NOG meer stickiesquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb een voorstel. Mogen alle campagnetopics van de desbetreffende kandidaten tot dinsdag sticky? Dan mag iedere meedinger 1 topic openen (Eventueel een deel 2 als de eerste vol is) en daar kan de persoon die nog geen stem heeft uitgebracht zich inlezen, om te bepalen wie hij wil als mod.
knut@fok.nlquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Knut's MSN, mail en postadres niet, DirkH..
En het was een potentieel tof topic. Want Knut zal zich afvragen: "Hoe weet die nozem uit het zuiden des Lands die gister op een partijtje was dat ik gisteravond in Amsterdam Along Came Polly heb gekeken?"
Samenzweringstheorieën volgen, enzo.
Doe eens een windows update. Misschien bagger je dan wat minder...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:47 schreef knowall het volgende:
Hey Jogy http://forum.fok.fr is down, mag het dan als uitzondering toch hier?
Bewijs:
[afbeelding]
Het is windows XP heur (en als je dat niet bedoelt, dan is dat heel jammer, maar maakt het mij nog steeds niks uit, groeten, knowall)quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe eens een windows update. Misschien bagger je dan wat minder...
een vieze Duitser, dat ben jequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef knowall het volgende:
[..]
Het is windows XP heur (en als je dat niet bedoelt, dan is dat heel jammer, maar maakt het mij nog steeds niks uit, groeten, knowall)
Ik ook op jou hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, Jogy, ik ben een beetje verliefd op je.
\quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:28 schreef knowall het volgende:
[..]
Oooh en op deze post reageert meneer wel!
Geen potentieël TTT in je hoofd?quote:
Oh ja waar ook....quote:Op zondag 19 december 2004 15:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft nu weinig zin.
Hoi VACquote:Op zondag 19 december 2004 15:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die bakker: "Dit is wel een deegelijke prijs."
![]()
![]()
![]()
Onzin is saai....quote:
Dus ik zo tegen de slager: "Hoeveel kost het?" Zegt 'ie "tsja, dat is de hamvraag."quote:Op zondag 19 december 2004 15:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die bakker: "Dit is wel een deegelijke prijs."
![]()
![]()
![]()
Kan je niet gewoon een gigantisch teringeind opdonderen met je nutteloze kutposts.quote:Op zondag 19 december 2004 18:12 schreef knowall het volgende:
Oke welke mod was op 29 oktober 2004 rond 17:36 zo flauw om mijn OP te veranderen zonder dit te melden?
edit: het was een modje zonder gevoel voor de Nederlandse taal dus ik verdenk Dirkh
quote:Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Even wachten tot de 'rust' is wedergekeerd.
Ik kan wel alvast een zoethoudertje melden:
Het grote Cluedo-topic van mij en Croupouque binnenkort.
Zeg het voort.
Ja hoor dat kan.quote:Op zondag 19 december 2004 20:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een gigantisch teringeind opdonderen met je nutteloze kutposts.
Tjolk!quote:Op zondag 19 december 2004 22:05 schreef Tokay het volgende:
Jemig Croupouque, wat is dát nou weer voor een avatar?
Na 5 posts, yeah baby!quote:Op maandag 20 december 2004 12:03 schreef cerror het volgende:
Beetje hard, maar toch lekker!
Klote extremistische Christenen!
TTT-waardig
Hét teken dat de uitslag al vast staat!quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het is een beetje onhandig als een sticky discussietopic op slot zit.
Even denken.... eh.... je stuurt mensen naar dat grefo forum...... wil graag dat daar de vragen worden gesteld..... en hier wil je jezelf zitten verkneukelen hoe leuk dat wel niet is.quote:Op maandag 20 december 2004 23:19 schreef the_real_joontje het volgende:
Dirkh waarom ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |