quote:Op maandag 20 december 2004 12:00 schreef cerror het volgende:
Vlees = brood
[afbeelding]
En brood moet jezus zijn vlees voorstellen......!
Dat zal een vegetarische christen leuk vinden.
Hoe moet hij/zij nu zijn/haar bammetje kaas eten 's ochtends?
Oftewel: iedereen op aarde bestaat dankzij inteelt.....quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Adam en Eva
Dit zijn Adam en Eva, volgens de christenen de oer-ouders van alle mensen.
Dus de kinderen van Adam en Eva vermedigvuldigde zich dus met hun eigen broers en zussen...
Ze vinden incest dus heel normaal!
ERUIT!
geen wonder dat de mensen per generatie steeds gekker wordenquote:Op maandag 20 december 2004 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Oftewel: iedereen op aarde bestaat dankzij inteelt.....
Weer de zoveelste christen die zichzelf beter acht dan zijn medemens. Ondanks dat zulke praktijken expliciet door zijn geloof verboden zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dit is de zoveelste onverdraagzame anti-Christendom topic.
Opnieuw van de zoveelste gefrustreerde fundamentalistische atheist.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat de verlichting is bewerkstelligd door een maatschappij van Joods-Christelijke signatuur, en niet die van atheistische/islamitische etc.
Ik acht mij niet beter of slechter dan iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2004 16:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Weer de zoveelste christen die zichzelf beter acht dan zijn medemens. Ondanks dat zulke praktijken expliciet door zijn geloof verboden zijn.
En de verlichting? Wat bedoel je...kruistochten, de inquisitie? Of het principe bekeer je of sterf? Of misschien termen als erfzonde e.d. waarmee de burgers eeuwen onderdrukt zijn door de kerk?
Christentuig is namelijk erg makkelijk af te zeiken en ze happen zo lekker!quote:Op maandag 20 december 2004 18:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik acht mij niet beter of slechter dan iemand anders.
Het is alleen zo dat er veel vaker topics worden gestart van niet-Christenen die het nodig vinden om het Christendom aan te vallen dan dat Christenen een topic beginnen om niet-Christenen de les te lezen. Als je vindt van niet dan hoor ik dat graag.
Ik begin dan ook zelf niet een topic. Ik reageer slechts.
En dan de geschiedenis van het Christendom, die zo vol misdaad zit.
Iedere stroming, religieus of niet, heeft bloed aan zijn handen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |