quote:Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je het moet openen. Als zij normaal doet ga ik weg![]()
Ja, en die eten we met kerstquote:Op woensdag 15 december 2004 13:05 schreef Kreator het volgende:!
Maar het konijntje heeft wel balletjes.
Is je tussenuur nu nog niet voorbij?quote:
Ik spijbelquote:Op woensdag 15 december 2004 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is je tussenuur nu nog niet voorbij?
Dit is een feedback topic. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om weg te gaan? Dit topic is namelijk bedoeld voor moderaties.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:36 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik die kneusjes hierboven er op wijzen dat dit een feedback topic is.
Daar hoor je vragen te stellen over moderaties.
Ophoeren dus.
Niet feedback verwijderen we gewoon weer een tijdje vanaf deze post.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:36 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik die kneusjes hierboven er op wijzen dat dit een feedback topic is.
Daar hoor je vragen te stellen over moderaties.
Ophoeren dus.
Ik vraag om feedback naar aanleiding van feedback die ik niet snap.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:06 schreef ikbendebeste het volgende:
Knut ik dacht dat je niet-feedback weer ging verwijderen. O nee wacht, jij hebt nu de aandacht
Lijk mij duidelijk waarom daar een slotje op zit, dat je het lef hebt om dan ook nog te gaan posten in Feedback over dat topic, geeft alleen maar aan dat je een ontiegelijke kneus bent.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef ikbendebeste het volgende:
bladiebla!
Ik kreeg nog niet eens de kans om over de verborgen boodschap te vertellen
Dat was een test.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
en nu, boe?
Dat vloekt bij je paarsige gloed!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi, ben ik al blauw?
Met een kloon kritiek leveren.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef rompompom het volgende:Silmarwen blauw? Het moet niet gekker worden
De ultieme
actie
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Met een kloon kritiek leveren.
De ultieme actie.
Ok, I said nothingquote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Knut het volgende:
En Sil is blauw voor LIF. Wat heeft dat met onzin feedback te maken ?
Zoals ik al zei, verder geen uitleg nodig.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat is daar bagger aan? Als 1 van je suckups dat topic had geopend ging je vet blij mee posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |