Copieer ze dan even naar http://photobucket.com/ dan hebben wij ook weer plaatjes om te lurken.quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 16 december 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik zo'n fiets zou hebben dan zou ik voor een circuitdagje er toch even nieuwe olie in pleuren.
Microscopisch gezien moet je olie als heel veel moleculair kleine balletjes zien die samengedrukt worden door de mechanische druk en hitte van het motorblok.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Echt een obessie dus.... olie is net vloeibaar goud, dus ik ga echt geen olie verspillen... als het niet hoeft
Foto's zijn gefixedquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Copieer ze dan even naar http://photobucket.com/ dan hebben wij ook weer plaatjes om te lurken.![]()
Ketting kan je zien, voelen en merken als je hem steeds na een rit moet stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja echt boeie man.....
Dan kan je ook wel elke 10.000 een nieuwe kettingset eronder gooien........ want je kan immers nooit weten welke o-ringetjes microscopische scheurtjes hebben![]()
MAW.... je kan het ook overdrijven
Je kan het meestal niet aan de buitenkant zien nee, maar je kan wel beredeneren dat het eerder aan vervanging toe is bij intensief gebruik.quote:Je kan dus nooit weten wanneer je olie op is, dat zeg je zelf....
Een discussie is een gesprek tussen 2 personen en geen monoloog.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we deze dicussie ff in ons eigen topic verder voeren
quote:
Heb nu de 2e vmax,deze is van bj 2000,ik ga niet nog een vmax kopen,alweer hetzelfde model,of yamaha moet met een nieuw model vmax komen wat me aanstaat,maar daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroemmax en daarna opeens een strak sturende Beemer.
![]()
Bulldog?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Heb nu de 2e vmax,deze is van bj 2000,ik ga niet nog een vmax kopen,alweer hetzelfde model,of yamaha moet met een nieuw model vmaxkomen wat me aanstaat,maar daar heb ik een hard hoofd in.
Ik vind mijn eigen Beemer qua model mooier dan deze hoor.quote:De Beemer is net uit, ik was meteen verkocht aan dat ding,groot,ruimte voor bagage ivm verschillende vakantie's die ik elk jaar op de motor maak en het vermogen,de 1e bmw met ballen!
![]()
Bulldog??quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bulldog?
[..]
Ik vind mijn eigen Beemer qua model mooier dan deze hoor.
En qua koppel heb ik zeker een motor met ballen. Boxertje kan dikke strepen trekken met het achterwiel.
Er waren hier nog Fokkers niet helemaal overtuigd van mijn motor, maar des te enthousiaster toen ze hem live zagen en hoorden, 2 hebben er ook nog een stukje op gereden en konden het niet geloven zo lekker en krachtig als dat reed. (en dat gezegd door supersport fanaten)
quote:
En dan zegtie dat ik een puber ben..quote:Op maandag 13 december 2004 10:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 139]
[..]
Dan heb jij vast niet gezegd dat je een pubertje bent met een Kreidler en sindskort een puber met een B-rijbewijs..... dan is het namelijk ineens geen leuk forum meer voor je
Dan moet je toch op dit type rijden hoor, de versnellingsbak is gewoon goed en als een Jap snel te schakelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef Herr.Flick het volgende:
(alleen die K*tversnellingbak...)
Ik zeg al 3 keer dat het mij niet uitmaakt wat jij doet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja Pepijn, kan er toch echt niet wakker van liggen......
Ballen heeft dat ding zekerquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je toch op dit type rijden hoor, de versnellingsbak is gewoon goed en als een Jap snel te schakelen.
Het aantal pk's ligt i.c.m. chiptuning maar 12 pk onder een Honda VTR-1000 firestorm.
En daar is eventueel nog wat aan te doen.Klik!
En nog een fiilmpje van een andere R1100S bezitter. Klik!
Genoeg ballen toch wel?
![]()
De 1100 staat bekend om z'n probleem met de schakelvorken,dit is een produktiefout.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je toch op dit type rijden hoor, de versnellingsbak is gewoon goed en als een Jap snel te schakelen.
Het aantal pk's ligt i.c.m. chiptuning maar 12 pk onder een Honda VTR-1000 firestorm.
En daar is eventueel nog wat aan te doen.Klik!
En nog een fiilmpje van een andere R1100S bezitter. Klik!
Genoeg ballen toch wel?
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:38 schreef Herr.Flick het volgende:
De 1100 staat bekend om z'n probleem met de schakelvorken,dit is een produktiefout.
Het was de enige motor die helemaal vastwas gezet met spanbanden i.v.m. de reactiekrachten van de dwarse boxer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Vreemd dat het niet gekomen is na de Dynorun... als je zag hoe die kerel met je versnellingsbak omging
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb t toch over schakelen..... die kerel zat je versnellingsbak zo af te raggen, steeds in toerenbegrenzer en hoppa weer als een boer in je versnellingsbak te roeren
Zag er niet gezond uit iig, bekijk het filmpje nog maar eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |