quote:Op zondag 19 december 2004 17:34 schreef Lovelyliesje het volgende:
hallo allemaal, ik ben er weer es een keer. Sorry heb niet altijd internet bij de hand...
Maar er zijn dus bijna geen vrouwen die motorrijden, wel jammer. Ik ga ook maar es kijken op motor.forum. Ik zal trouwens es kijken of ik een foto van mn motor kan plaatsen.
Vrijdag nog accu moeten vervangen, laadde niet meer bij.
Hebben meer mensen problemen met het rijden in de kou, motor die stilvalt bij stoplichten enzo?
Mooi zou tijd wordenquote:
Als een motor in de begrenzing wil ie niet echt meer vooruit, en maakt het kabaal zoals Makster beschreef, is een niet prettig geluid, ik probeer altijd het net voor te zijn,quote:Op maandag 20 december 2004 09:14 schreef Youssef het volgende:
Niet teveel over motoren praten over Fok! straks word je besmet met het ruzie virusHoe merk je trouwens iets van de toerenbegrenzer, en heeft iedere motor zo een begrenzing?
Als ik op de lesmotor erg lang het gas opentrek dan krijg je op een gegeven moment het *vroem* geluid alsof je de koppeling inknijpt en gas geeft. Is dat de begrenzing?
Nou, dan haal je nu meteen je motor maar eens uit de drie dagen vrieskou en ga je binnen 2 minuten even kijken wat de echte max van dat ding is!quote:Op woensdag 22 december 2004 13:55 schreef super_honda het volgende:
mijn motor heeft geen begrenzerdie kun je dus gewoon door het rode heentrekken als de dat wil....
Wedden van wel... waarom zou ie geen begrenzer hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 13:55 schreef super_honda het volgende:
mijn motor heeft geen begrenzerdie kun je dus gewoon door het rode heentrekken als de dat wil....
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Nou, dan haal je nu meteen je motor maar eens uit de drie dagen vrieskou en ga je binnen 2 minuten even kijken wat de echte max van dat ding is!
dan mag jij eens aanwijzen waar die begrenzer zitquote:Op donderdag 23 december 2004 21:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wedden van wel... waarom zou ie geen begrenzer hebbenElke motor kan je wel tot in het rood doortrekken, de begrenzer zit iets verder in t rood....
Mijn rode gebied begint bij de 12000rpm maar de begrenzer zit pas bij de 13500...
Dat weet je nog niet hoe een KTM enduro uitgevoerd is, om te rijden hoef je namelijk geen toerenteller en snelheidsmeter te hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:25 schreef super_honda het volgende:
[..]
dan mag jij eens aanwijzen waar die begrenzer ziteen GS heeft absoluut niks extra's, alleen datgene wat je nodig hebt om te rijden zit erop.
Het meest waarschijnlijke is dat ie bij de ontsteking in de buurt zit, meestal word bij een begrenzer de ontsteking onderbroken,quote:Op donderdag 23 december 2004 23:25 schreef super_honda het volgende:
[..]
dan mag jij eens aanwijzen waar die begrenzer ziteen GS heeft absoluut niks extra's, alleen datgene wat je nodig hebt om te rijden zit erop.
Heb jij die GS-500 van Raus nooit even lekker doorgetrokken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het meest waarschijnlijke is dat ie bij de ontsteking in de buurt zit, meestal word bij een begrenzer de ontsteking onderbroken,
Jawel ik weet ook voor 100% zeker dat ie op de GS500 van Raus wel zat,quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij die GS-500 van Raus nooit even lekker doorgetrokken?![]()
Je hebt zelfs het blok er van vervangen toch .. maar je weet niet of zo'n ding erop zit?
Zou opzich wel kunnen dat er geen op zit. Er zijn buiten een hoop motoren (en ook auto's) die wel een toerenbegrenzer hebben ook zat motoren (en ook auto's) die geen toerenbegrenzer hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:15 schreef super_honda het volgende:
hmmm, op m-f weet geen van de GS rijders er vanaf..... en ik heb ook nog nog nooit gemerkt dat er een begrenzer in zit(op die 25kw rotdingen na dan)
Allemaal newbe's die niet echt een motor kunnen benutten en het in hun broek doen als het ding in toeren komt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:14 schreef super_honda het volgende:
wie zal nou beter weten of er een begrenzer op zit, allemaal mensen die een GS hebben of iemand die er toevallig een keertje op gelest heeft.......
quote:
... Two strokes dont need a rev limiter as the combination of ... None of my bikes have had
rev limiters so far ... Sym Husky - Suzuki GN250 - Suzuki GS500 - Honda CB125T. ...
Bron
HOIquote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Lovelyliesje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Annelies en ben (mede dankzij mijn vriendje) een motorfan geworden. 15 juli heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en we zijn een halve maand erna op vakantie geweest. Mijn vriend en ik allebei op onze eigen motor, ik heb een honda rebel 250. Dat is een choppertje. Ik vind het motorrijden erg leuk, natuurlijk om het vrije gevoel maar ook omdat niet iedereen motor rijdt. Het is toch, vind ik, iets aparts. Zeker als je net als ik jong en van het vrouwelijk geslacht bent.
Ik vroeg me af wie er nog meer een motorrijbewijs hebben hier op t fok..
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Sinds wanneer is een GS500 een tweetakt dan?
Ik zou toch echt zweren dat de GS waar ik op leste een begrenzer had.......Was een 2001 model.... wat voor model heb jij dan super_honda ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |