Heb je ook msnquote:Op zondag 12 december 2004 16:24 schreef mel723 het volgende:
Ja. Ik ben zelf geen veganist (wel strikte vegetariėr) maar ik heb in andere vega topics toch wel minstens 2 veganisten voorbij zien komen, ben alleen vergeten wie dat ook alweer zijn
Maar ze komen vast wel vanzelf op dit topic af
Hier ga ik niet eens op inquote:Op zondag 12 december 2004 19:53 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik haat veganisten... moet meteen denken aan die mensen die macdonaldsen in de fik steken enzo... dus daarom haat ik ze allemaal maar meteen!
ach ji bent er zo een die de werreld denkt te veranderen, zeg je weet wel dat die dieren ook lijden voor je bakkie yoghurt he?quote:Op zondag 12 december 2004 16:04 schreef nielsgeode het volgende:
Ben zelf vegetarier (behoorlijk strikt) en eet dus wel eieren en yoghurt enzo
Wil wel s de beweegredenen en oplossingen enzo van veganisten horen.
Dus daarom
Tijdelijk niet meer.quote:Op maandag 13 december 2004 08:05 schreef MikeyMo het volgende:
Toeps!
Dat heeft niks meer met dieren te maken. M. i. hebben fruitariėrs zo'n minderwaardigheidscomplex dat ze denken dat een boom meer waard is dan zij.quote:Op maandag 13 december 2004 08:13 schreef blieblie het volgende:
Wat was ook al weer de overtreffende trap van een veganist? Dat je alleen fruit eet wat al van de boom gevallen is bijv. omdat fruitbomen ook pijn lijden?
Zit wat in, alleen vind ik het jammer dat je bijna niks meer kan eten als veganist. Zelfs bv in de quorn vegabugers zit kippenei-eiwitquote:Op maandag 13 december 2004 08:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tijdelijk niet meer.
Het is niet te combineren met mijn eetstoornistherapie, dus ik eet nu vegetarisch. Als ik weer beter ben ga ik eens met een diėtiste kijken hoe ik gezond veganistisch kan eten.
Valt wel mee hoor. Tofu, Seitan, allerlei natuurwinkel burgers...quote:Op maandag 13 december 2004 08:33 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Zit wat in, alleen vind ik het jammer dat je bijna niks meer kan eten als veganist. Zelfs bv in de quorn vegabugers zit kippenei-eiwit
mjah je oogt ook wel een beetje mager, eet gewoon lekker je scharreleitjes en drink gewoon je melkquote:Op maandag 13 december 2004 08:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tijdelijk niet meer.
Het is niet te combineren met mijn eetstoornistherapie, dus ik eet nu vegetarisch. Als ik weer beter ben ga ik eens met een diėtiste kijken hoe ik gezond veganistisch kan eten.
Vegetariėrs denken net zo goed als veganisten dat ze beter zijn voor dieren, ik vind het eigenlijk allemaal een beetje onzinnig. Het beste lijkt 't mij nog altijd om je aan de schijf van vijf te houden qua voeding, en daar horen vlees, melk, eieren e.d. bij.quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Morkje het volgende:
Veganisten denken dat ze beter zijn voor dieren, terwijl dat alleen maar relatief is. Een veganist is trots op zichzelf omdat hij het lijden van dieren enigzins beperkt. Ik beperk ook het lijden van dieren, door 1 dag in het jaar geen vlees te eten.
Beetje hypocriet idealistisch dus.
'Idioot' is wrs het woord wat je zoektquote:Op maandag 13 december 2004 08:13 schreef blieblie het volgende:
Wat was ook al weer de overtreffende trap van een veganist? Dat je alleen fruit eet wat al van de boom gevallen is bijv. omdat fruitbomen ook pijn lijden?
hoezo onzinnig? Elke beetjes helpen. Ik ben zelf ook vegetarier (eet wel vis), maar het helpt toch al om gewoon minder vlees te eten dan elke dag vlees bijvoorbeeld. Ben zelf vegetarier geworden door een weddenschapquote:Op maandag 13 december 2004 13:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vegetariėrs denken net zo goed als veganisten dat ze beter zijn voor dieren, ik vind het eigenlijk allemaal een beetje onzinnig. Het beste lijkt 't mij nog altijd om je aan de schijf van vijf te houden qua voeding, en daar horen vlees, melk, eieren e.d. bij.
Ik eet ook niet elke dag een dikke biefstuk, maar wel de nodige hoeveelheid vlees. Ik blijf toch geloven dat het gezond is.quote:Op maandag 13 december 2004 14:27 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hoezo onzinnig? Elke beetjes helpen. Ik ben zelf ook vegetarier (eet wel vis), maar het helpt toch al om gewoon minder vlees te eten dan elke dag vlees bijvoorbeeld. Ben zelf vegetarier geworden door een weddenschap. En ik hou het perfect vol, ik heb helemaal geen zin meer in een dikke biefstuk. Je kan nooit al het lijden van dieren stoppen (jammer genoeg), het is ook natuurlijk om vlees te eten, maar de bio-industrie, daar kan ik niet tegen. Als we nou met speertjes elke dag moesten jagen voor een stukje vlees om de dag door te komen, oke het moet, maar het is niet nodig om elke dag een dikke biefstuk op je bord te krijgen.
Nodige hoeveelheid vlees? Er is maar 1 bestandsdeel in vlees wat je eigenlijk nodig hebt, dus je kan best zonder. Ik eet nou meer dan een jaar geen vlees en ik ben net zo fit als voorheen, dus is gewoon bullshit dat je het nodig hebt.quote:Op maandag 13 december 2004 14:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik eet ook niet elke dag een dikke biefstuk, maar wel de nodige hoeveelheid vlees. Ik blijf toch geloven dat het gezond is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |