Heb jij kanker, Richard?quote:Op maandag 13 december 2004 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hihi.
Doe nog 's een keertje serieus reageren op een geintje, schat.
Wat is er nou weer om over te zeiken? Sjongejonge zeg, het lijkt wel of je permanent ongesteld bent.quote:Op maandag 13 december 2004 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O G-d, niet die uitdrukking.
Maak nog eens een leuk geintje over kanker.quote:Op maandag 13 december 2004 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zjezus zeg. Doe's niet zo serieus. Het was een geintje, Drent.
[..]
Hij maakt schilderijen van maria en zo, maar dat is natuurlijk geen maatstaf.
Verder, het was maar een geintje, Johan en jij moeten je 's wat minder snel op je pik getrapt voelen/.
Goedenmiddag.quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef Eightball het volgende:
[..]
Atheïst is hart en nieren.
(Goedemiddag overigens)
Ik heb 2x een geintje gemaakt over kanker, en het blijft me maar achtervolgenquote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak nog eens een leuk geintje over kanker.![]()
Je gaat nogal serieus in op een geintje, that's all.quote:Op maandag 13 december 2004 17:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
het feit dat jij denkt dat ik me op mijn pik getrapt voel, zegt toch meer over jou.![]()
Nee, alleen als jij het hebt. Niet generaliseren.quote:Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Denk je dat kanker grappig is of zo?![]()
Heeft de bijbel jou zo zuur gemaakt of is het een mislukte jeugd? Combinatie is ook een optie.quote:Op maandag 13 december 2004 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij het hebt. Niet generaliseren.
Totdat God je zal belonen.quote:Op maandag 13 december 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb 2x een geintje gemaakt over kanker, en het blijft me maar achtervolgen.
quote:Je gaat nogal serieus in op een geintje, that's all.
Dat hangt er van af. Het is een leuk blond jochie (zoals Christus voor de meeste racisten uit die tijd een Arier was) en het is geschilderd in 1913, toen Hitler nog een vlooienman was. Hij kan het geschilderd hebben om het te verkopen, want dat was zo'n beetje zijn beroep.quote:Op maandag 13 december 2004 17:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand die dit schildert is anti-Chistelijk ja![]()
![]()
[afbeelding]
Maar jij hebt vast een argument voor jouw bewering..
Het is een vredig plaatje van Maria en Jezus. Als je fanatiek anti-christelijk bent dan schilder je dat niet, ook niet voor geld.quote:Op maandag 13 december 2004 17:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Het is een leuk blond jochie (zoals Christus voor de meeste racisten uit die tijd een Arier was) en het is geschilderd in 1913, toen Hitler nog een vlooienman was. Hij kan het geschilderd hebben om het te verkopen, want dat was zo'n beetje zijn beroep.
Ik ken hoeren die lesbisch zijn, wat is je punt?quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
Als je fanatiek anti-christelijk bent dan schilder je dat niet, ook niet voor geld.
Ik kan het niet zien, forbidden en zo.quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een vredig plaatje van Maria en Jezus. Als je fanatiek anti-christelijk bent dan schilder je dat niet, ook niet voor geld.
Hè toch.quote:Op maandag 13 december 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een extreem slechte site, zeg, dat Sonnewende. Ze vermelden niet dat al bij de ''Christelijke Kappputsch'' (onder andere gesteund door de heiden Ludendorff) al de swastika gebruikt werd.
Je kunt het Christendom ook naar je toe interpreteren.quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een vredig plaatje van Maria en Jezus.
Wie bepaalt dat?quote:Als je fanatiek anti-christelijk bent dan schilder je dat niet, ook niet voor geld.
quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een vredig plaatje van Maria en Jezus. Als je fanatiek anti-christelijk bent dan schilder je dat niet, ook niet voor geld.
Als anti-islamist zou je iets provocerends schilderen, zoals Theo Van Gogh deed. Je zou bijvoorbeeld niet schilderen dat Mohammed iets goed doet, met een ydillisch achtergrond. Of dat bijvoorbeeld een moslim wordt mishandeld door een Christen of iets. Dat doe je niet.quote:Op maandag 13 december 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, forbidden en zo.![]()
Wat een onzin trouwens, ik zou als anti-islamist geen Pedofeet en Aisha kunnen schilderen?
Het vaticaan was echter maar al te blij met Hitler.quote:Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef Snik het volgende:
[..]
Hitler schilderde alles als hij maar geld kreeg of aangenomen zou worden op de academie.
Face it, je weet er weer eens geen ruk van af en lult maar wit.
Iemand die christen was zou geen actie in werking zetten om alle kerken in zijn macht te krijgen, geestelijken op te sluiten, alle kruizen door swastikas laten vervangen en een nieuw occult vaticaan en religie stichten.
Als je geld genoeg hebt niet nee, dan is het makkelijk de kunstenaar uit te hangen.quote:Op maandag 13 december 2004 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
Als anti-islamist zou je iets provocerends schilderen, zoals Theo Van Gogh deed. Je zou bijvoorbeeld niet schilderen dat Mohammed iets goed doet, met een ydillisch achtergrond. Of dat bijvoorbeeld een moslim wordt mishandeld door een Christen of iets. Dat doe je niet.
Whahaha, dat schilderij heet Mutter Mariaquote:Op maandag 13 december 2004 17:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt het Christendom ook naar je toe interpreteren.
Dat bepaalt niemand, en ik geloof niet dat die denkbeelden vanuit het niets kwamen, Jodenhaat was sowieso niet iets vreemds in Europa.quote:Op maandag 13 december 2004 17:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie bepaalt dat?
Bovendien hebben de denkbeelden van Hitler waarschijnlijk pas in zijn diensttijd vaste vorm aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |