Hmm, lees ik hier tussen de regels door dat het volgens jou gevaarlijk zou zijn met zo'n shirt in Den Haag rond te lopen?quote:Op maandag 13 december 2004 16:37 schreef Dildo het volgende:
[..]
X-Ray zou nog stoerder zijn als hij dat shirt ook daadwerkelijk in Den Haag zou dragen
Anders zou het ook maar verspild geld zijn natuurlijk.
Kijk, beste mensen, dit is de opvolger van Kirmizi.quote:Op maandag 13 december 2004 16:37 schreef Dildo het volgende:
[..]
X-Ray zou nog stoerder zijn als hij dat shirt ook daadwerkelijk in Den Haag zou dragen
Anders zou het ook maar verspild geld zijn natuurlijk.
quote:k zal even opnoemen wat Christenen zoal gedaan hebben:
- Miljoenen joden vermoord tijdens tweede wereldoorlog... door Christenen
- De bom op Nagasaki and Hiroshima gegooid ... door Christenen
- Bommen gegooid op Dresden .... door Christenen
- Overheidsgebouw gebombardeerd ... door Christenen (Timothy McVee)
- 1 miljoen mensen afgeslacht in Rwanda... door Christenen
- 7000 Moslims vermoord in Srebrenica ... door Christenen
- Vele geweldadige actie in Ierland ... door Christenen
Dat zijn er vast een paar. Terugschoppen naar Israel die lui.
Ach, hij moet wat om Christenen erger af te schilderen dan Moslims.quote:Op maandag 13 december 2004 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Miljoenen joden vermoord tijdens tweede wereldoorlog... door Christenen
O, wat een lul. Deins je dan werkelijk voor niets terug?
Hoe had jij sex met Allah voorgesteld?quote:Op maandag 13 december 2004 16:49 schreef Sidekick het volgende:
Als je op straat door middel van een "Fuck Allah" t-shirt seks met Allah gaat promoten, ben je dan een pooier van de profeet Schepper?
Ik heb een poging gewaagd.quote:Op maandag 13 december 2004 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij was anders de eerste die er over begon met je suggestie.![]()
Dat bedoel ik met jouw manier van reageren, je bent bang dat iemand weer over moslims begint en maakt dan daar een suggestieve opmerking over.![]()
Hitler was een Christen, Christenen zijn dus nazi's.quote:Op maandag 13 december 2004 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Miljoenen joden vermoord tijdens tweede wereldoorlog... door Christenen
O, wat een lul. Deins je dan werkelijk voor niets terug?
quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hitler was een Christen, Christenen zijn dus nazi's.
Jammer dat je daar dus ook al bij voorbaat jankt over moslima's. Overigens moeten ze niet met de zweep krijgen, dat krijgen ze al genoeg van hun man, nietwaar?quote:Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd.
Emancipatie vrouwen stagneert
Was ik dan misschien aan het.....generaliseren?quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
. O, jij bent ongeveer net zo grappig als X-Ray in jouw ogen stoer is.
quote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer dat je daar dus ook al bij voorbaat jankt over moslima's. Overigens moeten ze niet met de zweep krijgen, dat krijgen ze al genoeg van hun man, nietwaar?![]()
Bin Laden is een praktiserend moslim, alle moslims zijn dus terroristen. Was Hitler wel religieus, of blaat je maar net iets als Scanman?quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Atheïst is hart en nieren.quote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was Hitler wel religieus
Nee, je was aan het liegen. Geeft niets hoor. Maak nog een grap over ''gevoel voor humor.''quote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Was ik dan misschien aan het.....generaliseren?. Oh jee toch.
Ik insinueer niets. Dat maak jij ervan. Wat ik wel insinueer dat je er alle schijn van hebt dat je wel een grote mond hebt, maar aan daden doe je niet.quote:Op maandag 13 december 2004 16:44 schreef Snik het volgende:
[..]
Hmm, lees ik hier tussen de regels door dat het volgens jou gevaarlijk zou zijn met zo'n shirt in Den Haag rond te lopen?
Terwijl de "Jesus is a cunt" en "Kill god" en zo shirts al decennia verkocht en gedragen worden door de linkse alto-garde.
Hmmm. Insinueer jij nu dat de moslim in NL een gevaarlijke jankbal is?
Zjezus zeg. Doe's niet zo serieus. Het was een geintje, Drent.quote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bin Laden is een praktiserend moslim, alle moslims zijn dus terroristen.
Hij maakt schilderijen van maria en zo, maar dat is natuurlijk geen maatstaf.quote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was Hitler wel religieus, of blaat je maar net iets als Scanman?
Als Hitler een christen was, dan ben ik een moslim.quote:Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand die dit schildert is anti-Chistelijk jaquote:Op maandag 13 december 2004 17:02 schreef Snik het volgende:
Als iemand een pleurishekel aan het christendom had, was het adolfje wel.
O G-d, niet die uitdrukking.quote:Op maandag 13 december 2004 17:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Johan en jij moeten je 's wat minder snel op je pik getrapt voelen/.
hihi.quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, je was aan het liegen. Geeft niets hoor. Maak nog een grap over ''gevoel voor humor.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |