Laura, mijn jongste nichtjequote:Op zondag 12 december 2004 12:16 schreef Jelief het volgende:
idd een lekker hummeltje G_K, maar wie is ze? en wat is ze van jou?
Jolie wil jij ook al zo graag staan?quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ilse wat zei jij er ongelukkig uitLeuk he die Smoby opblaasgeval! Hij is erg populair op Fok
hey da's mijn tekst!quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:22 schreef Suzanna het volgende:
Als ik een website had zou ik gaan spammen....niet normaal meer
Hallo zeg, da's snel . . .quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje
Soms sta ik hier
[afbeelding]
En dan daar....
[afbeelding]
Waarom ga je me oppakken?
[afbeelding]
Helaas rode ogen![]()
Jaaaaa laat dat nou net dat meisje zijn waar ik zo verliefd op ben!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:40 schreef Tan het volgende:
Ilse, wat ben jij al groot zeg! En Jolie, wat doet je moeder met je dat je zo geweldig staat haha!! Je lijkt Chinook wel, die wilde ook alleen maar staan (dat belooft nog wat)
Jaaa het kan nu eindelijk gedragen wordenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef LadyS het volgende:
he!! dat bloesje ken ik Dylan volgens mij
Van de C&A, maar dat is alweer een hele tijd geleden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:20 schreef snoopy het volgende:
Kai, waar heb je die leuke romper met die poes vandaan?![]()
We blijven wel altijd in de buurt maar ze kan al heel goed zelf van de bank af. Ze draait zich netjes op haar buikje en schuift achteruit, beentjes eerst, eraf.quote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef danosa het volgende:
Lois, ben je niet bang dat Iris zomaar van de bank af dondert? Jadey neemt altijd gewoon een duikvlucht van de bank (a lŕ Cas naar de zalm) zonder in te schatten waar ze belandt dan.
Ben nog niet overtuigd dat jouw dochter de mooiste is.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:50 schreef Catootje het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat een lekkere kindjes weer...
Kleintje, moet ik een koffer voor je klaarzetten?
ik heb geen scannerquote:Op donderdag 16 december 2004 10:09 schreef Kleintje het volgende:
E.T.... foto's???
Vind dat het weer tjid is. Wil je kerstkaart zien...
Op Fok! niet meer, zo las ik hier: heeft imageshack.us fok verbannen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Luckepuk het volgende:
Picserver doet hier helemaal niks???![]()
![]()
Ja, ik kom er gewoon even zo weinig aan toe de laatste tijd, terwijl hij juist zo verandert. Hier even wat recente fotootjes:quote:Op donderdag 16 december 2004 21:05 schreef Rottdog het volgende:
Tobias je ziet er goed uit knulmama moet maar wat vaker spammen
![]()
We hebben het helemaal digitaal gedaan via kruidvat.nl, 1 december hebben we het spul verzonden, en we hebben een ontvangstbevestiging gehad maar verder niksquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:40 schreef Anitra het volgende:
wanneer heb je ze weg gebracht dan? Want ik heb ze van Djen en Djulian vandaag binnen gekregen
Jij moet niet zeuren, je hebt al een mooie Saskia op de mat!quote:
Oe, zo'n pop heb ik ook in Joegoslavie, geweldig dingquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:00 schreef jessie het volgende:
Ja zo'n pop is het. Echt makkelijk loopt ze niet, maar Bo sleept dr gewoon overal naar toe
Die is ook echt zoooooo leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:45 schreef E.T. het volgende:
Jij moet niet zeuren, je hebt al een mooie Saskia op de mat!![]()
Pssst!! Doe jij eens jullie adres mailen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:45 schreef E.T. het volgende:
Zoe
Wat ben jij een mooi kerst(b)engeltje!
Tobias, je bent een lekker ding!
[..]
Jij moet niet zeuren, je hebt al een mooie Saskia op de mat!![]()
(hier trouwens 4-12 alles digitaal naar de Hema verstuurd, 6-12 waren ze klaar)
quote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef moussy het volgende:
Meeeeeeeeeeer!!
dylan is dik tevreden met zn schoonmoeder, zn koppie zegt genoeg
Hij heeft nog wel wat ruimte in de lengte (hij ligt op deze foto een beetje hoog in de bak), maar ik ben bang dat hij binnenkort in de breedte klem komt te zitten inderdaadquote:Op maandag 20 december 2004 10:23 schreef LadyS het volgende:
hij past nog maar net in de kinderwagenbak zo te zien
Ja, dat dacht ik ook al. Jammerquote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef dutchie het volgende:
Was er een meet, heb ik iets gemist?
O, heerlijk hč?quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[afbeelding]
voor ik naar bed ga sta ik altijd een hele tijd te genieten van dit uitzicht![]()
![]()
ik had dat al toen hij nog baby was en dacht dat dat wel over zou gaan als hij groter zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, heerlijk hč?Niets is mooier dat kijken naar je slapende kind
Ik denk niet (en ik hoop nietquote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik had dat al toen hij nog baby was en dacht dat dat wel over zou gaan als hij groter zou zijn.
maar ik heb het nog steeds![]()
Het Jagershuysquote:Op maandag 20 december 2004 12:00 schreef bixister het volgende:
en lekkere broodjes.waar was het eigenlijk?
Daar hebben ze ook lekkere pannekoeken!!!!quote:
quote:
Ik heb Lois al gemaild met de vraag of ze 'm ff wil scannen.. Wij hebben geen scannerquote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
![]()
E.T.!!!! Had je net ookal gemailed, maar ik ben weer helemaal verliefd op mijn schoondochter. Niet alleen door de foto's hier, maar net name door die ge-wel-dige kaart van jullie!![]()
Die móet je echt laten zien hier. Hij is zooo leuk.![]()
Hehehe zo met die schoudertjes omhoog en die vastberaden blik lijkt het wel hequote:Op dinsdag 21 december 2004 11:31 schreef Kleintje het volgende:
Gaat ze weg omdat ze haar zin niet krijgt????
Inderdaad. Ze ziet er zo heel erg stoer uit. Zonder dat ze nog een fop in haar mond heeft... dat maakt haar nog 'kind' maar verder... stoere grote dame al hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef basset het volgende:
[..]
Hehehe zo met die schoudertjes omhoog en die vastberaden blik lijkt het wel he![]()
hahaha wat herkenbaarquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef Luckepuk het volgende:
Wat wordt Noa ineens groot!!!!!!
"Wie vaart er mee op de bereboot!!!!!!!!!"
En daar zit je dan.... half 4 snachts.... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef Luckepuk het volgende:
"Wie vaart er mee op de bereboot!!!!!!!!!"
En daar zit je dan.... half 4 snachts....
Heb je nog even geduld?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:30 schreef E.T. het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een verse Léon zien![]()
Lekker zo`n ouwe taaiequote:Op donderdag 23 december 2004 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Coolbabe, lekkere kerstmaaltijd daar in dat hok
Zo! Da's best stoer!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef poemojn het volgende:
Myrthe's eerste hapje (wortel):
[afbeelding]
Wat een prachtig kindje, Stiekemurdquote:Op donderdag 16 december 2004 16:31 schreef Stiekemurd het volgende:
Nog eentje om af te leren
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |