Laura, mijn jongste nichtjequote:Op zondag 12 december 2004 12:16 schreef Jelief het volgende:
idd een lekker hummeltje G_K, maar wie is ze? en wat is ze van jou?
Jolie wil jij ook al zo graag staan?quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ilse wat zei jij er ongelukkig uitLeuk he die Smoby opblaasgeval! Hij is erg populair op Fok
hey da's mijn tekst!quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:22 schreef Suzanna het volgende:
Als ik een website had zou ik gaan spammen....niet normaal meer
Hallo zeg, da's snel . . .quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje
Soms sta ik hier
[afbeelding]
En dan daar....
[afbeelding]
Waarom ga je me oppakken?
[afbeelding]
Helaas rode ogen![]()
Jaaaaa laat dat nou net dat meisje zijn waar ik zo verliefd op ben!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:40 schreef Tan het volgende:
Ilse, wat ben jij al groot zeg! En Jolie, wat doet je moeder met je dat je zo geweldig staat haha!! Je lijkt Chinook wel, die wilde ook alleen maar staan (dat belooft nog wat)
Jaaa het kan nu eindelijk gedragen wordenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef LadyS het volgende:
he!! dat bloesje ken ik Dylan volgens mij
Van de C&A, maar dat is alweer een hele tijd geleden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:20 schreef snoopy het volgende:
Kai, waar heb je die leuke romper met die poes vandaan?![]()
We blijven wel altijd in de buurt maar ze kan al heel goed zelf van de bank af. Ze draait zich netjes op haar buikje en schuift achteruit, beentjes eerst, eraf.quote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef danosa het volgende:
Lois, ben je niet bang dat Iris zomaar van de bank af dondert? Jadey neemt altijd gewoon een duikvlucht van de bank (a là Cas naar de zalm) zonder in te schatten waar ze belandt dan.
Ben nog niet overtuigd dat jouw dochter de mooiste is.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:50 schreef Catootje het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat een lekkere kindjes weer...
Kleintje, moet ik een koffer voor je klaarzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |