Hij heeft nog wel wat ruimte in de lengte (hij ligt op deze foto een beetje hoog in de bak), maar ik ben bang dat hij binnenkort in de breedte klem komt te zitten inderdaadquote:Op maandag 20 december 2004 10:23 schreef LadyS het volgende:
hij past nog maar net in de kinderwagenbak zo te zien
Ja, dat dacht ik ook al. Jammerquote:Op maandag 20 december 2004 09:53 schreef dutchie het volgende:
Was er een meet, heb ik iets gemist?
O, heerlijk hè?quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
[afbeelding]
voor ik naar bed ga sta ik altijd een hele tijd te genieten van dit uitzicht![]()
![]()
ik had dat al toen hij nog baby was en dacht dat dat wel over zou gaan als hij groter zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, heerlijk hè?Niets is mooier dat kijken naar je slapende kind
Ik denk niet (en ik hoop nietquote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik had dat al toen hij nog baby was en dacht dat dat wel over zou gaan als hij groter zou zijn.
maar ik heb het nog steeds![]()
Het Jagershuysquote:Op maandag 20 december 2004 12:00 schreef bixister het volgende:
en lekkere broodjes.waar was het eigenlijk?
Daar hebben ze ook lekkere pannekoeken!!!!quote:
quote:
Ik heb Lois al gemaild met de vraag of ze 'm ff wil scannen.. Wij hebben geen scannerquote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
![]()
E.T.!!!! Had je net ookal gemailed, maar ik ben weer helemaal verliefd op mijn schoondochter. Niet alleen door de foto's hier, maar net name door die ge-wel-dige kaart van jullie!![]()
Die móet je echt laten zien hier. Hij is zooo leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |