abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 12:35:56 #221
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23939244
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik denk nog steeds dat Sonck er bij PSV 25 per jaar inschopt die jongen is echt wel goed hoor.
jamaar z'n hoofd!!!!!

daar krijg je toch gelijk jeuk van
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 12:37:02 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23939260
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou ik ff aan Jelle moeten vragen Die kneus van een Robin Faber zat iig tot z'n 18e bij mij op school en toen hij in havo 5 zat speelde hij net een jaar bij PSV, hij speelt trouwens op huurbasis voor PSV, wat ik absoluut niet begrijp; Waarom je beste speler verhuren als je team zo slecht draait
k neem aan dat je bedoeld dat hij van de Graafschap is gehuurd. Misschien heeft t nog te maken met een schuld van de Graafschap aan PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 12:37:52 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23939275
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

jamaar z'n hoofd!!!!!

[afbeelding]

daar krijg je toch gelijk jeuk van
zal k t hoofd van Lucius hier ff posten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23939317
Het hoofd van Sonck is erger !
pi_23939324
Ik erger me ook aan die Sonck, een echte kruising tussen Luc Friet en Helmut Lotti
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 december 2004 @ 12:41:16 #226
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23939337
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zal k t hoofd van Lucius hier ff posten
hoeft niet hoor

maar dat is tenminste een goeie jongen, die staat er altijd voor de fans en ook in het veld wanneer hij er moet staan.

wat ik van sonck's karakter heb gezien is nou niet echt super.

maar goed we verschillen in mening over Sonck, ik hou er wel over op.
pi_23939366
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:40 schreef cultheld het volgende:
Ik erger me ook aan die Sonck, een echte kruising tussen Luc Friet en Helmut Lotti
pi_23939372
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k neem aan dat je bedoeld dat hij van de Graafschap is gehuurd. Misschien heeft t nog te maken met een schuld van de Graafschap aan PSV.
Dat is 't niet volgens mij, ik weet wel dat ie als supergroot talent geldt, een hele goede verdediger voor de toekomst. Heeft al verschillende keren in de VI gestaan, maar de vraag is of hij het definitief gaat redden i.v.m. mentaliteit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23939758
Overigens was het commentaar op radio1 gister wel heel erg pro Feyenoord .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23940571
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:05 schreef du_ke het volgende:
Overigens was het commentaar op radio1 gister wel heel erg pro Feyenoord .
Niet dus
pi_23941262
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet dus
Komop man, Houtkamp trok de champagne open bij de 3-3. Bij de 0-2 en 1-3 moest ik aan mijn vrouw vragen of ik echt gehoord had dat er gescoord was door PSV...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23941286
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Komop man, Houtkamp trok de champagne open bij de 3-3. Bij de 0-2 en 1-3 moest ik aan mijn vrouw vragen of ik echt gehoord had dat er gescoord was door PSV...
Ik twijfelde ook even of Feyenoord inderdaad achter stond, ja
pi_23941504
Iedereen kan lulen wat ie wil psv is punten verloren en AZ en ajax hebben daarvan geprofiteerd
pi_23941564
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef RQZ het volgende:
Iedereen kan lulen wat ie wil psv is punten verloren en AZ en ajax hebben daarvan geprofiteerd
Ik zeg een briljante conclusie!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 13 december 2004 @ 14:43:37 #235
90464 R4V3
Forza PSV
pi_23941891
quote:
Heel scherp.
  maandag 13 december 2004 @ 15:13:34 #236
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23942512
quote:
En aan je typgedrag kun je ook zien voor welke club je bent, slimme opmerking inderdaad, netjes hoor
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23943402
quote:
Jij bent zo iemand die op feestjes een discussie met één zin kan dood slaan, of niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 13 december 2004 @ 16:07:44 #238
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23943828
Tijd voor een stelling. Vaak discusieren we in dit topic over welke nieuwe spits PSV in de winterstop eventueel zou moeten versterken. De geruchten en feiten volgen elkaar in rap tempo op. Maar of dat zin heeft? Daarom de volgende vraag:

Heeft PSV een extra spits nodig om zijn concurrenten na de winterstop voor te blijven?
pi_23944014
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Spideyman het volgende:
Tijd voor een stelling. Vaak discusieren we in dit topic over welke nieuwe spits PSV in de winterstop eventueel zou moeten versterken. De geruchten en feiten volgen elkaar in rap tempo op. Maar of dat zin heeft? Daarom de volgende vraag:

Heeft PSV een extra spits nodig om zijn concurrenten na de winterstop voor te blijven?
Een extra spits is niet echt nodig op dit moment vind ik. We hebben Sibon, VoH, Vonlanthen en Farfán op die positie (vergeet ik iemand?, volgens mij niet).

4 man voor 1 positie, dat kan voldoende zijn, maar om er eventueel iemand bij te halen kan geen kwaad lijkt me, maar dan wel eerder een jong iemand, dan iemand die al ervaren is, want als er een spits gehaald wordt zal die alleen gebruikt worden, voor wanneer het echt nodig is.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 16:16:50 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23944032
quote:

lastig want Farfan ontwikkeld zich momenteel als een speler die ook heel goed is als centrumspits. Hij speelt met de week beter en hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen. Een spits halen die er direct staat en er 30 intrapt is natuurlijk altijd welkom maar waarschijnlijk onbetaalbaar. Dus:
We kunnen met deze selectie kampioen worden dus versterking op de spitsenpositie is niet persé nodig!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23944033
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

En aan je typgedrag kun je ook zien voor welke club je bent, slimme opmerking inderdaad, netjes hoor
ADO??
pi_23944094
quote:
Ja: Vonlanthen komt (nog) te kort, VoH en Sibon zijn vergelijkbaar en als Farfán geblesseerd raakt, hebben we een probleem.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 13 december 2004 @ 16:34:42 #243
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23944442
Morientes
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23944481
Podolski Dat is nou een spits die wél 10 miljoen waard is, nog CL gerechtigd ook maar ja, heb toch liever twee middenvelders
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 16:45:23 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23944701
Voordeel van een extra spits is wel dat Vonlanthen verhuurd kan worden. Maarja we zwemmen niet in het geld
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 13 december 2004 @ 16:48:49 #246
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23944780
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een extra spits is niet echt nodig op dit moment vind ik. We hebben Sibon, VoH, Vonlanthen en Farfán op die positie (vergeet ik iemand?, volgens mij niet).
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het is ook nog eens zo dat een nieuwe spits de ontwikkeling van Vonlanthen blokkeert. Ook Farfán kan op deze plek zich nog veel verder ontwikkelen. MEt een nieuwe spits zullen die kansen zich echter veel minder snel aandoen.

Maar dan moet je dus wel geloven in de talenten van Farfán en Vonlanthen en vertouwen op VoH en Sibon. Want dat het moeilijk gaat worden om de koppositie te behouden na de winterstop kan ik je op een briefje geven.
  maandag 13 december 2004 @ 16:52:48 #247
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23944856
Een wit briefje? Of een rode?
  maandag 13 december 2004 @ 16:54:18 #248
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23944887
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:52 schreef Zapper het volgende:
Een wit briefje? Of een rode?
een gele post-it.

Maar wat vind jij Zapper, hebben we een extra spits nodig om kampioen te worden?
pi_23944950
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Spideyman het volgende:

[..]

een gele post-it.

Maar wat vind jij Zapper, hebben we een extra spits nodig om kampioen te worden?
Ook al vraag je het niet aan mij, ik denk niet dat jullie een extra spits nodig hebben om kampioen te worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23944997
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het is ook nog eens zo dat een nieuwe spits de ontwikkeling van Vonlanthen blokkeert. Ook Farfán kan op deze plek zich nog veel verder ontwikkelen. MEt een nieuwe spits zullen die kansen zich echter veel minder snel aandoen.

Maar dan moet je dus wel geloven in de talenten van Farfán en Vonlanthen en vertouwen op VoH en Sibon. Want dat het moeilijk gaat worden om de koppositie te behouden na de winterstop kan ik je op een briefje geven.
Het gaat zeker niet makkelijk worden om kampioen te worden, dat weet iedere nuchter denkende supporter. Maar inderdaad een extra spits neemt een risico weg, maar echt een noodzaak vind ik het niet.

Ik zie liever een linksback komen, wat hopelijk ook wel gaat gebeuren, om een eventueel afwezigheid van Lee op te vangen, dan een spits.
pi_23945033
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
pi_23945184
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Lee is toch op te vangen met Cocu lijkt me en die Deen moet ook eens doorbreken als linksback. Twee middenvelders, waarvan 1 als opvolger van Van Bommel zie ik liever verschijnen
Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.
  maandag 13 december 2004 @ 17:06:47 #253
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23945188
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef cultheld het volgende:
Maar ben je voor of tegen de stelling?

Op dit moment zijn er 4 tegen en 1 voor.
  maandag 13 december 2004 @ 17:09:06 #254
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23945234
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Liever niet Cocu als linksback, die komt gewoon het best tot zijn recht centraal op het middenveld, dan eerder Bouma terug op die positie. Van Jakobsen verwacht ik op dit moment nog niet veel, dus laat er maar eentje bij komen. Kan geen kwaad lijkt me.
En dan misschien eentje die ook centraal achterin kan spelen, zodat we niet alleen maar Addo achter de hand hebben. (Zielig voor hem, maar hij heeft nog nooit bewezen aanspraak te kunnen maken op een basisplaats.)
pi_23945248
quote:

Ik vind dat we Kezman terug moeten halen! Met ingang van gisteren graag.
Hij krijgt in Engeland niet veel kans om te spelen, kan ie bij PSV weer lekker veel scoren en dan kunnen we hem weer duur verkopen over een x aantal jaren
Keep the faith!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 17:11:21 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23945274
Als Kezman weer komt moet t hele systeem van PSV weer om

en een linksback voor achter Lee zou ook van harte welkom zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23945301
Mensen op dit moment is Lee door niemand te vervangen. Onze Koreaan is momenteel gewoon de beste linksachter van de competitie - samen met De Clèr - hij houdt zich iedere wedstrijd goed staande en doet ook aanvallend prima mee.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 17:15:23 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23945379
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen op dit moment is Lee door niemand te vervangen. Onze Koreaan is momenteel gewoon de beste linksachter van de competitie - samen met De Clèr - hij houdt zich iedere wedstrijd goed staande en doet ook aanvallend prima mee.
daarom ook een stand in voor Lee
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23945723
Een nieuwe spitslijkt me niet echt nodig momenteel. Dan liever de verdediging en het middenveld nog wat versterken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23945776
Ik zeg, alleen een spits halen als ie écht van wereldtop is, anders niet En dat zijn spelers als Podolski, Robinho, Pazzini en Tuncay en die komen toch niet, dus dan maar een aantal middenvelders Een stand in voor Lee wil ik ook wel, maar dan één die hooguit een paar ton kost (Braafheid bijvoorbeeld)
  maandag 13 december 2004 @ 17:40:14 #261
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23945933
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg, alleen een spits halen als ie écht van wereldtop is, anders niet En dat zijn spelers als Podolski, Robinho, Pazzini en Tuncay en die komen toch niet, dus dan maar een aantal middenvelders Een stand in voor Lee wil ik ook wel, maar dan één die hooguit een paar ton kost (Braafheid bijvoorbeeld)
Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.

Leuke opvolger voor Van Bommel. Speelt op huurbasis bij Sporting Lissabon tot 2006, maar staat bij Barcelona onder contract en mag waarschijnlijk verkocht worden.

Een verdedigende middenvelder met een zeer goede pass en schot, 22 jaar, Braziliaan.
pi_23945994
Waarom zou die speler naar PSV willen?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 13 december 2004 @ 17:47:42 #263
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23946115
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef JaWi het volgende:
Waarom zou die speler naar PSV willen?
Hij kwam tekort voor Barcelona (was nog maar 19 toen hij daar kwam) en speelt nu bij een middelmatige Portugese club UEFA-cup voetbal (wat een schande! ). In dat opzicht is PSV een vooruitgang.
pi_23946119
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Fabio Rochemback, zegt je dat wat? Heb zonet een filmpje van hem gezien en dat ziet er goed uit.

Leuke opvolger voor Van Bommel. Speelt op huurbasis bij Sporting Lissabon tot 2006, maar staat bij Barcelona onder contract en mag waarschijnlijk verkocht worden.

Een verdedigende middenvelder met een zeer goede pass en schot, 22 jaar, Braziliaan.
Alsof Rochemback naar PSV zou willen komen. Die gozer zou bij een club als Lyon of Atlético Madrid meteen in de basis staan. Aan de andere kant, dromen is natuurlijk altijd mooi, maar ik droom dan liever van een Tainio, Né, Barreto of Väyrynen dan van onhaalbare voetballers als Rochemback. Want als PSV Rochemback zou kunnen halen, zou PSV ook Miguel en Petit kunnen halen, dat zijn ongeveer spelers met dezelfde eisen en van hetzelfde niveau
pi_23946355
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kijk wél naar de copa libertadores en copa america in tegenstelling tot jou, vandaar dat ik al voor de definitieve handtekeningen onder de contracten wist dat Gomes een Barthéz is, Alex de beste verdediger uit de Zuid-Amerikaanse competities was toen hij naar PSV zou komen en Farfán het grootste talent uit de Peruviaanse competitie was. Ook de Zuid-Amerikaanse sites volgde ik toen al vrijwel dagelijks, maar goed, ik ben blij dat ik geen ongelijk heb gekregen
Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23946392
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je hebt nooit gezegd dat Gomes een Barthez was, dat deed je pas na Rode Ster uit. Je zei dat hij de beste keeper van Brazilië was en een toekomstig topper.
Is ie ook, was Barthez in Frankrijk ook. Maar net als Barthez maakt Gomes soms een totaal onverwachte blunder (of bijna blunder).'t zal 'm in de motoriek zitten maar 't is wel zo. Dat neemt niet weg dat Gomes de opvolger van Dida is en niet behouden zal blijven voor PSV.
  maandag 13 december 2004 @ 18:04:45 #267
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23946522
Dida is 31 en kan dus nog jaren mee.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 13 december 2004 @ 18:07:03 #268
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23946574
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:54 schreef Spideyman het volgende:
Op dit moment denk ik van niet, maar in het geval van blessures is een extra spits natuurlijk altijd handig.
Maar dan moet er ook een grote naam worden gehaald, die vervolgens weer in de basis moet staan en
dat zou alleen maar ten koste van Farfan of VoH/Sibon gaan... Moeilijk dus!
pi_23946806
Ik denk dat als we CL pretenties hebben, dat we middenvelders moeten halen Cocu kan na dit seizoen nog maar een jaar mee en Van Bommel gaat gratis weg. Ook Vogel zie ik z'n contract niet direct verlengen, dan blijven Takak en de Jong over op het middenveld waarvan alleen Takak het in zich heeft om tegen toppers (Barcelona, Chelsea) te renderen (in de toekomst). We hebben met Park, Farfán en Beasley hele goede aanvallers die snel, beweeglijk, geslepen en gevaarlijk zijn. Met Alex, Ooijer, Lucius, Bouma, Lee en bij nood Cocu hebben we ook een aardige verdediging, dus we moeten iets aan ons middenveld doen. Dat Hofs naar PSV gaat is zonneklaar, de vraag is of hij er direct zal staan. De beste opvolger voor Van Bommel lijkt me Tainio, die transfervrij kan vertrekken bij Auxerre, maar die is door veel clubs begeerd en pas transfervrij in de zomer; Ook is ie nog niet speelgerechtigd voor de CL na de winterstop. Daarom zou ik als ik PSV was in eerste instantie achter Barreto en Hofs aangaan en in de zomerstop een speler van het kaliber Tainio/Väyrynen/Né halen Dan is PSV sterker dan ooit.
  maandag 13 december 2004 @ 19:14:29 #270
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23948143
oppassen psv-ers ik kom dr aan zaterdag

OJAAJOH?
pi_23948881
Park en Beasley geslepen en gevaarlijk.

En waarom een aanvallende middenvelder halen voor Van Bommel?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 13 december 2004 @ 19:56:55 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23949125
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Park en Beasley geslepen en gevaarlijk.
Er gaat in ieder geval meer dreiging vanuit dan van een boukari of mitea.
Vond beide gisteren redelijk tot goed voetballen, zeker Park was goed gisteren.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_23949977
Nou, geslepen zijn ze sowieso niet. Park is een werkaanvaller met veel loopvermogen en Beasley is vooral snel, maar Rommedahl en Robben waren veel beter.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 13 december 2004 @ 20:46:38 #274
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23952286
Rommedahl missen we totaal niet
pi_23952427
ik ook niet zo
getuige de interesse naar zijn persoontje

we missen hem niet zo erg als Robben en Kezman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')