http://forum.fok.nl/topic/635874/1/50#23783238quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry, sorry meneer MOD.... vuile technohater!!
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:53 schreef Thunk het volgende:
nou ? kan dat?
oprotten manquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef kalano het volgende:
mijn vraag: wie word er nou niet strontziek van marokkanen ?
ja en dat terwijl er best leuke zijnquote:Op zondag 19 december 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
oprotten man
ik word strontziek van zulke ezels als Kanalo de kameel
jahquote:Op zondag 19 december 2004 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat terwijl er best leuke zijn![]()
jah ik weet het. en zelfs die, of moet ik zeggen metname die, hebben helemaal geen goed woord over voor dit soort gastjes die je op het 'clipje' ziet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jah ik weet het. en zelfs die, of moet ik zeggen metname die, hebben helemaal geen goed woord over voor dit soort gastjes die je op het 'clipje' ziet.
ja maar hoe moet ik dat posten?quote:
aah laat ook maarquote:Op zondag 19 december 2004 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar hoe moet ik dat posten?
Wat een laffe honden! Kapot maken die lui allemaal!quote:http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
You know the drillquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef Frasier het volgende:
Die gore rotkop van 'm op de stoeprand.
je hebt nieuwe puma's he, kneusquote:Op zondag 19 december 2004 17:18 schreef skiczukie het volgende:
Ja, hoe komen ze in godsnaam met zijn zessen achter een paal vandaan..
ja zoiets zou inderdaad verachtelijk zijn geweestquote:Op zondag 19 december 2004 17:21 schreef zoalshetis het volgende:
zal ik nog een keer mijn grap maken in het topic waar dit filmpje al eerder onderwerp was? komt ie: ik had eerder veracht dat ze één voor één uit een vuilcontainer kwamen gekropen.
afgezien van het feit dat ik een 'w' vergeten ben is het ook nog eens zo dat ik in het verkeerde (dubbele) topic post. lol.quote:Op zondag 19 december 2004 17:25 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
ja zoiets zou inderdaad verachtelijk zijn geweest![]()
![]()
Wat? Ja, indd. En zijn weer kapot. Problemen mee? Of wil je iets duidelijk maken? Dat je een goed geheugen hebt, of mij niet uit je gedachten kan zetten ofzo? Vertel maar, ik ben een uitstekend luisterend oor. Ik studeer niet voor niets psychologie.quote:Op zondag 19 december 2004 17:20 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
je hebt nieuwe puma's he, kneus![]()
en wie mag dat betalen? lieve zoete gerritje dus. juist! die kankernederlanders die hun op een broodje willen gaan smeren.quote:Op zondag 19 december 2004 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
een beugel en een bril.![]()
http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.aviquote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef Gstyles het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje dan nergens downen?
Hij blijft leuk hequote:Op zondag 19 december 2004 18:57 schreef Gstyles het volgende:
Bestaan er nog meer van dit soort hilarische filmpjes?????
quote:Op zondag 19 december 2004 21:55 schreef Het_Biertje het volgende:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<-----------------![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
dat is soo westersquote:Op zondag 19 december 2004 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
een beugel en een bril.![]()
rustige buurt ookquote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
He wazja doe eens wat praten!
ja toch, lekka lekka man
Ja halloquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
Omfg,.....dat kan niet mijn volk zijn....dat mag niet![]()
![]()
![]()
![]()
meen je dit?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
Omfg,.....dat kan niet mijn volk zijn....dat mag niet![]()
![]()
![]()
![]()
Te erg gewoon.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Silencenl het volgende:
ROFL dat filmpje ownt en wat een jankerds hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |