Ik weet hem al.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is je klacht?
izziets hil slegs tog?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:13 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
Zo, vet gangsta die lui zeg!
Weten ze eigenlijk wel wat kanker is?
Ja, zeer realistisch ook. Opeens komen ze overal vandaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:15 schreef =HellFire= het volgende:
Een pluspuntje! Dat ze met 7 man achter één pilaar komen is een sterk staaltje camera werk hoor!.
Hebben ze niet. Dit is de hedendaagse Nederlandse jeugd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:18 schreef Tessje het volgende:
Van mij mogen ze elke allochtoon die zich zo durft te gedragen een enkeltje vaderland geven.
kogeltje kost maar 25 centquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:18 schreef Tessje het volgende:
Van mij mogen ze elke allochtoon die zich zo durft te gedragen een enkeltje vaderland geven.
neequote:[b]Op vrijdag 10 december 2004 21:27
n zouden ze weten dat het filmpje op fok staat en ze best wel belachelijk gemaakt worden ?
ik word strontziek van mensen die dit soort niet-onderbouwde onzin-zinnen zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef kalano het volgende:
mijn vraag: wie word er nou niet strontziek van marokkanen ?
Nee ik word niet ziek van Marokkanen, ik ken namelijk genoeg fatsoenlijke, normale en goed geintegreerde Marokkanen en laat mijzelf niet indoctrineren door de media.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef kalano het volgende:
onderbouw eerst maar eens waarom jij het er niet mee eens bentquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik word strontziek van mensen die dit soort niet-onderbouwde onzin-zinnen zeggen.
ik wou hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik word niet ziek van Marokkanen, ik ken namelijk genoeg fatsoenlijke, normale en goed geintegreerde Marokkanen en laat mijzelf niet indoctrineren door de media.
Ik kon er ook wel om lachten, vooral die pilaar-actie. Maar ik heb verder zowieso een hekel aan rappers, of dat nou Marokkanen of Limburgers zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef riffie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel geinig vind. Jammer dat enkelen hier weer het negatieve gaan zoeken.
ik ook niet anders stemde ik wel pvdaquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik word niet ziek van Marokkanen, ik ken namelijk genoeg fatsoenlijke, normale en goed geintegreerde Marokkanen en laat mijzelf niet indoctrineren door de media.
dadelkoppen of schapiekoppen bedoel je zekerquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef BrauN het volgende:
Hoe die kaaskoppen ook van achter die pilaar vandaan komen hè.Schitterend.
Ik lig nogsteeds dubbel, geweldigquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef BrauN het volgende:
en, bevalt hetquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:32 schreef HeyFreak het volgende:
oh? dus zó zien marrokanen eruit!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef kalano het volgende:
[..]
onderbouw eerst maar eens waarom jij het er niet mee eens bent![]()
Ja, en lekker bashen met kankerquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef BrauN het volgende:
En hoe is het met jouw integratie?quote:
Jij poneert als eerste een stelling en dan moet je niet de bewijslast verschuiven, watje...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef kalano het volgende:
[..]
Daar gaan we weeeeeer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef kalano het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:46 schreef Blokhut het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw integratie?
Gaan we weer :quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar gaan we weeeeeer.
Ooit van generaliseren gehoord? Wat uit jouw woorden blijkt, en dat heb ik het alleen maar over dat ene zinnetje want dat zegt al genoeg, is dat jij je alleen maar laat beinvloeden over wat je op tv ziet en wat je lonsdale-vriendjes op school zeggen. Je bent te dom om ook maar een seconde na te denken over wat je gezegd wordt en een eigen mening te vormen. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om te denken dat marokkanen per definitie slechte mensen zijn?!? Je hebt blijkbaar geen idee van hoe de wereld werkt en scheert voor het gemak iedereen over een kam. Ik word stronziek van jouw soort mensen die niet het vermogen hebben om in te zien dat....... het gros gewoon GOED is. En dat deze mensen zich gediscrimineerd en gedemoniseerd (kutwoord, ik weet het) voelen door hersenloze mensen zoals jij. Met andere woorden, mensen zoals jij maken het alleen maar erger.
Ook dat.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij poneert als eerste een stelling en dan moet je niet de bewijslast verschuiven, watje...
Definieer 'deze gasten' en 'de rest'quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaan we weer :
Deze gasten zijn ontiegelijke klootzakken zonder normen en waarden besef, en moeten lekker optiefen naar het land van herkomst, en de rest die zich wel normaal kan gedragen mag gezellig blijven.
Jankzak, ik vind het gewoon prachtig hoe die aarstulpjes vanachter die paal gesprongen komenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, en lekker bashen met kankerschitterend
![]()
Onbegrijpelijk zo'n post
Volgens mij gaat dit topic nog steeds over het filmpje in de openingspost. Ik kan geen greintje begrip opbrengen voor dergelijke acties. Gelukkig zijn er ook voldoende allochtonen die zich wel prima weten te gedragen, en daar heb ik absoluut geen problemen mee.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Definieer 'deze gasten' en 'de rest'
Dan ben ik maar een jankzak, en jij veel plezier met je lolquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jankzak, ik vind het gewoon prachtig hoe die aarstulpjes vanachter die paal gesprongen komenMag het?
Hún bashen met kanker, ík heb de lol.
Wel van dít type marokkanen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef kalano het volgende:
Weet je wat jouw fout is?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic nog steeds over het filmpje in de openingspost. Ik kan geen greintje begrip opbrengen voor dergelijke acties. Gelukkig zijn er ook voldoende allochtonen die zich wel prima weten te gedragen, en daar heb ik absoluut geen problemen mee.
Dat vond ik ook grappigquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jankzak, ik vind het gewoon prachtig hoe die aarstulpjes vanachter die paal gesprongen komenMag het?
Hún bashen met kanker, ík heb de lol.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Marokkanen komen toch uit Marokko?
Zie sigquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:58 schreef HAL9000S het volgende:
Of Snatch, of lock stock, ik weet niet meer precies welke...
Dít zijn wel de toekomstige extremisten, maar ja, extremisten dat zijn alleen maar zielige oude kerels die een moeilijkequote:Op vrijdag 10 december 2004 21:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet je wat jouw fout is?
Je neemt het serieus... en dat moet je niet doen. Dit zijn gewoon pubers die zich willen afzetten tegen de maatschappij. Het is vervelend voor hen dat ze dit op een erg kinderachtige en trieste manier uiten, maar dat is verder hun probleem. Daar moet je gewoon boven staan en er alleen om lachen. Als puntje bij paaltje komt schijten zij ook in hun broek en rennen ze naar hun moeder. Het zijn gewoon laffe gasten met stoere taal, maar daar krijgt niemand wat van. Laat ze lekker domme dingen zeggen. Er zijn zat nederlanders die dat ook doen (zie kalano)
nee hor kijk maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Welnee, dat heet puberteit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:00 schreef pur33 het volgende:
[..]
Dít zijn wel de toekomstige extremisten, maar ja, extremisten dat zijn alleen maar zielige oude kerels die een moeilijkejeugd hebben gehad en zich willen afzetten tegen de maatschappij.
![]()
nog meer van die vuile honden? Je vergelijkt nu honden met varkensquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:02 schreef Little_Meanie het volgende:
nog meer van die vuile honden
http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Welnee, dat heet puberteit.
Dat gaat heus wel over op het moment dat ze erachter komen dat ze iets fout doen en dat ze hun handen uit hun zakken moeten halen om ergens te komen. Tot die tijd roepen ze stoere taal en vinden ze zichzelf extreme moslim. Deze jongens hebben geen reet te maken met de islam. Anders zouden er heel veel extremisten zijn en dat is gewoon niet zo. En ik weiger dat te geloven.
Ik weet zelf ook wel dat er rotte appels in de mand zitten, maar dat percentage is zo klein dat het verwaarloosbaar is. Anders waren er al zeker meer slachtoffers geweest.
Mijn vraag is... wanneer houdt het nederland-extremisme op?
Ik zie in het filmpje namelijk ook een gast van 30+, die met die rotte goude tand.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Welnee, dat heet puberteit.
Dat gaat heus wel over op het moment dat ze erachter komen dat ze iets fout doen en dat ze hun handen uit hun zakken moeten halen om ergens te komen. Tot die tijd roepen ze stoere taal en vinden ze zichzelf extreme moslim. Deze jongens hebben geen reet te maken met de islam. Anders zouden er heel veel extremisten zijn en dat is gewoon niet zo. En ik weiger dat te geloven.
Ik weet zelf ook wel dat er rotte appels in de mand zitten, maar dat percentage is zo klein dat het verwaarloosbaar is. Anders waren er al zeker meer slachtoffers geweest.
Mijn vraag is... wanneer houdt het nederland-extremisme op?
Jij weet niet wat die gasten gedaan hebben. Misschien verdienen ze het wel om op hun bek geramd te worden. Zoniet, dan moeten die gasten ook opgesloten worden en als het even kan net zo hard in elkaar geslagen worden of harden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:02 schreef Little_Meanie het volgende:
nog meer van die vuile honden
http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
Nou das geen 30+'er hor. Das gewoon een sukkel die niet weet hoe het leven in elkaar zit. Zat Nederlanders met hetzelfde probleem. Alleen het taalgebruik is bij dezen misschien nog wat fouter dan bij een nederlander. Waarschijnlijk vanwege taalachterstand. Heel logisch gevolg eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:09 schreef pur33 het volgende:
[..]
Ik zie in het filmpje namelijk ook een gast van 30+, die met die rotte goude tand.Nog steeds zo zeker ervan dat het aan hun puberteit ligt?
edit:
Dit heeft ook inderdaad niks met de islam te maken hoor.
Mee eens,quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:36 schreef Overlast het volgende:
Haha wat een gasten.
Het is alleen iets minder onschuldig dan sommigen hier verkondigen.
Natuurlijk proberen jongeren zich altijd af te zetten van de huidige heersende klasse, moraal, noem maar op.
Echter: deze jongeren komen uit een kansarm milieu en hebben een eigenschap die ze verenigt en die niet te veranderen is. Hun afkomst.
Dit gecombineerd levert een groep op waarvan de leden geen glansrijke toekomst voor zich hebben.
Ze verwerpen onze maatschappij en zullen blijven samenscholen, een gevaarlijke combinatie.
iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef xman het volgende:
Sorry hoor...maar dit filmpje is gewoon
Sommige mensen nemen dit gewoon te serieus...zij kunnen er zelf om lachen..ik kan er om lachen. WHO THE FUCK CARES!
Paar tieners met een camera doen hun rap op camera. Het is gewoon stoer doen. En het slaat ook nergens op.
Het is waarden en normen en niet andersom.quote:
bullshit.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Het is waarden en normen en niet andersom.
ja gooi dan maar direct een bom op almerequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef RaTz het volgende:
Hier moeten ze nou echt een bom op gooien, wat een kutvolk.
Je kan het ook overdrijven. Er worden 1 jongen, die al uitgeschakeld op de grond zit en zwaar in de minderheid is, keihard in zijn gezicht geschopt. Degene die filmt schatert het uit. You do the math, dit is nooit verdiend! En levensgevaarlijk zoals die jongen geraakt wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:21 schreef Thomas B. het volgende:
Jij weet niet wat die gasten gedaan hebben. Misschien verdienen ze het wel om op hun bek geramd te worden. Zoniet, dan moeten die gasten ook opgesloten worden en als het even kan net zo hard in elkaar geslagen worden of harden.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Jawel want normen zijn afgeleid van waarden en niet andersomquote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef RaTz het volgende:
Hier moeten ze nou echt een bom op gooien, wat een kutvolk.
Algemeen Beschaafd Marokkaansquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Ronhui het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAH, wat een intligentie! Straalt er vanaf
Hoofdprijs, enkeltje naar 5 meter onder de grond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |